supermamz Skrevet 26. april 2022 #3621 Del Skrevet 26. april 2022 Gasellen skrev (17 timer siden): Trodde hun sov alene fordi hun hadde ME og var megasensitiv? Har Robin ny kjæreste? Ser ut som R har funnet seg en ny ja. Han har lagt ut innlegg på IG'en sin av en utfulkt som ei har overrasket han med. Om du er veldig nysgjerrig så kan du nok finne henne i kommentarfeltet der.😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 26. april 2022 #3622 Del Skrevet 26. april 2022 Gasellen skrev (17 timer siden): Trodde hun sov alene fordi hun hadde ME og var megasensitiv? Har Robin ny kjæreste? Ser sånn ut. Hun er helt nydelig 😊😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. april 2022 #3623 Del Skrevet 26. april 2022 SE svarte i en spørrerunde for litt siden at både hun og eksen dater på nytt. Og det må vel være helt innafor når det er slutt mellom de Selv om det ikke er så lenge siden eksen fysisk flyttet ut så har det vært slutt mellom de ganske lenge, men de valgte å dele bolig frem til leiligheten til R var innflyttningsklar SE har ikke latt den nye typen møte barna enda, tommel opp for det håper R er like fornuftig og venter med å involvere barna 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 26. april 2022 #3624 Del Skrevet 26. april 2022 skruf skrev (42 minutter siden): SE svarte i en spørrerunde for litt siden at både hun og eksen dater på nytt. Og det må vel være helt innafor når det er slutt mellom de Selv om det ikke er så lenge siden eksen fysisk flyttet ut så har det vært slutt mellom de ganske lenge, men de valgte å dele bolig frem til leiligheten til R var innflyttningsklar SE har ikke latt den nye typen møte barna enda, tommel opp for det håper R er like fornuftig og venter med å involvere barna Ser ut som R har holdt på siden i januar iallefall. Så tenker egentlig at det må være greit om han ikke holder henne hemmelig. Er jo helt normalt og gå videre etter brudd og er jo bare sunt at de gjør det også. Alle fortjener og være glad og lykkelig❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. april 2022 #3625 Del Skrevet 26. april 2022 supermamz skrev (5 minutter siden): Ser ut som R har holdt på siden i januar iallefall. Så tenker egentlig at det må være greit om han ikke holder henne hemmelig. Er jo helt normalt og gå videre etter brudd og er jo bare sunt at de gjør det også. Alle fortjener og være glad og lykkelig❤️ For barna sin del så er det anbefalt å vente ei god stund med å introdusere nye partnere, og man bør være sikker på at forholdet er ment for å vare sånn at barna slipper ett renn av nye stemødre/stefedre. Har man barn så bør de komme før forelskelsen, selv om det er kjedelig å bare møtes når barna er hos den andre forelderen. Barn tenker ikke om det er sunt eller ikke med nye partnere til foreldrene. For barna er trygghet og stabilitet viktigst, ikke mor/far sine nye kjærester. Men er det nye forholdet ment til å vare så bør forholdet overleve å møtes annenhver uke av hensyn til barna, sånn at barna får vent seg til den nye livssituasjonen med to hjem og nye rutiner. Det siste de trenger oppi et brudd er far og mor sine nye kjærester. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. april 2022 #3626 Del Skrevet 26. april 2022 Yesohyes skrev (3 timer siden): Ser sånn ut. Hun er helt nydelig 😊😊 Han han lagt ut bilde av henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 26. april 2022 #3627 Del Skrevet 26. april 2022 Hun som får Robin er heldig! Han virker som en skikkelig bra fyr! 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 26. april 2022 #3628 Del Skrevet 26. april 2022 Gasellen skrev (29 minutter siden): Hun som får Robin er heldig! Han virker som en skikkelig bra fyr! Er egentlig Robin en offentlig fyr, som kan diskuteres her inne? Spør fordi jeg ikke vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 26. april 2022 #3629 Del Skrevet 26. april 2022 supermamz skrev (5 timer siden): Ser ut som R har funnet seg en ny ja. Han har lagt ut innlegg på IG'en sin av en utfulkt som ei har overrasket han med. Om du er veldig nysgjerrig så kan du nok finne henne i kommentarfeltet der.😅 Måtte inn å sjekke. Veldig søt jente ja😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 26. april 2022 #3630 Del Skrevet 26. april 2022 FrkZ skrev (40 minutter siden): Måtte inn å sjekke. Veldig søt jente ja😍 Hvordan vet dere hvem det er? Jeg ser flere røde hjerter jeg😅 Send meg gjerne på pm, vil se, eller siter kommentaren hennes🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 26. april 2022 #3631 Del Skrevet 26. april 2022 Hjertestein skrev (1 time siden): Hvordan vet dere hvem det er? Jeg ser flere røde hjerter jeg😅 Send meg gjerne på pm, vil se, eller siter kommentaren hennes🥰 Han/de kan vel heller få lov til å dele det selv når de føler for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 26. april 2022 #3632 Del Skrevet 26. april 2022 Hjertestein skrev (1 time siden): Hvordan vet dere hvem det er? Jeg ser flere røde hjerter jeg😅 Send meg gjerne på pm, vil se, eller siter kommentaren hennes🥰 Ikke veldig vanskelig å finne henne på hans profil🙈 Veldig søt hestejente🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 26. april 2022 #3633 Del Skrevet 26. april 2022 Gresshoppa skrev (40 minutter siden): Ikke veldig vanskelig å finne henne på hans profil🙈 Veldig søt hestejente🙂 Ja, fin jente🥰 Masse lykke til med kjærligheten til både Sara og Robin❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 26. april 2022 #3634 Del Skrevet 26. april 2022 Flettfrid skrev (5 timer siden): Han han lagt ut bilde av henne? Du finner henne i kommentarfeltet på det siste innlegget hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. april 2022 #3635 Del Skrevet 26. april 2022 skruf skrev (7 timer siden): For barna sin del så er det anbefalt å vente ei god stund med å introdusere nye partnere, og man bør være sikker på at forholdet er ment for å vare sånn at barna slipper ett renn av nye stemødre/stefedre. Har man barn så bør de komme før forelskelsen, selv om det er kjedelig å bare møtes når barna er hos den andre forelderen. Barn tenker ikke om det er sunt eller ikke med nye partnere til foreldrene. For barna er trygghet og stabilitet viktigst, ikke mor/far sine nye kjærester. Men er det nye forholdet ment til å vare så bør forholdet overleve å møtes annenhver uke av hensyn til barna, sånn at barna får vent seg til den nye livssituasjonen med to hjem og nye rutiner. Det siste de trenger oppi et brudd er far og mor sine nye kjærester. Man vet jo aldri om et forhold er ment å vare... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. april 2022 #3636 Del Skrevet 26. april 2022 Tough cookie skrev (16 minutter siden): Man vet jo aldri om et forhold er ment å vare... Man merker jo fort om det bare er en flørt eller om det er mere seriøst, derfor desto større grunn til å vente med å involvere barna. Trenger ikke involvere de mens man fortsatt er i dating-fasen feks. Såklart, kan jo bli skilsmisse etter 10 år, det vet man ikke. Men det jeg mener er at man venter til man kjenner den andre personen nok til å vite om dette er et forhold som er kommet for å bli eller om man er for ulike til at det er noe som vil vare. Jeg ventet feks i 6 mnd før mannen min fikk møte barnet mitt. Gikk enda lengre før han fikk overnatte mens barnet var hos meg. 4 år siden bruddet mellom meg og barnets far. I løpet av de 4 årene så hadde jeg noe på gang med en mann, men han fikk ikke møte barnet mitt da jeg var usikker på om han var den rette for meg, eller om det bare var en forelskelse. Og han var ikke den rette. Veldig glad for at datteren min ikke møtte han og dermed heller ikke knyttet seg til noen som det ikke ble noe av med. At hun slapp å forholde seg til ulike stefedre, men bare han som den dag i dag 20 år etter fortsatt er stefaren hennes 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. april 2022 #3637 Del Skrevet 27. april 2022 skruf skrev (På 26.4.2022 den 22.21): Man merker jo fort om det bare er en flørt eller om det er mere seriøst, derfor desto større grunn til å vente med å involvere barna. Trenger ikke involvere de mens man fortsatt er i dating-fasen feks. Såklart, kan jo bli skilsmisse etter 10 år, det vet man ikke. Men det jeg mener er at man venter til man kjenner den andre personen nok til å vite om dette er et forhold som er kommet for å bli eller om man er for ulike til at det er noe som vil vare. Jeg ventet feks i 6 mnd før mannen min fikk møte barnet mitt. Gikk enda lengre før han fikk overnatte mens barnet var hos meg. 4 år siden bruddet mellom meg og barnets far. I løpet av de 4 årene så hadde jeg noe på gang med en mann, men han fikk ikke møte barnet mitt da jeg var usikker på om han var den rette for meg, eller om det bare var en forelskelse. Og han var ikke den rette. Veldig glad for at datteren min ikke møtte han og dermed heller ikke knyttet seg til noen som det ikke ble noe av med. At hun slapp å forholde seg til ulike stefedre, men bare han som den dag i dag 20 år etter fortsatt er stefaren hennes Tror Sara og Robin er voksne nok til å velge hva som passer best for dem, de klarer nok å finne ut av dette selv. Viktig å huske på at vi ikke har innblikk i datinghistorikk, relasjoner eller hva de snakker om. Ikke har vi noe med det heller. Sikker på at de klarer å velge det som er best for sine barn. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. april 2022 #3638 Del Skrevet 28. april 2022 Tough cookie skrev (På 26.4.2022 den 21.55): Man vet jo aldri om et forhold er ment å vare... Nei, men man vet litt mer etter 1 år enn noen uker. Eksperter anbefaler å vente med å introdusere barn til ny partner, det er fint og noe jeg håper de fleste følger. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. april 2022 #3639 Del Skrevet 28. april 2022 Maydis8 skrev (6 timer siden): Tror Sara og Robin er voksne nok til å velge hva som passer best for dem, de klarer nok å finne ut av dette selv. Viktig å huske på at vi ikke har innblikk i datinghistorikk, relasjoner eller hva de snakker om. Ikke har vi noe med det heller. Sikker på at de klarer å velge det som er best for sine barn. Jeg forholder meg til hva Sara selv har uttalt, at hun har kjæreste, men han har ikke møtt barna enda. Noe jeg synes er veldig fornuftig av henne og ga henne tommel opp for 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 28. april 2022 #3640 Del Skrevet 28. april 2022 FrkZ skrev (På 26.4.2022 den 17.55): Måtte inn å sjekke. Veldig søt jente ja😍 Oi, ja, hun var direkte nydelig 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå