Bibbi_ Skrevet 3 timer siden #41141 Del Skrevet 3 timer siden GulleGull skrev (5 minutter siden): Det var faktisk mulig å misforstå den teksten -om det var snakk om gjeldsgrad så kom det ikke helt tydelig frem. Jeg også tok det som at «12 mill» ikke var ett uvanlig beløp å ha i lån. Er jo det det står... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 3 timer siden #41142 Del Skrevet 3 timer siden Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Tror det var Bella50 jeg spurte hvis jeg ser riktig. Forumet er åpent for alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1 time siden #41143 Del Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (1 time siden): Forumet er åpent for alle. Hvis man spør en bestemt person om hva vedkommende mener med en bestemt setning, så går jeg ut i fra at det kun er den som kan svare hva hun/han mente. Eller mener du at du vet hva alle tenker og mener? Hadde jeg stilt et generelt spørsmål til alle er jeg selvfølgelig enig med deg at forumet er åpent for alle. 💁♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 1 time siden #41144 Del Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (2 timer siden): Forumet er åpent for alle. Good comeback, virkelig😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet akkurat nå #41145 Del Skrevet akkurat nå Bibbi_ skrev (1 time siden): Hvis man spør en bestemt person om hva vedkommende mener med en bestemt setning, så går jeg ut i fra at det kun er den som kan svare hva hun/han mente. Eller mener du at du vet hva alle tenker og mener? Hadde jeg stilt et generelt spørsmål til alle er jeg selvfølgelig enig med deg at forumet er åpent for alle. 💁♀️ Så flere her i tråden vet hva Sara mener siden det er side opp og ned om hva hun sier og gjør. Veldig interessant teori 🤔 da må jo du være en veldig god venninne av Sara som kjenner henne veldig godt? Mvh. Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå