elskersommer Skrevet 3 timer siden #41041 Del Skrevet 3 timer siden Bella50 skrev (33 minutter siden): Du har jo lagt inn negativ anmeldelse uten å ha prøvd Careless plagg. Var det på Trustpilot eller på Careless du la inn den falske anmeldelsen? Jeg kan godt legge frem bevis, om du har glemt det. Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt.. Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget. Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding. Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #41042 Del Skrevet 3 timer siden gansketeit skrev (28 minutter siden): Jeg vil gjerne se det! Du ser svaret mitt over her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3 timer siden #41043 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (7 minutter siden): Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt.. Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget. Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding. Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. Og akkurat det er jo helt latterlig. Om jeg kjøper en brukt Volvo har jeg all rett til å legge inn en dårlig anmeldelse hvis det er noe galt. Samme hvis jeg er fornøyd. Hun styrer og tror virkelig at de som kjøper brukt (eller bare prøvd som det tydeligvis ofte er), ikke skal få ha en stemme på oroduktoppfatning. Snakk om å kneble kundene. Slik hun driver forretning er det lite håp om bedring i soliditeten og likviditeten. Spy ut hauger av klær, men nørmest tappet for egenkapital ig med høy gjeld. Ikke rart hun må droppe til stadighet og prøve smiske seg til 150 000 ordrer. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 3 timer siden #41044 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (12 minutter siden): Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt.. Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget. Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding. Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. Troverdig den der, altså🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3 timer siden #41045 Del Skrevet 3 timer siden (endret) elskersommer skrev (15 minutter siden): Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt.. Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget. Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding. Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. Ikke rart det blir få dårlige anmeldelser på Careless sin hjemmeside hvis man ikke har lov å legge inn tilbakemelding hvis man har kjøpt privat. Det tusser jo av kjerringer som valser rundt i kjoler og truser de har kjøpt brukt. Endret 3 timer siden av Bibbi_ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 3 timer siden #41046 Del Skrevet 3 timer siden Xmasclovn skrev (33 minutter siden): Mye argumenter her som er like oppbrukt og dumt så ikke kast stein i glasshus Hvilke argumenter da? Fortell! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3 timer siden #41047 Del Skrevet 3 timer siden (endret) gansketeit skrev (6 minutter siden): Hvilke argumenter da? Fortell! Husker du ikke hva bl.a du har skrevet? Endret 3 timer siden av Xmasclovn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #41048 Del Skrevet 3 timer siden Stargaze skrev (17 minutter siden): Og akkurat det er jo helt latterlig. Om jeg kjøper en brukt Volvo har jeg all rett til å legge inn en dårlig anmeldelse hvis det er noe galt. Samme hvis jeg er fornøyd. Hun styrer og tror virkelig at de som kjøper brukt (eller bare prøvd som det tydeligvis ofte er), ikke skal få ha en stemme på oroduktoppfatning. Snakk om å kneble kundene. Slik hun driver forretning er det lite håp om bedring i soliditeten og likviditeten. Spy ut hauger av klær, men nørmest tappet for egenkapital ig med høy gjeld. Ikke rart hun må droppe til stadighet og prøve smiske seg til 150 000 ordrer. Nå blir jo jeg nærmest latterliggjort av enkelte brukere her fordi jeg prøvde og legge inn en tilbakemelding. Men jeg hadde som sagt prøvd en bh jeg kjøpte privat. Men den ble slettet veldig raskt. Jeg trodde faktisk jeg kunne gjøre dette. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #41049 Del Skrevet 3 timer siden gansketeit skrev (18 minutter siden): Troverdig den der, altså🙈 Hva mener du? Du tror ikke på historien min? Tror faktisk jeg fortsatt har den bh i huset om du vil ha bilde. Er usikker om jeg har den eller kastet den 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 3 timer siden #41050 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (11 minutter siden): Hva mener du? Du tror ikke på historien min? Tror faktisk jeg fortsatt har den bh i huset om du vil ha bilde. Er usikker om jeg har den eller kastet den Ikke bry deg, vedkommende er bare ute etter å gjøre narr og brukerdebatt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #41051 Del Skrevet 3 timer siden K_mb skrev (3 minutter siden): Ikke bry deg, vedkommende er bare ute etter å gjøre narr og brukerdebatt. Skal overse det.. men lurer på hvor admin er i dag.. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 3 timer siden #41052 Del Skrevet 3 timer siden Xmasclovn skrev (25 minutter siden): Husker du ikke hva bl.a du har skrevet? Jo, men hvilke argument er oppbrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 3 timer siden #41053 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (20 minutter siden): Hva mener du? Du tror ikke på historien min? Tror faktisk jeg fortsatt har den bh i huset om du vil ha bilde. Er usikker om jeg har den eller kastet den Nei, tror ikke på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #41054 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (3 minutter siden): Nei, tror ikke på deg. Den er grei😊 jeg lever helt fint med att du ikke tror meg😘😘 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #41055 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (27 minutter siden): Nå blir jo jeg nærmest latterliggjort av enkelte brukere her fordi jeg prøvde og legge inn en tilbakemelding. Men jeg hadde som sagt prøvd en bh jeg kjøpte privat. Men den ble slettet veldig raskt. Jeg trodde faktisk jeg kunne gjøre dette. Overse vedkommende som tar feil. Selvfølgelig skal du kunne si din mening om varen. Det er dette som er dumt med det nye systemet til Careless. Hvor en kun kan gi tilbakemeldinger på produkter en har kjøpt. Det er mange som kjøper Careless brukt. De får ikke si noe. Og flere som kjøper sammen. De får heller ikke sagt noe. I tillegg er det ikke mulig for alle å gi en tilbakemelding på servicen. Så om de har bestilt en vare men ikke fått den, så kan de ikke legge igjen tilbakemelding noe sted der. Effektiv måte å kvitte seg med brysomme misfornøyde kunder på. Så du har ikke gjort noe galt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå