Bibbi_ Skrevet torsdag kl 21:16 #42061 Del Skrevet torsdag kl 21:16 arnoyb skrev (4 timer siden): Når man lever av å utlevere livet så kan vell det meste avskrives som brukt som innhold til blogging 🤷🏼♀️ Ja, var det jeg lurte på. Men hun kan sikkert det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 23:53 #42062 Del Skrevet torsdag kl 23:53 LivEinar skrev (7 timer siden): Nyttig innlegg! 👍🏻 Få av oss brukere her i tråden har vel tung faglig kompetanse i forhold til å vurdere Careless AS økonomisk. De fleste av oss kan synse og tro, men uten dokumentasjon har det liten betydning. Det konkrete vi har, er tall fra 2023, tror ikke tallene for 2024 er kommet ennå? Jeg er ingen økonom, men syns dette er interessant, og liker å søke litt kunnskap før jeg mener noe bastant. CL hadde utvilsomt meget god lønnsomhet i 2023. Men - både likviditeten og soliditeten for firmaet er svak. Det vil si at firmaets evne til å betale løpende utgifter som regninger, lønn, utviklingskostnader, skatt osv - er svak. Firmaets evne til å tåle tap, er også svak, dvs at Careless AS er en bedrift med lav egenkapital og dårlig evne til å tåle tap. @Snublefot62 har vel orientert om og dokumentert dette grundig tidligere, om jeg ikke husker feil. Det er altså tre viktige faktorer som alle må være med i en vurdering av bedrifta, to av faktorene var dårlige for CL i 2023. Dermed er det vel både forenklet og overfladisk - og ikke minst alt for tidlig, å erklære Careless AS som en ubetinget suksess… eller en fiasko… 😉 Nyttig lesning. Å som du sier så har @Snublefot62 skrevet mange ganger at firma ikke er 100%. Men når hun har skrevet dette så får hun beskjed om at hun tror hun har greie på dette.. å nærmest at det hun skriver er tull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet fredag kl 12:21 #42063 Del Skrevet fredag kl 12:21 (endret) Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Endret fredag kl 12:21 av Angel75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet fredag kl 12:31 #42064 Del Skrevet fredag kl 12:31 (endret) Årets potensielle lederstjerne har startet med å reklamere for salg av huset sitt… 😅😆 Endret fredag kl 12:31 av LivEinar 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet fredag kl 12:45 #42065 Del Skrevet fredag kl 12:45 LivEinar skrev (12 minutter siden): Årets potensielle lederstjerne har startet med å reklamere for salg av huset sitt… 😅😆 Eller er hun kanskje ikke så kynisk som enkelte ønsker å tro?! 🤔🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet fredag kl 12:54 #42066 Del Skrevet fredag kl 12:54 (endret) arnoyb skrev (9 minutter siden): Eller er hun kanskje ikke så kynisk som enkelte ønsker å tro?! 🤔🤪 Hehe, tror nok det er en «god» blanding her… 😎 Endret fredag kl 12:54 av LivEinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet fredag kl 17:09 #42067 Del Skrevet fredag kl 17:09 Angel75 skrev (4 timer siden): Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Har stemt! Man kan stemme her 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet fredag kl 17:13 #42068 Del Skrevet fredag kl 17:13 Roe skrev (4 minutter siden): Har stemt! Man kan stemme her Stemt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet fredag kl 17:18 #42069 Del Skrevet fredag kl 17:18 (endret) Pepssi skrev (4 timer siden): Stemt! Har også stemt 🎉🎉 Endret fredag kl 22:07 av Angel75 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet fredag kl 17:19 #42070 Del Skrevet fredag kl 17:19 Roe skrev (9 minutter siden): Har stemt! Man kan stemme her Vet du om hun har snakket om dette på snap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet fredag kl 17:20 #42071 Del Skrevet fredag kl 17:20 Angel75 skrev (Akkurat nå): Vet du om hun har snakket om dette på snap? Ikke som jeg har fått med meg iallefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet fredag kl 17:40 #42072 Del Skrevet fredag kl 17:40 (endret) Siden jeg tok meg tiden til å gå inn å se på kandidatene så stemte jeg på Christiansen i Leger uten grenser i den kategorien -syntes det er en passende ting å løfte frem mtp det verdensbilde vi lever i nå🥺 Endret fredag kl 17:41 av GulleGull 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet fredag kl 17:51 #42073 Del Skrevet fredag kl 17:51 GulleGull skrev (11 minutter siden): Siden jeg tok meg tiden til å gå inn å se på kandidatene så stemte jeg på Christiansen i Leger uten grenser i den kategorien -syntes det er en passende ting å løfte frem mtp det verdensbilde vi lever i nå🥺 Godt valg 👏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daddys blomster Skrevet fredag kl 18:02 #42074 Del Skrevet fredag kl 18:02 Angel75 skrev (43 minutter siden): Hat også stemt 🎉🎉 Har stemt 😍😍😍😍🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarateHagemor Skrevet fredag kl 18:04 #42075 Del Skrevet fredag kl 18:04 Angel75 skrev (5 timer siden): Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Hvilken pris er dette ? Hvorfor er hun nominert ? Flott ja 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 18:28 #42076 Del Skrevet fredag kl 18:28 Roe skrev (1 time siden): Har stemt! Man kan stemme her Takk for linken.. har stemt men ikke på SE😊 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 18:32 #42077 Del Skrevet fredag kl 18:32 GulleGull skrev (52 minutter siden): Siden jeg tok meg tiden til å gå inn å se på kandidatene så stemte jeg på Christiansen i Leger uten grenser i den kategorien -syntes det er en passende ting å løfte frem mtp det verdensbilde vi lever i nå🥺 Det samme gjorde jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet fredag kl 18:32 #42078 Del Skrevet fredag kl 18:32 Nysgjerrig på hva dere som har stemt på Sara E legger i tittelen lederstjerne. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet fredag kl 18:34 #42079 Del Skrevet fredag kl 18:34 Outandabout skrev (1 minutt siden): Nysgjerrig på hva dere som har stemt på Sara E legger i tittelen lederstjerne. Leder folk til overforbruk👌🏼 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet fredag kl 18:43 #42080 Del Skrevet fredag kl 18:43 elskersommer skrev (10 minutter siden): Det samme gjorde jeg Jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå