Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, imjohansen said:

Ja, det er bare å snakke nok om europa-delen av tyrkia så glemmer kundene hele kina🤣🤞🏼

Hehe ja, viktigere at ting skal SE fint og rett ut enn at det faktisk ER det. Virker som en rød tråd i denne virksomheten 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unodostrez

Virker også som at det aldri skjer noe uten at det ligger en tanke bak. Vil hun at folk skal oppsøke dem idag, siden hun deler hvor de skal i forkant? Merkelige greier. Show must go on🤪

Endret av Unodostrez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
imjohansen skrev (2 timer siden):

Nå er jeg «late to the party» men det ble spurt tidligere i tråden om nyere produkter fra careless var merket med produksjonsland. Jeg har fått en careless bh fordi den ikke passet hun som kjøpte den, bestilt 13.07.23, og den er merket med «made in china». 

Hvorfor har hun da ropt så høyt om at produksjonen nå er i tyrkia, at hun BARE har hatt med tyrkia-fabrikken å gjøre i det siste? Husker ikke om hun skreiv et halvt eller et helt år, men dette undertøyet er jo uansett produsert i denne perioden, I KINA.

Hun har fortalt nå at undertøyet blir produsert i Kina, og det er fortsatt ikke spesifisert hvordan forholdene i den fabrikken er. Det vi vet er at fabrikken Amicas brukte i Kina betalte folk 17 kr i timen, og at Tandberg/Olor  påstår at det er gode forhold for de vet ikke bedre. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (På 1.8.2023 den 14.35):

For en tid tilbake reklamerte Tandberg for Bubblerom eller Boozt? Jeg har ikke screenshot av den aktuelle reklamen dessverre. Det er noen måneder siden. MEN hun bruker olajakka hun reklamerte for den gang umerket, ikke bare nå men flere ganger etter den aktuelle reklamen. Det har jo fortsatt reklameverdi så det skal vel merkes det også? @J..

IMG_0585.jpeg

Hun er pålagt å skrive reklame, fordi dette er ett langvarig samarbeid hun har med bubbleroom, så da skal det merkes samt bruk av egen kjole i innlegget. 
så driver hun å bygger hus og snakker om arkitekten, ved fult navn. Har hun fått avslag på kostnadene ved bruk av arkitekt, eller gratis mot reklame skal det også merkes, samt meldes inn til Skatteetaten. Det samme gjelder om hun får rabatt/fordeler fra byggefirma etc da skal dette meldes inn til Skatteetaten som inntekt samt merkes som reklame. 

Endret av Bellabon
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Dere anbefalte meg hun??? Fy fader. At en som lever av SoMe ikke greier noe så enkelt. Det skinner så igjennom både forretningsmessig og språkmessig at hun har null skolegang. Alt er lettvinte løsninger. 

Hvem anbefalte deg Sara? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (1 minutt siden):

Hvem anbefalte deg Sara? 

Sitat SE. Hun skriver som 10 åringen min. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bellabon skrev (30 minutter siden):

Hun er pålagt å skrive reklame, fordi dette er ett langvarig samarbeid hun har med bubbleroom, så da skal det merkes samt bruk av egen kjole i innlegget. 
så driver hun å bygger hus og snakker om arkitekten, ved fult navn. Har hun fått avslag på kostnadene ved bruk av arkitekt, eller gratis mot reklame skal det også merkes, samt meldes inn til Skatteetaten. Det samme gjelder om hun får rabatt/fordeler fra byggefirma etc da skal dette meldes inn til Skatteetaten som inntekt samt merkes som reklame. 

Får passe på å ta skjermbilder av hus/arkitektsnapper for kommer nok samarbeid.. og da har det vært mye snapping/insta uten merking.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Virker også som at det aldri skjer noe uten at det ligger en tanke bak. Vil hun at folk skal oppsøke dem idag, siden hun deler hvor de skal i forkant? Merkelige greier. Show must go on🤪

Hun gir veninnen 24 timer bare de to pluss titalls tusen følgere🙄 

Hun måtte da kunne lagt fra seg mobilen de timene

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Hun gir veninnen 24 timer bare de to pluss titalls tusen følgere🙄 

Hun måtte da kunne lagt fra seg mobilen de timene

Tenkte på det, men det ligger alltid en skjult agenda bak. Hvorfor dokumentere? Er det for å få fokus over på noe annet enn Kina og sertifisering? Eller er det for å vise «hvor fantastisk venninne» hun er? Eller er det for å pushe skjult reklame? Og begge i Careless. Jeg har meldt inn til FT idag. Er så lei av regelbrudd i denne bransjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God venninne må jeg si. Litt av et ideal å vise frem i bedriftskanalen - ikledd umerket reklame for Careless.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (På 1.8.2023 den 14.19):

Men legger Cubus dette ut igjen for vanlig salg etterpå? Det er jo hele poenget her.

Jeg spurte på outlet Cubus i Bergen (Åsane) og bikini undertøy som endte der var retur. Stort sett all retur ble sendt til den butikken. Så tviler på at de selger bikini/undertøy i butikk da utennom den outlet butikken i Bergen 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig tilbakemelding som Sara ikke får slettet. Screenshoot fra snappen til familiebanden. Irmelin har testet truser. 

Screenshot_20230802_175726_Snapchat.jpg

Screenshot_20230802_175735_Snapchat.jpg

Screenshot_20230802_175756_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite

Visste LM hva de skulle på forhånd? Er dette er spill for galleriet? 
Aldri sett så dårlig entusiasme på overraskelser i mitt liv. Er hun i det i hele tatt glad?

Jaja. Håper hun er mer takknemlig off camera 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være klisjeen på uprofft 🙈 Synes det virker amatørmessig fra ende til annen. Bare måten hun bruker emojier på. Hun bruker 😂-smileyen over en lav sko. Tør ikke tenke på hvordan mailer fra henne ser ut i business-øyemed. Hun virker umoden og skrekkelig barnslig. Jeg er ingen fast følger, da jeg skjønner at bedriften hennes driver så uprofesjonelt som den gjør.

Måtte den gå dukken og kjøperne forstå at man må styre unna produktene fra Careless.

(Artig navn når man tenker seg om :ler: ❤️)

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Gjest olor skrev (På 31.7.2023 den 13.07):

😂

Her er nok et eksempel på bruk av 😂 som er spesiell fra den kanten.

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sprite
Tradegy skrev (8 minutter siden):

Må jo være klisjeen på uprofft 🙈 Synes det virker amatørmessig fra ende til annen. Bare måten hun bruker emojier på. Hun bruker 😂-smileyen over en lav sko. Tør ikke tenke på hvordan mailer fra henne ser ut i business-øyemed. Hun virker umoden og skrekkelig barnslig. Jeg er ingen fast følger, da jeg skjønner at bedriften hennes driver så uprofesjonelt som den gjør.

Måtte den gå dukken og kjøperne forstå at man må styre unna produktene fra Careless.

(Artig navn når man tenker seg om :ler: ❤️)

Hun bruker den smilyen for hun ler og ser ned på folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (44 minutter siden):

Aldri sett så dårlig entusiasme på overraskelser i mitt liv. Er hun i det i hele tatt glad?

Jeg hadde nok ikke vært så happy jeg heller hvis gave fra venninne skulle dokumenteres i huet og ræva på Snap og et mas om «les det høyt».  SE skal vise seg frem som en god venninne og det er så krampeaktig at det er flaut å se. 

Og nok en gang så henger hun ut en som er kritisk til henne med Snapnavn. Hvorfor ikke gjøre det samme med de som er såååå positive og støtter henne i «Kina-saken»?  Jo fordi det helt sikkert er Sara selv, V, mor, far , storesøster og lillebror og venninner som sender de snappene. Ellers hadde det vel ikke vært noe problem?? 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
baremeg skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde nok ikke vært så happy jeg heller hvis gave fra venninne skulle dokumenteres i huet og ræva på Snap og et mas om «les det høyt».  SE skal vise seg frem som en god venninne og det er så krampeaktig at det er flaut å se. 

Og nok en gang så henger hun ut en som er kritisk til henne med Snapnavn. Hvorfor ikke gjøre det samme med de som er såååå positive og støtter henne i «Kina-saken»?  Jo fordi det helt sikkert er Sara selv, V, mor, far , storesøster og lillebror og venninner som sender de snappene. Ellers hadde det vel ikke vært noe problem?? 

Hehe nei absolutt ikke! Hadde vært dritsur faktisk. Men akkurat det aspektet er jeg ganske sikker på at LM er vant med så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

Heller Sara som bør være glad og takknemlig for at LM lar henne bruke henne som "kåntent".

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...