Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Er du synsk @GulleGull🙈 i dag er det en dyp samtale om eksponering av barn på den gule appen 🙂

Typisk henne, skal vel legge ut i det vide og det brede om dette også for å få flere klikk. Fatter ikke at folk ikke blir gørrlei av å høre på alt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg har hørt litt på det hun sier om eksponering av de små. Å jeg er ikke helt sikker på om hun helt forstår🤔

Hun sier hun eksponerer sine barn men hun legger ikke ut bilde av ansiktet. Så hun sier at hun vil bli meget overrasket om noen hadde kjent igjen de to eldste hennes om ikke hun var med. Men så lenge hun har bilder av de på sin åpne Facebook så er ikke det noe vanskelig. Hun viser bevisst ikke rommene til de 3 eldste men babyrommet til minste var det ikke så farlig med.

Å når det kommer til helseopplysninger rundt eldste så hadde hun og pappan blitt enig om at det gikk fint. Hun mente at sønnen ville blitt sur om de ikke gjorde dette fordi da ville det blitt tabu rundt sykdommen. 

Det var mye mer rundt dette å jeg hare så "teflonhjerne"🙈så husker ikke ordrett🙂

Jeg hadde lett kjent igjen begge hennes eldste, både på utseende og stemme om de hadde vært sammen med andre. Jeg så dem jo tidligere på snappen hennes og er lett gjenkjennelig. Så bildet som lå ute på Facebook også, og de var bra lik seg slik jeg husket dem. Bare helt utrolig så naiv hun er. 

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (25 minutter siden):

Synkende følgertall er nok er grunn for SE til å ta opp temaet barneeksponering. Men det har også gang på gang vist seg at det som blir heftig diskutert her i tråden, ofte blir tema for influenseren. Da har hun skrevet lange taler som hun snakker ut fra, og bruker evig tid på snap rundt det. 
SE oppfordrer også alltid følgerne til å komme med kommentarer etter slike monologer. Dermed har hun lettvint nok snapper å legge ut på kveldstid, en snap pr. følgermelding og et par svarord fra influenseren. Da pøser hun oftest ut flere titalls snapper, i forrige runde ca 50. Dette er opplegget hennes, og en lettvint måte å tjene sine 15 000 den dagen. Kalkulert og bevisst.

En annen grunn til at eksponering kom på agendaen akkurat nå, kan være den heftige diskusjonen som går rundt Henrik Troy sitt innlegg på insta der han kritiserer Sophie Elise sin barneeksponering. Jeg legger ved teksten hans, det meste kunne like gjerne vært skrevet om Sara Emilie… 😉

IMG_6279.jpeg

🎯🎯

• Liker 2
Skrevet
Angel75 skrev (13 minutter siden):

Du tuller nå? Eller prøver du å lage et narrativ etter din fantasi og som passet det? For det du skriver her er rett og slett løgn!

Hun sa flere ganger at eksponering er mer enn å vise ansikt. At hun har delt mer enn hun burde. Hun har gjort feil, kommer til å gjøre feil. Ting om barn jeg ikke gjengir!  

Anbefaler folk til å høre Sara selv om de vil vite og ikke ta for god fisk hva som blir gjenfortalt her inne, for her lyves det for å sette Sara i dårlig lys!

Slapp av, det går nok fint. De fleste her klarer tenke og resonnere rundt et sammendrag. Nå har jo du også supplert. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Fnug skrev (18 minutter siden):

Ser på utforsk at CareLess skal ha livesending igjen - går det såpass trått at de må pøse på med livesendinger med masse rabatt og premier for å få solgt ut? (Og for å prøve å nå målet sitt vil jeg tro..) for mener det ikke er så veldig lenge siden de hadde livesending sist..

Men noen som vet hvordan de siste droppene egentlig har gått?

Hun har hatt mye mer rabatter og salg på Careless enn hun bruker å ha på denne tiden iallfall.  Hun har selv sagt at det er dyrt med klær liggende på lager. Tror hun har mye liggende på lager, sist jeg sjekket var det kun noen få plagg som var utsolgt I størrelser etter alle droppene hun har hatt i det siste.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Pepssi skrev (32 minutter siden):

Om du tolket det sara Emilie sa til «eksponering er kun når ansikt vises» så lurer jeg på hvilken snap du så på. For hun sa flere ganger at ja hun eksponerer barn. Hun innrømte at hun eksponerte helseopplysninger, hun innrømte at hun eksponerte dagliglivet til barna, søvn etc. Hun sa også at eksponering er mer enn bare bilder av barna.

Hun sa også at det er flere ganger hun har dritt seg ut og delt for mye.

Jeg skrev jo at hun innrømmer at hun eksponerer  barna..  men jeg personlig synes det er ett men, å hun prøver å bortforklare alt.

Hun kunne sagt "ja jeg eksponerer,å jeg vil nå slutte med alt innen eksponering"

• Liker 5
Skrevet
Fnug skrev (22 minutter siden):

Ser på utforsk at CareLess skal ha livesending igjen - går det såpass trått at de må pøse på med livesendinger med masse rabatt og premier for å få solgt ut? (Og for å prøve å nå målet sitt vil jeg tro..) for mener det ikke er så veldig lenge siden de hadde livesending sist..

Men noen som vet hvordan de siste droppene egentlig har gått?

Om jeg ikke husker feil så tror jeg de også har sagt at det er kostbart å ha livesending så i såfall er det rart man prioriterer det. Men er kanskje som du sier, det går nok trått med salg om dagen. Mulig nyhetens verdi Careless nøt godt av i starten er på synkende grunn og det skal mer til en SET sin daglige snapp å holde skuta flytende. Kunder har vel også gjort sine erfaringer med kvalitet, ustabil levering og kundeservice som gjør at man ikke er så ivrig lenger. Grenser hvor mye hver enkelt kundene har råd til å handle på alle de droppene som har vært nå. 

Hun skulle vel ha oppdatert november men mulig det kommer etter livesendingen?  For å få med seg resultatet derfra. 

Så noen som klagde på at de CL bare kan levere med HeltHjem også -det er nok også noe negativt. Her funker ikke HeltHjem i det hele tatt, de leverer ikke på døra, man må dra til ett utleveringssted som er en helt random butikk du aldri er i ellers med ukurante åpningstider. 

• Nyttig 5
Skrevet
Angel75 skrev (22 minutter siden):

Du tuller nå? Eller prøver du å lage et narrativ etter din fantasi og som passet det? For det du skriver her er rett og slett løgn!

Hun sa flere ganger at eksponering er mer enn å vise ansikt. At hun har delt mer enn hun burde. Hun har gjort feil, kommer til å gjøre feil. Ting om barn jeg ikke gjengir!  

Anbefaler folk til å høre Sara selv om de vil vite og ikke ta for god fisk hva som blir gjenfortalt her inne, for her lyves det for å sette Sara i dårlig lys!

Jeg sa at hun innrømmer at hun eksponerer sine barn. Men jeg føler også at hun har ett men der. Hun sier hun vil bli overrasket om noen kjenner igjen barna om noen ser de på gata. Men det er ingen problem så lenge hun har bilder av de på åpen Facebook.. Å hva var det jeg skrev som var løgn?

• Liker 5
Skrevet
Donnap skrev (11 minutter siden):

Hun har hatt mye mer rabatter og salg på Careless enn hun bruker å ha på denne tiden iallfall.  Hun har selv sagt at det er dyrt med klær liggende på lager. Tror hun har mye liggende på lager, sist jeg sjekket var det kun noen få plagg som var utsolgt I størrelser etter alle droppene hun har hatt i det siste.

De dro inn 7 mill på forrige Live sending. Så det er vel for å bli kvitt mye av varelageret. 

• Nyttig 2
Skrevet

Haha, eksponerer barn, for så å fylle snap med monolog om å eksponere barn. Det gir jo penger i kassa det 🫣 

• Liker 8
Skrevet
GulleGull skrev (3 minutter siden):

Om jeg ikke husker feil så tror jeg de også har sagt at det er kostbart å ha livesending så i såfall er det rart man prioriterer det. Men er kanskje som du sier, det går nok trått med salg om dagen. Mulig nyhetens verdi Careless nøt godt av i starten er på synkende grunn og det skal mer til en SET sin daglige snapp å holde skuta flytende. Kunder har vel også gjort sine erfaringer med kvalitet, ustabil levering og kundeservice som gjør at man ikke er så ivrig lenger. Grenser hvor mye hver enkelt kundene har råd til å handle på alle de droppene som har vært nå. 

Hun skulle vel ha oppdatert november men mulig det kommer etter livesendingen?  For å få med seg resultatet derfra. 

Så noen som klagde på at de CL bare kan levere med HeltHjem også -det er nok også noe negativt. Her funker ikke HeltHjem i det hele tatt, de leverer ikke på døra, man må dra til ett utleveringssted som er en helt random butikk du aldri er i ellers med ukurante åpningstider. 

Men hun har vel sagt hvordan November gikk?

• Liker 1
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men hun har vel sagt hvordan November gikk?

Mulig det?   Så en snap tidligere som ble lagt ut her at hun skulle legge ut «neste uke» men har ikke sett noe, her i såfall. 

Endret av GulleGull
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Jeg skrev jo at hun innrømmer at hun eksponerer  barna..  men jeg personlig synes det er ett men, å hun prøver å bortforklare alt.

Hun kunne sagt "ja jeg eksponerer,å jeg vil nå slutte med alt innen eksponering"

Selvfølgelig bortforklarer man, for man har jo ikke tenkt å slutt med det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (21 minutter siden):

Slapp av, det går nok fint. De fleste her klarer tenke og resonnere rundt et sammendrag. Nå har jo du også supplert. 

Slapper av jeg, men trenger ikke like folk som lyver.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
GulleGull skrev (6 minutter siden):

Mulig det?   Så en snap tidligere som ble lagt ut her at hun skulle legge ut «neste uke» men har ikke sett noe, her i såfall. 

KG er ikke en plass å følge om man vil ha ærlig informasjon om Sara. Hun har lagt ut om november på snap. Synd du gikk glipp av det. Sikkert noe som sitter med screenshot 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Angel75 skrev (1 minutt siden):

Slapper av jeg, men trenger ikke like folk som lyver.

Det var vel ikke usant men noe info du tenkte manglet. Den infoen la du jo ved i innlegget ditt.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (16 minutter siden):

KG er ikke en plass å følge om man vil ha ærlig informasjon om Sara. Hun har lagt ut om november på snap. Synd du gikk glipp av det. Sikkert noe som sitter med screenshot 🙈

Jeg har etterlyst det her tidligere en dag og fikk ikke respons fra noen her da. Derfor skrev jeg et «mulig det?» på min kommentar her lenger opp nå. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Det var vel ikke usant men noe info du tenkte manglet. Den infoen la du jo ved i innlegget ditt.

Det var visst usant, det var løgn. Når man legger fram deler og antyder ting, så blir det usannheter. Mer tenker jeg ikke diskutere dette med deg.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Angel75 skrev (1 minutt siden):

Det var visst usant, det var løgn. Når man legger fram deler og antyder ting, så blir det usannheter. Mer tenker jeg ikke diskutere dette med deg.

Nei vel greit for meg. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
elskersommer skrev (35 minutter siden):

Jeg sa at hun innrømmer at hun eksponerer sine barn. Men jeg føler også at hun har ett men der. Hun sier hun vil bli overrasket om noen kjenner igjen barna om noen ser de på gata. Men det er ingen problem så lenge hun har bilder av de på åpen Facebook.. Å hva var det jeg skrev som var løgn?

Hun sa ikke at sønnen hennes hadde blitt sur om hun ikke hadde nevnt sykdommen hans. Hun sa «han hadde nok kjent litt mere tabu». Så sa hun også at hun hadde blitt overrasket om barna hadde blitt gjenkjent om de var alene uten noen voksne som følgere har sett.

Jeg hadde kanskje kjent igjen eldste og nummer 2 fordi jeg fulgte henne når hun pleide å vise ansiktene, men jeg hadde ikke kommet til å kjent igjen de to minste om de var ute med en voksen som vi ikke har sett.

• Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...