Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (5 minutter siden):

Det var faktisk mulig å misforstå den teksten -om det var snakk om gjeldsgrad så kom det ikke helt tydelig frem. Jeg også tok det som at «12 mill» ikke var ett uvanlig beløp å ha i lån.  

Er jo det det står... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Tror det var Bella50 jeg spurte hvis jeg ser riktig. 

Forumet er åpent for alle.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Hvis man spør en bestemt person om hva vedkommende mener med en bestemt setning, så går jeg ut i fra at det kun er den som kan svare hva hun/han mente. Eller mener du at du vet hva alle tenker og mener? 

Hadde jeg stilt et generelt spørsmål til alle er jeg selvfølgelig enig med deg at forumet er åpent for alle. 💁‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 timer siden):

Good comeback, virkelig😂

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hvis man spør en bestemt person om hva vedkommende mener med en bestemt setning, så går jeg ut i fra at det kun er den som kan svare hva hun/han mente. Eller mener du at du vet hva alle tenker og mener? 

Hadde jeg stilt et generelt spørsmål til alle er jeg selvfølgelig enig med deg at forumet er åpent for alle. 💁‍♀️

Så flere her i tråden vet hva Sara  mener siden det er side opp og ned om hva hun sier og gjør. Veldig interessant teori 🤔 da må jo du være en veldig god venninne av Sara som kjenner henne veldig godt? Mvh. Marianne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (4 timer siden):

Hvordan vet du at banken ikke har krav ?

Jeg fulgte Sara på Snapchat når hun og Vegard fikk lånet. Hun kunne beholde leilighet og de fikk byggelånet uten å selge boligen først. 😃 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (41 minutter siden):

Så flere her i tråden vet hva Sara  mener siden det er side opp og ned om hva hun sier og gjør. Veldig interessant teori 🤔 da må jo du være en veldig god venninne av Sara som kjenner henne veldig godt? Mvh. Marianne.

😂 Ok Marianne, jeg skal holde for meg selv hva jeg tenker om et slikt innlegg, hvis ikke bryter jeg reglene her. God kveld 😘 

Endret av Bibbi_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Da får du som er så smart forklare hva bruker mener med denne setningen da:

De har jo ikke særlig mye mer i lån enn vanlige folk

Du er en av de som til stadighet sier at folk er dumme. Det bør du absolutt ikke gjøre flere ganger.  

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (9 timer siden):

Nei det er ikke vanlig med 12 mill i gjeld , virkelig ikke

Les hva jeg skriver før du kommenterer. 🤯🤡

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 minutt siden):

Les hva jeg skriver før du kommenterer. 🤯🤡

Det var det beste du klarte ? Flere har altså misforstått innlegget ditt men istedenfor å forklare så går du på Brukerdebatt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (8 timer siden):

Nei, selv om noen later til å tro det…Ifølge SSB er gjennomsnittlig lån pr. husholdning 1,7 millioner kr i 2023, altså drastisk mindre enn hva som ble påstått. 

Men du skjønner hva forskjellen på gjennomsnittlig lån pr husholdning og hva man har i lån på et nytt hus er, ikke sant?!

Jeg er enig i at en del rundt influensere virker litt starstruck og hjernevaska. Men de som skal prike alt noen gjør det til noe håpløst å skrekkelig, fremstår litt som de også sto ganske langt frem i køa da det smalt 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Nå vet vi ikke enda hva de skoene består av. Men etter lyden og bedømme når de skoene traff benkeplata så må det være skikkelig hard plast. 

Men det var jo sålen som skulle byttes ut og jobbes videre med etter hva hun sa, hvorfor er det da så hårreisende at vareprøvene ikke er god nok til å være ferdig produkt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Da får du som er så smart forklare hva bruker mener med denne setningen da:

De har jo ikke særlig mye mer i lån enn vanlige folk

At lønnsnivå og nivå på lån er ikke særlig høyre enn hos mange andre som klarer seg helt fint. Naturligvis sammenligner jeg de ikke med to stk som har 300 000,- i året, men med andre på samme lønnsnivå. Banken kunne krevd at de måtte selge leiligheten, at de måtte selge huset først, må ha høy lønn over lengre tid. Men de som har full innblikk i økonomien deres mente at det skal gå rundt, da mener ekspertene her på kg at de vet bedre. Det er jeg skeptisk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (Akkurat nå):

At lønnsnivå og nivå på lån er ikke særlig høyre enn hos mange andre som klarer seg helt fint. Naturligvis sammenligner jeg de ikke med to stk som har 300 000,- i året, men med andre på samme lønnsnivå. Banken kunne krevd at de måtte selge leiligheten, at de måtte selge huset først, må ha høy lønn over lengre tid. Men de som har full innblikk i økonomien deres mente at det skal gå rundt, da mener ekspertene her på kg at de vet bedre. Det er jeg skeptisk til.

Tror ingen her er skeptiske til at de klarer lånet, er mer generelt fallgruvene ved å ta opp mye lån når man har dårlig helse og litt usikker inntekt som snap er, samt at husbygging ofte ender med å bli dyrere og det å sitte med flere eiendommer . Var de tingene som kom opp. Jeg kan ikke se at noen dømte det lånet nord og ne?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...