Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (1 minutt siden):

Så, et døgn til til et nytt dropp og Careless som har vært i drift i snart to år har fortsatt ikke str tabell på plass? Tandberg prioriterer åpenbart feil, jobbes hardt for at folk ikke skal miste arbeidsplassen sine ( som de vil gjøre hvis hun må merke reklame for Careless , i følge hennes selv) men glemmer at inntektsgrunnlaget er vel salg av kjoler og ikke reklamere for de? Eller? 

IMG_0894.jpeg

Så, det er Sara selv som lager str tabell? Dette håper jeg er spøk? Blir mer og mer sjokkert over hvor useriøs denne bedriften fremstår. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LolIipop skrev (Akkurat nå):

Så, det er Sara selv som lager str tabell? Dette håper jeg er spøk? Blir mer og mer sjokkert over hvor useriøs denne bedriften fremstår. 

Nei det er dessverre ingen spøk. Hun har delt bilde der hun sitter og prøver å lage en tabell og skriver at det er vanskelig.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (6 minutter siden):

Det er ingen spøk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Nei det er dessverre ingen spøk. Hun har delt bilde der hun sitter og prøver å lage en tabell og skriver at det er vanskelig.

Hun har jo brukt egen kropp som guide til tabell. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Hun sitter NÅ og lager en tabell?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig jeg er dum. Men, str tabell etter klærne er ferdig produsert? Fremstilt på kjøkkenbordet til Sara? Begynner å forstå hvorfor mange mener str er på bærtur. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (4 minutter siden):

Hun sitter NÅ og lager en tabell?? 

Godt å se det ikke bare er meg som reagerer. Kjolene droppes i morgen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (1 minutt siden):

Godt mulig jeg er dum. Men, str tabell etter klærne er ferdig produsert? Fremstilt på kjøkkenbordet til Sara? Begynner å forstå hvorfor mange mener str er på bærtur. 

Du er ikke dum. Klærne er ferdig produsert etter Saras tabell, ikke standard størrelsestabell. Hun sitter i etterkant og baler med størrelsene. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste spørsmål fra meg på en stund. Lover 😆 Er det ikke noe form for regelverk rundt produksjon av klær? Det virker jo ikke helt etter boken dette? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (Akkurat nå):

Du er ikke dum. Klærne er ferdig produsert etter Saras tabell, ikke standard størrelsestabell. Hun sitter i etterkant og baler med størrelsene. 

Du verden 👀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (2 minutter siden):

Godt å se det ikke bare er meg som reagerer. Kjolene droppes i morgen? 

Dette reagerte jeg også på 🤯🤣 Jeg trodde størrelsestabell skulle lages før klærne 😅🫣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa skrev (Akkurat nå):

Dette reagerte jeg også på 🤯🤣 Jeg trodde størrelsestabell skulle lages før klærne 😅🫣

Jeg også 😅 trodde jeg misforsto noe. Har ikke fulgt med på galskapen særlig lenge, og akkurat det her har jeg ikke fått med meg. Bare at mange klager på størrelsene. Ikke så rart det, vil jeg tørre påstå..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
LolIipop skrev (1 minutt siden):

Jeg også 😅 trodde jeg misforsto noe. Har ikke fulgt med på galskapen særlig lenge, og akkurat det her har jeg ikke fått med meg. Bare at mange klager på størrelsene. Ikke så rart det, vil jeg tørre påstå..

Det er gjennomgående årsak til at folk selger på Finn, Tise og Facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (8 minutter siden):

Det er gjennomgående årsak til at folk selger på Finn, Tise og Facebook. 

Slik jeg har forstått det, er det fullt mulig å returnere, men det kan virke som at mange synes det er enklere å legge ut på Finn. Spesielt om det er populære modeller. 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

«skikkelig kontordag» skriver grunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
snurpa skrev (39 minutter siden):

Slik jeg har forstått det, er det fullt mulig å returnere, men det kan virke som at mange synes det er enklere å legge ut på Finn. Spesielt om det er populære modeller. 🤔

Skjønner ikke det er enklere legge ut på Finn når retur prosess blir det samme , minus bilder da . 

Pluss de selger billigere enn de kjøpte for og de har fortsatt retur frist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (1 time siden):

Har ei jeg kjenner godt som kjøpte Tora pysj. Brukte str tabell. Å hun druknet i den🙈 hun kunne dra buksa helt opp til under armene og enda var den for lang på bena. Helt tragisk og se..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
snurpa skrev (2 timer siden):

Det ser slik ut, men de får ikke solgt produktene. Mye av det som ligger ute har vært der i flere måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...