GulleGull Skrevet 20. februar #41581 Skrevet 20. februar (endret) Bella50 skrev (6 minutter siden): Om det er misunnelse, sjalusi, hat eller hva det nå er, vet jeg ikke. Men en eller annen følelse har du for Sara. Dersom du ikke har noen følelser, så er du likegyldig. Men du har sendt mailer til Reme, Vixen, Discovery… Du sender ikke mailer rundt slik om du er likegyldig til Sara. Så en eller annen sterk følelse har du til Sara. Er det så viktig? Hvordan tror du endringer skjer, det er når noen sier i fra og setter fokus. Influenserbransjen er full av kynisme og gråsone som bør strammes til mtp de som blir utsatt for denne kynismen, for å få til det så må man bare sette eksempler og belyse. Det handler om en bedrift ikke mennesket SET. Endret 20. februar av GulleGull 3 10
Bibbi_ Skrevet 20. februar #41582 Skrevet 20. februar Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Hvorfor må hun ha følelser for Sara Emilie? Hvorfor kan det ikke være engasjement rundt lovverk, etikk og drift av bedrift mot forbrukere? Nei nei, de som er for at lover skal holdes, at man skal være ærlig, hyggelig, at man skal skjerme barna osv, de hater SE. Og er misunnelige. Ingen svarer heller på hva man skal være misunnelig på hos SE. 5 2
Orly Skrevet 20. februar #41583 Skrevet 20. februar Snublefot62 skrev (42 minutter siden): Hvorfor må hun ha følelser for Sara Emilie? Hvorfor kan det ikke være engasjement rundt lovverk, etikk og drift av bedrift mot forbrukere? Å nei men det blir for enkel forklaring , det må være sjalusi eller hat bak vet du,ikke så viktig å holde lover og regler 5
Bella50 Skrevet 20. februar #41584 Skrevet 20. februar Snublefot62 skrev (55 minutter siden): Hvorfor må hun ha følelser for Sara Emilie? Hvorfor kan det ikke være engasjement rundt lovverk, etikk og drift av bedrift mot forbrukere? Dersom folk brenner for en sak, (la oss ta umerket reklame), følger de sak og ikke person. Vedkommende hadde tatt for seg store influensere som merker MYE mindre enn Sara. 3
Snublefot62 Skrevet 20. februar #41585 Skrevet 20. februar Bella50 skrev (1 minutt siden): Dersom folk brenner for en sak, (la oss ta umerket reklame), følger de sak og ikke person. Vedkommende hadde tatt for seg store influensere som merker MYE mindre enn Sara. Men når vedkommende sender mail til andre med spørsmål, oppfølging etc så følger en jo sak, og ikkje person? Hvilke andre influensere vedkomende og følger/følger opp vet jo strengt tatt ikke du noe om? 6 1
arnoyb Skrevet 20. februar #41586 Skrevet 20. februar De som er så kritisk til husbyggingen bør høre på story i dag 🤷🏼♀️ 2
Bibbi_ Skrevet 20. februar #41587 Skrevet 20. februar arnoyb skrev (4 minutter siden): De som er så kritisk til husbyggingen bør høre på story i dag 🤷🏼♀️ Hvem er kritiske til husbyggingen? Å nei, uansett hvem du sikter til så klikker ikke jeg penger i lommeboka til SE. 3 1
arnoyb Skrevet 20. februar #41588 Skrevet 20. februar Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Hvem er kritiske til husbyggingen? Å nei, uansett hvem du sikter til så klikker ikke jeg penger i lommeboka til SE. Har et inntrykk av at mange her inne er kritiske til husbyggingen og budsjett osv. Om du ikke har fått det med deg så står det mye om dette bakover i tråden så du kan lese om du virkelig lurer på. Men logikken om å være her i debatten hvor du ikke bidrar økonomisk er absolutt innafor 😂🤯 2
Bella50 Skrevet 20. februar #41589 Skrevet 20. februar Snublefot62 skrev (1 time siden): Men når vedkommende sender mail til andre med spørsmål, oppfølging etc så følger en jo sak, og ikkje person? Hvilke andre influensere vedkomende og følger/følger opp vet jo strengt tatt ikke du noe om? Når man sender mail om samme person, ikke samme sak, så går det på person. Dersom man ikke vil at andre skal vite hvem man følger, så må man ikke dele det i forumet. 2
Orly Skrevet 20. februar #41590 Skrevet 20. februar Bella50 skrev (11 minutter siden): Når man sender mail om samme person, ikke samme sak, så går det på person. Dersom man ikke vil at andre skal vite hvem man følger, så må man ikke dele det i forumet. Nei, det går på firma , ikke person og man er i sin fulle rett å klage på firma som ikke følger lover, ikke merker som de skal osv 2 5
Bibbi_ Skrevet 20. februar #41591 Skrevet 20. februar arnoyb skrev (23 minutter siden): Har et inntrykk av at mange her inne er kritiske til husbyggingen og budsjett osv. Om du ikke har fått det med deg så står det mye om dette bakover i tråden så du kan lese om du virkelig lurer på. Men logikken om å være her i debatten hvor du ikke bidrar økonomisk er absolutt innafor 😂🤯 Det kan godt hende. For min del kan hun bygge et digert palass, jeg skal heldigvis ikke bo der med henne 😂 Jeg vet at det har blitt diskutert den evindige skrytingen til SE om hvor mye huset koster ja. At hun er mer opptatt av egen lommebok så hun kan bygge dette huset, enn å f.eks betale modellene sine. Eller ha litt bedre fraktordninger mtp at man må handle for 1500 for å få gratis frakt hos Keless. Eller at det er dyr returfrakt. Men at noen er kritisk til selve huset kan jeg ikke huske å ha lest. 9 1
Bella50 Skrevet 20. februar #41592 Skrevet 20. februar GulleGull skrev (2 timer siden): Er det så viktig? Hvordan tror du endringer skjer, det er når noen sier i fra og setter fokus. Influenserbransjen er full av kynisme og gråsone som bør strammes til mtp de som blir utsatt for denne kynismen, for å få til det så må man bare sette eksempler og belyse. Det handler om en bedrift ikke mennesket SET. Influenserbransjen trenger regler. Skulle ønske vi så noen bøtter etterhvert, slik at det blir litt endringer. Men da må vi diskutere den saken, og ikke om Sara burde gått ut mer. 2
arnoyb Skrevet 20. februar #41593 Skrevet 20. februar Bibbi_ skrev (29 minutter siden): Det kan godt hende. For min del kan hun bygge et digert palass, jeg skal heldigvis ikke bo der med henne 😂 Jeg vet at det har blitt diskutert den evindige skrytingen til SE om hvor mye huset koster ja. At hun er mer opptatt av egen lommebok så hun kan bygge dette huset, enn å f.eks betale modellene sine. Eller ha litt bedre fraktordninger mtp at man må handle for 1500 for å få gratis frakt hos Keless. Eller at det er dyr returfrakt. Men at noen er kritisk til selve huset kan jeg ikke huske å ha lest. Nei men da er det bare å bla seg bakover så finner du det 😊 det er området, størrelse, sum osv som er diskutert. Alt det andre du nevner har vell lite med selve byggingen å gjøre... 2
Snublefot62 Skrevet 20. februar #41594 Skrevet 20. februar Bella50 skrev (22 minutter siden): Influenserbransjen trenger regler. Skulle ønske vi så noen bøtter etterhvert, slik at det blir litt endringer. Men da må vi diskutere den saken, og ikke om Sara burde gått ut mer. Influenserbransjen HAR regler. De må bare følge de. Og når influensere ikke vil følge reglene de skal forholde seg til så må en gå på de som hyrer inn influensere - altså samarbeidspartnere og oppdragsgivere. Jeg for min del unngår bevisst samarbeidspartnere og oppdragsgivere som bruker for eksempel Sara Emilie. Det er min forbrukermakt. 4 3
Snublefot62 Skrevet 20. februar #41595 Skrevet 20. februar Bella50 skrev (55 minutter siden): Når man sender mail om samme person, ikke samme sak, så går det på person. Dersom man ikke vil at andre skal vite hvem man følger, så må man ikke dele det i forumet. Når du ser på de e-postene som vedkommende har sendt (dvs det hun legger selv ut i tråden her) så er det spørsmål rundt valg, spørsmål rundt måten ting er løst på og forholdet til regler og praksis. Mer saklig kan man ikke få det. Men du mener det er personlig fordi vedkommende går etter Sara Emilie og ikke annonsere at hun og gjør dette med andre? 4 3
Debbie M Skrevet 20. februar #41596 Skrevet 20. februar Angel75 skrev (På 18.2.2025 den 12.13): Normalen som voksen er kanskje å si ikke min smak. Ikke side opp og ned med å si ser ut som sekt, drit stygt, ser feit ut og mange utsagn om de som bærer klærne. Det er en stor forskjell. Jeg forstår ikke hva du gjør her i denne tråden!! Det er jo bare syt og klag på deg!!! kan ikke du bare akseptere at vi har ulike meninger??? 3 1 2
GulleGull Skrevet 20. februar #41597 Skrevet 20. februar (endret) arnoyb skrev (9 minutter siden): Nei men da er det bare å bla seg bakover så finner du det 😊 det er området, størrelse, sum osv som er diskutert. Alt det andre du nevner har vell lite med selve byggingen å gjøre... Hva er det som er galt med å kommentere de tingene du nevnte? De har jo med husbyggingen å gjøre? Hun viser det jo frem og inviterer med det til respons om den responsen jeg observerer ikke passer meg, så kan jeg ikke «ta» andre for sine meninger? Endret 20. februar av GulleGull 3 1
Bibbi_ Skrevet 20. februar #41598 Skrevet 20. februar arnoyb skrev (5 minutter siden): Nei men da er det bare å bla seg bakover så finner du det 😊 det er området, størrelse, sum osv som er diskutert. Alt det andre du nevner har vell lite med selve byggingen å gjøre... Nei det får være opp til de hvor de vil bygge og hvor stort. Hvor lurt det er, det kan jo alle få ha en mening om. For jeg å kan ha tanker om hvis de en gang vil selge, så er ikke sikkert det er så lett å selge et hus til 25 - 30 mill (som garanter ikke blir holdt ved like) langt uti gokk.... 3 1
Angel75 Skrevet 20. februar #41599 Skrevet 20. februar Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Nei det får være opp til de hvor de vil bygge og hvor stort. Hvor lurt det er, det kan jo alle få ha en mening om. For jeg å kan ha tanker om hvis de en gang vil selge, så er ikke sikkert det er så lett å selge et hus til 25 - 30 mill (som garanter ikke blir holdt ved like) langt uti gokk.... Derfor skriver hen at du bør høre story i dag...... 2
Bella50 Skrevet 20. februar #41600 Skrevet 20. februar Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Nei det får være opp til de hvor de vil bygge og hvor stort. Hvor lurt det er, det kan jo alle få ha en mening om. For jeg å kan ha tanker om hvis de en gang vil selge, så er ikke sikkert det er så lett å selge et hus til 25 - 30 mill (som garanter ikke blir holdt ved like) langt uti gokk.... Akkurat dette sier Sara på snap i dag. De kommer ikke til å kunne selge huset for 27 mil som det er oppi nå. 2
Anbefalte innlegg