Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (12 minutter siden):

Noen som vet hvor høyt lånet er? De bør jo ha sikret seg at lånet kan betjenes om en av de faller veldig i inntekt. Men får jo håpe de vet såpass. Hun kan jo brått få tilbakefall av ME feks. 

For litt siden la SET ut følgende snap om huslån. Hvis et lån på 12 millioner skal betjenes av en person aleine, må inntekta være skyhøy! Driftsutgiftene i et hus på 500 kvm blir jo også atskillig høyere enn i et mindre hus. Om ramma de har satt på 25 millioner også inkluderer alt utearbeid, inkludert svømmebasseng, vet jeg ikke. Uansett blir ofte sluttbeløpet høyere når man bygger hus enn stipulert på forhånd. 

IMG_8961.jpeg

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivEinar skrev (6 minutter siden):

For litt siden la SET ut følgende snap om huslån. Hvis et lån på 12 millioner skal betjenes av en person aleine, må inntekta være skyhøy! Driftsutgiftene i et hus på 500 kvm blir jo også atskillig høyere enn i et mindre hus. Om ramma de har satt på 25 millioner også inkluderer alt utearbeid, inkludert svømmebasseng, vet jeg ikke. Uansett blir ofte sluttbeløpet høyere når man bygger hus enn stipulert på forhånd. 

IMG_8961.jpeg

Er det da ett lån som inkl utleieleiligheten jeg har skjønt hun har utenom? De har ikke solgt huset de bor i nå ennå? Da må de evt sitte med dobbelt lån en periode om de ikke får solgt med en gang. Glad jeg slipper å sitte med så høye lån, hadde blitt helt svett. Liker ikke lån. Har drøyt 2 mill totalt selv blir svett av bare det jeg, selvom vi har null problem med å betjene😂 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (30 minutter siden):

IMG_8961.jpeg

Absolutt og om man ikke har avtalt fastpris så kan man gå på en smell. Materialprisene gikk jo veldig opp her for noen få år siden og kjenner flere som fikk problemer med finansiering når de ikke hadde kalkulert inn det. Tror byggherrer i dag vegrer seg for å gå inn på fastpris for mange av de tapte penger i den perioden 3-4 år siden. Bygging av hytter og hus ble myyye dyrere fra en måned til en annen både for håndtverker og huseier. Blir sikkert fint da -det tviler jeg ikke på 

Endret av GulleGull
La til forklarende tekst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Noen» har glemt alt som ble lært på 16 ukers… Ballerinakjekspakken på plass i veska så hun kan småspise gjennom dagen. McDonald’s til kveldsmat på hotellet i Bergen ikveld i tillegg til de fine baguettene hun spiser hver dag. Var ikke dette grunnen til at hun ba om å få være med på 16 ukers; at ho var lei fint brød til måltidene og ballerinakjeks i bilen…? 🙄 IMG_7204.thumb.jpeg.72be61424086749df6963e7fa999be0c.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (18 minutter siden):

«Noen» har glemt alt som ble lært på 16 ukers… Ballerinakjekspakken på plass i veska så hun kan småspise gjennom dagen. McDonald’s til kveldsmat på hotellet i Bergen ikveld i tillegg til de fine baguettene hun spiser hver dag. Var ikke dette grunnen til at hun ba om å få være med på 16 ukers; at ho var lei fint brød til måltidene og ballerinakjeks i bilen…? 🙄 IMG_7204.thumb.jpeg.72be61424086749df6963e7fa999be0c.jpeg

Hun var vel kun med for å få vist frem seg seg selv og kjolene sine 💁‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Hun var vel kun med for å få vist frem seg seg selv og kjolene sine 💁‍♀️

Noe som egentlig var litt i konflikt med hele Care Less- konseptet. Mang en gang hun bortforklarte fokus på vekt, vektnedgang og slanking… 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norlevo skrev (15 minutter siden):

Hvilken sesong er hun med i? Prøvde å finne henne men klarte det ikke. 

Forrige sesong, husker ikke nr, men sesongen før den som går nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norlevo skrev (1 time siden):

Hvilken sesong er hun med i? Prøvde å finne henne men klarte det ikke. 

Hun var med i 16 ukers helvete Bootcamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (2 timer siden):

Puh, det var godt hun sa hun var gravid, for det hadde jeg glemt! 🙄😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (9 timer siden):

Hun var med i 16 ukers helvete Bootcamp

Takk! Visste jeg hadde begynt på den men klarte ikke finne tilbake. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i alle fall helt utrolig om man tenker på business fra et bærekraft-perspektiv. Bare tenk på den garderoben Sara E viser titt og ofte der skapene hennes SPYR ut Careless. I tillegg snakker vi transport frem og tilbake med desse vareprøvene og kjolene. Så dette forstår jeg ikke i det hele tatt. Jurybestemt i tillegg…. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Outandabout skrev (9 minutter siden):

Er i alle fall helt utrolig om man tenker på business fra et bærekraft-perspektiv. Bare tenk på den garderoben Sara E viser titt og ofte der skapene hennes SPYR ut Careless. I tillegg snakker vi transport frem og tilbake med desse vareprøvene og kjolene. Så dette forstår jeg ikke i det hele tatt. Jurybestemt i tillegg…. 

For meg virker det som om måten Snapchat fungerer på (korte innlegg som forsvinner for alltid etterpå) også påvirker både influenserenes egne hukommelser men også de rundt seg. Og det inkluderer star struck jurymedlemmer i Vixen.

For hadde de fulgt litt med, hatt litt hukommelse og vært litt kritisk så hadde de både fått med seg og husket hva Sara Emilie faktisk driver med over tid. Inkludert løgnen hun og de to kompanjongene tok i forbindelse med bærekraft i Amicas under lanseringen der.

Det virker nærmest som om alt og alle rundt disse har en hukommelse på maks 60 sekund. Jeg vet bare ikke om det er konsekvent hele tiden eller om det er synet av penger som renner inn som sletter hukommelsen.

»Oi nå utleverte du litt mye om barnet vårt…. Kaching der kom det 16k inn på konto for i innleggene i går. Jaja. Hva er det til middag i dag tro…?»

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (På 3.2.2025 den 23.52):

Troverdig den der, altså🙈

Det er da like troverdig som hvis man kjøper det nytt. Careless blir solgt brukt over en lav sko. Jeg har selv lagt igjen negative omtalelser på trustpilot etter å ha testet flere av careless sine dårlige produkter. Jeg kommer ikke til å støtte dette sirkuset igjen. Klærne jeg kjøpte som overhodet ikke var vært halvparten av hva de kostet gikk i søpla. Så dårlig kvalitet er det på rælet hennes.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaffekoppQueen skrev (3 timer siden):

Hun sier hun kan tjene 2 millioner i MÅNEDEN… 👀👀👀

Er ikke det samme som Isabel Raad har sagt hun tjener? Og hun lever jo det jet-set livet i Dubai 😅 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...