Maiken2025 Skrevet 7 timer siden #56081 Skrevet 7 timer siden Minimeg1234 skrev (32 minutter siden): Veldig tydelig og bra innlegg fra Line Victoria om det SE hadde opplevd. Det er vel litt slik at de som liksom støtter henne og blir tagget hos Sara . Igjen gir henne noen klikk og følgere tilbake. De er vel alle bare ute etter å få opp tall hos seg selv. Denne støtten de viser hverandre tror jeg ikke stikker så veldig dypt. 1 5
Angel75 Skrevet 7 timer siden #56082 Skrevet 7 timer siden Minimeg1234 skrev (24 minutter siden): Snakker du om Instagram eller Snapchat nå? Det er bare insta. 380.000 har hun bare på insta, så kommer snap i tillegg. 3
Minimeg1234 Skrevet 7 timer siden #56083 Skrevet 7 timer siden Angel75 skrev (34 minutter siden): Det er bare insta. 380.000 har hun bare på insta, så kommer snap i tillegg. Takk, jeg følger ikke på insta for jeg trodde det var på snap alt skjedde nå. 3
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56084 Skrevet 6 timer siden Maiken2025 skrev (42 minutter siden): Det er vel litt slik at de som liksom støtter henne og blir tagget hos Sara . Igjen gir henne noen klikk og følgere tilbake. De er vel alle bare ute etter å få opp tall hos seg selv. Denne støtten de viser hverandre tror jeg ikke stikker så veldig dypt. Nå er tilfeldigvis Line Viktoria en veldig oppegående dame med både egne meninger , kunnskap og handlingskraft. Hun sier ikke noe bare for å støtte SE , hun sier det hun mener. 3 1
Durancell Skrevet 2 timer siden #56085 Skrevet 2 timer siden Orly skrev (7 timer siden): Det har hun aldri gjort, er direkte ufyselig når noen kritiserer Hun har knapt gått på skole og vært lite ute blant folk, så er ikke ikke så rart hun ikke har utviklet seg normalt mentalt. 1 2
oss-to Skrevet 1 time siden #56086 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (8 timer siden): Han har noen gode innlegg, men svarer barnslig på innlegg og i dag bommer han på det siste innlegget om Sara. Og tar dårlig kritikk når noen skriver noe til han. Evner ikke å se andres meninger. Alle vet hva en influencers jobb er. Folk sier han driver med satire, tja, det går ofte over til mobbing. Ikkje alt kan bortforklarast med "alle veit kva ein influensar gjer". Det at folk kjenner yrket ditt, fritar deg ikkje frå ansvar for korleis du gjer jobben. Ein kirurg som opererer feil bein, kan ikkje seie at "alle veit kva ein kirurg gjer". Slik er det og med influensarar , du har eit ansvar for arbeidet ditt, for påverknaden du har, og for kvaliteten du leverer. Kjend eller ikkje, så profesjonelt ansvar gjeld for alle. 2 2
Maiken2025 Skrevet 30 minutter siden #56087 Skrevet 30 minutter siden Minimeg1234 skrev (6 timer siden): Nå er tilfeldigvis Line Viktoria en veldig oppegående dame med både egne meninger , kunnskap og handlingskraft. Hun sier ikke noe bare for å støtte SE , hun sier det hun mener. Kjenner hun ikke. Å vet lite om henne. Men nå mente jeg slik om de alle i denne bransjen. 1 1
Anemoi Skrevet 29 minutter siden #56088 Skrevet 29 minutter siden Angel75 skrev (9 timer siden): Han har noen gode innlegg, men svarer barnslig på innlegg og i dag bommer han på det siste innlegget om Sara. Og tar dårlig kritikk når noen skriver noe til han. Evner ikke å se andres meninger. Alle vet hva en influencers jobb er. Folk sier han driver med satire, tja, det går ofte over til mobbing. Forholdet SET versus HT kommer ikke inn under definisjonen mobbing. 2 1
Era Vulgaris Skrevet 18 minutter siden #56089 Skrevet 18 minutter siden Angel75 skrev (7 timer siden): Har lest, og nei, han tar ikke alltid konstruktiv kritikk. Det gjør han. I motsetning til selvgode og lettkrenkede influensere. De bretter ut absolutt alt om livet sitt, men så fort de får det minste lille fnugg av kritikk, så er det rett i offerrollen. Alle mennesker gjør feil, bare ikke SE, hun er det eneste mennesket i hele verden som aldri gjør noe feil. Det er ganske oppsiktsvekkende. Å aldri kunne innrømme at man har gjort noe feil, er både usjarmerende og viser en total mangel på selvinnsikt. Tenk om hun en eneste gang kunne lagt seg flat og innrømmet at hun bommet. Det tror jeg hun kunne vunnet på i lengden. Neida, i stedet skal man tromme sammen «gjengen sin» og gå i flokk etter enkeltpersoner. Drite de ut i offentlighet, enten det er Troy eller følgere som våger å stille kritiske spørsmål. 1 2
Anemoi Skrevet 15 minutter siden #56090 Skrevet 15 minutter siden (endret) Minimeg1234 skrev (6 timer siden): Nå er tilfeldigvis Line Viktoria en veldig oppegående dame med både egne meninger , kunnskap og handlingskraft. Hun sier ikke noe bare for å støtte SE , hun sier det hun mener. De fleste sier vel det de mener… 😉 Jeg har sett innlegget, samt at SET takker henne varmt for støtten. Man kan ikke legge noe mer spesielt i det ene innlegget enn alle de 131 overveiende positive kommentarene til HT på insta. Anbefales lest for å få et større innblikk i hvordan mange ser på både SET og influensere for øvrig. Endret 13 minutter siden av Anemoi 1 1
skeiv-ostepop Skrevet 3 minutter siden #56091 Skrevet 3 minutter siden Angel75 skrev (7 timer siden): Det er bare insta. 380.000 har hun bare på insta, så kommer snap i tillegg. Minimeg1234 skrev (6 timer siden): Takk, jeg følger ikke på insta for jeg trodde det var på snap alt skjedde nå. 380k følgere på insta og 190k på Snapchat. Totalt sett tenker jeg dette blir rundt 400k følgere totalt om vi regner en og samme person som en følger på begge plattformene. Eller tenker dere vi skal slå tallene sammen og mene at hun har 380k unike følgere på insta og 199k unike følgere på snap? I så tilfelle blir jo prosenten jeg snakket om tidligere enda høyere. Fort tett opp mot 30%. Her er det uansett ikke viktig med helt nøyaktige tall. Men det er litt tankevekkende å ha 30% av den norske kvinnelige befolkningen mellom 15 og 60 år som følgere; og ha så lite engasjement. Det peker i retning av at veldig mange av «følgerne» hennes er falske/inaktive kontoer.
Pepssi Skrevet 1 minutt siden #56092 Skrevet 1 minutt siden Minimeg1234 skrev (6 timer siden): Nå er tilfeldigvis Line Viktoria en veldig oppegående dame med både egne meninger , kunnskap og handlingskraft. Hun sier ikke noe bare for å støtte SE , hun sier det hun mener. Ja! Line victoria sa først at hun selv reagerte i starten på hvorfor Sara Emilie hadde lagt det ut men etter hun hadde tenkt seg om så tenkte hun at det var bra at Sara la det ut. Nettopp fordi det er så viktig at kvinner vet hvor farlig det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå