Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anemoi skrev (11 minutter siden):

Anbefaler alle å lese hva nå 95 HT-følgere på Insta mener om Sara’s stunt. 😉☺️

Kjempe flott, litt forfriskande å lese der en her😅.  Dessverre er eg redd satiren hass går over hodet på fleire, slik det og har gjort i andre saker som han har naila.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Er de i en klinsj med hverandre ? 
Har ikke fått med meg hva som har skjedd tidligere . 
Så nå er jeg ute etter «sladder» her, akkurat  som SE sa at de som følger Troy gjør . Jeg er jo en av de som følger han og jammen traff hun 😂 Jeg er jo her også .

Jeg digger HT men har nå sett at han kan virke noe furten innimellom han også. Kalles kanskje menneskelig? 

Han har noen gode innlegg, men svarer barnslig på innlegg og i dag bommer han på det siste innlegget om Sara. Og tar dårlig kritikk når noen skriver noe til han. Evner ikke å se andres meninger.

Alle vet hva en influencers jobb er. Folk sier han driver med satire, tja, det går ofte over til mobbing. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 minutter siden):

Er de i en klinsj med hverandre ? 
Har ikke fått med meg hva som har skjedd tidligere . 
Så nå er jeg ute etter «sladder» her, akkurat  som SE sa at de som følger Troy gjør . Jeg er jo en av de som følger han og jammen traff hun 😂 Jeg er jo her også .

Jeg digger HT men har nå sett at han kan virke noe furten innimellom han også. Kalles kanskje menneskelig? 

Henrik Troy’s kommentarer er satire… 😉

• Liker 11
Skrevet
Interiørgla skrev (6 minutter siden):

Tror nok ikke at CL når målet sitt i år og SET ser ut til å miste følgere, så nå er hun desperat etter innhold.

Jeg tror heller ikke de når målet sitt i år. 
Når det kommer til følgere så har hun ifølge de som har kontroll på det mistet noen/endel siste døgnet.
Når jeg søkte så kom AI opp med at hun i løpet av året har økt litt: 

IMG_2748.thumb.jpeg.403eae392cc1b66684010baf04c77a41.jpeg

Så her blir det også spennende å se om hun mister flere følgere etter siste «snap skandalen».

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (8 minutter siden):

Henrik Troy’s kommentarer er satire… 😉

Det vet jeg. Men det er også noe seriøse kommentarer der😉

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 6
Skrevet
Angel75 skrev (18 minutter siden):

Da er vi uenige, enkelt og greit.

Regnet ikke med noe annet , enkelt og greit .

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (10 minutter siden):

Han har noen gode innlegg, men svarer barnslig på innlegg og i dag bommer han på det siste innlegget om Sara. Og tar dårlig kritikk når noen skriver noe til han. Evner ikke å se andres meninger.

Alle vet hva en influencers jobb er. Folk sier han driver med satire, tja, det går ofte over til mobbing. 

Denne observasjonen du kommer med her kunne jo faktisk også passet til SET 😉

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Roe skrev (17 minutter siden):

Er enig med deg jeg! Finner det interessant at denne Henrik-karakteren bekrefter i sitt innlegg likevel at glemt tampong er helt naturlig det, men likevel har han den utblåsningen rundt det. Virker som en selvmotsigende type 😆

Han er vel bare ute etter klikk han også, men da på bekostning av andre mennesker. 😊

Han gjer narr av klikkjakta, ikkje personen. Det er skilnad på satire og angrep.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (12 minutter siden):

Når det kommer til følgere så har hun ifølge de som har kontroll på det mistet noen/endel siste døgnet.

Så her blir det også spennende å se om hun mister flere følgere etter siste «snap skandalen».

Jeg fikk nok med både tampong saken og måten dama tar kritikk på. Så avfulgte nå. Ikke at jeg sitter mye på sosiale media men gidder ikke være et nr på listen hennes! 

Endret av Lancia667
  • Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er litt fascinerende å gå tilbake til de første sidene i denne tråden, fra 2020 og tidligere. Allerede der blir det poengtert og lagt merke til at Sara Emilie ikke takler motgang og kritikk, og at hun blir stygg tilbake til de som kritiserer henne.

Og det er minst like sant nå som for fem år siden. Om ikke enda verre.

Nå vil en se en Sara Emilie som trommer sammen følgere, tar en umoden skoletaktikk og skal "ta" Henrik Troy med å gå på han personlig og kritisere han for å ikke ta kvinnehelse på alvor. Typisk "mean girl" og bølleoppførsel fra Sara Emilie som vi har sett mange ganger før. Og som hun aldri kommer til å slutte med fordi hun har aldri kommet seg videre fra skolegården og modnet til å håndtere slike ting bedre.

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Minimeg1234 skrev (15 minutter siden):

AI bruker bare artikler på nettet hvor journalister runder opp eller ned fra hva de hører, vet eller blir fortalt. Få som faktisk sjekker så grundig. Så denne oppsummeringen blir dessverre veldig feil.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Roe skrev (23 minutter siden):

Er enig med deg jeg! Finner det interessant at denne Henrik-karakteren bekrefter i sitt innlegg likevel at glemt tampong er helt naturlig det, men likevel har han den utblåsningen rundt det. Virker som en selvmotsigende type 😆

Han er vel bare ute etter klikk han også, men da på bekostning av andre mennesker. 😊

Interessant. Hvor bekrefter han dette?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Interessant. Hvor bekrefter han dette?

I sitt siste innlegg. 😊

• Nyttig 3
Skrevet
Roe skrev (Akkurat nå):

I sitt siste innlegg. 😊

Da leser du et annet innlegg enn meg. Det står ikke at det å glemme OB i skjeden er normalt der.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå):

AI bruker bare artikler på nettet hvor journalister runder opp eller ned fra hva de hører, vet eller blir fortalt. Få som faktisk sjekker så grundig. Så denne oppsummeringen blir dessverre veldig feil.

Ok jeg vet ikke hvordan disse journalistene som har skrevet om hvor  mange følgere SE  har får tallene fra. Jeg trodde de måtte sjekke fakta. 
Men det stemmer ganske godt med dagens tall ivertfall så får jeg ta de andre  «med en klype salt» . 

• Nyttig 6
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden):

Da leser du et annet innlegg enn meg. Det står ikke at det å glemme OB i skjeden er normalt der.

Ok da, står det er helt naturlig. 🤷🏽‍♀️

Screenshot_20251112_233836_Instagram.jpg

Endret av Roe
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Minimeg1234 skrev (2 minutter siden):

Ok jeg vet ikke hvordan disse journalistene som har skrevet om hvor  mange følgere SE  har får tallene fra. Jeg trodde de måtte sjekke fakta. 
Men det stemmer ganske godt med dagens tall ivertfall så får jeg ta de andre  «med en klype salt» . 

Men hva er "fakta"? For en leser i Finansavisen så er 190.750 følgere like mye fakta som 189.950. Det hadde blitt noe annet om de hadde skrevet 500.000 følgere når realiteten var 190.000. Men med så små avvik så betyr det nada i den sammenhengen de bruker tallene.

Men når en skal dokumentere hvor mange det faktisk er og endring over tid, må en enten bruke egne verktøy for det, eller følge med på tallene Snapchat selv viser for hver enkelt følger. Som @Donnap har gjort.

• Nyttig 6
Skrevet
Roe skrev (1 minutt siden):

🤷🏽‍♀️

Screenshot_20251112_233836_Instagram.jpg

Og dette tolker du til at han mener at glemt OB er helt normalt - og ikke totalen rundt mens, blod osv er normalt?

Skal si vi cherry picker i dag. Hva vet egentlig en mann om hvorvidt dette er normalt? Har han en skjede han pleier å glemme OB-er i? Den eneste grunnen til at dette nå blir hauset opp og forsøkt brukt som "bevis" for at han mener det er vanlig, er at det setter han i et dårlig lys og diskusjonen tidligere i tråden "vinnes" hvor dette tydeligvis er naturlig, normalt og tabubelagt - og takk gud for at vi har Sara Emilie som våger å bryte disse tabuene!!!

Virkelig.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Interiørgla skrev (25 minutter siden):

Denne observasjonen du kommer med her kunne jo faktisk også passet til SET 😉

Jasså, tenk om jeg er Sara 😘

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Det gjør visst ikke Troy heller.

Tull. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...