Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (47 minutter siden):

Det er vel litt som med Amicas og Salabim. Pga den høye omsetningen i Careless sitter Sara med ett inntrykk av at hun faktisk vet hva hun driver med og kan gjenta dette med andre firma.

Men realiteten er ganske åpenbar. Careless traff hun et perfekt marked på et perfekt tidspunkt. Og takket være mye hjelp fra investor og menigheten rundt så er omsetningen høy.

Men når hun prøver å gjenta dette i andre bedrifter så går det så som så.

Amicas er jo konkurrent til seg selv. Salabim er jo et restelager det utelukkende kun er salg på. Og Snowroller er dyre dresser til feil marked, og dårlige dresser til rett marked.

Dette er et godt eksempel på at hun ikke vet hva hun driver med. Kanskje roe ned litt på fillers bruk også. 

IMG_3293.jpeg

IMG_3292.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattedama skrev (3 minutter siden):

Dette er et godt eksempel på at hun ikke vet hva hun driver med. Kanskje roe ned litt på fillers bruk også. 

IMG_3293.jpeg

IMG_3292.jpeg

Når man viser alt annet i livet sitt, hvorfor snakker man ikke om at man bruker fillers og botox også? Er det fordi man ikke vil innrømme det eller er det en annen grunn? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (Akkurat nå):

Når man viser alt annet i livet sitt, hvorfor snakker man ikke om at man bruker fillers og botox også? Er det fordi man ikke vil innrømme det eller er det en annen grunn? 

Hun selger inn «naturlig kropp». Selv om alle vet at det ikke er tilfelle. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (5 minutter siden):

Hun selger inn «naturlig kropp». Selv om alle vet at det ikke er tilfelle. 

Nå er jeg ikke for å snakke om andres utseende og det er ikke meningen at som mitt spm skal være om utseende til noen, men må bare spørre for jeg skjønner ikke sånn. Hun er veldig glatt i huden på de bildene jeg ser her ihvertfall (følger henne ikke på snap) så enten er hun naturlig glatt og stram i huden eller så er det botox eller ett snapfilter? Ser ikke  forskjell på sånt, ser det ikke sånn generelt på andre heller 😅 

Endret av GulleGull
La til ett ord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke viste at treet som er plassert på huset deres betyr at huset nå er lukket🙈Erre mulig å være så innmari uvitende?🙈😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Apropo dette med oppkast, hun snakker uendelig mye om det til å være en som har såååå sterk fobi…

Og har lagt på seg mer i uke 16, enn det er anbefalt å gå opp i løpet av hele svangerskapet. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (27 minutter siden):

Og har lagt på seg mer i uke 16, enn det er anbefalt å gå opp i løpet av hele svangerskapet. 

Du er så konstruktiv . Og nå kan du aldri slette denne kommentaren som viser ditt sanne jeg.

Endret av Porcelain
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (1 time siden):

Du er så konstruktiv . Og nå kan du aldri slette denne kommentaren som viser ditt sanne jeg.

Men til å ikke få i seg mat, ekstrem kvalme og oppkast, så er det jo godt gjort å legge på seg så mye. Er hun faktisk så kvalm og oppkast som hun påstår? Hun glemmer jo til og med å ta tablettene sine mot EKSTREM svangerskapskvalme 🫠

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (1 time siden):

Er Ikke mulig å legge på seg så mye uten å spise , inntak inn og ut ! Så det er sannhet 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (4 timer siden):

Hvordan vet dere at hun bruker det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (3 timer siden):

At hun ikke viste at treet som er plassert på huset deres betyr at huset nå er lukket🙈Erre mulig å være så innmari uvitende?🙈😂

Det er vel ikke noe hvermannsen vet om ikke man har bygd hus eller kjenner noen som har drevet med det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (2 timer siden):

Hva er feil med det jeg skriver? Og det er utrolig rart å greie å legge på seg så mye når man formidler at man spyr masse og ikke får i seg mat🤷‍♀️

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (40 minutter siden):

Hva er feil med det jeg skriver? Og det er utrolig rart å greie å legge på seg så mye når man formidler at man spyr masse og ikke får i seg mat🤷‍♀️

Noen legger på seg mye i starten, andre i slutten, noen gjennom hele svangerskapet. Det er individuelt og ikke så mye man får styrt. Hun har jo ikke spist så veldig bra mat, så da har vel kanskje kroppen lagret alt den kan av det inntaket den har fått🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (1 time siden):

Hvordan vet dere at hun bruker det?

Jeg svarte en annen bruker -så du får spørre vedkommende som mener det er fillers. Mitt svar var til de som sier hun bruker det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (8 timer siden):

Noen legger på seg mye i starten, andre i slutten, noen gjennom hele svangerskapet. Det er individuelt og ikke så mye man får styrt. Hun har jo ikke spist så veldig bra mat, så da har vel kanskje kroppen lagret alt den kan av det inntaket den har fått🤷‍♀️

Medisinsk under hun der da altså. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uansett hverken anbefalt eller sunt å legge så mye på seg i løpet av et svangerskap.

Man skal ikke hverken spise for to eller meske seg i usunn mat i et svangerskap.

For stor vektøkning kan gi komplikasjoner og ikke minst:

En for stor vektøkning i svangerskapet kan også øke barnets risiko for helseproblemer ved fødselen og for overvekt i barneårene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 minutter siden):

Det er uansett hverken anbefalt eller sunt å legge så mye på seg i løpet av et svangerskap.

Man skal ikke hverken spise for to eller meske seg i usunn mat i et svangerskap.

For stor vektøkning kan gi komplikasjoner og ikke minst:

En for stor vektøkning i svangerskapet kan også øke barnets risiko for helseproblemer ved fødselen og for overvekt i barneårene.

Er vel samme prosessen hun har hatt i alle svangerskap.

Lagt på seg mye,og for fort hver gang.

Ikke særlig sunt eller heldig..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ikke glemme at hun har skrevet bok om å være småbarnsmor så dette har jeg full tillit til at hun har kontroll på.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (49 minutter siden):

La oss ikke glemme at hun har skrevet bok om å være småbarnsmor så dette har jeg full tillit til at hun har kontroll på.

Noen som har lest boken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...