Sydenkupp Skrevet onsdag kl 09:58 #41541 Del Skrevet onsdag kl 09:58 elskersommer skrev (13 timer siden): Jeg tror heller ikke att hun har en sjangs der Tandberg vs. sentralbanksjefen, ikke akkurat samme liga. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet onsdag kl 10:16 #41542 Del Skrevet onsdag kl 10:16 Tigerfrue skrev (20 minutter siden): Når slike som feks Sara og Therese reklamerer for hud og hårpleie serier, så mister produktene sin troverdighet til at ihvertfall jeg ønsker å kjøpe.... de har null peiling på hva de står å prater om.. Det samme med disse to " ofte syke" Ronja og Ada, som reklamerer for boutique ( gemology). Null troverdighet. Det minste vi forbrukere ( kjøpere) bør forlange er at de som reklamerer har hudpleie, makeup og frisør kunnskaper i bunn. Jeg for min del kjøper ingenting som disse reklamerer for.... de reklamerer jo for kreti og pleti......trykker aldri på annonselenker eller noe..... håper folk er klar over at man ofte får de samme rabattene om man går rett inn på salgssidene deres... ikke la dere lure til at det er kun via disse influenserene at dere får rabatter og gode tilbud. Det er nemlig bare tull God begrunnelse, @Tigerfrue, støttes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet onsdag kl 10:23 #41543 Del Skrevet onsdag kl 10:23 Dager etter Vixen steg SET sitt følgertall opp to hundre, til 182.700. I ettertid har antall følgere droppet ned til 182.000 - altså ned sju hundre på 2-3 uker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet onsdag kl 10:56 #41544 Del Skrevet onsdag kl 10:56 Xmasclovn skrev (11 timer siden): Med begrunnelse at vi ikke unner Sara noe godt og gjør vårt ytterste for å stikke kjepper i hjulene og boikotte alt som kan hjelpe henne i å lykkes!!!!!!! Som de misunnelige trollene vi er!!!! Samme hvilke kostruktive svar og begrunnelse som gis, vil visse alltid uansett kun høre det de selv ønsker. Og bare grave etter dritt. Så her kom det endelig, dritten eller drømmesvaret, hva en man ønsker det skal være. Og det helt gratis🤭 Eh nei. For min del handler det om troverdighet. Sara E har inngått samarbeid uten noen form for kritisk tenking, sist tabbe var titan-skjærebrett. At hun reklamerer for hudpleie og lovpriser dette merket, gjør ikke at jeg stoler på at hun mener dette på ekte. Det bærer preg av «mye vil ha mer», og lite grundighet i arbeidet hennes. Kjoler som fremstår skrukkete, myggplaster, jeg kan nevne i fleng! Så nei, det du skriver stemmer ikke. Jeg mener hun utfører et slett arbeid 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 11:19 #41545 Del Skrevet onsdag kl 11:19 Outandabout skrev (15 minutter siden): Eh nei. For min del handler det om troverdighet. Sara E har inngått samarbeid uten noen form for kritisk tenking, sist tabbe var titan-skjærebrett. At hun reklamerer for hudpleie og lovpriser dette merket, gjør ikke at jeg stoler på at hun mener dette på ekte. Det bærer preg av «mye vil ha mer», og lite grundighet i arbeidet hennes. Kjoler som fremstår skrukkete, myggplaster, jeg kan nevne i fleng! Så nei, det du skriver stemmer ikke. Jeg mener hun utfører et slett arbeid Tror kanskje du ikke skjønner foranledningen til svaret mitt. Jeg er helt enig med deg i at det finnes mange gode og rasjonelle grunner til å boikotte både SE og de som inngår arbeid med henne. Men her i tråden er det nemlig slik at uansett hvor reflektert du er eller hvor konstruktive begrunnelsene dine er, vil likevel 2-3 stk (oftest de samme) overse det du skriver og omformulere det til sin egen forståelse, vri om og sette ord i munnen på deg. Eller enda bedre, beskylde deg for mobbing og gå rett på deg som person. Derav svaret mitt der. Noen ganger er det ikke vits i å svare seriøst. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 11:21 #41546 Del Skrevet onsdag kl 11:21 Bibbi_ skrev (3 timer siden): 😂👏 Digger svaret ditt! Håper det gjør dagen til disse her bedre😂 Nå venter vi bare på et «Jeg visste at dere mobbende nettroll tenker slik. Der kom endelig sannheten frem og blablabla»🤭 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 11:26 #41547 Del Skrevet onsdag kl 11:26 Sydenkupp skrev (1 time siden): Tandberg vs. sentralbanksjefen, ikke akkurat samme liga. Hva snakker du om? Tandberg er over sentralbanksjefens liga! Husk at Tandberg ikke fikk tatt vgs og har bygget opp dette imperiet heeelt på egenhånd og uten hjelp fra noooen! Og det uten å ha fullført vgs!! Mens sentralbanksjefen sikkert fikk alt severt på et sølvfat for hun fikk nemlig gå på vgs og måtte ikke ligge på et mørkt rom. 🏴 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 11:31 #41548 Del Skrevet onsdag kl 11:31 Xmasclovn skrev (4 minutter siden): Hva snakker du om? Tandberg er over sentralbanksjefens liga! Husk at Tandberg ikke fikk tatt vgs og har bygget opp dette imperiet heeelt på egenhånd og uten hjelp fra noooen! Og det uten å ha fullført vgs!! Mens sentralbanksjefen sikkert fikk alt severt på et sølvfat for hun fikk nemlig gå på vgs og måtte ikke ligge på et mørkt rom. 🏴 Enig. Tviler på at sentralbanksjefen hadde klart å få noen til å reise til et annet land for å gjøre en jobb for seg, uten betaling og for egen regning… 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet onsdag kl 11:34 #41549 Del Skrevet onsdag kl 11:34 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Hvorfor prøver du å latterliggjøre det med «ikke liker Sara»? Det er da flere grunner til å ikke ville handle med bedriftene hennes som går på bedrift og ikke person. Eksponering av barn i bedriftens SoMe? Gjentatte brudd på markedsføringsloven? Tvilsomt forhold til forbrukerkjøpsloven? Manglende betaling av modeller? Rolleblanding? Uthenging av andre bedrifter og personer for egen vinning? Ofte er det kun forbrukermakten som hjelper og da er det viktig å bruke den. Også ovenfor andre bedrifter som ganske tydelig ikke setter seg inn i hvem de velger at skal representere bedriften deres, eller gir faen. Så da kan man ikke spør den enkelte personen hva den mener? Trenger dere mene det samme? En rød tråd her inne er at man ikke liker Sara. Det ser man på måten flere skriver på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet onsdag kl 11:45 #41550 Del Skrevet onsdag kl 11:45 Angel75 skrev (4 minutter siden): Så da kan man ikke spør den enkelte personen hva den mener? Trenger dere mene det samme? En rød tråd her inne er at man ikke liker Sara. Det ser man på måten flere skriver på. I utgangspunktet så er det nok mange som ikke liker Sara. Hun gjør mye rart som å utlevere barn, mye innlegg med umerket reklame, hormonella (som fremstår helt teit), viser frem grisete og rotete hus, teppebomber med kjoler/fast fashion (klesbransjen er en av de mest forurensende industriene)+++ Skapte inntrykk påvirker helt klart hva man handler og hvordan man ser på merkevaren som produseres av folk man ikke setter så høyt i forhold til egne preferanser, verdier og moralske kompass. Særlig aktuelt i disse dager med hensyn til omdømmet og kjøpelysten på Tesla feks. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 11:48 #41551 Del Skrevet onsdag kl 11:48 Snublefot62 skrev (14 minutter siden): Enig. Tviler på at sentralbanksjefen hadde klart å få noen til å reise til et annet land for å gjøre en jobb for seg, uten betaling og for egen regning… Sentralbanksjefen er nok profesjonell og blander neppe inn privatliv og jobb over en lav sko, med et dryss tårevåte historier, for å sanke sympati og spille på andres følelser. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 11:49 #41552 Del Skrevet onsdag kl 11:49 Angel75 skrev (13 minutter siden): Så da kan man ikke spør den enkelte personen hva den mener? Trenger dere mene det samme? En rød tråd her inne er at man ikke liker Sara. Det ser man på måten flere skriver på. Å hva så om man ikke liker Sara Emilie? Er det slik at man må like alle her i verden?? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet onsdag kl 11:50 #41553 Del Skrevet onsdag kl 11:50 Xmasclovn skrev (21 timer siden): De lette i utgangspunktet etter noen som bor i Spania. Det fremkommer tydelig. Og de tenkte vel ikke at man måtte spesifisere rundt utgifter osv🤷♀️ Hvem skulle trodd at folk utenfor Spania skulle melde seg for å «fly ned»… Jeg synes det er veldig uprofesjonelt av Sara Emilie å ikke betale folk for en jobb. Det er fint at annonsen er så tydelig, men det er jo helt sprøtt å drive en seriøs business og ikke bruke modeller. Her tenker jeg at hun kunne f.eks., I careless sin ånd, brukt plus size modeller fra modellselskap som kanskje også fokuserer på mangfold, slik at man kan lønne mennesker som skiller seg ut. Jeg er ikke fan av at bedrifter forventer å bruke av folks tid gratis når det er åpenbart en jobb de utfører, og synes det er litt rart at folk går med på det. 5 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 11:56 #41554 Del Skrevet onsdag kl 11:56 (endret) Lilleiskaffe skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er veldig uprofesjonelt av Sara Emilie å ikke betale folk for en jobb. Det er fint at annonsen er så tydelig, men det er jo helt sprøtt å drive en seriøs business og ikke bruke modeller. Her tenker jeg at hun kunne f.eks., I careless sin ånd, brukt plus size modeller fra modellselskap som kanskje også fokuserer på mangfold, slik at man kan lønne mennesker som skiller seg ut. Jeg er ikke fan av at bedrifter forventer å bruke av folks tid gratis når det er åpenbart en jobb de utfører, og synes det er litt rart at folk går med på det. Helt enig med deg. Men nå er det slik st SE kun er opptatt av å fylle kontoen sin (og Reme folka sin). Inget annet. Hvis det for fansen holder at deres del av «VI» består av et gratis antrekk produsert for 45kr i Tyrkia, mens Sara sin del er millioner på konto, blir det jo slik. Hvorfor skal hun bruke penger på noe hun kan få den trofaste saueflokken til å gjøre gratis? Så godt har hun bygget opp narrativet om et felleskap, et «VI» og et felles mål. Der kun hun profitterer. Endret onsdag kl 11:57 av Xmasclovn 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet onsdag kl 12:01 #41555 Del Skrevet onsdag kl 12:01 Xmasclovn skrev (Akkurat nå): Helt enig med deg. Men nå er det slik st SE kun er opptatt av å fylle kontoen sin (og Reme folka sin). Inget annet. Hvis det for fansen holder at deres del av «VI» består av et gratis antrekk produsert for 45kr i Tyrkia, mens Sara sin del er millioner på konto, blir det jo slik. Hvorfor skal hun bruke bruke penger på noe hun kan få den trofaste saueflokken til å gjøre gratis? Så godt har hun bygget opp narrativet om et felleskap, et «VI» og et felles mål. Der kun hun profitterer. I et nystartet firma der økonomien begrenser seg, så forstår jeg at folk bruker venner og kjente som modeller. Jeg har gjort det samme da jeg jobbet i salong. Men når man kommer over et visst nivå, som careless har gjort, så burde man respektere andre bedrifter også. Her har careless en mulighet til å støtte andre ved å leie inn modeller som kanskje ikke får så mange andre typiske modell-jobber på grunn av størrelse, funksjonsnedsettelse eller «skjønnhetsfeil» (misforstå meg rett) og kan promotere mangfold og seriøsitet. I en bedrift har man ofte fått en sjanse av noen andre, så når man blir vellykket i form av at han begynner å tjene penger, så burde man virkelig begynne å tenke på hvordan man kan gi tilbake til samfunnet rundt oss. 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 12:11 #41556 Del Skrevet onsdag kl 12:11 (endret) Lilleiskaffe skrev (10 minutter siden): I et nystartet firma der økonomien begrenser seg, så forstår jeg at folk bruker venner og kjente som modeller. Jeg har gjort det samme da jeg jobbet i salong. Men når man kommer over et visst nivå, som careless har gjort, så burde man respektere andre bedrifter også. Her har careless en mulighet til å støtte andre ved å leie inn modeller som kanskje ikke får så mange andre typiske modell-jobber på grunn av størrelse, funksjonsnedsettelse eller «skjønnhetsfeil» (misforstå meg rett) og kan promotere mangfold og seriøsitet. I en bedrift har man ofte fått en sjanse av noen andre, så når man blir vellykket i form av at han begynner å tjene penger, så burde man virkelig begynne å tenke på hvordan man kan gi tilbake til samfunnet rundt oss. Beklager å si det, men SE fremstår ikke som en som er interessert i å gi tilbake til samfunnet. Til og med det hun donerer til ME er pga klausul i kontrakt med Reme. Skulle trodd hun i det minste ville gitt et bidrag der, til noe som hun på mange måter sier ødela hennes eget liv. Ellers er jeg enig i tankegangen din. Endret onsdag kl 12:12 av Xmasclovn 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet onsdag kl 13:44 #41557 Del Skrevet onsdag kl 13:44 Bibbi_ skrev (1 time siden): Å hva så om man ikke liker Sara Emilie? Er det slik at man må like alle her i verden?? Nei, det må man ikke, og det er heller ikke mulig. Men, man får et helt annet syn på et menneske og hva det mennesket gjør når man ikke liker et menneseke, det ser man klart og tydelig i tråder her på KG. Man klarer ikke å har et objektivt syn på saker. Av og til kan det virke som det vipper over til hat og misunnelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 14:18 #41558 Del Skrevet onsdag kl 14:18 Xmasclovn skrev (2 timer siden): Beklager å si det, men SE fremstår ikke som en som er interessert i å gi tilbake til samfunnet. Til og med det hun donerer til ME er pga klausul i kontrakt med Reme. Skulle trodd hun i det minste ville gitt et bidrag der, til noe som hun på mange måter sier ødela hennes eget liv. Ellers er jeg enig i tankegangen din. Men man får Guds skyld ikke si til SE sine trofaste følgere at hun må donere fordi Reme har sagt det. Fordi SE gir fordi hun vil og har mulighet🙈 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 14:19 #41559 Del Skrevet onsdag kl 14:19 Angel75 skrev (34 minutter siden): Nei, det må man ikke, og det er heller ikke mulig. Men, man får et helt annet syn på et menneske og hva det mennesket gjør når man ikke liker et menneseke, det ser man klart og tydelig i tråder her på KG. Man klarer ikke å har et objektivt syn på saker. Av og til kan det virke som det vipper over til hat og misunnelse. Det er en ting jeg håper du kan svare meg på? Hva er det å være misunnelig på? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 14:34 #41560 Del Skrevet onsdag kl 14:34 Angel75 skrev (48 minutter siden): Nei, det må man ikke, og det er heller ikke mulig. Men, man får et helt annet syn på et menneske og hva det mennesket gjør når man ikke liker et menneseke, det ser man klart og tydelig i tråder her på KG. Man klarer ikke å har et objektivt syn på saker. Av og til kan det virke som det vipper over til hat og misunnelse. Der kom det! Det berømte misunnelseskortet! Rart det tok så lang tid😂😂😂 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg