J.. Skrevet 17. november 2023 #30301 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Janne1975 skrev (5 timer siden): Tviler jeg på, hun lyver jo så det renner av seg. Hadde hun gått vgs så hadde hun kunnet formulere seg Språk og ordforråd er noe man må konstant jobbes med,eller så "mister man det". Man får ikke et bedre ordforråd eller forståelse av å gå skole i seg selv.. Endret 17. november 2023 av J.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 17. november 2023 #30302 Del Skrevet 17. november 2023 J.. skrev (10 minutter siden): Språk og ordforråd er noe man må konstant jobbes med,eller så "mister man det". Man får ikke et bedre ordforråd eller forståelse av å gå skole i seg selv.. Det er vel heller høyskole og/eller jobb ute blant folk som gjør det. Hun har ikke gjort noen av delene. Man kan si hva man vil, men at man ligger syk alene på et rom i årevis og etterpå kun jobber hjemme og alene i flere år gjør noe både med språkbruk og det sosiale. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2023 #30303 Del Skrevet 17. november 2023 EmVeeJee skrev (Akkurat nå): Det er vel heller høyskole og/eller jobb ute blant folk som gjør det. Hun har ikke gjort noen av delene. Man kan si hva man vil, men at man ligger syk alene på et rom i årevis og etterpå kun jobber hjemme og alene i flere år gjør noe både med språkbruk og det sosiale. Man trenger ikke høyskole for å utvikle et godt ordforråd/forståelse for ord. Man må der imot bruke de,som i å lese,snakke,løse kryssord,eller andre lignende ting. Bare ved å samtale med andre,kan man plukke opp mye nye ord,hvis man følger med. Lesing i seg selv er jo måten feks barn utvider ordforråd i skolen. Alle kan lese en bok,bibliotek er gratis for alle. Sara viser daglig at hun ikke er særlig god på dette,med "hjemmelagde" uttrykk og repiterende ord,i mangel på utvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 17. november 2023 #30304 Del Skrevet 17. november 2023 Snublefot62 skrev (8 timer siden): Har du for eks glemt Filiokus? Hva skjedde med den saken ? Bytta ikke hun navnet på firma sitt Shalabim , er den i gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. november 2023 #30305 Del Skrevet 17. november 2023 Juhu25 skrev (12 minutter siden): Hva skjedde med den saken ? Bytta ikke hun navnet på firma sitt Shalabim , er den i gang ? Det er sikkert andre som har bedre oversikt enn meg. Men Sara Emilie og David byttet til slutt navn fra Filiokus Kids til Salabim (kreativt?). Fra Sara Emilie hører vi vel aldri noe om selskapet lenger. Det er helt dødt. Nettsiden er oppe og det er mulig å handle der, men hun reklamerer så og si ingenting for de lenger. Til og med Amicas nevner hun oftere, og det er nesten aldri det heller. Skulle nesten tro at hun kjøpte selskapet kun for å kødde med Filiokus Media siden de takket nei til et samarbeid med henne. Og kjent som bølling. Hun mistet i hvertfall all interesse for selskapet etter navnebytte. Babybanden er vel de som nevner Filiokus mest og de har et evig salg på varene deres med 70% rabatt. De burde ha byttet navnet fra Filiokus til Salabim de og, men gjør det ikke. Jeg tipper det er fordi de kjøpte opp varelageret til Filiokus Kids når Sara Emilie kjøpte firmaet, og derfor bruker merkenavnet varene hadde når det ble kjøpt. Men dette er bare en mistanke. Men ser ellers ingen grunn til at de ikke har endret navn, klarer å ha konstant salg på 70% over snart ett år og at Sara Emilie ikke jobber mer for å selge ut varelageret (fordi varelageret er solgt). Og hvorfor skal folk handle fra Salabim til full pris når de får samme varene fra Babybanden til 70% mindre? Ekteparet bak Filiokus Media burde naturligvis gått etter Babybanden der men jeg har forstått det sånn at de ikke orker etter saken med Sara Emilie. Det kostet de en god del i advokatutgifter og. Igjen minner det om bølleoppførsel hvor SE kan gjøre det hun vil fordi hun har mye penger. Kundeservicen til Salabim svarer så det er folk «der». Jeg har prøvd å finne ut med de hva de har erstattet BPA med i produksjonen. BPA er som sikkert de fleste vet mistenkt for å være skadelig for kroppen vår og kilde til blant annet kreft hos enkelte. Derfor har de fleste byttet ut dette stoffet med et annet mindre farlig i produksjonen. Spesielt i varer som brukes til mat og spesielt da ril barn. Problemet er at enkelte bytter ut BPA med stoff som er minst like farlig (BPF og BPS), men opplyser ikke om dette. Jeg har da prøvd å finne ut hva de har byttet det ut med men får ikke svar. Det eneste svaret jeg fikk var at de byttet ut BPA fordi det var ansett som risikabelt og se tar sikkerhet og kvalitet på det høyeste alvor (eller noe sånt). Når jeg pushet videre på dette så ble det stille. Altså de vet ikke hva BPA er byttet ut med, eller de vil ikke opplyse om det. Hva som er verst vet jeg ikke. Så det blir spennende å se da når årsregnskapet blir publisert neste år med notene. Kanskje vi får sett på den store suksessen til Sara Emilie. Hun er jo tross alt en businesskvinne med flere vellykkede firmaer…. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 17. november 2023 #30306 Del Skrevet 17. november 2023 19 hours ago, Snoker45 said: Fascinerende å se hvor opptatt på hun og Therese Lien er av hvor lang køene er ved åpning og hvor mye de dokumenterer dette. Det er bare et spørsmål om tid før butikkene legges ned. Ingen vil ha slike amish kjoler. Det er nok ganske mange som vil ha det. Jeg har kjole i samme stil (men annet stoff og helt annet merke). Den passer fint på jobb. Og ser at det er mange på min snap som har kjøpt kjoler fra henne, noen av de flere kjoler, med ulik passform (så tydlig at kjolene ikke sitter likt/er sydd likt selv om de er fra samme slipp). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2023 #30307 Del Skrevet 17. november 2023 Rosa Sitron skrev (5 minutter siden): Det er nok ganske mange som vil ha det. Jeg har kjole i samme stil (men annet stoff og helt annet merke). Den passer fint på jobb. Og ser at det er mange på min snap som har kjøpt kjoler fra henne, noen av de flere kjoler, med ulik passform (så tydlig at kjolene ikke sitter likt/er sydd likt selv om de er fra samme slipp). Alle kjolene har nøyaktig samme snitt,eneste variasjonen er lengden (kort/lang) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 17. november 2023 #30308 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Heartgirl skrev (16 timer siden): Jeg har kjøpt meg 4 kjoler, og de er det fineste kjolene jeg noen gang har hatt og jeg synes ikke dette er amishkjoler. Folk har hver sin smak. Endelig kjoler som jeg som er godt over normalen kan gå i. Det finnes så mye fine klær i curve size til en brøkdel av prisen. Hun tetter ingen hull. Om du ønsker kan jeg nevne mange butikker og merker som selger veldig fint tøy, som jeg nevnte til en brøkdel av prisen og som har finere snitt og bedre kvalitet. Endret 17. november 2023 av Lauder Skrivefeil 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 17. november 2023 #30309 Del Skrevet 17. november 2023 caremore skrev (På 15.11.2023 den 14.04): Er det ikke slik at folk takker henne for at hun har fått til dette på hennes IG? Har det the Well konkludert det med at de endret dette etter hennes rant? Noen som har screenshot? Vet ikke hva folk skriver hvor. Jeg følger ikke i noen sosiale medier. Jeg orker rett og slett ikke følge med på det hun driver med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 17. november 2023 #30310 Del Skrevet 17. november 2023 39 minutter siden, J.. said: Alle kjolene har nøyaktig samme snitt,eneste variasjonen er lengden (kort/lang) Det betyr ikke at de er sydd likt. Eller at de sitter likt. Det kan skyldes ulik kvalitet på sømmen eller stoffet. Og vi vet jo at det er gjort noen justeringer, mener det var masse kommentarer på at ermene var videre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. november 2023 #30311 Del Skrevet 17. november 2023 Inga-pinga skrev (10 timer siden): Lurer på om ull’en hun selger er mulesing-fri. Dyrevelferd, har hun nevnt noe om det? Hvor mye tenker de på dyrevelferd i Kina tro🙈🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. november 2023 #30312 Del Skrevet 17. november 2023 Lauder skrev (2 timer siden): Det finnes så mye fine klær i curve size til en brøkdel av prisen. Hun tetter ingen hull. Om du ønsker kan jeg nevne mange butikker og merker som selger veldig fint tøy, som jeg nevnte til en brøkdel av prisen og som har finere snitt og bedre kvalitet. Jeg er så enig med deg. Det er ett hav av nettbutikker med avdeling i curvy size. Men SE har pratet så mye om att det ikke finnes butikker der ute for oss frodige att damer går fem på. Jeg har vært frodig i noen år å det er utrolig hvor mye bedre utvalget har blitt de siste 2-3 årene. Selv på HM får jeg tak i olabukser som sitter som støpt. Å det finnes for de som er større enn meg også 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 17. november 2023 #30313 Del Skrevet 17. november 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg er så enig med deg. Det er ett hav av nettbutikker med avdeling i curvy size. Men SE har pratet så mye om att det ikke finnes butikker der ute for oss frodige att damer går fem på. Jeg har vært frodig i noen år å det er utrolig hvor mye bedre utvalget har blitt de siste 2-3 årene. Selv på HM får jeg tak i olabukser som sitter som støpt. Å det finnes for de som er større enn meg også Helt enig 😊 Jeg har vært stor hele livet og ikke en gang vurdert å handle hos Careless. Mitt skap er fullt av fine klær, inkludert kjoler, som passer meg og jeg handler mest på H&M, KappAhl, Cubus, Zizzi og Zalando 🤩 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. november 2023 #30314 Del Skrevet 17. november 2023 Hun er nominert i 3 kategorier på Vixen.. jeg gikk inn for og stemme på andre enn henne men finner ikke årets business som hun sa hun er nominert i. Noe feil tro?.eller er det ikke en kategori i år? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 17. november 2023 #30315 Del Skrevet 17. november 2023 elskersommer skrev (8 minutter siden): Hun er nominert i 3 kategorier på Vixen.. jeg gikk inn for og stemme på andre enn henne men finner ikke årets business som hun sa hun er nominert i. Noe feil tro?.eller er det ikke en kategori i år? Hun er semifinalist i kategori business Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. november 2023 #30316 Del Skrevet 17. november 2023 elskersommer skrev (11 minutter siden): Hun er nominert i 3 kategorier på Vixen.. jeg gikk inn for og stemme på andre enn henne men finner ikke årets business som hun sa hun er nominert i. Noe feil tro?.eller er det ikke en kategori i år? De kategoriene som ligger ute kan folk i gata stemme på, resterende kategorier er det juryen som bestemmer hvem som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. november 2023 #30317 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Harnoejegvilsi skrev (49 minutter siden): Hun er semifinalist i kategori business Feil Endret 17. november 2023 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. november 2023 #30318 Del Skrevet 17. november 2023 Tessa12 skrev (45 minutter siden): De kategoriene som ligger ute kan folk i gata stemme på, resterende kategorier er det juryen som bestemmer hvem som vinner. Takk.. da skjønner jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. november 2023 #30319 Del Skrevet 17. november 2023 caremore skrev (På 16.11.2023 den 16.20): Kan du fortelle oss hva som er så bra med de kjolene? Kjolene gjør at jeg føler meg vel og jeg føler meg fin i kjolene. Kjolene sitter fint i livet mitt, og lengden er passe. Jeg har aldri vært kjoleperson før men nå har jeg blitt det. Etter jeg kjøpte kjolene så går jeg daglig i kjoler. Det er første gang jeg føler meg vel i klær. De er av god kvalitet. Før jeg kjøpte de fire kjolene så kjøpte jeg en helt vanlig kjole på Kapahl. Den ble ødelagt etter første vask Jeg synes også fargene er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. november 2023 #30320 Del Skrevet 17. november 2023 elskersommer skrev (23 timer siden): Har du sjekket ut Ellos og bon Prix? Anbefales Jeg har kjøpt fra Ellos før men størrelsen passet meg ikke. Heller ikke fra bon Prix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå