LolIipop Skrevet 29. september 2023 #29121 Del Skrevet 29. september 2023 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 29. september 2023 #29122 Del Skrevet 29. september 2023 Alltid kvinneguiden som blir skyteskive i jodler om Sara. Ser ikke noe om det i jodler om andre influensere. https://shared.jodel.com/z8LlwJT8tDb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. september 2023 #29123 Del Skrevet 29. september 2023 LolIipop skrev (8 minutter siden): Alltid kvinneguiden som blir skyteskive i jodler om Sara. Ser ikke noe om det i jodler om andre influensere. https://shared.jodel.com/z8LlwJT8tDb De må være besatt og har ikke noe liv. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 29. september 2023 #29124 Del Skrevet 29. september 2023 arnoyb skrev (1 time siden): Det kan jeg selvfølgelig ikke vite, men det fremstår jo ikke som det. Hun legger først ut at barnas klær er veldig skitten, ei stund seinere at hun spyler dem og merker det som reklame siden det er sponsa produkt. Hvor påstår jeg at det ikke er reklame?! Hærregud så tåpelig og si, jeg skriver flere gang at hun riktig merker det som reklame. Som jeg tidligere nevnte burde hun kanskje heller latt dette være en snap å sende sin nærmeste venninne ikke dele på alle some. Ok. En reklame som er merket som reklame, det er ikke reklame men riktig merket som reklame. Den var ny. Enig i siste setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 29. september 2023 #29125 Del Skrevet 29. september 2023 Høstsemester skrev (12 timer siden): Er det så enkelt, Tone Vie? Og hva er det Sara Emilie Tandberg selger? Hva i all verden er det du holder på med? Har jeg med et eneste ord forsvart eller forklart/uttalt meg om denne reklamen? NEI. Jeg svarte på et veldig enkelt spørsmål, som ikke var endel av diskusjonen om denne reklamen. «Skjønner ikke hvorfor bedrifter bruker henne som annonsør.» Hvor jeg svarte : fordi hun selger. Hvorfor skulle de ellers brukt henne? Firmaer øser ikke ut annonsekroner på en influenser som ikke selger varer. Sier seg selv det. Vil ha meg frabedt at du siterer meg i en sånn reklame som om jeg synes dette er greit. For det har jeg aldri sagt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. september 2023 #29126 Del Skrevet 29. september 2023 Fru G skrev (21 minutter siden): Ok. En reklame som er merket som reklame, det er ikke reklame men riktig merket som reklame. Den var ny. Enig i siste setning. Du lager jo dine egne greier her. Jeg har aldri påstått at det ikke var reklame, men at det ikke fremstår som et innspilt samarbeid som hun har sendt inn for godkjenning før publisering. Det finnes ikke større skje å få det inn med så om du fortsatt ikke skjønner så må vi bare være enig om å være enig uten at du skjønner hva du er enig i. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 29. september 2023 #29127 Del Skrevet 29. september 2023 Nå begynner det å bli endel firmaer som har mistet meg som kunde 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 29. september 2023 #29128 Del Skrevet 29. september 2023 Hahaha, festlig å se på SE og hennes desperate forsøk på å late som at alt er fryd og gammen i heimen:-) I likhet med Therese så fortsetter hun å vise oss hvor uspiselige de er:-) 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. september 2023 #29129 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) ToneVie skrev (56 minutter siden): Hva i all verden er det du holder på med? Har jeg med et eneste ord forsvart eller forklart/uttalt meg om denne reklamen? NEI. Jeg svarte på et veldig enkelt spørsmål, som ikke var endel av diskusjonen om denne reklamen. «Skjønner ikke hvorfor bedrifter bruker henne som annonsør.» Hvor jeg svarte : fordi hun selger. Hvorfor skulle de ellers brukt henne? Firmaer øser ikke ut annonsekroner på en influenser som ikke selger varer. Sier seg selv det. Vil ha meg frabedt at du siterer meg i en sånn reklame som om jeg synes dette er greit. For det har jeg aldri sagt. Hva i all verden er det Sara holder på med? ?? Det er spørsmålet som ikke blir besvart. Du hevdet at det så enkelt og at annonsører bruker henne for hun selger. Er det så lett altså!? Hva selger hun egentlig? Endret 29. september 2023 av Høstsemester 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 29. september 2023 #29130 Del Skrevet 29. september 2023 Høstsemester skrev (2 minutter siden): Hva i all verden er det Sara holder på med? ?? Det er spørsmålet som ikke blir besvart. Du hevdet at det så enkelt og at annonsører bruker henne for hun selger. Er det så lett altså!? Hva selger hun egentlig? Er dette seriøse spørsmål fra din side? Lurer du på hva hun holder på med? Og hva hun selger? Hun er en influenser. Hun selger fotobok for Fotoknudsen, plakater for Desenio, klær for eget og venninners merke, sexleketøy for Kondomeriet blant annet. Har ikke fullstendig oversikt over hva hun selger og ikke, men hun skaffer tydeligvis gode salg for både samarbeidspartnere og seg selv. Var det svaret du ville ha? Eller er det noe annet du skal frem til, kanskje? I så fall får du være mer tydelig i hva det e eventuelt er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 29. september 2023 #29131 Del Skrevet 29. september 2023 Tips media. Dagbladet, VG, Tv2 tar alle imot anonyme tips. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29132 Del Skrevet 29. september 2023 arnoyb skrev (17 timer siden): Dere skjønner at det ikke er et innspilt reklame samarbeid, men en helt vanlig hverdags greie men som må mærkes med reklame for at produktet er sponset, ikke sant? 😂😂😂 Igjen, her skriver du at det ikke er et reklame samarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29133 Del Skrevet 29. september 2023 daeva skrev (55 minutter siden): Er dette seriøse spørsmål fra din side? Lurer du på hva hun holder på med? Og hva hun selger? Hun er en influenser. Hun selger fotobok for Fotoknudsen, plakater for Desenio, klær for eget og venninners merke, sexleketøy for Kondomeriet blant annet. Har ikke fullstendig oversikt over hva hun selger og ikke, men hun skaffer tydeligvis gode salg for både samarbeidspartnere og seg selv. Var det svaret du ville ha? Eller er det noe annet du skal frem til, kanskje? I så fall får du være mer tydelig i hva det e eventuelt er. Hvordan er det tydelig at hun skaffer gode salg for samarbeidspartnere? Og nei , det er ikke dokumentasjon nok å komme med egne subjektive antagelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 29. september 2023 #29134 Del Skrevet 29. september 2023 caremore skrev (Akkurat nå): Hvordan er det tydelig at hun skaffer gode salg for samarbeidspartnere? Og nei , det er ikke dokumentasjon nok å komme med egne subjektive antagelser. Hvor er grunnlaget for en mistanke om noe annet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 29. september 2023 #29135 Del Skrevet 29. september 2023 caremore skrev (4 minutter siden): Igjen, her skriver du at det ikke er et reklame samarbeid. Men det har hun jo aldri sagt🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29136 Del Skrevet 29. september 2023 daeva skrev (2 minutter siden): Hvor er grunnlaget for en mistanke om noe annet? Det er ikke dokumentasjon på din påstand om at «hun skaffer gode salg for samarbeidspartnere». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 29. september 2023 #29137 Del Skrevet 29. september 2023 caremore skrev (Akkurat nå): Det er ikke dokumentasjon på din påstand om at «hun skaffer gode salg for samarbeidspartnere». Nei, men så svarer ikke du på mitt spørsmål heller. Du kan (med rette) være kritisk til fremgangsmåten hennes og hvordan hun fremstiller seg selv, sin bedrift, eller hvordan hun velger å reklamere for sine partnere, det sier jeg ingenting på. Men dama har over 300.000 følgere i sosiale medier og gjentakende samarbeid med sine samarbeidspartnere. Hvorfor skulle de fortsette å samarbeide med henne om hun ikke genererer salg? Kan gå på instagram å screene samarbeid med Minisjefen, Kondomeriet og Desenio gjennom tidene og poste det her om du ønsker det, men jeg tror ikke det gjør poenget særlig mer tydelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29138 Del Skrevet 29. september 2023 daeva skrev (2 minutter siden): Nei, men så svarer ikke du på mitt spørsmål heller. Du kan (med rette) være kritisk til fremgangsmåten hennes og hvordan hun fremstiller seg selv, sin bedrift, eller hvordan hun velger å reklamere for sine partnere, det sier jeg ingenting på. Men dama har over 300.000 følgere i sosiale medier og gjentakende samarbeid med sine samarbeidspartnere. Hvorfor skulle de fortsette å samarbeide med henne om hun ikke genererer salg? Kan gå på instagram å screene samarbeid med Minisjefen, Kondomeriet og Desenio gjennom tidene og poste det her om du ønsker det, men jeg tror ikke det gjør poenget særlig mer tydelig. Regnskapet til Adsales viser noe annet enn det du skisserer her. At oppdragsgivere ikke har valgt Adsales sine influensere til oppdrag, så går utover deres økonomi. Det er de samme oppdragsgiverne som går igjen, det kan være fordi de har en langtidsavtale og sier ingenting om hun drar inn penger for de eller ikke. Alle disse oppdragene går igjennom samme managment og de har flere i stallen sin, så igjen sier det ingenting om at det er Tandberg som drar inn salg for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 29. september 2023 #29139 Del Skrevet 29. september 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Regnskapet til Adsales viser noe annet enn det du skisserer her. At oppdragsgivere ikke har valgt Adsales sine influensere til oppdrag, så går utover deres økonomi. Det er de samme oppdragsgiverne som går igjen, det kan være fordi de har en langtidsavtale og sier ingenting om hun drar inn penger for de eller ikke. Alle disse oppdragene går igjennom samme managment og de har flere i stallen sin, så igjen sier det ingenting om at det er Tandberg som drar inn salg for de. Fair enough, skal innrømme at jeg ikke visste det, hvis det faktisk er sånn at alle hennes samarbeid går igjennom dem. Har du dokumentasjon på det? Uansett må det vel også være slik at regnskapet til Adsales - dersom det gjelder alle som er i stallen deres - ikke sier noe om at det er Sara Emilie som IKKE gir salg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 29. september 2023 #29140 Del Skrevet 29. september 2023 Sara før og nå er som 2 forskjellige personer. Vil tro det påvirker salgene/samarbeidene også. Det har vært mye! drama rundt de siste samarbeidene hennes. Hvor flere har nevnt at de avslutter sitt kundeforhold pga bedriftens tilknytning til Sara. Ice, FotoKnudsen og nå kondomeriet. Muligens flere også. Har ikke fulgt med særlig lenge. Like sikkert som 2+2=4, vil negative omtaler få negative konsekvenser på sikt. Det er tre damer i tett samarbeid. Sara, Therese og Monica. Sara og Therese får ekstremt mye kritikk. Daglig. Særlig på jodel. Så mye at flere kaller kritikken mot Sara og TL for spam. Monica derimot, blir knapt nevnt. Mange mener det er sjalusi. Hvorfor slipper Monica denne påståtte sjalusien? Kan det rett og slett skyldes den vemmelige fremtoningen Sara og Therese har tillagt seg den siste tiden? Jeg bare spør 😉 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå