Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskersommer skrev (9 timer siden):

Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt..

Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget.

Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding.  Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. 

For en tullete regel , ingen seriøse bedrifter holder på sånn 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Vedkommende ble moderert mange ganger i helgen også. Rart man ikke tar lærdom. Enkelt å forstå at noen bare er ute etter å få stengt tråden her. Det beste er bare  å overse de som ikke klarer å diskutere på en saklig måte uten å gjøre det til en brukerdebatt. 

Ja å overse er det beste. Det er kun å få stengt tråden som er målet og det vet de fleste

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Her i forumet. Første kommentar ble lagt inn i mai 2023. Bh ble kjøpt av venninne i April 2024. 

IMG_2053.jpeg

IMG_2057.jpeg

Jaha. Å hva skreiv hun i anmeldelsen da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Jaha. Å hva skreiv hun i anmeldelsen da? 

Dette her er helt tullete, ikke bruk tid på det. En anmeldelse skrevet for 2 år siden og som ble slettet etter kort tid. Det var vel ikke sånn at man ikke visste hva man anmeldte eller tok det helt ut av det blå heller på pur f… . Dette er en tråd om SET -la oss prøve komme tilbake til hva denne tråden egentlig handler om. De som vil krangle og kverulere om hva de forskjellige brukerne her har gjort eller ikke for 2 år siden får lage seg en krangletråd da.. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Dette her er helt tullete, ikke bruk tid på det. En anmeldelse skrevet for 2 år siden og som ble slettet etter kort tid. Det var vel ikke sånn at man ikke visste hva man anmeldte eller tok det helt ut av det blå heller på pur f… . Dette er en tråd om SET -la oss prøve komme tilbake til hva denne tråden egentlig handler om. De som vil krangle og kverulere om hva de forskjellige brukerne her har gjort eller ikke for 2 år siden får lage seg en krangletråd da.. 

Støttes 100%, @GulleGull! Som vanlig - klokt innlegg. 👏🏻

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei , forsåvidt enig i det. Synes bare det er litt teit å legge ut halvparten slik det ble gjort her.

Uansett, jeg stoler mer på tilbakemeldinger på trustpilot enn på careless sin egen hjemmeside.  

Har SE forklart no mer om hva for storm det er i kommentarfeltene på FB? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk diskusjonen ut på falske anmeldelser på Careless plagg. Og noen har innrømmet å skrive anmeldelse og gi 1 stjerne uten å ha prøvd et Careless plagg. Synes dette angår Sara/ Careless i høyeste grad. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (3 timer siden):

Her i forumet. Første kommentar ble lagt inn i mai 2023. Bh ble kjøpt av venninne i April 2024. 

IMG_2053.jpeg

IMG_2057.jpeg

Da hadde jeg rett da. Syns den var lite troverdig den historien hun kom med🙈

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Nei , forsåvidt enig i det. Synes bare det er litt teit å legge ut halvparten slik det ble gjort her.

Uansett, jeg stoler mer på tilbakemeldinger på trustpilot enn på careless sin egen hjemmeside.  

Har SE forklart no mer om hva for storm det er i kommentarfeltene på FB? 

Du ser nok til at hun innrømmer å ha skrevet en tilbakemelding kun på å ha sett et plagg og aldri prøvd. Og danner et bilde siden den ble sletta ble annet også sletta. Altså, basert på at hun vet ikke hvordan plagget er. Og her i tråden fortsetter hun å lyve. Og det er lov å diskutere hva som blir skrevet i tråden av hvem. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (5 minutter siden):

Nå gikk diskusjonen ut på falske anmeldelser på Careless plagg. Og noen har innrømmet å skrive anmeldelse og gi 1 stjerne uten å ha prøvd et Careless plagg. Synes dette angår Sara/ Careless i høyeste grad. 

Ja, helt enig. Det er ikke bare noen få her som skal bestemme hva som skal diskuteres. Men selvfølgelig vil de trolle det bort når de blir outet på falske anmeldelser. For alt som skrives her skal kun være negative ting om SE må skjønne! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (52 minutter siden):

Ja, helt enig. Det er ikke bare noen få her som skal bestemme hva som skal diskuteres. Men selvfølgelig vil de trolle det bort når de blir outet på falske anmeldelser. For alt som skrives her skal kun være negative ting om SE må skjønne! 

Denne tråden handler om SET as, ikke hvermannsen. «De» blir outet?, det var ei som for to år siden la inne anmeldelse på bakgrunn av det som ble observert av erfaringer fra andre, som ble raskt slettet og det har såvidt jeg skjønner ikke skadet Careless på noen måte, beklagelse kom det også . Hvem som helst kan komme med noe å diskutere men hold det relevant til SET as og ikke avspor med brukerdebatt. Ingen av «oss» her som har offentlig «påvirker» som yrke og har 180.000 følgere som man bruker til å tjene til livets opphold - og ofte på en ganske kynisk måte om man ikke bare lukker øye ene for alt. Det er en annen standard, retningslinjer og forventning knyttet til hvordan ett AS opptrer offentlig. 

Endret av GulleGull
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Kjenner att nå har trollene vunnet.. admin @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset lar de holde på så jeg logger meg ut og vekk for en god periode. 

Ha en fin dag

Kjedelig du føler det slik. Man må bare overse og drite i disse som kun er ute etter å få stengt tråden .

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Kjedelig du føler det slik. Man må bare overse og drite i disse som kun er ute etter å få stengt tråden .

Desverre føler jeg det slik.

Så gratulerer til @gansketeit som har klart og mobbe meg ut av tråden. Håper du er stolt av deg selv

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive ugyldige anmeldelser, hva har det med trolling og mobbing å gjøre? 

Å skrive en ugyldig anmeldelse er jo så og si definisjon på trolling, det går ut over et firma.

Det har iallefall med Careless å gjøre. Det er ikke riktig fremstilling av et produkt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angel75 skrev (2 minutter siden):

Å skrive ugyldige anmeldelser, hva har det med trolling og mobbing å gjøre? 

Å skrive en ugyldig anmeldelse er jo så og si definisjon på trolling, det går ut over et firma.

Det har iallefall med Careless å gjøre. Det er ikke riktig fremstilling av et produkt.

Hvis du har noe uoppgjort med en bruker, så ta det et annet sted, ikke her i SET tråden. Å jo, det er mobbing og brukerdetatt som foregår her nå. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Hvis du har noe uoppgjort med en bruker, så ta det et annet sted, ikke her i SET tråden. Å jo, det er mobbing og brukerdetatt som foregår her nå. 

Har ikke noe uoppgjort og jeg mobber ikke noen (slik som andre her gjør med Sara og de som kjøper klær fra Careless) og driver ikke brukerdebatt.

Å skrive ugyldige anmeldelse hos Careless handler om Sara, hun eier 50%. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa SET at hun fikk veldig mye kritikk, og hun syns det er «skummelt» at en aktiv følger vet hvor Tandberg-familien bor. Dette har hun også snakket om tidligere. Når hun sjøl mater offentligheta 24/7 med detaljer om privatliv, hus og hjem, vil det komme både kommentarer og reaksjoner. Det kan hun verken unngå eller styre. 
Men slik er atferdsmønsteret hennes, hun aksepterer ikke spørsmål og kritikk, jf. for eksempel reaksjonen hennes på kommentaren mot fjorårets Vixen-kjole, hormonella-figuren og at hun blei sur for at søstera fikk vite om siste graviditet via SoMe. SET insisterer på å «dele alt» uten motstemmer og konsekvenser, men hvis hun er engstelig og vil verne om seg og sine  - bør hun tenke bedre gjennom dette.  

Endret av LivEinar
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (21 minutter siden):

Har ikke noe uoppgjort og jeg mobber ikke noen (slik som andre her gjør med Sara og de som kjøper klær fra Careless) og driver ikke brukerdebatt.

Å skrive ugyldige anmeldelse hos Careless handler om Sara, hun eier 50%. 

Selvsagt bedriver du Brukerdebatt nå, ærlig talt! SE er en bedrift og de må tåle alle slags tilbakemeldinger, du derimot går på en bruker gang på gang og det kalles både mobbing og Brukerdebatt 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...