arnoyb Skrevet 15. november 2023 #30221 Del Skrevet 15. november 2023 Sol79 skrev (1 time siden): Hun skriver at hun vanligvis bruker M i det gamle innlegget om the Well på instagram. Hun var jo da 15 kg lettere sier hun selv. Hun er jo også mye mindre i overkropp enn i underkropp, så at hun da var en M i overkropp er jo ikke urealistisk. At hun nå bruker M i Careless er jo for at de er stor på str og at designet gjør at man kun må ta hensyn til overkropp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30222 Del Skrevet 15. november 2023 Allerede 10 stk Careless kjoler til salgs på FINN pga for stor i str.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2023 #30223 Del Skrevet 15. november 2023 Isola2 skrev (2 timer siden): Det er jo det som er salgstrikset hennes. Få store mennesker til å føle seg bedre ved å gå i noe de tror er en mindre størrelse og kalle det kroppspositivisme. Jeg bruker selv str m i underdeler og jeg er halvparten av Sara i størrelse. Så hun er ikke en M etter europeisk standard. Slik er det på Zizzi også. Jeg er nok xxl på f.eks Cubus men M/L på Zizzi. Så SE er ikke medium hos Cubus eller HM 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2023 #30224 Del Skrevet 15. november 2023 J.. skrev (1 time siden): Allerede 10 stk Careless kjoler til salgs på FINN pga for stor i str.. Ser det ligger 4 stk på Tise. Alle selges fordi de ikke passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 15. november 2023 #30225 Del Skrevet 15. november 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Ser det ligger 4 stk på Tise. Alle selges fordi de ikke passer Og ennå folk ikke returnerer pga fell … Ikke rart varene flyr ut av lageret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 15. november 2023 #30226 Del Skrevet 15. november 2023 3 hours ago, Sol79 said: Hun skriver at hun vanligvis bruker M i det gamle innlegget om the Well på instagram. Ah, fikk ikke med meg. Jeg tenkte bare 2xl på the well, og det stemmer sikkert. Må jo ha ment M i Careless. Eller i overkropp før siste svangerskap. 😅 Jeg er veldig mye mindre enn SE og bruker M liksom. Har testet en XS i Careless (noen andre sin) og det gikk fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. november 2023 #30227 Del Skrevet 15. november 2023 J.. skrev (2 timer siden): Allerede 10 stk Careless kjoler til salgs på FINN pga for stor i str.. Armene på de kjolene er helt krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. november 2023 #30228 Del Skrevet 15. november 2023 Er det bare meg som reagerer på the nerve She has? Altså, i fjor rev hun bokstavelig talt The Well et nytt rompehull, men tilbake skal hun på spa 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 15. november 2023 #30229 Del Skrevet 15. november 2023 «Lover votter og vinter» ? Jeg har aldri hørt det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30230 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) Sprite skrev (6 minutter siden): Er det bare meg som reagerer på the nerve She has? Altså, i fjor rev hun bokstavelig talt The Well et nytt rompehull, men tilbake skal hun på spa 🤣 Det tror jeg de tenker også,de har ikke likt eller kommentert innlegget,lol. Selv om de er tagget 100 ganger i innlegget. Endret 15. november 2023 av J.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. november 2023 #30231 Del Skrevet 15. november 2023 kittkatt skrev (5 minutter siden): «Lover votter og vinter» ? Jeg har aldri hørt det før. Nå er ikke det å prate rett hennes sterkeste side da så det forundrer meg ikke at dette er noe hun har «hørt». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. november 2023 #30232 Del Skrevet 15. november 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Det tror jeg de tenker også,de har ikke likt eller kommentert innlegget,lol. Selv om de er tagget 100 ganger i innlegget. Sier jo litt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. november 2023 #30233 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) J.. skrev (23 minutter siden): Det tror jeg de tenker også,de har ikke likt eller kommentert innlegget,lol. Selv om de er tagget 100 ganger i innlegget. Er det ikke slik at hun også nå krediterer seg selv for at TheWell endret på str? Og har de virkelig endret på str tabellene sine eller det bare noe hun sier? Endret 15. november 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30234 Del Skrevet 15. november 2023 caremore skrev (2 minutter siden): Er det ikke slik at hun også nå krediterer seg selv for at TheWell endret på str? Og har de virkelig endret på str tabellene sine eller det bare noe hun sier? Ja og nei. De har ikke endret størrelsene,de har lagt til i utvalget av badetøy man kan kjøpe. Liiiiiiiiiiten forskjell der altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 15. november 2023 #30235 Del Skrevet 15. november 2023 Drøyt å se at hun tar på seg æren for at The Well har fått større størrelser. Men i følge SaraE er de fortsatt ikke tilpasningsdyktige nok😅🤣 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. november 2023 #30236 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) Lauder skrev (15 minutter siden): Drøyt å se at hun tar på seg æren for at The Well har fått større størrelser. Men i følge SaraE er de fortsatt ikke tilpasningsdyktige nok😅🤣 Er det ikke slik at folk takker henne for at hun har fått til dette på hennes IG? Har det the Well konkludert det med at de endret dette etter hennes rant? Noen som har screenshot? Endret 15. november 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. november 2023 #30237 Del Skrevet 15. november 2023 Lauder skrev (8 minutter siden): Drøyt å se at hun tar på seg æren for at The Well har fått større størrelser. Men i følge SaraE er de fortsatt ikke tilpasningsdyktige nok😅🤣 Ganske flaut i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 15. november 2023 #30238 Del Skrevet 15. november 2023 On 11/14/2023 at 8:06 AM, Snublefot62 said: Ren og skjær løgn. Og det kan bevises. Hvorfor må hun lyve om ting som kan dokumenteres at ikke stemmer? Hentet fra FTs egen veileder om merking av reklame i sosiale medier: Det hun gjør strider jo bokstavelig talt mot de to første punktene her (det er flere punkter på listen). Så det er INGEN troverdighet knyttet til at FT skulle sagt det motsatte i møte med henne. Løgn. Her er linken til hele veilederen: https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/someveiledning Fordi hun er en lystløgner av en annen verden, med mange narsissistiske trekk. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 15. november 2023 #30239 Del Skrevet 15. november 2023 kittkatt skrev (3 timer siden): «Lover votter og vinter» ? Jeg har aldri hørt det før. Har hørt «tar votter og vinter» om ting som tar lang tid, men nei, aldri hørt «lover votter og vinter» men derimot «lover gull og grønne skoger» 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2023 #30240 Del Skrevet 15. november 2023 Kan altså bekrefte at Sara hadde ingenting med valget deres i å utvide utvalget sitt å gjøre. 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå