NiceOrNothing Skrevet 18 timer siden #40081 Del Skrevet 18 timer siden LivEinar skrev (På 15.12.2024 den 15.05): Dette syns jeg virker veldig underlig. Hun vil ha en dokumentarfilm der KG-brukere i tråden hennes skal intervjues og fortelle «HVORFOR». Så presiserer hun: «Hvorfor går de så langt å politianmelde, melde til barnevern++» Meg bekjent er hun meldt til BV en gang, den saka blir henlagt. Hun skriver som om det er mange anmeldelser og at det er KG-brukerne som står bak. Hun skriver også om «ekstrem netthets», opplever hun at 3 negative meldinger av 1000 er ekstremt? Hun vil vite hvorfor hun får kritikk, men jeg syns hele tråden flyter over av begrunnelser! At hun ikke er enig i begrunnelsene, er en anna sak. Til det kjedsommelige, når SET utleverer livet sitt 24/7, må hun regne med både ros og ris! Det takler hun ikke… Og så slår hun et slag for at folk ikke må vise bilder av barna sine, og fornekter at tekst kan eksponere mye mer enn et bilde. Komisk! Dessuten burde hun gå inn på en av sine egne SoMe-kanaler og slette det bildet som viser alle ungene forfra! Jeg ville heller hatt en dokumentarfilm av de mest kjente influenserene om hvorfor de gjør som de gjør . Om det er noe annet enn penger ( snyltet ut fra « bestevenner «) som driver dem. Om hvorfor det er så vanskelig å takle konstruktiv kritikk etc . Folk som stikker hodet frem har (i alle tider ) måttet tåle både ris og ros . Det handler om HVORDAN man takler det, ikke HVORFOR den kommer . 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16 timer siden #40082 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Dette var jo bare uhyrlig dårlig gjort! Mum of the year, liksom! Nå forteller hun jo i detalj at ungen spydde i gangen og bæsjet inne, og da er det jo enda verre! Ungen var jo SYK! Å ikke få sove er jo ikke noen gjør for å være slem. Stakkars, stakkars liten! For en ræva mor! Sitte sånn å le av det på snap attpåtil. p.s Jeg sluttet å følge henne for en evighet siden, men så det nå på utforsk, etter at jeg leste her inne. Oppfordrer alle til boikott! Endret 16 timer siden av loffen 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 15 timer siden #40083 Del Skrevet 15 timer siden Følger hun ikke. Men ser her hva dere skriver😳😭. Stakkars unge. Hun hadde fortjent at ingen fulgte hun mere…. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 15 timer siden #40084 Del Skrevet 15 timer siden For et søppelmenneske! Utlevere barna sine på den måten..🥺 Jeg fulgte henne før, og KUN for underholdningens del, har aldri kjøpt et eneste overprisa plagg fra Careless. Nå har jeg blokkert henne + alle andre influensere som popper opp i feeden min på snap, så det jeg får med meg, fins kun i denne tråden. Ps - det anbefales! 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10 timer siden #40085 Del Skrevet 10 timer siden loffen skrev (5 timer siden): Dette var jo bare uhyrlig dårlig gjort! Mum of the year, liksom! Nå forteller hun jo i detalj at ungen spydde i gangen og bæsjet inne, og da er det jo enda verre! Ungen var jo SYK! Å ikke få sove er jo ikke noen gjør for å være slem. Stakkars, stakkars liten! For en ræva mor! Sitte sånn å le av det på snap attpåtil. p.s Jeg sluttet å følge henne for en evighet siden, men så det nå på utforsk, etter at jeg leste her inne. Oppfordrer alle til boikott! Men stakkars unge! Å dette deler hun på Snap.. at barnet er sykt, oppkast og bæsj. Å i tillegg gjøre narr av det på en måte til flere hundre tusen mennesker. Mom of the year og ja. Kjære Sara Emilie, dette tror jeg er det verste du har gjort og delt på SoMe. Du snakket om at barn måtte ha grenser, men voksne må ha grenser. Å det finnes faktisk grenser for hva man skal dele for å tjene penger, og det finnes grenser for hvordan man oppfører seg som forelder. Å straffe et sykt barn som ikke får sove, det gjør man faktisk ikke! Stakkars stakkars barn. Å at det ikke er andre rundt henne som sier noe er jo å helt utrolig. Men de hører vel klirr klirr i kassa så da er det vel greit. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 10 timer siden #40086 Del Skrevet 10 timer siden (endret) loffen skrev (5 timer siden): Dette var jo bare uhyrlig dårlig gjort! Mum of the year, liksom! Nå forteller hun jo i detalj at ungen spydde i gangen og bæsjet inne, og da er det jo enda verre! Ungen var jo SYK! Å ikke få sove er jo ikke noen gjør for å være slem. Stakkars, stakkars liten! For en ræva mor! Sitte sånn å le av det på snap attpåtil. p.s Jeg sluttet å følge henne for en evighet siden, men så det nå på utforsk, etter at jeg leste her inne. Oppfordrer alle til boikott! Det var bikkja som hadde vært dårlig å bæsja og spydd inne og Sara som da spydde av at bikkja var dårlig, ingen av ungene hadde spydd eller vært dårlig. Endret 10 timer siden av Tessa12 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 10 timer siden #40087 Del Skrevet 10 timer siden Bibbi_ skrev (42 minutter siden): Men stakkars unge! Å dette deler hun på Snap.. at barnet er sykt, oppkast og bæsj. Å i tillegg gjøre narr av det på en måte til flere hundre tusen mennesker. Mom of the year og ja. Kjære Sara Emilie, dette tror jeg er det verste du har gjort og delt på SoMe. Du snakket om at barn måtte ha grenser, men voksne må ha grenser. Å det finnes faktisk grenser for hva man skal dele for å tjene penger, og det finnes grenser for hvordan man oppfører seg som forelder. Å straffe et sykt barn som ikke får sove, det gjør man faktisk ikke! Stakkars stakkars barn. Å at det ikke er andre rundt henne som sier noe er jo å helt utrolig. Men de hører vel klirr klirr i kassa så da er det vel greit. Var ikke ungen som var dårlig, men bikkja. Som da Sara ble dårlig av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 10 timer siden #40088 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Helt krise de navnene på de to yngste🙊 Eller er det bare tull? Endret 10 timer siden av hvaduikkeser 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9 timer siden #40089 Del Skrevet 9 timer siden Tessa12 skrev (38 minutter siden): Var ikke ungen som var dårlig, men bikkja. Som da Sara ble dårlig av Ok. Takk for oppklaring. Det var godt det da, at barnet ikke straffes for å være syk. Men uansett forferdelig å straffe et barn som ikke får sove! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 9 timer siden #40090 Del Skrevet 9 timer siden Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Ok. Takk for oppklaring. Det var godt det da, at barnet ikke straffes for å være syk. Men uansett forferdelig å straffe et barn som ikke får sove! Det er jeg helt enig i, skjønner ikke hva hun tenker hun oppnår med det, eller det hun vil oppleve er at hun kan få et barn som ikke tør si fra at det ikke får sove i redsel for straff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8 timer siden #40091 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Bibbi_ skrev (2 timer siden): Men stakkars unge! Å dette deler hun på Snap.. at barnet er sykt, oppkast og bæsj. Å i tillegg gjøre narr av det på en måte til flere hundre tusen mennesker. Mom of the year og ja. Kjære Sara Emilie, dette tror jeg er det verste du har gjort og delt på SoMe. Du snakket om at barn måtte ha grenser, men voksne må ha grenser. Å det finnes faktisk grenser for hva man skal dele for å tjene penger, og det finnes grenser for hvordan man oppfører seg som forelder. Å straffe et sykt barn som ikke får sove, det gjør man faktisk ikke! Stakkars stakkars barn. Å at det ikke er andre rundt henne som sier noe er jo å helt utrolig. Men de hører vel klirr klirr i kassa så da er det vel greit. Dette viser jo til fulle hvor emosjonelt umoden ( og hevngjerrig ) hun er. Hevne seg på et søvnløst barn ( og attpåtil ) dele det som noe morsomt . Må være noe av det mest nedrige som har vært vist av en mor ( uansett om hun er influenser ) eller ei . Her stinker det lang vei 💩. Kan jo i verste fall influense / påvirke andre ( emosjonelt umodne ) mødre til å gjøre det samme Endret 8 timer siden av NiceOrNothing 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 8 timer siden #40092 Del Skrevet 8 timer siden (endret) NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Dette viser jo til fulle hvor emosjonelt umoden ( og hevngjerrig ) hun er. Nesten en barnevernssak spør du meg. Hevne seg på et sykt barn ( og attpåtil ) dele det som noe morsomt . Må være noe av det mest nedrige som har vært vist av en mor ( uansett om hun er influenser ) eller ei . Her stinker det lang vei 💩. Kan jo i verste fall influense / påvirke andre ( emosjonelt umodne ) mødre til å gjøre det samme Nå var det hunden hun utleverte mht spy og bæsj, barnet hadde bare sovet dårlig, men den straffen hun gir barnet er langt i fra grei. Endret 8 timer siden av Tessa12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8 timer siden #40093 Del Skrevet 8 timer siden Tessa12 skrev (Akkurat nå): Nå var det hunden hun utleverte mht spy og bæsj, barnet hadde bare sovet dårlig, men den straffen hun gir barnet er langt i fra grei. Spiller ingen rolle hvem som var syk. Det er «konsekvensen « jeg snakker om . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8 timer siden #40094 Del Skrevet 8 timer siden (endret) loffen skrev (7 timer siden): Dette var jo bare uhyrlig dårlig gjort! Mum of the year, liksom! Nå forteller hun jo i detalj at ungen spydde i gangen og bæsjet inne, og da er det jo enda verre! Ungen var jo SYK! Å ikke få sove er jo ikk dee noen gjør for å være slem. Stakkars, stakkars liten! For en ræva mor! Sitte sånn å le av det på snap attpåtil. p.s Jeg sluttet å følge henne for en evighet siden, men så det nå på utforsk, etter at jeg leste her inne. Oppfordrer alle til boikott! 😊 Endret 8 timer siden av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8 timer siden #40095 Del Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Var ikke ungen som gjorde dette.. det var hunden som kastet opp og gjorde fra seg inne😊 Men poenget er at ungen fikk konsekvensen . Minst like ille . Ble avfølging her. Ønsker ikke støtte så umodne og hensynsløse influensere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7 timer siden #40096 Del Skrevet 7 timer siden Tror dere Helene er henne selv? Må jo ha noe å fylle opp snappen med. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 6 timer siden #40097 Del Skrevet 6 timer siden Stargaze skrev (48 minutter siden): Tror dere Helene er henne selv? Må jo ha noe å fylle opp snappen med. Her er Helene! 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6 timer siden #40098 Del Skrevet 6 timer siden For en profesjonell og sympatisk bedriftsleder! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 6 timer siden #40099 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Barne-eksponeringa nådde nye høyder i går… SET var aleine hjemme (samboer på reise). Flere hundre tusen følgere fikk vite detaljer fra natta, at det gikk mange dia-alarmer på eldstegutten, at yngste våkna flere ganger og at dattera ikke fikk sove og «tullet masse i natt» (sitat). Straffen blei ingen rampenisse om morgenen, som dere jo vet. Og «mom of the year» la i dag fornøyd ut støttemeldinger fra heia-gjengen sin. Og i tillegg hengte hun ut Helene… 😜 Endret 6 timer siden av LivEinar 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4 timer siden #40100 Del Skrevet 4 timer siden Tessa12 skrev (5 timer siden): Det var bikkja som hadde vært dårlig å bæsja og spydd inne og Sara som da spydde av at bikkja var dårlig, ingen av ungene hadde spydd eller vært dårlig. Åh, det var da enda godt! Da beklager jeg det jeg skrev, men synes det med rampenissen var forferdelig stygt uansett. Hun snakker ikke 'rent' så hun ble nok forvekslet med hund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå