oss-to Skrevet 19 timer siden #56001 Skrevet 19 timer siden Isola2 skrev (1 time siden): Sara ble spurt om dette og svarte at Troy er grunnen til at kvinner sitter alene med problematikk av denne typen og føler skam. Hun har virkelig NADA selvinnsikt og prøver det kjente kortet «stakkars meg, noen er slem med OSS»…. Det triste er at mange fell for den. 4 2
elskersommer Skrevet 19 timer siden #56002 Skrevet 19 timer siden Angel75 skrev (42 minutter siden): Vis gjerne bevis på noe annet at hun har mistet flere tusen. Avisartikkelen va vel i forbindelse med nominasjonen som nettopp var, regner med de sjekker opp i ting. Men ingen som vet om Finansavisen har rett tall på følgere 3
Anemoi Skrevet 19 timer siden #56003 Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Men ingen som vet om Finansavisen har rett tall på følgere Ingen vet hvor mange av følgerne som er kjøpt… 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 19 timer siden #56004 Skrevet 19 timer siden Anemoi skrev (Akkurat nå): Ingen vet hvor mange av følgerne som er kjøpt… Noen sjekket vel for noen år siden og da viste det seg vel at over 60% av følgerene til Sara Emilie (på den tiden) var utenlandske følgere, på en influenser som hovedsaklig retter seg mot norske følgere og norske markeder. Så kan en jo bare spekulere i hvor de følgerne kommer fra... 4
oss-to Skrevet 19 timer siden #56005 Skrevet 19 timer siden Anemoi skrev (2 minutter siden): Ingen vet hvor mange av følgerne som er kjøpt… Det har vore , og finst framleis , tenester der ein kan betale for å få følgjarar, likes eller kommentarar. Desse brukar ofte falske kontoar (botar) eller lågkostnadsarbeid frå ekte brukarar som får småbeløp for å følgje eller kommentere. Mange plattformer har etter kvart prøvd å stoppe dette, fordi det bryt med retningslinjene og øydelegg tilliten til engasjementet. Men at SE har det, er vell ikkje kjend ? 1
skeiv-ostepop Skrevet 19 timer siden #56006 Skrevet 19 timer siden oss-to skrev (5 minutter siden): Det har vore , og finst framleis , tenester der ein kan betale for å få følgjarar, likes eller kommentarar. Desse brukar ofte falske kontoar (botar) eller lågkostnadsarbeid frå ekte brukarar som får småbeløp for å følgje eller kommentere. Mange plattformer har etter kvart prøvd å stoppe dette, fordi det bryt med retningslinjene og øydelegg tilliten til engasjementet. Men at SE har det, er vell ikkje kjend ? Det er vel ikke bevist med sikkerhet, men hun hadde for noen år siden over 60% utenlandske følgere. Det kan en jo selv tenke seg til grunnen til. 2 4
Mellion Skrevet 18 timer siden #56007 Skrevet 18 timer siden Når skal vi faktisk ta SE på alle hennes falske «følgere»??? Dette er de første «følgerne» som kommer opp på SE sin Instagram.. de vi ser her har 0 eller få innlegg og føler bare SE eller noen få andre. Den siste kontoen som heter Maria er en scam konto med bilder av Emilie Nereng. Skulle likt å sett resten av de 380k.. 2 9
Outandabout Skrevet 18 timer siden #56008 Skrevet 18 timer siden Det er viktig å mobilisere følgerne til å gå innom kommentarfeltet til Troy. 🫣 4 5
Osipus Skrevet 18 timer siden #56009 Skrevet 18 timer siden Minimeg1234 skrev (7 timer siden): Kan man svare følgerne til SE eller snakker du om noen her inne? Tenkte først å fremst på deg som kverulerer om opplagte ting. En kvinne som har født fire barn burde vite hvor farlig TSS er. For de som leser og har et minimalt av allmennkunnskap. 4 4
Osipus Skrevet 18 timer siden #56010 Skrevet 18 timer siden oss-to skrev (5 timer siden): I dag blir alt delt på same konto: bilete av frukost, klesreklame, barnet sitt søvnrytme , og ekstremt intime detaljar om kroppen. Denne sjangerblandinga skaper forvirring og provoserer mange, fordi det blir uklart kva som er privat, profesjonelt eller sjokkinnhald. Kanskje hadde det vore betre med tydelege kategoriar: kroppsnært innhald på ein plattform som OnlyFans, medan kvardagsleg familieliv på privat konto , klær og reklame heldt seg på bedriftssnap og Instagram. Problemet er ikkje innhaldet i seg sjølv, men korleis og kvar det blir delt. 🤓👌 4
Anemoi Skrevet 18 timer siden #56011 Skrevet 18 timer siden Outandabout skrev (9 minutter siden): Det er viktig å mobilisere følgerne til å gå innom kommentarfeltet til Troy. 🫣 Ja, ser det. Noen få av kjernefølgere kom på banen straks etter Sara’s innlegg. Kom med harmdirrende forsvar og ordbruk i god Sara-stil. 😎 5 4
Katten til Mozart Skrevet 18 timer siden #56012 Skrevet 18 timer siden skeiv-ostepop skrev (50 minutter siden): Det er vel ikke bevist med sikkerhet, men hun hadde for noen år siden over 60% utenlandske følgere. Det kan en jo selv tenke seg til grunnen til. Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun ble kjent i utlandet først, tror det er blitt nevnt at følgerne hennes var mesteparten fra utenfor Norden. Hun la vel ut innlegg på engelsk osv. Kan være derfor flere er utenlandsk, men det kan også være kjøpte følgere. Er vel flere influensere som er blitt busta for å kjøpe følgere. 2 1
Anemoi Skrevet 18 timer siden #56013 Skrevet 18 timer siden Katten til Mozart skrev (6 minutter siden): Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun ble kjent i utlandet først, tror det er blitt nevnt at følgerne hennes var mesteparten fra utenfor Norden. Hun la vel ut innlegg på engelsk osv. Kan være derfor flere er utenlandsk, men det kan også være kjøpte følgere. Er vel flere influensere som er blitt busta for å kjøpe følgere. Ja, men en kort periode og i en mye mindre skala enn nå. De utenlandske følgerne som i dag kommer opp, virker klart å være kjøpte følgere. Dersom det nå hadde vært utenlandske følgere, ville hun nok sagt det. Antar de reelle utenlandske fort falt fra for når det snakkes og skrives kun på norsk. 1 2
Katten til Mozart Skrevet 17 timer siden #56014 Skrevet 17 timer siden Anemoi skrev (11 minutter siden): Ja, men en kort periode og i en mye mindre skala enn nå. De utenlandske følgerne som i dag kommer opp, virker klart å være kjøpte følgere. Dersom det nå hadde vært utenlandske følgere, ville hun nok sagt det. Antar de reelle utenlandske fort falt fra for når det snakkes og skrives kun på norsk. Ja, det høres riktig ut, så stemmer sikkert. 2
Harnoejegvilsi Skrevet 17 timer siden #56015 Skrevet 17 timer siden Minimeg1234 skrev (9 timer siden): Oj ……man kan jo lure på hvorfor psykiske problemer er så stort i landet. Beklager avsporingen. Et alvorlig tema men hører nok ikke hjemme her i tråden. Psykiske problemer handler ikke bare om skam. Gjør jeg noe dumt, som påvirker andre negativt, da fortjener jeg å skamme meg. For noen år tilbake, var det store debatter om blandt annet Sophie Elise, og en del av fokuset hennes. Fagfolk snakket da om hvilke konsekvenser hennes væremåte, påvirket unge mennesker. Sara Emilie er etter min mening samme ulla, men på en annen måte. Jeg TROR at voksne kvinner, også kan bli påvirket på en slik måte, at det også gir psykiske konsekvenser/problemer. Ref venninnefølelsen, kjøpepress osv. 6 4
Angel75 Skrevet 17 timer siden #56016 Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Men ingen som vet om Finansavisen har rett tall på følgere Men du tror helt sikkert på hen som skrev at Sara hadde mistet noen tusen følgere over natta 🫠 4
Minimeg1234 Skrevet 17 timer siden #56017 Skrevet 17 timer siden Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden): Psykiske problemer handler ikke bare om skam. Gjør jeg noe dumt, som påvirker andre negativt, da fortjener jeg å skamme meg. For noen år tilbake, var det store debatter om blandt annet Sophie Elise, og en del av fokuset hennes. Fagfolk snakket da om hvilke konsekvenser hennes væremåte, påvirket unge mennesker. Sara Emilie er etter min mening samme ulla, men på en annen måte. Jeg TROR at voksne kvinner, også kan bli påvirket på en slik måte, at det også gir psykiske konsekvenser/problemer. Ref venninnefølelsen, kjøpepress osv. selvfølgelig er det flere ting. 3
Angel75 Skrevet 17 timer siden #56018 Skrevet 17 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Noen sjekket vel for noen år siden og da viste det seg vel at over 60% av følgerene til Sara Emilie (på den tiden) var utenlandske følgere, på en influenser som hovedsaklig retter seg mot norske følgere og norske markeder. Så kan en jo bare spekulere i hvor de følgerne kommer fra... Dette har hun forklart, så den må du lenger på landet med. Og det var ikke snap. 3
Roe Skrevet 17 timer siden #56019 Skrevet 17 timer siden Angel75 skrev (3 minutter siden): Men du tror helt sikkert på hen som skrev at Sara hadde mistet noen tusen følgere over natta 🫠 Regner med at Finansavisen sørger for korrekte opplysninger i egne artikler.. 3 2
Minimeg1234 Skrevet 17 timer siden #56020 Skrevet 17 timer siden Kjempeliten skrev (8 timer siden): Nei det er ikke folkeopplysning. Jeg svarte på en kommentar som mente dette. At influensere må få dele "baksiden" av livet og ting som er tabu fordi det er folkeopplysning. Hun legger det bare ut for å provosere på en ekkel måte så hun kan tjene mer penger. Jeg forstod det men prøvde på en klønete måte å si at jeg var enig. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå