LivEinar Skrevet 31. desember 2024 #40201 Del Skrevet 31. desember 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Altså.. Hvorfor går en person å kjøpe seg ny vaskemaskin fordi den må passe inn med fargen på den nye tørketrommelen? En helt velfungerende og fin vaskemaskin. Også blir hun småsur fordi noen mener att hun kanskje burde snakke med sin bedre halvdel på forhånd🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Da skulle vel V ha alt å si mht familiebilen😎, siden det er han som alltid kjører den? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. desember 2024 #40202 Del Skrevet 31. desember 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Altså.. Hvorfor går en person å kjøpe seg ny vaskemaskin fordi den må passe inn med fargen på den nye tørketrommelen? En helt velfungerende og fin vaskemaskin. Også blir hun småsur fordi noen mener att hun kanskje burde snakke med sin bedre halvdel på forhånd🙈 Bilde fra SE sin Snapchat Så arrogant og selvsentrert hun er! Æsj! 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. desember 2024 #40203 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Sophie1988 skrev (1 time siden): Så arrogant og selvsentrert hun er! Æsj! Uff ja.. det blir jo bare bruk og kast slik de holder på. V virker jo mye mer oppegående på slike ting. Men hun visste vel att han kom til og si nei til ny maskin så da bestilte og betalte hun før hun sa det til han🙄 men hun er tross alt ikke helt "idiot" og kan dette med røropplegg bak vaskemaskinen/tørketrommel🙈 Bilde fra SE sin Snapchat 🙄 Endret 31. desember 2024 av elskersommer 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 31. desember 2024 #40204 Del Skrevet 31. desember 2024 Tipper vi vil se snapper oftere bli lagt son Spotlight fra denne kanten.. = mer cash. Ref endringer som tidligefe er nevnt. Om det gjøres så er det tydelig at penga rår.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet onsdag kl 01:25 #40205 Del Skrevet onsdag kl 01:25 Selv om det er jeg som vasker klær 99% av gangene (fordi jeg liker det og det er min oppgave), betyr det ikke at samboeren min ikke har lov til å mene noe om kjøp av f.eks. vaskemaskin. Slike ting bestemmer vi jo sammen... 🙄 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 07:47 #40206 Del Skrevet onsdag kl 07:47 Purple Diamond skrev (6 timer siden): Selv om det er jeg som vasker klær 99% av gangene (fordi jeg liker det og det er min oppgave), betyr det ikke at samboeren min ikke har lov til å mene noe om kjøp av f.eks. vaskemaskin. Slike ting bestemmer vi jo sammen... 🙄 Det handler vel mest om å inkludere hverandre i «felles» avgjørelser. Sara Emilie oppfører seg som en forvokst drittunge. «Nei den leken er MIN!». Og jeg kan bare se for meg hvordan det påvirker forholdet dems at hun er styremedlem og gründer og han er ansatt som daglig leder i hennes «baby». 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet onsdag kl 11:16 #40207 Del Skrevet onsdag kl 11:16 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Det handler vel mest om å inkludere hverandre i «felles» avgjørelser. Sara Emilie oppfører seg som en forvokst drittunge. «Nei den leken er MIN!». Og jeg kan bare se for meg hvordan det påvirker forholdet dems at hun er styremedlem og gründer og han er ansatt som daglig leder i hennes «baby». Ja, var det jeg mente, at man ikke bare tar slike avgjørelser alene. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet onsdag kl 11:26 #40208 Del Skrevet onsdag kl 11:26 Det kommer en tid der dette vil gå forbi. Kan ikke sammenlignes sånn sett, men Tupperware tydeligvis slutter med Europa og de som hadde det som jobb må finne noe annet nå. SET har jo begynt med CL så hvis det faktisk går bra så har hun sikret seg noe utenom SOME. Hvis det er faktisk dårlig som mange her inne mener, så kommer hun til å slite enormt når alt stopper opp. Så for hennes del håper jeg hun klarer å betale ut alt av hus og biler mens pengene ruller inn slik at hun slipper den kjedelige biten med å ikke klare å betale det hun har skaffet seg i denne tiden med luksus. Kvalmt å bare bestille ny vaskemaskin for å matche tørketrommel. Kvalmt at hun presser frem hyperemesis hvis hun ikke egentlig har. Men det er det hun gjør med de fleste aspekter av livet hennes. Skikkelig SOMEjente. Men positive er jo at hun har kommet langt fra mørkt rom i tenårene til bedrift og masse penger. Right place at the right time. Man ser det egentlig overalt. De youtuberene som Zoe feks. Klarte seg bra fordi de begynte til riktig tid. Det er bare den holdningen gjennom hele løpet som de kunne blitt bedre på, men penger gjør noe med en. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet onsdag kl 15:21 #40209 Del Skrevet onsdag kl 15:21 slipperyslope skrev (17 timer siden): Tipper vi vil se snapper oftere bli lagt son Spotlight fra denne kanten.. = mer cash. Ref endringer som tidligefe er nevnt. Om det gjøres så er det tydelig at penga rår.. det har vel aldri vært noen tvil om det. Helt nydelig å ha logget av snapchat HELE julen. Og ikke savnet en eneste snap. Noe som tydelig viser at alt som snappes fra henne, og mange av de andre influencerne, er intersigende pjatt som ikke tilfører noe og er helt uten verdi. Ute av syne, ute av sinn. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet onsdag kl 16:59 #40210 Del Skrevet onsdag kl 16:59 Sitron10 skrev (5 timer siden): Det kommer en tid der dette vil gå forbi. Kan ikke sammenlignes sånn sett, men Tupperware tydeligvis slutter med Europa og de som hadde det som jobb må finne noe annet nå. SET har jo begynt med CL så hvis det faktisk går bra så har hun sikret seg noe utenom SOME. Hvis det er faktisk dårlig som mange her inne mener, så kommer hun til å slite enormt når alt stopper opp. Så for hennes del håper jeg hun klarer å betale ut alt av hus og biler mens pengene ruller inn slik at hun slipper den kjedelige biten med å ikke klare å betale det hun har skaffet seg i denne tiden med luksus. Kvalmt å bare bestille ny vaskemaskin for å matche tørketrommel. Kvalmt at hun presser frem hyperemesis hvis hun ikke egentlig har. Men det er det hun gjør med de fleste aspekter av livet hennes. Skikkelig SOMEjente. Men positive er jo at hun har kommet langt fra mørkt rom i tenårene til bedrift og masse penger. Right place at the right time. Man ser det egentlig overalt. De youtuberene som Zoe feks. Klarte seg bra fordi de begynte til riktig tid. Det er bare den holdningen gjennom hele løpet som de kunne blitt bedre på, men penger gjør noe med en. Hun har jo sakt at hun ikke har eller har hatt hyperemesis dette svangerskapet. Det har hun hatt tidligere å er glad hun ikke har det nå. Men det er jo lov å si man er veldig kvalm selv om man ikke har ekstrem svangerskaps kvalme 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet onsdag kl 17:20 #40211 Del Skrevet onsdag kl 17:20 (endret) Ang. vaskemaskin-kjøpet. Først lager SET en (fiktiv) avstemming på snap, men hadde bestemt seg for kjøp på forhånd. Hun skulle bare bruke «snapfamilien» sin som et slags alibi for kjøpet. Merkelig, men hun lever jo i en snap-boble. 😜 Det hun tydeligvis syns er morsomt, kan også sees på som respektløst, jf. hvordan hun behandler følgere som motsier henne. Hun vil bestemme det meste og ha ting på sin måte, også hjemme. Endret onsdag kl 17:31 av LivEinar 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet onsdag kl 17:33 #40212 Del Skrevet onsdag kl 17:33 LivEinar skrev (9 minutter siden): Det hun tydeligvis syns er morsomt, kan også sees på som respektløst, jf. hvordan hun behandler følgere som motsier henne. Hun vil bestemme det meste, det være seg handling i Sverige, diverse kjøp og valg av hunderase… Synes også det er teit med meningsmålinger på slike ting,men folk bør også huske på at de spiller ikke SIMS med disse menneskene heller. Selv om man gir sin mening,oppfordret eller ei,er man ikke pliktig til å følge det. Rart at enkelte følgere tror de kan trykke ja/nei også se menneske på skjermen avlyde disse avgjørelsene.. Forøvrig er disse meningsmålingene kun en måte å skape interaksjoner på,som betyr mer penger.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl 17:46 #40213 Del Skrevet onsdag kl 17:46 LivEinar skrev (25 minutter siden): Ang. vaskemaskin-kjøpet. Først lager SET en (fiktiv) avstemming på snap, men hadde bestemt seg for kjøp på forhånd. Hun skulle bare bruke «snapfamilien» sin som et slags alibi for kjøpet. Merkelig, men hun lever jo i en snap-boble. 😜 Det hun tydeligvis syns er morsomt, kan også sees på som respektløst, jf. hvordan hun behandler følgere som motsier henne. Hun vil bestemme det meste og ha ting på sin måte, også hjemme. Er dette mennesket virkelig 30 år? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet onsdag kl 18:11 #40214 Del Skrevet onsdag kl 18:11 Era Vulgaris skrev (24 minutter siden): Er dette mennesket virkelig 30 år? Blir 33 i år til og med. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet onsdag kl 18:32 #40215 Del Skrevet onsdag kl 18:32 LivEinar skrev (1 time siden): Ang. vaskemaskin-kjøpet. Først lager SET en (fiktiv) avstemming på snap, men hadde bestemt seg for kjøp på forhånd. Hun skulle bare bruke «snapfamilien» sin som et slags alibi for kjøpet. Merkelig, men hun lever jo i en snap-boble. 😜 Det hun tydeligvis syns er morsomt, kan også sees på som respektløst, jf. hvordan hun behandler følgere som motsier henne. Hun vil bestemme det meste og ha ting på sin måte, også hjemme. Virker som man behandler «snapfam.» sin som en gjeng logrende hunder. Man må være litt spesielt skrudd sammen som har samvittighet til å leve av å lure og ukritisk manipulere flere tusen mennesker hver dag. Hadde ikke sovet om natten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet onsdag kl 18:35 #40216 Del Skrevet onsdag kl 18:35 GulleGull skrev (3 minutter siden): Virker som man behandler «snapfam.» sin som en gjeng logrende hunder. Man må være litt spesielt skrudd sammen som har samvittighet til å leve av å lure og ukritisk manipulere flere tusen mennesker hver dag. Hadde ikke sovet om natten. Hun tjener penger på engasjement på latterlige ting som dette..jo flere meningsløse snapper, jo mere penger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet onsdag kl 18:49 #40217 Del Skrevet onsdag kl 18:49 Hun fortjener ny vaskemaskin, faktisk. Akkurat. Den skulle jeg gjerne hatt en begrunnelse for. Ikke at man trenger en begrunnelse for å kjøpe seg noe, for all del, men at hun mener hun fortjener en ny vaskemaskin synes jeg er meget spesielt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet onsdag kl 19:05 #40218 Del Skrevet onsdag kl 19:05 Isola2 skrev (28 minutter siden): Hun tjener penger på engasjement på latterlige ting som dette..jo flere meningsløse snapper, jo mere penger Ja da blir man kanskje litt fartsblind for hvordan man behandler følgerne sine på veien… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl 19:10 #40219 Del Skrevet onsdag kl 19:10 Tessa12 skrev (58 minutter siden): Blir 33 i år til og med. 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet onsdag kl 19:48 #40220 Del Skrevet onsdag kl 19:48 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Er dette mennesket virkelig 30 år? Husk at hun aldri fullførte ungdomsskolen en gang. Man blir litt kunnskapsløs og stuck da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå