Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Men Sara kan tenke litt på : Hun er ikke den eneste i landet her med suksess. "Stormer" det slik rundt andre med suksess? F.eks Kari Traa, hun har eget klesmerke slik som SE, Petter Stordalen, Tone Damli? Kunne sikkert nevnt andre/ flere. Hvorfor er det ikke slik aktivitet på forumet her om de?

Kan det ha noe med oppførsel tro? Kan det ha noe med at de følger lover og regler? Lyver de? Deler de livet til barna? Skryter de av pengene sine? Lurer de mennesker trill rundt? Deler de sexlivet? Deler de hvordan barna ble unnfanget? Gjør de seg selv til et offer hele tiden? Gjør de narr av andre i full offentlighet? Altså, jeg kunne fortsatt og fortsatt. 

Er de influencere som deler livet på godt og vondt og tjener penger på det? Ble de kjent på den måten? Har de noen som leter med lys og lykt etter ting og ta de på, og finner de ikke noe så tar de og klager på gva de har på maten? Eller klarer du eller vil du bare ikke se forskjellen?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (42 minutter siden):

Men kan du fortelle oss om hva vi har og være misunnelig på? Penger,hus,firma,mann,barn?

Nei si det. Har ikke sagt at du er. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (48 minutter siden):

😂😂😂 Er det noen som er misunnelig på SE er det vel fansen hennes.

Ingen normale og oppegående mennesker misunner SE. 

You could have fooled me!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (11 minutter siden):

Som disse her?

Screenshot_20250203_183426_Chrome.jpg

Det er vel noen med fullt navn der også? Som sagt ikke sjekket siden før de der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

Det er vel noen med fullt navn der også? Som sagt ikke sjekket siden før de der. 

Jada det er det. Men det er også en del uten fullt navn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (8 minutter siden):

Er de influencere som deler livet på godt og vondt og tjener penger på det? Ble de kjent på den måten? Har de noen som leter med lys og lykt etter ting og ta de på, og finner de ikke noe så tar de og klager på gva de har på maten? Eller klarer du eller vil du bare ikke se forskjellen?

Ok , ta andre store influensere da siden det var vanskelig å skjønne poenget. Emilie Voe Nereng da, hun har mange følgere, Isabell Raad er vel kjent innen influensermiljøet vil jeg påstå, Leah Behn osv.  Stormer det slik rundt de? Er de like kyniske som Sara Emilie? Lyver de? Lurer de folk? OSV.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gansketeit skrev (8 minutter siden):

Jada det er det. Men det er også en del uten fullt navn. 

Skummet over nå, syntes alle anmeldelse både bra og dårlig virker troverdig. Så tviler på at det er så mye falske anmeldelser akkurat på Careless. På de firmaene jeg har handlet fra og har lagt igjen dårlig anmeldelser på så har det vært  ganske åpenbart hva som er falskt i hvert fall☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Ok , ta andre store influensere da siden det var vanskelig å skjønne poenget. Emilie Voe Nereng da, hun har mange følgere, Isabell Raad er vel kjent innen influensermiljøet vil jeg påstå, Leah Behn osv.  Stormer det slik rundt de? Er de like kyniske som Sara Emilie? Lyver de? Lurer de folk? OSV.

Les i Raad tråden du. De andre vet jeg ikke, følger ikke.

Har du like mye i mot andre influencere? Om man ikke tenker lovbrudd. For du skriver at folk er dumme jevnt og trutt. Så i tråden YummyMummy at du gikk mot henne også, for hun støttet Sara. Så det virker veldig personlig mot Sara dette. Er jo ikke direkte overrasket. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (44 minutter siden):

Mange av dere misliker sterkt SE og careless, så jeg tenker at muligheten for fake reviews  absolutt er til stede. Trustpilot er en enkel plass å gjøre det på.

Takk for omtanken, men jeg har aldri handlet hos henne og kommer aldri til å gjøre det heller. Det betyr at jeg ikke kommer til å legge igjen verken en god - eller en dårlig anmeldelse😅

Har mer enn nok med de nettbutikkene jeg FAKTISK handler hos 🙂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (14 minutter siden):

Skummet over nå, syntes alle anmeldelse både bra og dårlig virker troverdig. Så tviler på at det er så mye falske anmeldelser akkurat på Careless. På de firmaene jeg har handlet fra og har lagt igjen dårlig anmeldelser på så har det vært  ganske åpenbart hva som er falskt i hvert fall☺️

Tror de fleste oppegående mennesker med litt vett innabords, klarer å sile ut falske anmeldelser. Så egentlig ikke noe poeng i å diskutere med trollene i denne tråden 😅

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (54 minutter siden):

Tror de fleste oppegående mennesker med litt vett innabords, klarer å sile ut falske anmeldelser. Så egentlig ikke noe poeng i å diskutere med trollene i denne tråden 😅

Oj, er jeg plutselig et troll nå? Du er rapportert😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (1 time siden):

Mange av dere misliker sterkt SE og careless, så jeg tenker at muligheten for fake reviews  absolutt er til stede. Trustpilot er en enkel plass å gjøre det på.

Flere brukere her inne som har skrytt av å gjøre det tidligere, men det vil de selvsagt aldri stå inne for nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gansketeit skrev (10 minutter siden):

Oj, er jeg plutselig et troll nå? Du er rapportert😉

Men hvor har hun skrevet att du er ett troll? Du må gjerne legge ved det som en link . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Porcelain skrev (3 minutter siden):

Flere brukere her inne som har skrytt av å gjøre det tidligere, men det vil de selvsagt aldri stå inne for nå. 

Har noen sagt de har lagt igjen falsk tilbakemelding på Trustpilot 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (5 minutter siden):

Som sagt, slike påstander er fint om man lenker til. Ellers blir det bare tomme påstander. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (34 minutter siden):

Men hvor har hun skrevet att du er ett troll? Du må gjerne legge ved det som en link . 

Du får lese selv. Kanskje du finner det et par hakk opp. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (44 minutter siden):

Ja, tviler ikke!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porcelain skrev (46 minutter siden):

Skrytt i tråden her at de har lagt inn falske anmeldelser på trustpilot på Careless. Er ikke det å skyte seg selv i foten? Hvorfor skulle man oute det i såfall. Faller vel på sin egen urimelighet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (14 minutter siden):

Skrytt i tråden her at de har lagt inn falske anmeldelser på trustpilot på Careless. Er ikke det å skyte seg selv i foten? Hvorfor skulle man oute det i såfall. Faller vel på sin egen urimelighet. 

Kan overhode ikke huske å ha sett noen skryte av at de har lagt igjen negative omtaler på Trustpilot. Så skulle ønske personen som sa dette kunne legge ved noe bevis på dette

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...