Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Villa31 skrev (1 minutt siden):

HVORDAN klarte SE å vinne Villoid prisen Årets kvinne - Buisness ... 🤯

Den prisen MÅ være kjøpt og betalt av Reme vel.. 

Hadde aldri hørt om den prisen før noen gjorde meg oppmerksom på den for ett par uker siden. Kan hende noen har mobilisert veldig. Vet ikke hvor gjev den prisen er for de i «bransjen»? Vinner man noe??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Hadde aldri hørt om den prisen før noen gjorde meg oppmerksom på den for ett par uker siden. Kan hende noen har mobilisert veldig. Vet ikke hvor gjev den prisen er for de i «bransjen»? Vinner man noe??

Ikke jeg heller hadde hørt om den. Kanskje flere fikk høre om den her, gikk inn og stemte og hun vant. Så de verste kritikerne hjalp henne kanskje til å vinne. 🤣🤣

Endret av Angel75
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Tenker også at det må være noe snusk her. Var det andre fra Reme-gjengen som vant? 

• Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (32 minutter siden):

Tenker også at det må være noe snusk her. Var det andre fra Reme-gjengen som vant? 

Hvorfor MÅ det være snusk? Helt objektivt sett gjør hun suksess innenfor business, gjør hun ikke? Da tenker jeg ikke på om vi liker henne eller om vi liker klærne hun selger... 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Milla1717
Skrevet

Hun må jo gjøre det bra. Vinner jo ofte priser . 

Skrevet

Hun kan åpne butikker! Det er det jammen ikke mange som kan i dag. Hun selger som bare det...

Jeg er verken noe spes fan av dama, og eier ingen av klærne. Men herrefred- resultater har hun.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Milla1717 skrev (10 minutter siden):

Hun må jo gjøre det bra. Vinner jo ofte priser . 

Vet ikke hvor mange priser hun har fått, men om man er nominert og vil vinne  så handler det om hvem som klarer mobilisere mest stemmer -uansett hvordan de gjør det, det har jo ingen kontroll på. 

• Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hvor mange priser hun har fått, men om man er nominert og vil vinne  så handler det om hvem som klarer mobilisere mest stemmer -uansett hvordan de gjør det, det har jo ingen kontroll på. 

Hun har nevnt to ganger om den prisen. Og bare sagt at folk stemmer som de vil. Det har vært helt annerledes snakk om stemmer til denne prisen kontra vixen der hun nærmest ber folk på sine knær om å stemme. Så hun har ikke fiska etter stemmer denne gangen, men hun vant visst allikevel

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Pepssi skrev (10 minutter siden):

Hun har nevnt to ganger om den prisen. Og bare sagt at folk stemmer som de vil. Det har vært helt annerledes snakk om stemmer til denne prisen kontra vixen der hun nærmest ber folk på sine knær om å stemme. Så hun har ikke fiska etter stemmer denne gangen, men hun vant visst allikevel

Vil ikke tro Villoid prisen er så viktig -hadde aldri hørt om den selv. Men nettverket kan jo mobilisere selvom SET ikke er så opptatt av den, aldri dumt med sånn oppmerksomhet. Vet ikke -det får man sikkert ikke vite heller😅

• Liker 2
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

Vil ikke tro Villoid prisen er så viktig -hadde aldri hørt om den selv. Men nettverket kan jo mobilisere selvom SET ikke er så opptatt av den, aldri dumt med sånn oppmerksomhet. Vet ikke -det får man sikkert ikke vite heller😅

Aldri hørt om denne prisen før i dag godt gjort hun vant uten tiggingen

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (2 minutter siden):

Aldri hørt om den jeg heller 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
snurpa skrev (42 minutter siden):

Hvorfor MÅ det være snusk? Helt objektivt sett gjør hun suksess innenfor business, gjør hun ikke? Da tenker jeg ikke på om vi liker henne eller om vi liker klærne hun selger... 

Om det ikke ligger noe bak, så er jo denne prisen totalt utdatert. En kvinne som driver big business og pøser ut med kjoler, kvantitet over kvalitet, i 2025? Ingen refleksjoner omkring bærekraft og miljø. Hun gjør suksess som influencer ja, får følgerne med på laget. Uten Sara E med influencer-hatten på, hadde ikke hun oppnådd de resultatene hun har i Careless. Så årets  business-kvinne vil jeg aldri si at hun er. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Pepssi skrev (10 minutter siden):

Aldri hørt om den jeg heller 😅

Slik jeg ser det så er nok den prisen mer en gimmick, ett omdømmestunt  og god reklame for nettbutikken Villoid, mer en at det gir de som er nominert veldig mye fordel, omtale, heder og ære. Kanskje mer pes en noe annet å vinne den, vet ikke om hun må møte opp å ta den i mot..? De er jo på en måte konkurrenter😅

Endret av GulleGull
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
I.I.Rasta skrev (43 minutter siden):

Hun kan åpne butikker! Det er det jammen ikke mange som kan i dag. Hun selger som bare det...

Jeg er verken noe spes fan av dama, og eier ingen av klærne. Men herrefred- resultater har hun.

Gode resultater og det ser man gang på gang.. :)

Endret av Luby Lu
  • Hjerte 1
Skrevet
Luby Lu skrev (2 minutter siden):

Gode resultater og det ser man gang på gang.. :)

Hvordan måler man resultatene? 

Skrevet

En prisutdeling ingen har hørt om kan jo ikke akkurat være så stort å vinne 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bærekraftige forretningsideer? Haha, akkurat den setningen viste vel at prisen er en vits, og juryen må være mindre oppegående. 

Skjermbilde fra tv2.no

Screenshot_20250305_230625_Chrome.jpg

• Nyttig 5
Skrevet

Altså - Villoid er en nettbutikk for moteklær, og det er andre året "prisen" blir utdelt.  Merkelige greier.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

En prisutdeling ingen har hørt om kan jo ikke akkurat være så stort å vinne 😂

Nå kretser ikke omverden seg om KG, takk og lov for det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (13 timer siden):

Var vell denne uka hun skulle ta den?  Hun sa det ikke var noe problem å ta den og tok heller den enn langtids blodsukker, for det er mer omfattende mens glukose testen går kjapt og enkelt. 

Hæ?

HbA1C for langtidsblodsukker måles via blodprøve.

glukosetest må man møte opp fastende  for å ta (sykehus). Måle  blodsukker før man drikker glukosen, sitte 2 timer og vente og så ny måling. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...