Gjest Juhu25 Skrevet 27. august 2023 #26681 Del Skrevet 27. august 2023 Verba skrev (7 minutter siden): Helt sikkert en ny «designer» ja 😉 Noen går på skolen i flere år , jobber hardt og likevel får ikke tittel designer. Så kommer se på telefon influensere og blir «designere» fordi de utleverer barna sine, sykdommer, gråter foran telefon, og snakker ikke noe fornuftig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 27. august 2023 #26682 Del Skrevet 27. august 2023 Juhu25 skrev (5 minutter siden): Noen går på skolen i flere år , jobber hardt og likevel får ikke tittel designer. Så kommer se på telefon influensere og blir «designere» fordi de utleverer barna sine, sykdommer, gråter foran telefon, og snakker ikke noe fornuftig . 🎯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 27. august 2023 #26683 Del Skrevet 27. august 2023 Juhu25 skrev (15 minutter siden): Noen går på skolen i flere år , jobber hardt og likevel får ikke tittel designer. Så kommer se på telefon influensere og blir «designere» fordi de utleverer barna sine, sykdommer, gråter foran telefon, og snakker ikke noe fornuftig . Men det ser man fader meg godt på det stygge skrotet de «designer» også. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. august 2023 #26684 Del Skrevet 27. august 2023 Fru G skrev (1 time siden): Hvem er de yngre Reme er i NY sammen med? Trodde de var sammen med Nyhus. Ja beklager. Her kom jeg med feilinformasjon. Jeg trodde Monica var yngre enn Sara Emilie 😅 Men ja, Reme er i NY med Monica og Chris Nyhus. Beklager forvirringen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 27. august 2023 #26685 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg vil bare nevne en ting, for alt vi vet så har SE fått bøter for umerket reklame osv UTEN at hun forteller om det til sine følgere. Ikke alt som kommer ut i media. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellowyellow Skrevet 27. august 2023 #26686 Del Skrevet 27. august 2023 litenstjerne skrev (4 minutter siden): Jeg vil bare nevne en ting, for alt vi vet så har SE fått bøter for umerket reklame osv UTEN at hun forteller om det til sine følgere. Ikke alt som kommer ut i media. Nettopp. Ikke alt kommer ut i media. Revisor opplegget er ikke i media, men er sannsynligvis ordnet selv om. Forøvrig enig med deg, prepp - det er fader meg som å snakke til en mur. Synsing og udokumenterte påstander er kun ok om det kommer fra rett gjeng 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 27. august 2023 #26687 Del Skrevet 27. august 2023 mellowyellow skrev (3 minutter siden): Takk det samme da? Gjerne dokumenter at revisor ikke er på plass per idag, utenom hva dere selv tror. Careless sier dette er ordnet, det er dokumentasjonen på den saken. Her er dokumentasjonen. Useriøse meldinger fra kundeservice til Careless som ikke svarer utover at "det er helt normalt og naturlig" og at "det er unødvendig å kommentere" holder ikke som dokumentasjon på noe annet. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 27. august 2023 #26688 Del Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (7 timer siden): Aner ikke hvem som har filiokus media, da jeg aldri hadde hørt om det før😅 og samme med denne visse fruen som skal øke sin følgerskare på andres vegne 💸😅 Snakk om å være ulv i fåreklær. MEN det jeg vet, er at Filiokus er en merkeklær butikk for barn på østfoldhallen, som eksisterte først av alle. Hun er engasjert i influenserbransjen som har vært rimelig «shady» i all den tid den eksisterer. Hun er en av de som bidrar konstruktivt til endring og debatt i denne bransjen ved å vise til eksempler på hvordan aktører manipulerer «hvermannsen», dette gjør hun for økt bevisstgjøring for at «du og jeg» kan ta ett litt mer bevisst valg for hvilken påvirkning vi blir utsatt for og forhåpentligvis en bevisstgjøring hos influencere selv og bransjen rundt så kanskje man får til en endring. Ett sted må man begynne å røre rundt i og forhåpentligvis blir det en storm i mer en ett vannglass. At hun får høyere følgerskare er fordi hun har viktige poenger og noe nyttig å si -hu fortjener evt det hun tjener av kroner og øre på det også. Hun er troverdig og kan dokumetere det hun formidler -i motsetning til visse andre som opererer på sosiale medier og som lever av å mislede og manipulere folk. 12 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. august 2023 #26689 Del Skrevet 27. august 2023 GulleGull skrev (2 minutter siden): Hun er engasjert i influenserbransjen som har vært rimelig «shady» i all den tid den eksisterer. Hun er en av de som bidrar konstruktivt til endring og debatt i denne bransjen ved å vise til eksempler på hvordan aktører manipulerer «hvermannsen», dette gjør hun for økt bevisstgjøring for at «du og jeg» kan ta ett litt mer bevisst valg for hvilken påvirkning vi blir utsatt for og forhåpentligvis en bevisstgjøring hos influencere selv og bransjen rundt så kanskje man får til en endring. Ett sted må man begynne å røre rundt i og forhåpentligvis blir det en storm i mer en ett vannglass. At hun får høyere følgerskare er fordi hun har viktige poenger og noe nyttig å si -hu fortjener evt det hun tjener av kroner og øre på det også. Hun er troverdig og kan dokumetere det hun formidler -i motsetning til visse andre som opererer på sosiale medier og som lever av å mislede og manipulere folk. Jeg klarte ikke å gi to pokaler på innlegget så her har du en til 🏆 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. august 2023 #26690 Del Skrevet 28. august 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 28. august 2023 #26691 Del Skrevet 28. august 2023 Vi har fått svar fra kundeservice angående revisor, nå kan alle som vil shoppe uten bekymringer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 28. august 2023 #26692 Del Skrevet 28. august 2023 3 minutter siden, Eikenøtt said: Vi har fått svar fra kundeservice angående revisor, nå kan alle som vil shoppe uten bekymringer. Det første svaret der er jo bare flaut. Også blir det ikke bedre i det hele tatt med det andre. 😆 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 28. august 2023 #26693 Del Skrevet 28. august 2023 Rufs skrev (1 minutt siden): Det første svaret der er jo bare flaut. Også blir det ikke bedre i det hele tatt med det andre. 😆 Det er ikke kvalitet, men kanskje forventa av en bedrift som skal være jovial og veldig hverdagslig? Men svar ble det til sist! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. august 2023 #26694 Del Skrevet 28. august 2023 Eikenøtt skrev (16 minutter siden): Vi har fått svar fra kundeservice angående revisor, nå kan alle som vil shoppe uten bekymringer. Dette var informativt. Beste svaret fra kundeservice så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. august 2023 #26695 Del Skrevet 29. august 2023 Søknad? Man søker ikke Brønnøysundregistrene om å få revisor, man sender de en endringsmelding om at generalforsamling har valgt revisor. Men om de faktisk tror at de må søke så må de jo tenke at det er saksbehandling involvert og en risiko for å få avslag. Hva tenker de at de skal gjøre om Brønnlysundregistrene avslår «søknaden»? Og folkeregisteret har ingenting med dette å gjøre. Svarene viser enten at de famler rundt i blinde eller at teamet som jobber med Careless ikke har fått info om hva som skjer. Eller begge deler. Helt håpløst og ingenting av dette vekker noen tillit akkurat. Hadde de brydd seg hadde de fikset revisor når de skulle. Hadde de tenkt på sine ansatte så hadde de vært åpne og informert skikkelig internt (og da hadde vi unngått sånne flåsesvar). Hadde de brydd seg om kunder og samarbeidspartnere så hadde de og informert utad. De bryr seg åpenbart ikke om noen av delene. Men Deloitte driver med revisjon så det blir spennende å se om det er et snev av sannhet i masse pisspreik. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 29. august 2023 #26696 Del Skrevet 29. august 2023 Spent på content når ferien nå er slutt. Hva blir snappene fylt med da? Igår delte Funkygine ny treningsøkt, Emilie nutrition delte ny oppskrift. Hva deler Sara E? Jeg sier det igjen, om Careless går så det suser, ha fokus på det, og ikke på influencer uten mål og mening- greie. Samme gjelder de to andre i trekløveret. Bedre de «designer» i det stille og styrer sjappa, enn at de gjør begge deler halvveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 29. august 2023 #26697 Del Skrevet 29. august 2023 Unodostrez skrev (1 time siden): Spent på content når ferien nå er slutt. Hva blir snappene fylt med da? Nå er det snart høst så jeg gjetter på sykdom. Både hos henne og ungene 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. august 2023 #26698 Del Skrevet 29. august 2023 Unodostrez skrev (1 time siden): Spent på content når ferien nå er slutt. Hva blir snappene fylt med da? Igår delte Funkygine ny treningsøkt, Emilie nutrition delte ny oppskrift. Hva deler Sara E? Jeg sier det igjen, om Careless går så det suser, ha fokus på det, og ikke på influencer uten mål og mening- greie. Samme gjelder de to andre i trekløveret. Bedre de «designer» i det stille og styrer sjappa, enn at de gjør begge deler halvveis. Er det ikke hverdag hun blogger om? Hun er jo ikke trening eller matblogg, litt av alt som skjer i livet?! Så det er vell det som kan forventes. Som nevnt blir det jo sykdom, men det vet jo alle som har barn at det er helt naturlig 🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 29. august 2023 #26699 Del Skrevet 29. august 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Søknad? Man søker ikke Brønnøysundregistrene om å få revisor, man sender de en endringsmelding om at generalforsamling har valgt revisor. Men om de faktisk tror at de må søke så må de jo tenke at det er saksbehandling involvert og en risiko for å få avslag. Hva tenker de at de skal gjøre om Brønnlysundregistrene avslår «søknaden»? Og folkeregisteret har ingenting med dette å gjøre. Svarene viser enten at de famler rundt i blinde eller at teamet som jobber med Careless ikke har fått info om hva som skjer. Eller begge deler. Helt håpløst og ingenting av dette vekker noen tillit akkurat. Hadde de brydd seg hadde de fikset revisor når de skulle. Hadde de tenkt på sine ansatte så hadde de vært åpne og informert skikkelig internt (og da hadde vi unngått sånne flåsesvar). Hadde de brydd seg om kunder og samarbeidspartnere så hadde de og informert utad. De bryr seg åpenbart ikke om noen av delene. Men Deloitte driver med revisjon så det blir spennende å se om det er et snev av sannhet i masse pisspreik. Jeg gjetter at de har ansatt Deloitte som de sier, men at kundeservice ikke er vant til å måtte formulere ordentlige svar og derfor blir det litt tull. Kundeservice sa i dette tilfellet at de måtte gå til sin overordnede for å få svar og at svaret hun gir her er det hun fikk fra sin ledelse. Leder har nok muntlig sagt ABCD og når kundeservice skulle gjenfortelle det skriftlig har det blitt ACFB. Med det sagt er jeg forsåvidt enig at en god forretningskultur er å informere sine medarbeidere om situasjoner man står i, og kanskje spesielt situasjoner man kan få direkte spørsmål om (og at ansatte er informert om at når de ikke vet svaret så må se spørre leder før de svarer, eller videresende til ledelsen direkte og så bør de svare). 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. august 2023 #26700 Del Skrevet 29. august 2023 Eikenøtt skrev (9 timer siden): Vi har fått svar fra kundeservice angående revisor, nå kan alle som vil shoppe uten bekymringer. Oppdatert i folkeregisteret? Hva er dette for bedrift? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå