Snublefot62 Skrevet tirsdag kl 12:53 #39681 Del Skrevet tirsdag kl 12:53 Iridium skrev (1 minutt siden): Okay, gjør hun fortsatt noe galt selv etter møtet? Daglig. Gjengangeren er manglende merking av Careless-reklame. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 12:58 #39682 Del Skrevet tirsdag kl 12:58 (endret) Iridium skrev (26 minutter siden): Nå har jeg jo kjøpt selv og kan avgjøre selv om jeg synes kvaliteten er dårlig😄 Er det noen som er rå på å tipse så er det vel folk på kvinneguiden så hadde hun gjort noe alvorlig så er jeg sikker på at "dere" har både anmeldt til forbrukerrådet og barnevernet by now? Tenker du det som noe negativt at enkelte klager saker og bedrifter til Forbrukerrådet ? Endret tirsdag kl 12:59 av GulleGull Slettet ett ord jeg skrev 2 ggr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:07 #39683 Del Skrevet tirsdag kl 13:07 Angel75 skrev (1 time siden): Man finner alltid det man leter etter. Og dette er det narrativet du ønsker å legge frem her i gruppa. Leter etter?? Seriøst? Dummeste jeg har hørt. Ja, jeg sitter å blar og blar på kjøpe selge sidene hennes for å finne noe 😂😂 Du, jeg skal fortelle deg en ting, man trenger ikke å lete, det popper opp støtt og stadig. Meld deg inn i gruppen på Facebook du også, så ser du det. 😘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:08 #39684 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 Iridium skrev (36 minutter siden): Nå har jeg jo kjøpt selv og kan avgjøre selv om jeg synes kvaliteten er dårlig😄 Er det noen som er rå på å tipse så er det vel folk på kvinneguiden så hadde hun gjort noe alvorlig så er jeg sikker på at "dere" har både anmeldt til forbrukerrådet og barnevernet by now? Trodde du sa du hadde lest inne her jeg?? Tydeligvis ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:09 #39685 Del Skrevet tirsdag kl 13:09 rosererrøde skrev (26 minutter siden): Noe frekt å si at de som handler careless produkter enten er dumme eller driter i lovbrudd. Hvor er dette konstruktivt? Hva du mener er frekt er opp til deg selv å bestemme. Dette er det JEG mener. Å ja, de er dumme eller driter i lover og regler, slik som dronning Sara Emilie Tandberg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:10 #39686 Del Skrevet tirsdag kl 13:10 (endret) Iridium skrev (1 time siden): Okay, gjør hun fortsatt noe galt selv etter møtet? Å herregud!!! Mener du skrev du hadde begynt å følge SE jeg og at du leste her inne. Da er det ikke så vanskelig å få med seg det hun gjør. Å her innrømmer hun selv at hun driter i det, for hun er fremdeles i trassalderen. Ja, trass, en dame på over 30 år! Skjermbilde fra SE sin snapchat Endret tirsdag kl 14:34 av Bibbi_ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet tirsdag kl 13:21 #39687 Del Skrevet tirsdag kl 13:21 Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Leter etter?? Seriøst? Dummeste jeg har hørt. Ja, jeg sitter å blar og blar på kjøpe selge sidene hennes for å finne noe 😂😂 Du, jeg skal fortelle deg en ting, man trenger ikke å lete, det popper opp støtt og stadig. Meld deg inn i gruppen på Facebook du også, så ser du det. 😘 Og det popper støtt og stadig opp i den gruppa på Facebook hvor fornøyde de er. Rart det der. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 13:22 #39688 Del Skrevet tirsdag kl 13:22 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Å herregud!!! Mener du skrev du hadde begynt å følge SE jeg og at du leste her inne. Da er det ikke så vanskelig å få med seg det hun gjør. Å her innrømmer hun selv at hun driter i det, for hun er fremdeles i trassalderen. Ja, trass, en dame på over 30 år! Ja man må ta konsekvensen av at reglene strammes inn eller blir nye. Influensere er en ganske ny type virksomhet i Norge og ikke rart reglene strammes inn det har vært GaleMatihas hvordan og på hvilken måte de selger inn illusjoner til oss forbrukere. Det er ikke verre for SE å ha på seg noe som ikke er spons evt la vær å reklamere for slike ting. Det går fint an å prøve endre reglene via andre virkemidler en trass. Dette kommer nok bare til å bite henne bak til slutt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 14:10 #39689 Del Skrevet tirsdag kl 14:10 Iridium skrev (1 time siden): Er det ikke viktigere om konklusjonen etter møtet var om hun gjorde noe galt eller ikke? Hun er ikke blitt noe bedre. Bilde 1 er ett bilde av lue fra careless. Noen dager er det lue fra snowroller. De snappene er ALDRI merket reklame. Bilde 2 er hvor hun driter ut Forbrukertilsynet og for henne deres teite regler Bilder fra SE sin snapchat 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 14:12 #39690 Del Skrevet tirsdag kl 14:12 Iridium skrev (1 time siden): Er det ikke viktigere om konklusjonen etter møtet var om hun gjorde noe galt eller ikke? Bilder er fra SE sin snapchat hvor det er umerket reklame for eget klesmerke careless.. Noe som skjer daglig Bilder fra SE sin snapchat 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 14:15 #39691 Del Skrevet tirsdag kl 14:15 (endret) Iridium skrev (5 timer siden): Er det ikke viktigere om konklusjonen etter møtet var om hun gjorde noe galt eller ikke? Så ett eksempel på SE sin markedsføring av andre produkter. Hun sier hun ikke reklamerer for ting hun har prøvd og går god for. Disse Titan skjærebrett viser seg og knapt inneholder Titan. Det er rustfritt stål med ett bittelite snev av Titan Bilde fra Instagram Endret tirsdag kl 17:52 av elskersommer 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 14:22 #39692 Del Skrevet tirsdag kl 14:22 Angel75 skrev (1 time siden): Og det popper støtt og stadig opp i den gruppa på Facebook hvor fornøyde de er. Rart det der. Jada, noen er fornøyde, selv om det er feil på kjolen eller hva det måtte være de har kjøpt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet tirsdag kl 14:22 #39693 Del Skrevet tirsdag kl 14:22 Iridium skrev (1 time siden): Nå har jeg jo kjøpt selv og kan avgjøre selv om jeg synes kvaliteten er dårlig😄 Er det noen som er rå på å tipse så er det vel folk på kvinneguiden så hadde hun gjort noe alvorlig så er jeg sikker på at "dere" har både anmeldt til forbrukerrådet og barnevernet by now? Hvorfor skal man bruke ressursene til barnevernet på en influenser som deler barns privatliv for cash? Tenker du at andre barn er tjent med at barnevernet skal bruke ressurser på slikt? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet tirsdag kl 14:25 #39694 Del Skrevet tirsdag kl 14:25 (endret) elskersommer skrev (13 minutter siden): Bilder er fra SE sin snapchat hvor det er umerket reklame for eget klesmerke careless.. Noe som skjer daglig Bilder fra SE sin snapchat Den merkingen er noe av det verste. Hun har blitt fortalt av 3 ulike ansatte i Forbrukertilsynet hvordan det skal merkes, til og med fremvist en power point med alle feilmerkingene hennes. Men hun sier at hun dropper å merke pga trass. Og dette belønner #Vixen med en finaleplass i årets business. Endret tirsdag kl 14:26 av Kattedama 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet tirsdag kl 14:28 #39695 Del Skrevet tirsdag kl 14:28 Angel75 skrev (1 time siden): Og det popper støtt og stadig opp i den gruppa på Facebook hvor fornøyde de er. Rart det der. Jaha ser mange som klager der jeg men… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet tirsdag kl 15:12 #39696 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 elskersommer skrev (54 minutter siden): Så ett eksempel på SE sin markedsføring av andre produkter. Hun sier hun ikke reklamerer for ting hun har prøvd og går god for. Disse Titan skjærebrett viser seg og knapt inneholder Titan. Det er rustfritt stål med ett bittelite snev av Titan Bilde fra Instagram Så kan du også få med deg at hun er den eneste som også har snakket om tabben eller kall det hva du vil. Alle andre influencere som reklamerte for dette har gått stille i dørene. Ingen andre som fikk så mye pes som Sara fikk. INGEN! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet tirsdag kl 15:15 #39697 Del Skrevet tirsdag kl 15:15 Angel75 skrev (2 minutter siden): Så kan du også få med deg at hun er den eneste som også har snakket om tabben eller kall det hva du vil. Alle andre influencere som reklamerte for dette har gått stille i dørene. Ingen andre som fikk så mye pes som Sara fikk. INGEN! Dakar Sara Emilie… tenner et lys i kveld for all motgangen hun fikk da hun lurte folk. 9 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 15:27 #39698 Del Skrevet tirsdag kl 15:27 Angel75 skrev (12 minutter siden): Så kan du også få med deg at hun er den eneste som også har snakket om tabben eller kall det hva du vil. Alle andre influencere som reklamerte for dette har gått stille i dørene. Ingen andre som fikk så mye pes som Sara fikk. INGEN! Det spiller ingen rolle for meg om det var kun hun som fikk pes eller ikke.. Poenget mitt var att det var følgere som trodde på SE i hennes markedsføring av brettet og følgere som faktisk forventet att SE hadde testet ut denne varen. Hun har selv sagt att hun kun reklamerer for varer som hun går god for. Noe hun tydeligvis ikke gjør 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet tirsdag kl 15:37 #39699 Del Skrevet tirsdag kl 15:37 Snublefot62 skrev (21 minutter siden): Dakar Sara Emilie… tenner et lys i kveld for all motgangen hun fikk da hun lurte folk. Det må du gjerne gjøre 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 15:49 #39700 Del Skrevet tirsdag kl 15:49 Fikk svar fra Vixen i dag.. jeg klagde på att de ikke følger sine egne regler 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå