LivEinar Skrevet 6 timer siden #40981 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Outandabout skrev (1 time siden): Mistenker at Sara har vært innom her og lest igjen idag. Eller har dere sett noen FB artikler om Vixen med hissig kommentarfelt? Det er ikke veldedighet som er drivkraften bak Careless. Det er penger. Det er måten dette drives på som provoserer meg. elskersommer skrev (48 minutter siden): Jeg har sett flere artikler på Facebook etter i helgen men kan ikke se att det har vært noen hissige diskusjoner.. damer hyller henne og mannfolk er lei av og se henne i nettaviser.. Jeg har også prøvd å leite, men finner heller ikke noe av som SET sier er «skremmende kommentarfelt», «fiktive historier» og «ville kommentarer». Legger ved bilder fra hennes snap konto i dag. Hun vil helst ha nesegrus applaus, og ser ut til å være ekstremt hårsår for sjøl enkle spørsmål hun ikke liker. Der har hun et stort problem når hun higer mot toppene, for ja, der blåser det! Og det er rett og friskt at det blåser! Det er viktig å ha et kritisk blikk når det gjelder alt av produkter som selges/markedsføres så intenst som f.eks. ‘keless. Det er sunt av en forbruker å sette krav og gjøre sine vurderinger. Selgeren (også SET) vil tjene penger, ikke gjøre oss forbrukere gode og rimelige tjenester… Samtidig er det kritikk på ulike forum i tillegg til KG, dette kan SET verken styre eller bekjempe. Og der er tonen atskillig skarpere enn her. Antagelig er hun sjøl klar over det. Hun tar grep overfor følgerne=kundene, hun framstiller seg sjøl som offer - stakkars meg, alle baksnakker, alle vil ta meg, alle er misunnelige, alle finner feil med meg, jeg blir trakassert og dette er så skummelt… Endret 6 timer siden av LivEinar Endra bildene fra collage til enkeltbilder, collagen blei for utydelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 6 timer siden #40982 Del Skrevet 6 timer siden Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Tja. Hva skal dette bevise? For det første kan hvem som helst flagge en vurdering på Trustpilot for gjennomgang. Så Sara Emilie kan fint flagge/rapportere anmeldelser uten at det står under "Careless" av den grunn. For det andre så var det først i september i fjor at Careless tok eierskap til profilen sin. Før dette var den uten eierskap og mange av innleggene det snakkes om er før september. Så det du skriver her har egentling ingen bevisverdi for noe av det du hevder. Du må gjerne bevise din egen påstand, hvis ikke har trossalt ikke det du skriver noen verdi det heller. Det står iallefall der at CL ikke har rapportert noen anmeldelser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6 timer siden #40983 Del Skrevet 6 timer siden Roe skrev (Akkurat nå): Du må gjerne bevise din egen påstand, hvis ikke har trossalt ikke det du skriver noen verdi det heller. Det står iallefall der at CL ikke har rapportert noen anmeldelser. Hvilken påstand skal jeg bevise? At de ikke har tatt eierskap til profilen før september? Her: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 6 timer siden #40984 Del Skrevet 6 timer siden Snublefot62 skrev (2 timer siden): Men at SE/Careless fikk enkelte tilbakemeldinger fjernet. Dette, tenkte jeg på da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 6 timer siden #40985 Del Skrevet 6 timer siden LivEinar skrev (5 minutter siden): Jeg har også prøvd å leite, men finner heller ikke noe av som SET sier er «skremmende kommentarfelt», «fiktive historier» og «ville kommentarer». Legger ved bilder fra hennes snap konto i dag. Hun vil helst ha nesegrus applaus, og ser ut til å være ekstremt hårsår for sjøl enkle spørsmål hun ikke liker. Der har hun et stort problem når hun higer mot toppene, for ja, der blåser det! Og det er rett og friskt at det blåser! Det er viktig å ha et kritisk blikk når det gjelder alt av produkter som selges/markedsføres så intenst som f.eks. ‘keless. Det er sunt av en forbruker å sette krav og gjøre sine vurderinger. Selgeren (også SET) vil tjene penger, ikke gjøre oss forbrukere gode og rimelige tjenester… Samtidig er det kritikk på ulike forum i tillegg til KG, dette kan SET verken styre eller bekjempe. Og der er tonen atskillig skarpere enn her. Antagelig er hun sjøl klar over det. Hun tar grep overfor følgerne=kundene, hun framstiller seg sjøl som offer - stakkars meg, alle baksnakker, alle vil ta meg, alle er misunnelige, alle finner feil med meg, jeg blir trakassert og dette er så skummelt… Usikker på hvor det stormer, her er man kanskje en håndfull mennesker som legger igjen mest kommenterer. Misunnelseskortet dras alltid hos de som får kritikk. Hadde jeg vært misunnelig på noe så hadde jeg rost det opp i skyene og det gjelder vel de fleste? Litt usikker på hva man mener man skal være misunnelig på -SET vet ihvertfall null om livet mitt til å kunne sammenligne. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 6 timer siden #40986 Del Skrevet 6 timer siden GulleGull skrev (25 minutter siden): Usikker på hvor det stormer, her er man kanskje en håndfull mennesker som legger igjen mest kommenterer. Misunnelseskortet dras alltid hos de som får kritikk. Hadde jeg vært misunnelig på noe så hadde jeg rost det opp i skyene og det gjelder vel de fleste? Litt usikker på hva man mener man skal være misunnelig på -SET vet ihvertfall null om livet mitt til å kunne sammenligne. Misunnelse er en følelse hvor en ikke unner et annet menneskes egenskaper, status, evner, anseelse eller eiendeler. Hentet på nett, wikipedia tror jeg det var. Så er ikke rart man drar misunnelseskortet jevnt og trutt. For dette gjenspeiler tråden på en prikk. Finnes faktisk ikke et bedre ord enn dette for flere her inne, slik det skrives om Sara. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6 timer siden #40987 Del Skrevet 6 timer siden LivEinar skrev (38 minutter siden): Jeg har også prøvd å leite, men finner heller ikke noe av som SET sier er «skremmende kommentarfelt», «fiktive historier» og «ville kommentarer». Legger ved bilder fra hennes snap konto i dag. Hun vil helst ha nesegrus applaus, og ser ut til å være ekstremt hårsår for sjøl enkle spørsmål hun ikke liker. Der har hun et stort problem når hun higer mot toppene, for ja, der blåser det! Og det er rett og friskt at det blåser! Det er viktig å ha et kritisk blikk når det gjelder alt av produkter som selges/markedsføres så intenst som f.eks. ‘keless. Det er sunt av en forbruker å sette krav og gjøre sine vurderinger. Selgeren (også SET) vil tjene penger, ikke gjøre oss forbrukere gode og rimelige tjenester… Samtidig er det kritikk på ulike forum i tillegg til KG, dette kan SET verken styre eller bekjempe. Og der er tonen atskillig skarpere enn her. Antagelig er hun sjøl klar over det. Hun tar grep overfor følgerne=kundene, hun framstiller seg sjøl som offer - stakkars meg, alle baksnakker, alle vil ta meg, alle er misunnelige, alle finner feil med meg, jeg blir trakassert og dette er så skummelt… Klart hun har vært inne her å lest. Jeg har i hvertfall ikke klart å se noe storm på FB. Igjen drar hun offerkortet, og hvor synd det er på henne. Kommer vel et lass med støttekommentarer nå da 😂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6 timer siden #40988 Del Skrevet 6 timer siden Angel75 skrev (1 minutt siden): Misunnelse er en følelse hvor en ikke unner et annet menneskes egenskaper, status, evner, anseelse eller eiendeler. Hentet på nett, wikipedia tror jeg det var. Så er ikke rart man drar misunnelseskortet jevnt og trutt. For dette gjenspeiler tråden på en prikk. Finnes faktisk ikke et bedre ord enn dette for flere her inne, slik det skrives om Sara. 😂😂😂 Er det noen som er misunnelig på SE er det vel fansen hennes. Ingen normale og oppegående mennesker misunner SE. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6 timer siden #40989 Del Skrevet 6 timer siden Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Klart hun har vært inne her å lest. Jeg har i hvertfall ikke klart å se noe storm på FB. Igjen drar hun offerkortet, og hvor synd det er på henne. Kommer vel et lass med støttekommentarer nå da 😂 Og så spinner hun vel videre på «ikke fullført vgs» og ME for å holde på oppmerksomheten. All PR er god PR. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #40990 Del Skrevet 6 timer siden Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Klart hun har vært inne her å lest. Jeg har i hvertfall ikke klart å se noe storm på FB. Igjen drar hun offerkortet, og hvor synd det er på henne. Kommer vel et lass med støttekommentarer nå da 😂 Har også vært på diverse nettaviser og se og hør. Kan ikke se det er noe opphetet diskusjon rundt vixen 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6 timer siden #40991 Del Skrevet 6 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Har også vært på diverse nettaviser og se og hør. Kan ikke se det er noe opphetet diskusjon rundt vixen Nei, sett flere spør hvem denne damen er 🙊 Ellers er det fansen som roser denne stakkars damen opp i skyene. Hun har tross alt ME , vært ufør, jobber hardt 😂 Det eneste som stemmer er vel at hun har vært ufør, resten er piss. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #40992 Del Skrevet 6 timer siden Angel75 skrev (6 minutter siden): Misunnelse er en følelse hvor en ikke unner et annet menneskes egenskaper, status, evner, anseelse eller eiendeler. Hentet på nett, wikipedia tror jeg det var. Så er ikke rart man drar misunnelseskortet jevnt og trutt. For dette gjenspeiler tråden på en prikk. Finnes faktisk ikke et bedre ord enn dette for flere her inne, slik det skrives om Sara. Men kan du fortelle oss om hva vi har og være misunnelig på? Penger,hus,firma,mann,barn? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 5 timer siden #40993 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Angel75 skrev (30 minutter siden): Misunnelse er en følelse hvor en ikke unner et annet menneskes egenskaper, status, evner, anseelse eller eiendeler. Hentet på nett, wikipedia tror jeg det var. Så er ikke rart man drar misunnelseskortet jevnt og trutt. For dette gjenspeiler tråden på en prikk. Finnes faktisk ikke et bedre ord enn dette for flere her inne, slik det skrives om Sara. Kritikken her for min del går på SET AS og hvordan de velger å tjene pengene sine inn i selskapet. Verdier, etikk og moral. Å dra alle brukerne over en kam her kan man ikke. Endret 5 timer siden av GulleGull 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5 timer siden #40994 Del Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (4 minutter siden): Men kan du fortelle oss om hva vi har og være misunnelig på? Penger,hus,firma,mann,barn? Å fremstå som dum er rett og slett ikke noe å være misunnelig på. Penger - vel, har så jeg klarer meg og mer enn det.. Hus - har mer enn nok med huset jeg har, er nok å holde ryddig og rent. Firma - ikke firmaet hennes hvertfall. Selge dyrt ræl er ikke noe jeg kunne vært stolt av. Mann - nei takk. Har min egen ❤️ Barn - har de fineste gulla i verden ❤️ Så nei, finner ikke noe å være misunnelig på. Jo , mulig puppa, selv om hennes ikke er ekte da. Mine har blitt så slaskete etter svangerskap og amming 😂 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 5 timer siden #40995 Del Skrevet 5 timer siden GulleGull skrev (18 minutter siden): Kritikken her går på SET AS og hvordan de velger å tjene pengene sine inn i selskapet. Verdier, etikk og moral. Å dra alle brukerne over en kam her kan man ikke. Har ikke skrevet alle her, så drar ikke alle brukerne under en kam. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 5 timer siden #40996 Del Skrevet 5 timer siden MacadamiaNut skrev (1 time siden): Hvis du i det hele tatt gidder å gå inn på careless sin side å lese anmeldelsene der, så ser du at de både ser og høres troverdige ut. Careless er ikke et så stort og viktig selskap at folk gidder å gå inn å skrive fake reviews de. De færreste vet nok hvem de er. Trustpilot er for øvrig en av verden største sider for anmeldelser på nett, så at de må jobbe døgnet rundt er vel ikke så rart. Så hvem er naiv her..? Mange av dere misliker sterkt SE og careless, så jeg tenker at muligheten for fake reviews absolutt er til stede. Trustpilot er en enkel plass å gjøre det på. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 5 timer siden #40997 Del Skrevet 5 timer siden Angel75 skrev (Akkurat nå): Har ikke skrevet alle her, så drar ikke alle brukerne under en kam. SET mener det stormer pga misunnelse og det er vel strengt talt ikke riktig for de fleste av oss. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 5 timer siden #40998 Del Skrevet 5 timer siden gansketeit skrev (1 minutt siden): Mange av dere misliker sterkt SE og careless, så jeg tenker at muligheten for fake reviews absolutt er til stede. Trustpilot er en enkel plass å gjøre det på. De anmeldelsene jeg har sett der tidligere, ikke dobbelsjekket. Så står fullt navn på de som legger inn kommentar så tror terskelen er høy for legge inn noe som ikke er sant der. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5 timer siden #40999 Del Skrevet 5 timer siden GulleGull skrev (1 minutt siden): SET mener det stormer pga misunnelse og det er vel strengt talt ikke riktig for de fleste av oss. Men Sara kan tenke litt på : Hun er ikke den eneste i landet her med suksess. "Stormer" det slik rundt andre med suksess? F.eks Kari Traa, hun har eget klesmerke slik som SE, Petter Stordalen, Tone Damli? Kunne sikkert nevnt andre/ flere. Hvorfor er det ikke slik aktivitet på forumet her om de? Kan det ha noe med oppførsel tro? Kan det ha noe med at de følger lover og regler? Lyver de? Deler de livet til barna? Skryter de av pengene sine? Lurer de mennesker trill rundt? Deler de sexlivet? Deler de hvordan barna ble unnfanget? Gjør de seg selv til et offer hele tiden? Gjør de narr av andre i full offentlighet? Altså, jeg kunne fortsatt og fortsatt. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 5 timer siden #41000 Del Skrevet 5 timer siden GulleGull skrev (4 minutter siden): De anmeldelsene jeg har sett der tidligere, ikke dobbelsjekket. Så står fullt navn på de som legger inn kommentar så tror terskelen er høy for legge inn noe som ikke er sant der. Som disse her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå