LivEinar Skrevet 21. desember 2024 #40101 Del Skrevet 21. desember 2024 Så lenge SET fortsetter å eksponere sine barn, kommer jeg til å kritisere der jeg kan. 😉 Det betyr å følge henne, men gjør det minimalt - så meg tjener hun lite på. Også umerket reklame og latterliggjøring av følgere, vil bli kritisert. SET harselerer med at trollene må ha dette som hobby og bruke masse tid på det - da overvurderer hun egen betydning… 😂 Dette er fort gjort og verdt kampen! 💪🏻 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 21. desember 2024 #40102 Del Skrevet 21. desember 2024 elskersommer skrev (20 minutter siden): Men Sara Emilie sA i går att de har fått beskjed fra Snapchat om at de nå skulle betale ut enda mer penger? Noen som har hørt noe om dette Forstår ikke hvorfor hun føler hun må fortelle dette. Syns mye av det hun deler virker til å være for å «motbevise». Hun virker ofte passiv-aggressiv. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. desember 2024 #40103 Del Skrevet 21. desember 2024 Outandabout skrev (17 minutter siden): Forstår ikke hvorfor hun føler hun må fortelle dette. Syns mye av det hun deler virker til å være for å «motbevise». Hun virker ofte passiv-aggressiv. Jeg glemte så klart og ta screenshot. Men hun sa det med ord som at " jeg vil bare opplyse om att Snapchat fra om med mars(tror jeg) vil betale mer. Så vi som var negative til Snapchat og mente de snart ville slutte med utbetaling og att influencere da ville gå konkurs måtte innse att slik ble det ikke". jeg har det ikke ordrett men var ett tydelig stikk til oss kritikere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. desember 2024 #40104 Del Skrevet 21. desember 2024 elskersommer skrev (22 minutter siden): Jeg glemte så klart og ta screenshot. Men hun sa det med ord som at " jeg vil bare opplyse om att Snapchat fra om med mars(tror jeg) vil betale mer. Så vi som var negative til Snapchat og mente de snart ville slutte med utbetaling og att influencere da ville gå konkurs måtte innse att slik ble det ikke". jeg har det ikke ordrett men var ett tydelig stikk til oss kritikere. Jeg tror ikke Snapchat slutter å betaler innholdsskapere. Men jeg har sagt tidligere og tror fortsatt at de vil måtte endre strategien sin som sannsynligvis vil medføre at enten Snapchat får betalt mer eller må betale mindre til skaperene (som SE). Noe denne endringen viser at kan og vil skje. Jeg har ikke alle detaljene og forstår ikke alt med hvordan Snapchat fungerer for å få betalt, men det de nå gjør er at de legger ned den egne ordningen som gir innholdsskapere betalt for visninger på Spotlight, og slår det sammen med betalt pr visning på egen offentlige profil. Ut fra det jeg leser kan jeg ikke forstå at dette skal gi det resultatet at Sara Emilie får bedre betalt, men jeg tror hun misforstår sammenslåingen og at det automatisk betyr at hun får mer. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 21. desember 2024 #40105 Del Skrevet 21. desember 2024 "Ikke vær lei deg, jeg er Leia jeg og" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 21. desember 2024 #40106 Del Skrevet 21. desember 2024 LivEinar skrev (1 time siden): Så lenge SET fortsetter å eksponere sine barn, kommer jeg til å kritisere der jeg kan. 😉 Det betyr å følge henne, men gjør det minimalt - så meg tjener hun lite på. Også umerket reklame og latterliggjøring av følgere, vil bli kritisert. SET harselerer med at trollene må ha dette som hobby og bruke masse tid på det - da overvurderer hun egen betydning… 😂 Dette er fort gjort og verdt kampen! 💪🏻 Håper vi vinner denne kampen jeg er med! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. desember 2024 #40107 Del Skrevet 21. desember 2024 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke Snapchat slutter å betaler innholdsskapere. Men jeg har sagt tidligere og tror fortsatt at de vil måtte endre strategien sin som sannsynligvis vil medføre at enten Snapchat får betalt mer eller må betale mindre til skaperene (som SE). Noe denne endringen viser at kan og vil skje. Jeg har ikke alle detaljene og forstår ikke alt med hvordan Snapchat fungerer for å få betalt, men det de nå gjør er at de legger ned den egne ordningen som gir innholdsskapere betalt for visninger på Spotlight, og slår det sammen med betalt pr visning på egen offentlige profil. Ut fra det jeg leser kan jeg ikke forstå at dette skal gi det resultatet at Sara Emilie får bedre betalt, men jeg tror hun misforstår sammenslåingen og at det automatisk betyr at hun får mer. Kanskje @J.. vet mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 22. desember 2024 #40108 Del Skrevet 22. desember 2024 Ser at 1300 følgere har sluttet å følge SE etter hun begynte med det der tåpelige Hormonella opplegget sitt 🤣 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. desember 2024 #40109 Del Skrevet 22. desember 2024 Debbie M skrev (9 minutter siden): Ser at 1300 følgere har sluttet å følge SE etter hun begynte med det der tåpelige Hormonella opplegget sitt 🤣 Det er ikke det minste rart. Lurer på hva hun mener er målgruppen hennes? Fjortiser? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. desember 2024 #40110 Del Skrevet 22. desember 2024 De snowroller dressen, min mann hadde dødd om jeg kjøpte en sånn til ham. Vi står mye på ski, men aldri sett noe sånt i bakken. En del andre hele dresser da, men av en heelt annen kvalitet og bedre farger.Ser egentlig mest ut som en stor barnehagedress. Er vel mer en bibledress enn en klassisk skidress. Pumper på med rabatter nå, så de har sikkert mye på lager. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. desember 2024 #40111 Del Skrevet 22. desember 2024 elskersommer skrev (På 20.12.2024 den 15.39): Dagens Snapchat er om foreldre som ikke har tid til og stille opp på dugnader i skolen. F.eks 4 timer når de skulle servere grøt på skolen. Å foreldre som ikke stiller som trenere i fritidsaktiviteter for barna. Hun spør om det alltid har vært slik? Men kjære Sara... Dette med dagen det skulle serveres grøt.. Den dagen vil jeg tro er noe som står på årsplanen på skolen. Dere er 2 stykker som går hjemme hele dagen. Hva med og sørge for att møter for careless foregår en annen dag? Det handler om og planlegge litt.. En av dere hadde klart og sette av 4 timer. Men neida😟 Hun har så mye og gjøre att det er helt uaktuelt... Slutt og klag og gjør noe med ting. Vis att dere er foreldre som stiller opp Akkurat denne reagerte jeg på og . Er det noen som styrer tiden sin selv , er det jo influensere .Det er jo noe de påpeker som positivt ganske ofte .De fleste i vanlig arbeidsliv gjør jo ikke det. Så dette var totalt skivebom . Å hun som tjener så bra kunne jo tilbudt seg å betale for at folk jobber gratis / frivillig da i det minste . Kan ikke sitte med millioninntekt å klage over at arbeidsmaur ikke skipper jobben eller jobber gratis for frivillighet . Folk flest strever hardt med sitt , å trenger ikke at hun ønsker at de stepper opp enda mer . 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. desember 2024 #40112 Del Skrevet 22. desember 2024 Stargaze skrev (29 minutter siden): De snowroller dressen, min mann hadde dødd om jeg kjøpte en sånn til ham. Vi står mye på ski, men aldri sett noe sånt i bakken. En del andre hele dresser da, men av en heelt annen kvalitet og bedre farger.Ser egentlig mest ut som en stor barnehagedress. Er vel mer en bibledress enn en klassisk skidress. Pumper på med rabatter nå, så de har sikkert mye på lager. Den er helt grusom🙈 Passer kun på bad taste party. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 22. desember 2024 #40113 Del Skrevet 22. desember 2024 Snoker45 skrev (1 time siden): Den er helt grusom🙈 Passer kun på bad taste party. 80-tallet ringte, de vil ha tilbake dressene sine? 😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 22. desember 2024 #40114 Del Skrevet 22. desember 2024 De dressene passer ikke til kroppsfasongen hennes. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. desember 2024 #40115 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Skal de ikke få produsert noe nytt for vinteren på snowroller? De viser kun det som ble lansert for snart 1 år siden.. For miljø er det bra de ikke spyr ut masse flere plagg men ikke likt disse jentene Endret 22. desember 2024 av elskersommer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 22. desember 2024 #40116 Del Skrevet 22. desember 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Skal de ikke få produsert noe nytt for vinteren på snowroller? De viser kun det som ble lansert for snart 1 år siden.. For miljø er det bra de ikke spyr ut masse flere plagg men ikke likt disse jentene Tipper salget går litt trått.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. desember 2024 #40117 Del Skrevet 22. desember 2024 Isola2 skrev (35 minutter siden): Tipper salget går litt trått.. Ikke bare «litt»🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. desember 2024 #40118 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er vel litt som med Amicas og Salabim. Pga den høye omsetningen i Careless sitter Sara med ett inntrykk av at hun faktisk vet hva hun driver med og kan gjenta dette med andre firma. Men realiteten er ganske åpenbar. Careless traff hun et perfekt marked på et perfekt tidspunkt. Og takket være mye hjelp fra investor og menigheten rundt så er omsetningen høy. Men når hun prøver å gjenta dette i andre bedrifter så går det så som så. Amicas er jo konkurrent til seg selv. Salabim er jo et restelager det utelukkende kun er salg på. Og Snowroller er dyre dresser til feil marked, og dårlige dresser til rett marked. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 22. desember 2024 #40119 Del Skrevet 22. desember 2024 Debbie M skrev (6 timer siden): Ser at 1300 følgere har sluttet å følge SE etter hun begynte med det der tåpelige Hormonella opplegget sitt 🤣 Enig, @Debbie M, skikkelig håpløst opplegg med den spydige og ekle Hormonella-figuren! 😜 Ser at bilder også legges ut i andre fora, og reaksjonen er den samme: «Går det an å være en så teit influenser!» 😂 Og i tillegg til at folk avfølger, vil jeg tippe at atskillig færre gidder å se gjennom de endeløse snappene hennes, detaljert om graviditet, oppkast, mat, dårlig form+++ Kanskje artig for andre gravide, men flertallet går lei. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 22. desember 2024 #40120 Del Skrevet 22. desember 2024 LivEinar skrev (8 minutter siden): Enig, @Debbie M, skikkelig håpløst opplegg med den spydige og ekle Hormonella-figuren! 😜 Ser at bilder også legges ut i andre fora, og reaksjonen er den samme: «Går det an å være en så teit influenser!» 😂 Og i tillegg til at folk avfølger, vil jeg tippe at atskillig færre gidder å se gjennom de endeløse snappene hennes, detaljert om graviditet, oppkast, mat, dårlig form+++ Kanskje artig for andre gravide, men flertallet går lei. Apropo dette med oppkast, hun snakker uendelig mye om det til å være en som har såååå sterk fobi… 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå