Angel75 Skrevet 30. juni #47241 Skrevet 30. juni GulleGull skrev (1 minutt siden): Er lov å ikke tolke alt bokstavlig. Eller alt i verste mening? 1 2
Gjest LivEinar Skrevet 30. juni #47242 Skrevet 30. juni Angel75 skrev (19 minutter siden): Så slipper man ekkokammer 😉 Angel75 skrev (18 minutter siden): Eller alt i verste mening? Jeg savner argumenter og begrunnelser fra din side, @Angel75. Da kunne vi diskutere dette, det ville være interessant. ☺️
elskersommer Skrevet 30. juni #47243 Skrevet 30. juni Angel75 skrev (1 time siden): Jeg spør deg siden du tok opp det 🙂 Samme med salg av Careless, alle er ikke følgere. Eller alle som leser avisen vet hvem alle influencere er. Jeg forholder meg til hvordan Sara så ut når hun fortalte om salget 🙂 Å du synes hun var hoppende glad da hun måtte fortelle det fordi noen spurte? 2 1
Angel75 Skrevet 30. juni #47244 Skrevet 30. juni elskersommer skrev (15 minutter siden): Å du synes hun var hoppende glad da hun måtte fortelle det fordi noen spurte? Det skrev jeg ikke eller? Er stor forskjell på å være glad/fornøyd og være hoppende glad som du beskriver, ikke jeg? Hun fortalte det en gang og da smilte hun og virket vanlig glad/fornøyd. Så fikk hun spm senere og fortalte det en gang til, som hun sa, alle fikk det vel ikke med seg. Og da var hun vel mer irritert for da hadde avisene vært etter henne. 1
Anonym_2024 Skrevet 30. juni #47245 Skrevet 30. juni (endret) Journalistene er ikke ute etter å ta henne, som hun fremstiller det på Snapchat. De deler fakta, der hun velger å legge lokk på ting. Det er baksiden med å være influenser og være avhengig av å dele alt. Hadde hun ikke delt så mye på Snap, ville ingen ha visst at hun kuppet huset over prisantydning fordi det var Hakadals dyreste hus og hun måtte kjøpe det som en fuck you til haterne. Ingen ville ha visst at hun lyver om alt hun søkt om, og derfor må søke senere. Ingen ville ha visst at hun ikke har søkt om bruksendring i 1-etg hvis hun ikke hadde delt alt om salgsprosessen og hengt ut tidligere eier. Det skal sies at hun har nok tjent noen hundre tusen på Snap, ved å dele alt dette. Så hun tenker vel at det er verdt det. https://www.tv2.no/underholdning/solgte-boligen-etter-forste-visning/17872434/ Endret 30. juni av Anonym_2024 4 4
Måne Rampelyset Skrevet 30. juni #47246 Skrevet 30. juni Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
Bibbi_ Skrevet 30. juni #47247 Skrevet 30. juni Angel75 skrev (4 timer siden): Jeg spør deg siden du tok opp det 🙂 Samme med salg av Careless, alle er ikke følgere. Eller alle som leser avisen vet hvem alle influencere er. Jeg forholder meg til hvordan Sara så ut når hun fortalte om salget 🙂 Selvfølgelig var hun glad og fornøyd å få solgt, at noen ville ha et dyrt hus med dårlig utsikt og ting i huset som ikke var godkjent. Alle hadde vel blitt glad for å få solgt. Men om hun er fornøyd med prisen det ble solgt for tviler jeg på, tror neppe noen er fornøyd med å selge hus til langt under takst. Har til gode å høre noen skryte og fryde seg over å tape penger på et hus 😂 Og med hennes økonomi hadde hun ikke noe annet valg enn å godta budet som kom. 5
Bibbi_ Skrevet 30. juni #47248 Skrevet 30. juni Angel75 skrev (2 timer siden): Det skrev jeg ikke eller? Er stor forskjell på å være glad/fornøyd og være hoppende glad som du beskriver, ikke jeg? Hun fortalte det en gang og da smilte hun og virket vanlig glad/fornøyd. Så fikk hun spm senere og fortalte det en gang til, som hun sa, alle fikk det vel ikke med seg. Og da var hun vel mer irritert for da hadde avisene vært etter henne. Så hun mener at når avisene ikke skryter av henne om hvor mye hun tjener, priser hun får, da er de ute etter å ta henne? 😂 Ikke fått med meg hva hun har sagt, men bare leste den siste setningen din. 4
Angel75 Skrevet 30. juni #47249 Skrevet 30. juni Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Så hun mener at når avisene ikke skryter av henne om hvor mye hun tjener, priser hun får, da er de ute etter å ta henne? 😂 Ikke fått med meg hva hun har sagt, men bare leste den siste setningen din. Det var kun min tolkning at hun virket irritert. Skrev ikke at de var ute etter å ta henne, men ser det kan tolkes slik jeg skrev det. Husker faktisk ikke hva de ville, var vel kanskje at de ville vite hva hun hadde solgt for (?)
Gjest LivEinar Skrevet 30. juni #47250 Skrevet 30. juni (endret) Avklarer denne snap’en noe rundt SET sin irritasjon overfor avisene? Boligsalget er over, hun har gått på et stort tap - som nok svir - men det er jo ikke avisoppslagene som har skylden. Endret 30. juni av LivEinar
Anonym_2024 Skrevet 30. juni #47251 Skrevet 30. juni LivEinar skrev (16 minutter siden): Avklarer denne snap’en noe rundt SET sin irritasjon overfor avisene? Boligsalget er over, hun har gått på et stort tap - som nok svir - men det er jo ikke avisoppslagene som har skylden. Det er rart å late som hun er et offer i denne situasjonen. Hun som henger ut kreti og pleti på sine sosiale medier uten å nøle, påstår at hun ettersom er en offentlig person så skal det skapes skandaler. Hva med alle de ikke offentlige personene hun henger ut selv? 7 14
Bibbi_ Skrevet 30. juni #47252 Skrevet 30. juni LivEinar skrev (49 minutter siden): Avklarer denne snap’en noe rundt SET sin irritasjon overfor avisene? Boligsalget er over, hun har gått på et stort tap - som nok svir - men det er jo ikke avisoppslagene som har skylden. Uff og herregud! "Men jeg er offentlig og da skal man skape skandaler" 😂 For det første; hvem tror hun at hun er? Det er kun en liten liten brøkdel i dette landet som vet hvem hun er! For det andre; hun har selv lagt ut i det vide og brede om hvilket mareritt det ble, hun hang ut tidligere eier og megleren som ble brukt! Hun må da tåle det lille her. Ja, hun er ferdig med at det skal skrives om huset. Det var kun interessant når HUN fikk være "offer" og sanke sympati. Er så dumt at fyttikatta. 15 2
Debbie M Skrevet 1. juli #47253 Skrevet 1. juli Sara du Sara, det er ikke høyden din som gjør kjolen for kort!!! Hvor ble det av den folkelige selvinnsikten som du tror du har??? Jeg er 178 og det er mange som er i samme høyde som meg, så ikke skyld på høyde din, for den er ikke ekstrem. Derimot så er det andre ting som er mer ekstremt… 18
Angel75 Skrevet 1. juli #47254 Skrevet 1. juli (endret) Debbie M skrev (45 minutter siden): Sara du Sara, det er ikke høyden din som gjør kjolen for kort!!! Hvor ble det av den folkelige selvinnsikten som du tror du har??? Jeg er 178 og det er mange som er i samme høyde som meg, så ikke skyld på høyde din, for den er ikke ekstrem. Derimot så er det andre ting som er mer ekstremt… 178 på kvinner, da er man ganske høy i Norge. En gjennomsnittlig kvinne i Norge er ca 167,1. Så hun er ikke så ekstrem som du vil ha det til. Endret 1. juli av Angel75 Endret et ord 2
Jentenfra Skrevet 1. juli #47255 Skrevet 1. juli «Om barna skal ha mer ferie må de voksne også ha mer ferie». Nei Sara. Man kan faktisk tilbringe tid med barna sine og legge bort telefonen. 5 3
Debbie M Skrevet 1. juli #47256 Skrevet 1. juli Angel75 skrev (3 timer siden): 178 på kvinner, da er man ganske høy i Norge. En gjennomsnittlig kvinne i Norge er ca 167,1. Så hun er ikke så ekstrem som du vil ha det til. Det blir ikke sammenlignbart med gjennomsnittlig høyde av ALLE damer fra 0-100 år. Jeg er fortsatt 178 cm, og de som er yngre enn meg tar meg igjen og de blir det flere og flere. Poenget mitt var uansett at det er IKKE høyden til Sara som er ekstrem. Det er andre parameter som gjør at kjolen blir for kort… 6
Snublefot62 Skrevet 1. juli #47257 Skrevet 1. juli Angel75 skrev (3 timer siden): 178 på kvinner, da er man ganske høy i Norge. En gjennomsnittlig kvinne i Norge er ca 167,1. Så hun er ikke så ekstrem som du vil ha det til. Og snittvekten er vel rundt 55-60 kilo? Så en har jo det og ta med i regnestykket… 1
Debbie M Skrevet 1. juli #47258 Skrevet 1. juli Jentenfra skrev (4 minutter siden): «Om barna skal ha mer ferie må de voksne også ha mer ferie». Nei Sara. Man kan faktisk tilbringe tid med barna sine og legge bort telefonen. Hvorfor i alle dage tar ikke V ut ferie for å være sammen med sønnen sin???? Noe så merkelig å prioritere å jobbe framfor tid med gutten sin??? Kanskje de skulle gått for ett mindre hus slik at de hadde økonomi til å ta fri midt i både barsel og sommerferie for barna. Just saying. 6 8
Debbie M Skrevet 1. juli #47259 Skrevet 1. juli Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Og snittvekten er vel rundt 55-60 kilo? Så en har jo det og ta med i regnestykket… Takk @Snublefot62 - det er høyst aktuelt i denne sammenhengen ja! 👏🏻 1
Angel75 Skrevet 1. juli #47260 Skrevet 1. juli (endret) Snublefot62 skrev (25 minutter siden): Og snittvekten er vel rundt 55-60 kilo? Så en har jo det og ta med i regnestykket… Nei, 67-72. Mer nøyaktig 71,6. Og så tar du det med gjennomsnitthøyden så finner du selv BMI siden du ønsker å snakke om str på en kvinne. Endret 1. juli av Angel75 La til en god del. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå