Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Det beste ville jo vært om hun bare tok normale bilder hele tiden uten å "lage til valker" eller å posere på bilder, men bare være naturlig i poseringene når hun tar bilder eller filmer... uten å gjøre ett nummer ut av det ene eller andre.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iansak skrev (50 minutter siden):

Det beste ville jo vært om hun bare tok normale bilder hele tiden uten å "lage til valker" eller å posere på bilder, men bare være naturlig i poseringene når hun tar bilder eller filmer... uten å gjøre ett nummer ut av det ene eller andre.

Njaaa….hadde garantert vært «feil» det også!! 

Utrolig trist at mennesker som velger å motivere, inspirere, sette fokus på ting som engasjerer og spre glede til andre, som kanskje har litt tunge hverdager som sitt levebrød, skal måtte ta imot så mye dritt fra anonyme folk på nettet!!! 

Tenk om alle kunne vise våre medmennesker respekt uansett hvordan en velger å leve❤️

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (49 minutter siden):

Njaaa….hadde garantert vært «feil» det også!! 

Utrolig trist at mennesker som velger å motivere, inspirere, sette fokus på ting som engasjerer og spre glede til andre, som kanskje har litt tunge hverdager som sitt levebrød, skal måtte ta imot så mye dritt fra anonyme folk på nettet!!! 

Tenk om alle kunne vise våre medmennesker respekt uansett hvordan en velger å leve❤️

Men hva motiverer og inspirerer hun andre til? Jeg lurer oppriktig. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (37 minutter siden):

Hun gir av seg selv, har mye humor, tør å vise både oppturer og nedturer i livet. Hun driver egen business, har komt seg opp og frem tross mye helseplager, noe som viser at det er tak i dama! 
Hun er dønn ærlig, både når det gjelder å viser følelser og hvordan hverdagen er som alenemor til to små og alt som hører til! 

Kanskje ikke det inspirer eller motiverer alle, men det er nok ikke målet hennes heller! De kan følge noen andre som inspirerer dem!

Jeg blir inspirert iallefall, så jeg er glad hun deler❤️ 

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (12 timer siden):

Jeg er litt mindre enn Sara og får masse komplimenter for at jeg slank. Tror det er fordi jeg kler meg på en måte som fremhever den slanke midjen min. Ikke at den er så slank, men med rette klær ser den slank ut. Merker det godt for det er kun en stil jeg får de komplimentene, og den stilen er sjelden jeg går med, for finner ikke slike plagg lenger og de fleste plaggene jeg har i det snittet er blitt for små etter graviditetene. Så tror mange bruker slank for en kroppsform og ikke hvor tynn man er.

Hva slags stil er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, heiida said:

Hva slags stil er det? 

Jeg er ikke så god på å forklare og fant ikke noe gode bilder (sikkert fordi det meste jeg har ble kjøpt på utveksling i 2013 og er ute av moten nå). Men litt klassisk stil med litt moderne variant av prinsesse snitt og fremheving av naturlig midje. Jeg må enten ha belte eller kontrast farge i livet for å ikke se lubben ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heiida skrev (10 timer siden):

Hva slags stil er det? 

Rosa Sitron skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke så god på å forklare og fant ikke noe gode bilder (sikkert fordi det meste jeg har ble kjøpt på utveksling i 2013 og er ute av moten nå). Men litt klassisk stil med litt moderne variant av prinsesse snitt og fremheving av naturlig midje. Jeg må enten ha belte eller kontrast farge i livet for å ikke se lubben ut.

Hvordan er dette relevant for tråden?

Og ja,har allerede rapportert.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, J.. said:

Det var vel like relevant som mye annet. Mitt første innlegg (som du ikke siterte) var relevant. og jeg svarer på direkte spørsmål (slik som dette)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (9 timer siden):

Ok, beklager, ble bare så nysgjerrig. Synes det er vanskelig med klær så så mitt snitt til å få et godt tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Sara. Det er faktisk helt vanlig at så små unger ikke liker brus. Det gjorde ikke mine heller. Men bare vent du🤪. Godteri er det jo litt mer merkelig at de ikke liker men🤪

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det blir litt feil at hun fortsatt kaller seg norges største mamma blogger når hun egentlig sier selv også at hun har gått bort fra det. Hun deler jo ikke barna lenger, snakker veldig lite om det å være mamma osv. Hun er jo blitt en vanlig livstil influenser. Ser hun enda har det i bioen sin at hun er Norges største, men for meg stemmer ikke det lenger. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (32 minutter siden):

Syns det blir litt feil at hun fortsatt kaller seg norges største mamma blogger når hun egentlig sier selv også at hun har gått bort fra det. Hun deler jo ikke barna lenger, snakker veldig lite om det å være mamma osv. Hun er jo blitt en vanlig livstil influenser. Ser hun enda har det i bioen sin at hun er Norges største, men for meg stemmer ikke det lenger. 

Det samme har Anna R og div andre influencere. 

Må være en selvkåring gående rundt..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (2 timer siden):

Jada Sara. Det er faktisk helt vanlig at så små unger ikke liker brus. Det gjorde ikke mine heller. Men bare vent du🤪. Godteri er det jo litt mer merkelig at de ikke liker men🤪

Kjenner bare et barn som ikke liker brus, ellers liker alle barna brus som jeg kjenner 🤷‍♀️ og som har vokst opp

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Kjenner bare et barn som ikke liker brus, ellers liker alle barna brus som jeg kjenner 🤷‍♀️ og som har vokst opp

Jenta mi likte det ikke før hun var 8, og gutten min likte det ikke før han var nærmere 12. 😊 kullsyra  som ble for mye. Helt normalt at barn ikke liker brus. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 7.4.2022 den 8.20):

Plus size er hun ikke, men hun er heller ikke slank. Men jeg tror vi er blitt så vant til at mange er litt overvektige at vi har glemt hva slank er. 

Hun har fettsugd magen for å få denne timeglassfiguren.  Tok det sikkert med silikonpuppene. Syns hun er rimelig dobbeltmoralsk når hun hyler om kroppspress på spaet, og drar seg i løshåret, mens løsvippene flagrer, og huden er full av botox. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (7 timer siden):

Hun har fettsugd magen for å få denne timeglassfiguren.  Tok det sikkert med silikonpuppene. Syns hun er rimelig dobbeltmoralsk når hun hyler om kroppspress på spaet, og drar seg i løshåret, mens løsvippene flagrer, og huden er full av botox. 

Hva med å ikke spre spekulasjoner og ting du TROR hun har gjort med kroppen sin?
Man ser på tidligere bilder at hun alltid har hatt den timeglassfiguren, man kan ikke fettsuge seg til de hoftene.. Løsvipper har hun forresten heller ikke, de fjernet hun etter allergisk reaksjon for lenge siden. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Saywhat skrev (14 timer siden):

Løshår ja.. silikon ja… lipfillers for noen år siden ja… tidligere brukt løsvipper ja… men hallo? Botox og fettsuging? Come on! Den kroppsfasongen er hun født med. Heldigrisen! Og hun er såpass ung at hun ikke trenger noe Botox! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (5 timer siden):

Løshår ja.. silikon ja… lipfillers for noen år siden ja… tidligere brukt løsvipper ja… men hallo? Botox og fettsuging? Come on! Den kroppsfasongen er hun født med. Heldigrisen! Og hun er såpass ung at hun ikke trenger noe Botox! 

Det er mange som tar botox som ikke trenger det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (På 8.4.2022 den 20.15):

De hadde spist opp rubbel og bit av godteriet fra påskeegget ivertfall👀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 7.4.2022 den 20.30):

Hun viser ivertfall ikke livet sitt som et glansbilde i motsetning til CBE. Hun viser fram en normal hverdag til et normalt menneske. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...