Ansjos Skrevet 28. september 2023 #29101 Del Skrevet 28. september 2023 Nok engang en stor 👏 til Frujohansen. 17 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkstussen Skrevet 28. september 2023 #29102 Del Skrevet 28. september 2023 Ansjos skrev (1 time siden): Bryter lovverket igjen. Seksuelle produkter skal ikke involvere noe som har med barn å gjøre. Overhode. Selv om det er et klesplagg, går det tydelig frem at plagget tilhører et barn. Måten SE ordlegger reklamen på gjør det ikke noe bedre. Veldig enig. SE har tydeligvis gått god for at stimulering av klitoris/kjønnsorgan er godt med dette dusjhodet. for så å vaske BARNA sine klær med samme dusjhode er jo totalt uakseptabelt?! Altså hvordan er dette normalt? Det er ekkelt og for min del på grensen til faktisk anmeldelse for seksuell tilnærming av barn. For det er faktisk sånn det blir lagt fram. 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkstussen Skrevet 28. september 2023 #29103 Del Skrevet 28. september 2023 Bjørkstussen skrev (5 minutter siden): Veldig enig. SE har tydeligvis gått god for at stimulering av klitoris/kjønnsorgan er godt med dette dusjhodet. for så å vaske BARNA sine klær med samme dusjhode er jo totalt uakseptabelt?! Altså hvordan er dette normalt? Det er ekkelt og for min del på grensen til faktisk anmeldelse for seksuell tilnærming av barn. For det er faktisk sånn det blir lagt fram. Bare for å sitere meg selv, dette er lagt ut fra en bedriftskonto fra SE. dette tolkes fra den kontoen som bedrift. Det er motbydelig og ekkelt fra den bedriften. bare nei nei nei. 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 28. september 2023 #29104 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) ToneVie skrev (4 timer siden): Hun selger. Så enkelt er det. Hvis de ikke hadde tjent penger på å bruke henne hadde de heller ikke gjort det. Er det så enkelt, Tone Vie? Og hva er det Sara Emilie Tandberg selger? Endret 28. september 2023 av Høstsemester 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 28. september 2023 #29105 Del Skrevet 28. september 2023 caremore skrev (6 timer siden): Kan ikke skjønne at det ikke er humor å skylle regntøy til barn med womanizern sin 🙄 Har hun virkelig filma det og lagt ut ? Hva er poenget med det av daglig leder ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. september 2023 #29106 Del Skrevet 29. september 2023 Fru G skrev (9 timer siden): Bra at du hever standarden da. Sjekk IG til fru Johansen så kanskje både du og Kondomeriet tar poenget. Dette er ikke greit. Jeg sa ikke at det var greit, uttalte meg ikke om det i det hele tatt. Bare poengterte at det ikke var et innspilt samarbeid som kondomeriet har godkjent. Det er SE som har spilt inn en snap og lagt ut, merka korrekt med reklame. Om den er innafor eller ikke sa jeg ingenting om. Dere må slutte med den mentaliteten at enten er du med oss eller mot oss. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N0 name Skrevet 29. september 2023 #29107 Del Skrevet 29. september 2023 arnoyb skrev (14 minutter siden): Jeg sa ikke at det var greit, uttalte meg ikke om det i det hele tatt. Bare poengterte at det ikke var et innspilt samarbeid som kondomeriet har godkjent. Det er SE som har spilt inn en snap og lagt ut, merka korrekt med reklame. Om den er innafor eller ikke sa jeg ingenting om. Dere må slutte med den mentaliteten at enten er du med oss eller mot oss. Har hu lagt den ut på snap å? Håper mangen rapporter reklamen til ig og snap. Hu må skjønn at barnas kle ikke har noe i kondomeriet sine reklamer å gjør. Hva sier kondomeriet om reklamen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. september 2023 #29108 Del Skrevet 29. september 2023 N0 name skrev (3 minutter siden): Har hu lagt den ut på snap å? Håper mangen rapporter reklamen til ig og snap. Hu må skjønn at barnas kle ikke har noe i kondomeriet sine reklamer å gjør. Hva sier kondomeriet om reklamen? Mener det var snap jeg så det, er ikke så mye på IG. Viser svært dårlig dømmekraft. Er en snap hun kunne sendt til sin beste venninne å le av, ikke legge ut på alle sine some. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 29. september 2023 #29109 Del Skrevet 29. september 2023 arnoyb skrev (1 time siden): Jeg sa ikke at det var greit, uttalte meg ikke om det i det hele tatt. Bare poengterte at det ikke var et innspilt samarbeid som kondomeriet har godkjent. Det er SE som har spilt inn en snap og lagt ut, merka korrekt med reklame. Om den er innafor eller ikke sa jeg ingenting om. Dere må slutte med den mentaliteten at enten er du med oss eller mot oss. Den mentaliteten du pålegger andre får stå for din regning. Dette er reklame for Kondomeriet. Hvis du ikke ser det er det dårlig stilt. Dessuten, hvordan kan du vite at det ikke var godkjent av Kondomeriet. Hvis det er tilfelle burde vel det opplyses om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 29. september 2023 #29110 Del Skrevet 29. september 2023 Kollontaj skrev (På 27.9.2023 den 21.22): Tror ikke jeg ville bestilt derfra. 🫣 Enig. Elendig kvalitet på bonprix. Vet ikke hos careless da. Ingen erfaring 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. september 2023 #29111 Del Skrevet 29. september 2023 Fru G skrev (19 minutter siden): Den mentaliteten du pålegger andre får stå for din regning. Dette er reklame for Kondomeriet. Hvis du ikke ser det er det dårlig stilt. Dessuten, hvordan kan du vite at det ikke var godkjent av Kondomeriet. Hvis det er tilfelle burde vel det opplyses om. Det kan jeg selvfølgelig ikke vite, men det fremstår jo ikke som det. Hun legger først ut at barnas klær er veldig skitten, ei stund seinere at hun spyler dem og merker det som reklame siden det er sponsa produkt. Hvor påstår jeg at det ikke er reklame?! Hærregud så tåpelig og si, jeg skriver flere gang at hun riktig merker det som reklame. Som jeg tidligere nevnte burde hun kanskje heller latt dette være en snap å sende sin nærmeste venninne ikke dele på alle some. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29112 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) arnoyb skrev (14 timer siden): Dere skjønner at det ikke er et innspilt reklame samarbeid, men en helt vanlig hverdags greie men som må mærkes med reklame for at produktet er sponset, ikke sant? 😂😂😂 Så du har ikke påstått at det ikke er reklame? Og hva nøyaktig er hverdagslig med å spyle klær med en womanizer? Endret 29. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29113 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) arnoyb skrev (9 minutter siden): Det kan jeg selvfølgelig ikke vite, men det fremstår jo ikke som det. Hun legger først ut at barnas klær er veldig skitten, ei stund seinere at hun spyler dem og merker det som reklame siden det er sponsa produkt. Hvor påstår jeg at det ikke er reklame?! Hærregud så tåpelig og si, jeg skriver flere gang at hun riktig merker det som reklame. Som jeg tidligere nevnte burde hun kanskje heller latt dette være en snap å sende sin nærmeste venninne ikke dele på alle some. Endret 29. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29114 Del Skrevet 29. september 2023 arnoyb skrev (2 timer siden): Jeg sa ikke at det var greit, uttalte meg ikke om det i det hele tatt. Bare poengterte at det ikke var et innspilt samarbeid som kondomeriet har godkjent. Det er SE som har spilt inn en snap og lagt ut, merka korrekt med reklame. Om den er innafor eller ikke sa jeg ingenting om. Dere må slutte med den mentaliteten at enten er du med oss eller mot oss. Igjen, hvordan kan du vite at dette ikke er godkjent av Kondomeriet? Og den mentaliteten du nevner her for stå for din egen regning. Ingen som har påstått det du skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. september 2023 #29115 Del Skrevet 29. september 2023 caremore skrev (9 minutter siden): Så du har ikke påstått at det ikke er reklame? Og hva nøyaktig er hverdagslig med å spyle klær med en womanizer? Nei, som du leser i kommentaren så sier jeg jo at den er merka for at den er sponsa. Er det sponsa er det reklame selvfølgelig. For SE var spyling av dressene noe som var nødvendig og siden de har det dusjhodet i den dusjen blei det vell sånn. Altså ei hverdags greie som blei feil for at hun ikke tenkte seg om og delte ukritisk, eller tenkte seg om og valgte å dele med dårlig dømmekraft. For ørtende gang, dette hadde passa bedre på privaten enn på some. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. september 2023 #29116 Del Skrevet 29. september 2023 arnoyb skrev (1 minutt siden): Nei, som du leser i kommentaren så sier jeg jo at den er merka for at den er sponsa. Er det sponsa er det reklame selvfølgelig. For SE var spyling av dressene noe som var nødvendig og siden de har det dusjhodet i den dusjen blei det vell sånn. Altså ei hverdags greie som blei feil for at hun ikke tenkte seg om og delte ukritisk, eller tenkte seg om og valgte å dele med dårlig dømmekraft. For ørtende gang, dette hadde passa bedre på privaten enn på some. Hverdagsgreie å spyle regndresser til bsrn med sponset sexleketøy.. 🥴 Det er på ingen måte en hverdagsgreie å reklamere for sexleketøy på denne måten. At SE ikke skjønner signaleffekten dette sender ut er noe du også burde reagere på. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 29. september 2023 #29117 Del Skrevet 29. september 2023 Frujohansen har fått svar av kondomeriet. Er tom for ord. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. september 2023 #29118 Del Skrevet 29. september 2023 LolIipop skrev (3 minutter siden): Frujohansen har fått svar av kondomeriet. Er tom for ord. Bli klar for å blir enda tommere for ord. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. september 2023 #29119 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) Hvorfor er jeg ikke overrasket over at en annonsør som godkjenner at Tandberg bruker eget klesmerke i deres annonser ikke tar ansvar for at Tandberg har tråkket over grenser i denne reklamen? Endret 29. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. september 2023 #29120 Del Skrevet 29. september 2023 @FruJohansen 👏👍🙏 Takk for at du bruker stemmen din og står opp for barna. Svaret til Kondomeriet🙈 Men du gir dem rett tilbake og takk for beskrivelsen du la ut om dusjhodet fra Kondomeriet… Ta litt ansvar da for pokker! Minuspoeng til Kondomeriet… 27 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå