Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

loffen skrev (15 minutter siden):

Åh, det var da enda godt! Da beklager jeg det jeg skrev, men synes det med rampenissen var forferdelig stygt uansett. 

Hun snakker ikke 'rent' så hun ble nok forvekslet med hund. :hihi:

Hun sa hun om hunden, hun(hunden) spydde i gangen da Sara kom hjem etter å ha kjørt unga

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (15 minutter siden):

Hun sa hun om hunden, hun(hunden) spydde i gangen da Sara kom hjem etter å ha kjørt unga

Kjørte hun? Hun som ikke kan kjøre pga ME? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (7 minutter siden):

Kjørte hun? Hun som ikke kan kjøre pga ME? 

Det er vel snakk om hvis det er langt, hun kjørte unga til skole og barnehage 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Snapchat er om foreldre som ikke har tid til og stille opp på dugnader i skolen. F.eks 4 timer når de skulle servere grøt på skolen. 

Å foreldre som ikke stiller som trenere i fritidsaktiviteter for barna. Hun spør om det alltid har vært slik?

Men kjære Sara... Dette med dagen det skulle serveres grøt.. Den dagen vil jeg tro er noe som står på årsplanen på skolen. Dere er 2 stykker som går hjemme hele dagen. Hva med og sørge for att møter for careless foregår en annen dag? Det handler om og planlegge litt.. En av dere hadde klart og sette av 4 timer. Men neida😟 Hun har så mye og gjøre att det er helt uaktuelt... Slutt og klag og gjør noe med ting. Vis att dere er foreldre som stiller opp

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Dagens Snapchat er om foreldre som ikke har tid til og stille opp på dugnader i skolen. F.eks 4 timer når de skulle servere grøt på skolen. 

Å foreldre som ikke stiller som trenere i fritidsaktiviteter for barna. Hun spør om det alltid har vært slik?

Men kjære Sara... Dette med dagen det skulle serveres grøt.. Den dagen vil jeg tro er noe som står på årsplanen på skolen. Dere er 2 stykker som går hjemme hele dagen. Hva med og sørge for att møter for careless foregår en annen dag? Det handler om og planlegge litt.. En av dere hadde klart og sette av 4 timer. Men neida😟 Hun har så mye og gjøre att det er helt uaktuelt... Slutt og klag og gjør noe med ting. Vis att dere er foreldre som stiller opp

Herlighet, innholdet blir bare mer og mer fordummende. Hun har hatt unger på barneskolen i flere år nå, dette kan umulig være første gang dette dukker opp. Og det forventes da ikke at alle foreldre skal stille som trenere nei, prøver hun å bli den nye Anna Rasmussen ? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (16 minutter siden):

Herlighet, innholdet blir bare mer og mer fordummende. Hun har hatt unger på barneskolen i flere år nå, dette kan umulig være første gang dette dukker opp. Og det forventes da ikke at alle foreldre skal stille som trenere nei, prøver hun å bli den nye Anna Rasmussen ? 

Jeg skjønner hun driver bedrift.. men man får til ting bare en planlegger litt. Har selv vært aktiv bidragsyter når det kommer til dugnader i mange år. En får et bånd til både foreldre og barn. Noe jeg mener er meget viktig.. Trenerjobb tok jeg ikke på meg men er så mye annet en kan gjøre

SE sitter jo med nesa i mobilen det meste av dagen så noen dugnadstimer hadde hun fint rekt

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (54 minutter siden):

Hun er jo mer opptatt enn sykepleiere osv, så hun forventer sikkert at de tar seg fri fra jobb eller kommer rett fra nattevakt på grøtservering.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (14 minutter siden):

Hun er jo mer opptatt enn sykepleiere osv, så hun forventer sikkert at de tar seg fri fra jobb eller kommer rett fra nattevakt på grøtservering.

Selvsagt. For jobben til dette nautet er viktigere enn alle andre jobber i Norge. Hun er fader meg blåst. Hun går jo bare rundt og suller og roter hele dagen, så hun kunne vel stilt opp. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (16 minutter siden):

Selvsagt. For jobben til dette nautet er viktigere enn alle andre jobber i Norge. Hun er fader meg blåst. Hun går jo bare rundt og suller og roter hele dagen, så hun kunne vel stilt opp. 

Blåst, slu, umoralsk, lat. Hun er det meste.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (15 minutter siden):

Da mine gikk i grunnskolen så sto det alltid på skolen sine sider om hva som skjer der i god tid før aktuell dag. 

SE og V kunne fint ha sagt ifra att møter måtte legges til en annen dag. De er 2 stk som går hjemme. Å jeg er sikker på att pappan til SE ville ha stilt opp om de spurte han. Men nok en gang så handler det om å planlegge...  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun glemt at hun har fortalt at CEO i Careless og samboer Vegard, sitter som foreldre representant i barnehagen til minste? Har åpenbart mulighet til det, selv med en CEO stilling i et 130 millioners omsetning konsern. Så hvorfor problematiserer hun noe som i utganspunktet ikke er et problem for de? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...