Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dorisdott skrev (20 minutter siden):

Hva vet vi om denne ungen har lekt og herjet i kjolen hele kvelden? Da kan det bli slitasje. Hva vet vi om hvordan program den er vasket på? Ingen ting her heller. 
 Kvaliteten på klærne er vel stort sett som butikker som hm, Cubus osv..(bare dyrere). Penklær er jo gjerne tynne i stoffet og tåler ikke allverden🤷‍♀️

Hun skriver jo att kjolen var for stor for barnet så hun fikk bestilt ny.. jeg tenker att da har nok ikke barnet brukt den mye

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dorisdott skrev (26 minutter siden):

Hva vet vi om denne ungen har lekt og herjet i kjolen hele kvelden? Da kan det bli slitasje. Hva vet vi om hvordan program den er vasket på? Ingen ting her heller. 
 Kvaliteten på klærne er vel stort sett som butikker som hm, Cubus osv..(bare dyrere). Penklær er jo gjerne tynne i stoffet og tåler ikke allverden🤷‍♀️

Har jo sett flere av disse Careless produktene med masse nupper etter lite bruk. Så dette er nok slik kvaliteten er på det dyre rælet til Sara Emilie. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (31 minutter siden):

Hvis en kjole får slitasje etter en kveld er det i så fall latterlig dårlig kvalitet. De fleste unger herjer. Det blir for dumt.

Har aldri opplevd slitasje på penklær etter en bruk/vask. Selv ikke Cubus.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (27 minutter siden):

Hvis en kjole får slitasje etter en kveld er det i så fall latterlig dårlig kvalitet. De fleste unger herjer. Det blir for dumt.

Har aldri opplevd slitasje på penklær etter en bruk/vask. Selv ikke Cubus.

Jeg har forøvrig mye nuppete klær fra Cubus 🥲 men Care Less har latterlig kvalitet på kjolene sine,og er uproffe samtidig dyrt Cubus er rimelig og man får jo nupper på klær,jada ,men ikke etter litt bruk ,Care Less har alltid dårlig kvalitet også et det så dyrt 😪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (1 time siden):

Nupper så raskt er vel ikke helt normalt,det er kvaliteten på Care Less ,altså den er dårlig 👎🏽

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Aldri noensinne har jeg sett en kjole bli sånn etter en gangs vask og som mest sannsynlig da betyr lite brukt 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke men om kjolen ser slik ut etter en kveld, selv om den var brukt hele kvelden, så er dette helt hinsides dårlig kvalitet. Og en vask, selv med feil program.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (31 minutter siden):

🙈🙈🙈🙈

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241208-183547.png

Tror hun fortsatt dette er sjarmerende og relaterbart? Det er det virkelig ikke. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (4 minutter siden):

Tror hun fortsatt dette er sjarmerende og relaterbart? Det er det virkelig ikke. 

Klarer ikke å ha det sånn jeg. For et forbruk ikke minst…

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på de som må bo sånn. Det er virkelig ikke bra for helsen å ha det sånn. Verken den fysiske eller psykiske.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (58 minutter siden):

🙈🙈🙈🙈

Lurer på hvordan det er mulig. Jeg er på ingen måte en person som har det strøkent hjemme, men at ting flyter så til de grader, det er for meg helt utrolig🤨

skjønner at mye er vareprøver osv. men allikevel.. hva gjøres forresten med alt av vareprøver? Gis det bort? Kastes? Det er jo mengder😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

🙈🙈🙈🙈🙈

Screenshot_20241208-183539.png

Screenshot_20241208-183543.png

Tilfeldig at det er det Careless klær som er slengt rundt? Neppe. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (4 minutter siden):

Lurer på hvordan det er mulig. Jeg er på ingen måte en person som har det strøkent hjemme, men at ting flyter så til de grader, det er for meg helt utrolig🤨

skjønner at mye er vareprøver osv. men allikevel.. hva gjøres forresten med alt av vareprøver? Gis det bort? Kastes? Det er jo mengder😅

Hun selger de for en svindyr pris, selv om hun har råd til å la være. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kattedama skrev (Akkurat nå):

Hun selger de for en svindyr pris, selv om hun har råd til å la være. 

Omg🫣🫣🫣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (1 time siden):

Klarer ikke å ha det sånn jeg. For et forbruk ikke minst…

Forbruket er i seg selv kritikkverdig. Helt horribelt å se når vi vet hvilken miljøversting klesindustrien er. Å leve som en hoarder er ikke akkurat sjarmerende eller noe å promotere i sosiale medier. Hun er jo så uhygienisk, og viser det gjerne fram mens hun ler av det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

🙈🙈🙈🙈🙈

Screenshot_20241208-183539.png

Screenshot_20241208-183543.png

elskersommer skrev (2 timer siden):

🙈🙈🙈🙈

Å fy f... Godt hun snart får enda større hus til alt rotet og griseriet sitt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

🙈🙈🙈🙈

Hjelpes😧Fatter ikke at folk klarer å leve i slik rot. Kos m hjem med støv papp for 🪳 🪳🪳😬

Endret av Milla1717
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...