Snublefot62 Skrevet 29. august 2023 #26721 Del Skrevet 29. august 2023 Bibbi_ skrev (24 minutter siden): Oppdatert i folkeregisteret? Hva er dette for bedrift? Lekebedrift. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. august 2023 #26722 Del Skrevet 29. august 2023 Eikenøtt skrev (11 timer siden): Vi har fått svar fra kundeservice angående revisor, nå kan alle som vil shoppe uten bekymringer. Folkeregisteret 🥰 De har da ikke noe med dette å gjøre 💔 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 29. august 2023 #26723 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) Skrev de virkelig Folkeregisteret? Herregud. Det er ikke så greit 🫠🫠 Endret 29. august 2023 av LinnHenrikke 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. august 2023 #26724 Del Skrevet 29. august 2023 LinnHenrikke skrev (2 minutter siden): Skrev de virkelig Folkeregisteret? Herregud. Det er ikke så greit 🫠🫠 Ikke greit nei 💔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. august 2023 #26725 Del Skrevet 29. august 2023 Synes og det er fantastisk å skrive "det er Deloitte som skal følge oss". De skal ikke følge dere, de skal levere dere en tjeneste som dere betaler for. Er det bare fjortisser som jobber der? Og ikke glem "søknaden fra Deloitte til brreg". Det er ikke Deloitte som skal søke. Det er generalforsamlingen i Careless som skal gjøre et vedtak og så skal styret i Careless sende endringsmelding (med signert protokoll fra generalforsamling og info om valgt revisor) til Brønnøysundregistrene. Brønnøysundregistrene skal ikke godkjenne noen søknad her. Det er så amatørmessig skrevet at jeg får fnatt. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2023 #26726 Del Skrevet 29. august 2023 Snublefot62 skrev (11 minutter siden): Synes og det er fantastisk å skrive "det er Deloitte som skal følge oss". De skal ikke følge dere, de skal levere dere en tjeneste som dere betaler for. Er det bare fjortisser som jobber der? Og ikke glem "søknaden fra Deloitte til brreg". Det er ikke Deloitte som skal søke. Det er generalforsamlingen i Careless som skal gjøre et vedtak og så skal styret i Careless sende endringsmelding (med signert protokoll fra generalforsamling og info om valgt revisor) til Brønnøysundregistrene. Brønnøysundregistrene skal ikke godkjenne noen søknad her. Det er så amatørmessig skrevet at jeg får fnatt. Men resten av styret i careless må da ha mere greie på dette? Eller tar alle like lett på det også får de en "wake up call" dersom Brønnøysundregistrene ikke godkjenner alt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. august 2023 #26727 Del Skrevet 29. august 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Men resten av styret i careless må da ha mere greie på dette? Eller tar alle like lett på det også får de en "wake up call" dersom Brønnøysundregistrene ikke godkjenner alt? Men Brønnøysundregistrene skal ikke godkjenne revisor. Dette er bare svada og viser egentlig en ledelse uten peiling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2023 #26728 Del Skrevet 29. august 2023 Snublefot62 skrev (51 minutter siden): Men Brønnøysundregistrene skal ikke godkjenne revisor. Dette er bare svada og viser egentlig en ledelse uten peiling. Ordla meg feil. Vet revisor godkjenner.men kan uansett Brønnøysundregisteret ha innsigelse på det som leveres inn? Eller er alt ok så lenge revisor sier ok? Selv om vi har a/s eller min mann har så har jeg ikke satt meg så godt inn i alt dette siden regnskapsfører/revisor ordner alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. august 2023 #26729 Del Skrevet 29. august 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Ordla meg feil. Vet revisor godkjenner.men kan uansett Brønnøysundregisteret ha innsigelse på det som leveres inn? Eller er alt ok så lenge revisor sier ok? Selv om vi har a/s eller min mann har så har jeg ikke satt meg så godt inn i alt dette siden regnskapsfører/revisor ordner alt https://www.brreg.no/innsending-av-arsregnskap/tilbakemelding-pa-arsregnskap/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2023 #26730 Del Skrevet 29. august 2023 Høstsemester skrev (1 time siden): https://www.brreg.no/innsending-av-arsregnskap/tilbakemelding-pa-arsregnskap/ Takk for det😊 er 1 uke igjen i dag for att de kan bli tvangsopplost 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekrystaller Skrevet 29. august 2023 #26731 Del Skrevet 29. august 2023 On 8/27/2023 at 2:52 PM, Eea Elvira said: Hvis det hadde vært et snev av realitet hadde de kassert inn det de skulle hatt i bøter for lengst. Men altså. Vi vet alle sammen at det er alt for mange som både kjører over fartsgrensa og som kjører i fylla. Det er ikke noe mindre ulovlig bare fordi UP ikke tar dem? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. august 2023 #26732 Del Skrevet 29. august 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Takk for det😊 er 1 uke igjen i dag for att de kan bli tvangsopplost Og det er fremdeles ikke blitt nevnt noe om dette av SE. Det er jo rart at hun ikke har sagt noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 29. august 2023 #26733 Del Skrevet 29. august 2023 Høstsemester skrev (Akkurat nå): Og det er fremdeles ikke blitt nevnt noe om dette av SE. Det er jo rart at hun ikke har sagt noe. Det er da ikke rart i det hele tatt. Det er SE… Alt for å tåkelegge🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekrystaller Skrevet 29. august 2023 #26734 Del Skrevet 29. august 2023 En ting jeg lurer på, siden det blir brukt som argument flere ganger at innmeldte forhold ikke får konsekvenser. Vet vi det? Spør fordi jeg ikke kan noe om dette. Typ publiserer FT at de bøtelegger influenserene? Eller er det noe influenserene må snakke om selv for at vi skal få vite det? For jeg er i alle fall helt sikker på at jeg hadde holdt kjeft om det hadde vært meg som fikk de bøtene. For det er jo virkelig ikke bra for omdømmet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. august 2023 #26735 Del Skrevet 29. august 2023 Fru G skrev (2 minutter siden): Det er da ikke rart i det hele tatt. Det er SE… Alt for å tåkelegge🙈 Det får være måte på tåkelegging i tåkeheimen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. august 2023 #26736 Del Skrevet 29. august 2023 Tekrystaller skrev (1 minutt siden): En ting jeg lurer på, siden det blir brukt som argument flere ganger at innmeldte forhold ikke får konsekvenser. Vet vi det? Spør fordi jeg ikke kan noe om dette. Typ publiserer FT at de bøtelegger influenserene? Eller er det noe influenserene må snakke om selv for at vi skal få vite det? For jeg er i alle fall helt sikker på at jeg hadde holdt kjeft om det hadde vært meg som fikk de bøtene. For det er jo virkelig ikke bra for omdømmet Som "anmelder" får man ikke vite hva som skjer med det man melder inn. Med mindre media eller influenceren selv går ut med det,får vi ikke vite noe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekrystaller Skrevet 29. august 2023 #26737 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) Edit: Så mer info om dette tidligere i tråden Endret 29. august 2023 av Tekrystaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eea Elvira Skrevet 29. august 2023 #26738 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) Tekrystaller skrev (17 minutter siden): Men altså. Vi vet alle sammen at det er alt for mange som både kjører over fartsgrensa og som kjører i fylla. Det er ikke noe mindre ulovlig bare fordi UP ikke tar dem? Ser du en fyllekjører så melder du vel det til politiet? Da rykker politiet ut. Det meldes vel x antall ganger i uka ang SE og såkalte «lovbrudd» skrives det her inne men det skjer jo aldri noe annet enn at de besvarer innsender.. Endret 29. august 2023 av Eea Elvira 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekrystaller Skrevet 29. august 2023 #26739 Del Skrevet 29. august 2023 2 minutter siden, Eea Elvira said: Ser du en fyllekjører så melder du vel det til politiet? Da rykker politiet ut. Det meldes vel x antall ganger i uka ang SE og såkalte «lovbrudd» skrives det her inne men det skjer jo aldri noe annet enn at de besvarer innsender.. Det hender også ganske ofte, spesielt i distrikts-norge, at politiet må prioritere mer seriøste situasjoner og ikke kan rykke ut til en fyllekjører. Nå har ikke jeg meldt inn selv, men såvidt meg bekjent er det ingen som får svar i det heletatt på hva som meldes inn. Annet enn et evnt standard auto-svar. Som innmeldet får man ikke vite mer om saken etter det. Problemet med argumentet med at det ikke skjer no er jo at vi ikke kan vite om det skjer. Som @J.. svarer over her, hvis ikke media eller influenser selv snakker om det får vi jo aldri vite. Og jeg ser det ikke som spesielt sannsynlig at man som bedriftseier/influenser vil stå på egen kanal å legge frem om lovbrudd? Det er jo ikke akkurat noe man vil at folk skal vite om? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 29. august 2023 #26740 Del Skrevet 29. august 2023 Høstsemester skrev (29 minutter siden): Det får være måte på tåkelegging i tåkeheimen 🙈 😅 Ja, normalt sett så🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå