LinnKatrine Skrevet 20. april 2022 #3581 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) LinnKatrine skrev (1 time siden): . Endret 20. april 2022 av LinnKatrine Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 20. april 2022 #3582 Del Skrevet 20. april 2022 Aidensfield skrev (3 timer siden): Uff.. Ser for meg at jeg møter en deilig mann på hotell.. God mat og litt vin. Kle av meg og ligge klar på senga iført det undertøyet. Tror mannen mister gnisten fort😂 Hahaha! Og i truser som ser ut som du har tisset deg ut 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. april 2022 #3583 Del Skrevet 20. april 2022 Aidensfield skrev (3 timer siden): Uff.. Ser for meg at jeg møter en deilig mann på hotell.. God mat og litt vin. Kle av meg og ligge klar på senga iført det undertøyet. Tror mannen mister gnisten fort😂 Da tenker jeg at det er mannen det er noe galt med😅 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 20. april 2022 #3584 Del Skrevet 20. april 2022 Suluso skrev (22 minutter siden): Hahaha! Og i truser som ser ut som du har tisset deg ut 😂😂😂😂 "Her ser du meg i min kjempe-BH og inkontinenstruse" 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 20. april 2022 #3585 Del Skrevet 20. april 2022 Lillemor1982 skrev (15 minutter siden): "Her ser du meg i min kjempe-BH og inkontinenstruse" 🙈 Jeg synes faktisk at den ene hvite bh ser fin ut men når jeg ser den fotoshooten så nei takk. Frister ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. april 2022 #3586 Del Skrevet 20. april 2022 Lillemor1982 skrev (23 minutter siden): "Her ser du meg i min kjempe-BH og inkontinenstruse" 🙈 Konstruktivt ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. april 2022 #3587 Del Skrevet 20. april 2022 Postet i kveld... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet 20. april 2022 #3588 Del Skrevet 20. april 2022 Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s. Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint. Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼♀️ 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. april 2022 #3589 Del Skrevet 21. april 2022 7 hours ago, Villa31 said: Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s. Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint. Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼♀️ Jeg har sett bikikitoppen fin på en s/m kropp med små bryster. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 21. april 2022 #3590 Del Skrevet 21. april 2022 Villa31 skrev (13 timer siden): Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s. Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint. Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼♀️ Hun har skrevet at BH-ene passer best for personer med C-cup og oppover, men at det skal lanseres en ny modell nå som passer for de med mindre cup. Lurer på om det var i månedsskiftet mai/juni denne skulle komme. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. april 2022 #3591 Del Skrevet 21. april 2022 Villa31 skrev (14 timer siden): Veldig bra at det blir donert 10 % av overskuddet til ME forskning 💪🏻 Jeg har ME og det er en veldig tung og vanskelig sykdom og ha. Dette med Careless skjønner jeg ikke, det står på siden at Careless står for at det skal være rom for og være ulike. Uansett hvilken størrelse. Det stemmer ikke helt. Jeg vil anse meg selv som helt gjennomsnittlig i vekt, har dessverre veldig små brystet, så bruker str xs/s. Det vil da si at bh vil være alt for store for meg, selv i str xs/s. Har sett en del av bikiniene i sommer som var, og beklager å måtte si det men om man er under en str L så vil det absolutt ikke sitte fint. Er det bare jeg som er slem som mener dette eller 🤷🏼♀️ Ser på den ene modellen som jeg tipper bruker str S/M i vanlig tøy; bh'en hun har på seg er helt oppunder halsen hennes. Altså vil den være synlig over kanten på topper med lav hals. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. april 2022 #3592 Del Skrevet 21. april 2022 Lillemor1982 skrev (20 timer siden): Kjerring deluxe🥴 Lite flatterende bilder Heldigvis undertøy som er beregnet meg på 45 år og som har noen ekstra kilo på kroppen. Det har jeg savnet i vanlige butikker men SE har greid det med sin kolleksjon. Da spiller det ingen rolle om folk mener det er kjerring de luxe. Heller slik undertøy og bikinier enn truser som går langt opp i en viss plass og bh som nesten ikke dekker puppene. Takk for at det kommer en slik kolleksjon for oss som ønsker en annen form for undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 21. april 2022 #3593 Del Skrevet 21. april 2022 Heartgirl skrev (2 minutter siden): Heldigvis undertøy som er beregnet meg på 45 år og som har noen ekstra kilo på kroppen. Det har jeg savnet i vanlige butikker men SE har greid det med sin kolleksjon. Da spiller det ingen rolle om folk mener det er kjerring de luxe. Heller slik undertøy og bikinier enn truser som går langt opp i en viss plass og bh som nesten ikke dekker puppene. Takk for at det kommer en slik kolleksjon for oss som ønsker en annen form for undertøy. Det finnes jo mange plasser allerede. Ingen revolusjon dette. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 21. april 2022 #3594 Del Skrevet 21. april 2022 Nussepus skrev (5 timer siden): Det finnes jo mange plasser allerede. Ingen revolusjon dette. Vis meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. april 2022 #3595 Del Skrevet 21. april 2022 Anonyym97 skrev (30 minutter siden): Vis meg Lindex feks. Veldig likt badetøy, men mye rimeligere. https://www.lindex.com/no/p/8296946-9507-brun-bikinitruse-med-hoyt-liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 21. april 2022 #3596 Del Skrevet 21. april 2022 Anonyym97 skrev (53 minutter siden): Vis meg Change, KapAhl, Miss Mary, bonprix, Zizzi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. april 2022 #3597 Del Skrevet 21. april 2022 Chroma skrev (43 minutter siden): Lindex feks. Veldig likt badetøy, men mye rimeligere. https://www.lindex.com/no/p/8296946-9507-brun-bikinitruse-med-hoyt-liv Det var jo kjempefin i forhold til de Careless bikiniene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 21. april 2022 #3598 Del Skrevet 21. april 2022 Flettfrid skrev (24 minutter siden): Det var jo kjempefin i forhold til de Careless bikiniene. Det er jeg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. april 2022 #3599 Del Skrevet 22. april 2022 Heartgirl skrev (16 timer siden): Heldigvis undertøy som er beregnet meg på 45 år og som har noen ekstra kilo på kroppen. Det har jeg savnet i vanlige butikker men SE har greid det med sin kolleksjon. Da spiller det ingen rolle om folk mener det er kjerring de luxe. Heller slik undertøy og bikinier enn truser som går langt opp i en viss plass og bh som nesten ikke dekker puppene. Takk for at det kommer en slik kolleksjon for oss som ønsker en annen form for undertøy. Jeg er 40 år selv med mange kilo ekstra på kroppen. Men tror ikke det vil se noe bedre ut i de digre gevantene i Careless sin kolleksjon😂 Skjønner ikke hva folk synes er så nytt med slikt badetøy heller... man finner jo lignende i mange butikker (Lindex, Kappahl, Zizzi)🤷♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. april 2022 #3600 Del Skrevet 22. april 2022 Fotballfluen skrev (17 timer siden): Ser på den ene modellen som jeg tipper bruker str S/M i vanlig tøy; bh'en hun har på seg er helt oppunder halsen hennes. Altså vil den være synlig over kanten på topper med lav hals. Det har jeg også lurt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå