Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Porcelain skrev (3 minutter siden):

Flere brukere her inne som har skrytt av å gjøre det tidligere, men det vil de selvsagt aldri stå inne for nå. 

Har noen sagt de har lagt igjen falsk tilbakemelding på Trustpilot 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Porcelain skrev (5 minutter siden):

Flere brukere her inne som har skrytt av å gjøre det tidligere, men det vil de selvsagt aldri stå inne for nå. 

Som sagt, slike påstander er fint om man lenker til. Ellers blir det bare tomme påstander. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (44 minutter siden):

Ja, tviler ikke!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (46 minutter siden):

Skrytt i tråden her at de har lagt inn falske anmeldelser på trustpilot på Careless. Er ikke det å skyte seg selv i foten? Hvorfor skulle man oute det i såfall. Faller vel på sin egen urimelighet. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (14 minutter siden):

Skrytt i tråden her at de har lagt inn falske anmeldelser på trustpilot på Careless. Er ikke det å skyte seg selv i foten? Hvorfor skulle man oute det i såfall. Faller vel på sin egen urimelighet. 

Kan overhode ikke huske å ha sett noen skryte av at de har lagt igjen negative omtaler på Trustpilot. Så skulle ønske personen som sa dette kunne legge ved noe bevis på dette

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (1 time siden):

Nettopp. Det logiske bristen er så stor at en trenger ikke ha fullført grunnskole engang for å forstå at det er en idiotisk påstand.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Kan overhode ikke huske å ha sett noen skryte av at de har lagt igjen negative omtaler på Trustpilot. Så skulle ønske personen som sa dette kunne legge ved noe bevis på dette

Du har jo lagt inn negativ anmeldelse uten å ha prøvd Careless plagg.  Var det på Trustpilot eller på Careless du la inn den falske anmeldelsen? Jeg kan godt legge frem bevis, om du har glemt det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (10 minutter siden):

Du har jo lagt inn negativ anmeldelse uten å ha prøvd Careless plagg.  Var det på Trustpilot eller på Careless du la inn den falske anmeldelsen? Jeg kan godt legge frem bevis, om du har glemt det. 

Jeg vil gjerne se det!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (33 minutter siden):

Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt..

Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget.

Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding.  Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Jeg visste den kom opp og jeg er så lei av og forklare meg men får nye lesere så tar jeg det på nytt..

Jeg har aldri lagt igjen noe på Trustpilot å jeg mener selv at det jeg la igjen på careless sin hjemmeside ikke var en falsk anmeldelse. Fordi jeg hadde kjøpt ett plagg privat av ei venninne. Så jeg trodde faktisk jeg da kunne si hva jeg syntes om plagget.

Jeg har da i ettertid fått beskjed om at det er kun de som kjøper på nettsiden som har lov til og legge igjen en tilbakemelding.  Så jeg tok feil og har lagt meg flat på det. 

Og akkurat det er jo helt latterlig. Om jeg kjøper en brukt Volvo har jeg all rett til å legge inn en dårlig anmeldelse hvis det er noe galt. Samme hvis jeg er fornøyd. 

Hun styrer og tror virkelig at de som kjøper brukt (eller bare prøvd som det tydeligvis ofte er), ikke skal få ha en stemme på oroduktoppfatning. Snakk om å kneble kundene.

Slik hun driver forretning er det lite håp om bedring i soliditeten og likviditeten. Spy ut hauger av klær, men nørmest tappet for egenkapital ig med høy gjeld.

Ikke rart hun må droppe til stadighet og prøve smiske seg til 150 000 ordrer.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Troverdig den der, altså🙈

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Ikke rart det blir få dårlige anmeldelser på Careless sin hjemmeside hvis man ikke har lov å legge inn tilbakemelding hvis man har kjøpt privat. Det tusser jo av kjerringer som valser rundt i kjoler og truser de har kjøpt brukt.

Endret av Bibbi_
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (17 minutter siden):

Og akkurat det er jo helt latterlig. Om jeg kjøper en brukt Volvo har jeg all rett til å legge inn en dårlig anmeldelse hvis det er noe galt. Samme hvis jeg er fornøyd. 

Hun styrer og tror virkelig at de som kjøper brukt (eller bare prøvd som det tydeligvis ofte er), ikke skal få ha en stemme på oroduktoppfatning. Snakk om å kneble kundene.

Slik hun driver forretning er det lite håp om bedring i soliditeten og likviditeten. Spy ut hauger av klær, men nørmest tappet for egenkapital ig med høy gjeld.

Ikke rart hun må droppe til stadighet og prøve smiske seg til 150 000 ordrer.

Nå blir jo jeg nærmest latterliggjort av enkelte brukere her fordi jeg prøvde og legge inn en tilbakemelding. Men jeg hadde som sagt prøvd en bh jeg kjøpte privat. Men den ble slettet veldig raskt. 

Jeg trodde faktisk jeg kunne gjøre dette.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Nå blir jo jeg nærmest latterliggjort av enkelte brukere her fordi jeg prøvde og legge inn en tilbakemelding. Men jeg hadde som sagt prøvd en bh jeg kjøpte privat. Men den ble slettet veldig raskt. 

Jeg trodde faktisk jeg kunne gjøre dette.

Overse vedkommende som tar feil. Selvfølgelig skal du kunne si din mening om varen.

Det er dette som er dumt med det nye systemet til Careless. Hvor en kun kan gi tilbakemeldinger på produkter en har kjøpt. Det er mange som kjøper Careless brukt. De får ikke si noe. Og flere som kjøper sammen. De får heller ikke sagt noe.

I tillegg er det ikke mulig for alle å gi en tilbakemelding på servicen. Så om de har bestilt en vare men ikke fått den, så kan de ikke legge igjen tilbakemelding noe sted der.

Effektiv måte å kvitte seg med brysomme misfornøyde kunder på.

Så du har ikke gjort noe galt.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 timer siden):

Overse vedkommende som tar feil. Selvfølgelig skal du kunne si din mening om varen.

Det er dette som er dumt med det nye systemet til Careless. Hvor en kun kan gi tilbakemeldinger på produkter en har kjøpt. Det er mange som kjøper Careless brukt. De får ikke si noe. Og flere som kjøper sammen. De får heller ikke sagt noe.

I tillegg er det ikke mulig for alle å gi en tilbakemelding på servicen. Så om de har bestilt en vare men ikke fått den, så kan de ikke legge igjen tilbakemelding noe sted der.

Effektiv måte å kvitte seg med brysomme misfornøyde kunder på.

Så du har ikke gjort noe galt.

Lurt system for SE da. Så da er vel trustpilot bedre da. Da kan ALLE som har en eller annen erfaring med Careless legge igjen tilbakemelding. Ikke bare de som har vært heldige å få et produkt uten feil, eller de som ikke vil klage på venninnen sin som de har vunnet Vixen pris sammen med 🤪

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (9 timer siden):

For en tullete regel , ingen seriøse bedrifter holder på sånn 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa SET at hun fikk veldig mye kritikk, og hun syns det er «skummelt» at en aktiv følger vet hvor Tandberg-familien bor. Dette har hun også snakket om tidligere. Når hun sjøl mater offentligheta 24/7 med detaljer om privatliv, hus og hjem, vil det komme både kommentarer og reaksjoner. Det kan hun verken unngå eller styre. 
Men slik er atferdsmønsteret hennes, hun aksepterer ikke spørsmål og kritikk, jf. for eksempel reaksjonen hennes på kommentaren mot fjorårets Vixen-kjole, hormonella-figuren og at hun blei sur for at søstera fikk vite om siste graviditet via SoMe. SET insisterer på å «dele alt» uten motstemmer og konsekvenser, men hvis hun er engstelig og vil verne om seg og sine  - bør hun tenke bedre gjennom dette.  

Endret av LivEinar
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 30.1.2025 den 12.21):

Husker faktisk hun sa noe om det der da hun snakket om det høye lånet de har tatt. At når bankdamen hadde spurt om hva de skulle gjøre om hun evt ble syk igjen. Så hadde Sara svart at da tjente hun jo enda mer, for da fikk hun enda mer views pga folk var nyskjerrig eller noe i den duren. 
Overbeviste nå banken tydeligvis. 

Dette forstår jeg ikke SE og V tørr. En ting er om hun blir syk, noen må jo betjene profilene hennes da og. Blir ikke penger uten innlegg liksom. Og det å legge det på pårørende å legge ut poster mens hun er syk er jo helt tullete. Noe annet er å ha så høy belåningsgrad på et hus ingen av dem har råd til å sitte igjen med alene om det skulle skjedd noe skikkelig ille med en av dem. V har sagt han tjente bedre på kiwi enn for careless, men tviler på at han har formue nok til å bo i deg huset uten snap-inntekten til SE

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (13 minutter siden):

Dette forstår jeg ikke SE og V tørr. En ting er om hun blir syk, noen må jo betjene profilene hennes da og. Blir ikke penger uten innlegg liksom. Og det å legge det på pårørende å legge ut poster mens hun er syk er jo helt tullete. Noe annet er å ha så høy belåningsgrad på et hus ingen av dem har råd til å sitte igjen med alene om det skulle skjedd noe skikkelig ille med en av dem. V har sagt han tjente bedre på kiwi enn for careless, men tviler på at han har formue nok til å bo i deg huset uten snap-inntekten til SE

Noen som vet hvor høyt lånet er? De bør jo ha sikret seg at lånet kan betjenes om en av de faller veldig i inntekt. Men får jo håpe de vet såpass. Hun kan jo brått få tilbakefall av ME feks. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...