Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
J.. skrev (26 minutter siden):

Fra saken det lenkes til -

"Hadde man ikke hatt premier, så ville det vært gratis. Dette prøvde vi i fjor, og da kom det reaksjoner på at vi ikke hadde premier, sier Vignjevic.

Man kunne kanskje vurdert det annerledes og lagt på litt på prisene på mat og drikke, og ikke tatt noe for premielekene. Men nå ble det løst på denne måten, og det har et samlet FAU-styret vært med å bestemme, sier Vignjevic."

Tips til Sara - vil du fortsette å mene noe om skolen og hvordan div arrangementer skal være fremover de neste årene,bruk litt av tiden din og meld deg opp i FAU eller som VARA istedet for å klage på SC og til ulike aviser.

Faktisk eneste måten å bidra på.

Herregud så flaut for SE AS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K_mb skrev (3 minutter siden):

Jeg vil gjerne påpeke at jeg overhodet ikke forsvarer SE på noen som helst måte. Det er lett for henne å kaste stein i glasshus når hun ikke bidrar selv for å motarbeide det hun er imot. 

Her har jeg selv stått for mye av organiseringen på mine barns skole. Det jeg reagerer på er at barn er barn, de løper rundt og oppsøker lek og moro. De stiller seg i kø, og får så beskjed om at de ikke kan delta fordi det koster penger de ikke har. Det kunne vært løst på en annen måte.

Men noe var gratis ! I fjor fikk de klager og jamen blir det klager i år også, man kan aldri gjøre noe bra nok tydeligvis 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

Men noe var gratis ! I fjor fikk de klager og jamen blir det klager i år også, man kan aldri gjøre noe bra nok tydeligvis 

«Alle til lags kan ingen gjera».

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Nei, tydeligvis ikke.

Klager er det alltid uansett hva man gjør, og det er mye urimelige foreldre der ute. Derfor bør man finne løsninger som kommer alle barn tilgode. 

Endret av K_mb
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

Noe var gratis i år også,dette rettet andre følgere med barn på samme skole henne på.

Så det var både gratis leker og leker som kostet penger..

Premiene som er sponsa er alltid rent ræl (sponsa nøkkelring fra Kiwi som ungene har 0 interesse av..) gratis,mens premiene man måtte betale for å vinne var godteri/is/leker..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (3 timer siden):

Hun oppnår egentlig å fremstå som lite opplyst når hun går ut på denne måten. Det er ikke kritikere som bidrar til positiv respons på innholdet hun velger å produsere. 

Når han hun fremstått som kunnskapsrik og smart egentlig? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (49 minutter siden):

Fra saken det lenkes til -

"Hadde man ikke hatt premier, så ville det vært gratis. Dette prøvde vi i fjor, og da kom det reaksjoner på at vi ikke hadde premier, sier Vignjevic.

Man kunne kanskje vurdert det annerledes og lagt på litt på prisene på mat og drikke, og ikke tatt noe for premielekene. Men nå ble det løst på denne måten, og det har et samlet FAU-styret vært med å bestemme, sier Vignjevic."

Tips til Sara - vil du fortsette å mene noe om skolen og hvordan div arrangementer skal være fremover de neste årene,bruk litt av tiden din og meld deg opp i FAU eller som VARA istedet for å klage på SC og til ulike aviser.

Faktisk eneste måten å bidra på.

Akkurat som om hun gidder å gjøre noe for andre. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Nei,det..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (9 minutter siden):

Nei det tror jeg ikke hun gjør. Jeg tror hun gjør dette for spalteplass/oppmerksomhet. Hun kunne selv påvirket gjennom å engasjere seg gjennom skolen sånn at dette kanskje ikke hadde blitt som det ble. Det viktigste for henne er oppmerksomhet og å få nye følgere. Mitt poeng hele veien var at jeg skulle ønske 17.mai leker var en selvfølgelig gratisaktivitet alle kunne delta i. Klasseturer kan tjenes inn på annen måte. 

Endret av K_mb
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (52 minutter siden):

Poenget er at SE AS henger ut en skole sitt 17.mai arrangement på sin konto med 400.000 følgere, uten at det medfører riktighet det hun legger ut. Hvis man først skal trekke frem en sak så vær etterrettelig og ryddig, noe SE AS ikke er i denne saken.

Ja, det er jeg enig i. Jeg har ikke fulgt med hva som er sagt og skrevet utover dagen i dag, men dersom hun har kringkastet ting som ikke stemmer er jo det veldig dumt. Man bør undersøke litt i forkant dersom man ønsker debatt rundt noe. Jeg tror hun glemmer hvor mange som faktisk følger henne og hvor stor påvirkningskraft hun har, da det virker som om endel tanker rundt ting blir bare slengt ut på snap/insta uten å ha blitt tenkt igjennom veldig nøye. Tanken kan være god den, men dersom det viser seg å være uriktig kan det være vanskelig å rette opp etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jeg enig i. Jeg har ikke fulgt med hva som er sagt og skrevet utover dagen i dag, men dersom hun har kringkastet ting som ikke stemmer er jo det veldig dumt. Man bør undersøke litt i forkant dersom man ønsker debatt rundt noe. Jeg tror hun glemmer hvor mange som faktisk følger henne og hvor stor påvirkningskraft hun har, da det virker som om endel tanker rundt ting blir bare slengt ut på snap/insta uten å ha blitt tenkt igjennom veldig nøye. Tanken kan være god den, men dersom det viser seg å være uriktig kan det være vanskelig å rette opp etterpå. 

Dette er hun utrolig dårlig på.

Hun researcher aldri noen ting før hun hiver det ut der som sannhet fordi hun har opplevd noe én gang.

Ref 17 mai saken,The Well saken osv..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 minutter siden):

Dette er hun utrolig dårlig på.

Hun researcher aldri noen ting før hun hiver det ut der som sannhet fordi hun har opplevd noe én gang.

Ref 17 mai saken,The Well saken osv..

Nei, der har hun forbedringspotensiale. Det går også an å skape debatt rundt noe uten å nevne spesifikke bedrifter også, særlig når man har så stor følgerskare. Jeg tenker at tanken er god, men ja- det bør gjøres litt research før man poster noe på en så stor kanal. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Minombre skrev (13 minutter siden):

Nei, der har hun forbedringspotensiale. Det går også an å skape debatt rundt noe uten å nevne spesifikke bedrifter også, særlig når man har så stor følgerskare. Jeg tenker at tanken er god, men ja- det bør gjøres litt research før man poster noe på en så stor kanal. 

Det burde journalisten som videreformidlet dette også. Dagens journalister saumfarer Insta etter saker å skrive om. Har ingen ting med journalisme å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (4 minutter siden):

Det burde journalisten som videreformidlet dette også. Dagens journalister saumfarer Insta etter saker å skrive om. Har ingen ting med journalisme å gjøre. 

Ja, journalister burde i hvert fall det. Men det skrives veldig mye rart av journalister rundt omkring også og media er forsøkt å bli ansvarliggjort med tanke på kroppspress bl.a uten at det skjer noe der. Så lenge det ikke finnes lover som regulerer hva som er lov og ikke, blir jo ting gjort- samme hvor uetisk det kan være. Dessverre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Minombre skrev (3 timer siden):

Hva er dobbeltmoral? At hun har råd til å betale, men syns ikke det burde være sånn? 
Hun tåler helt sikkert å bli motsagt, men har tilgode å se noen gode argumenter for at man faktisk skal måtte betale for aktiviteter på 17. mai. Ja, det koster å arrangere, men det går helt fint an å ta inn penger på andre måter enn på barnas aktiviteter. Hos oss betaler voksne inngangsbillett og på den er kaker, kaffe og aktiviteter inkludert for hele familien, samt en gratis pølse og brus for barna. Billetten koster 100 kr pr voksen og gratis for barna. Da blir det lik pris uavhengig av hvor mange barn man har. 
Vi hadde hatt råd til å betale for aktiviteter til barna, men for fellesskapet sin del syns jeg det er helt topp at forskjeller viskes ut på akkurat denne dagen. 

Ser du ikke dobbeltmoralen? Hun selger overprisede kjoler i polyester (plast) selv, men klager på at noen få leker koster 10 kr. Jeg har mer sympati med FAU (foreldre som bruker av sin fritid) som skal forsøke å lage et opplegg og der de hvert eneste år får klager som takk. Hva har SE bidratt til mtp denne feiringen? Sjekk svaret lederen i FAU gir i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Minombre skrev (2 minutter siden):

Ja, journalister burde i hvert fall det. Men det skrives veldig mye rart av journalister rundt omkring også og media er forsøkt å bli ansvarliggjort med tanke på kroppspress bl.a uten at det skjer noe der. Så lenge det ikke finnes lover som regulerer hva som er lov og ikke, blir jo ting gjort- samme hvor uetisk det kan være. Dessverre! 

🎯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fru G skrev (1 minutt siden):

Ser du ikke dobbeltmoralen? Hun selger overprisede kjoler i polyester (plast) selv, men klager på at noen få leker koster 10 kr. Jeg har mer sympati med FAU (foreldre som bruker av sin fritid) som skal forsøke å lage et opplegg og der de hvert eneste år får klager som takk. Hva har SE bidratt til mtp denne feiringen? Sjekk svaret lederen i FAU gir i media. 

Det er skikkelig ufint å henge ut FAU.. Jeg tror ikke jeg hadde stilt opp neste 17.mai da en kan risikere å bli hengt ut i avisen og i salgskanalene hennes.    

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang IG rant om at hun er såååå glad hun har sluttet å lese om seg selv på KG/Jodel i 2022,men hun postet da vittelig en selfie i en tråd om seg selv på Jodel for ikke så lenge siden..

Lol.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...