J.. Skrevet 21. oktober 2023 #29781 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rufs skrev (3 minutter siden): Still, det der er bambussokker med litt ull og plast. Ikke ullsokker. 😆 "Bambus" er plastikk. Så det er plastikk med en dæsj ull. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. oktober 2023 #29782 Del Skrevet 21. oktober 2023 Just now, J.. said: "Bambus" er plastikk. Så det er plastikk med en dæsj ull. Hm? Bambus er plastikk? Mulig jeg er tett nå, men bambus er vel planter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 21. oktober 2023 #29783 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rufs skrev (20 minutter siden): Hm? Bambus er plastikk? Mulig jeg er tett nå, men bambus er vel planter. https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/2015/04/15/222072/bambusbloffen?redirect=true Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. oktober 2023 #29784 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) 19 minutter siden, Tøvftta said: https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/2015/04/15/222072/bambusbloffen?redirect=true Det er ikke noe nytt, men hvorfor kaller du det plastikk? Det er laget av bambusplanter selv om de er brutt ned og behandlet (jeg ser ikke engang for meg hvordan man tenker bambusplagg lages ellers, bambus kan ikke akkurat spinnes til garn som det er 😆). Edit, det var ikke du som sa plastikk nei. Endret 21. oktober 2023 av Rufs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. oktober 2023 #29785 Del Skrevet 21. oktober 2023 Gasellen skrev (53 minutter siden): Strl 35 men passer 43 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. oktober 2023 #29786 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg reagerer mest på at sokker til den prisen skal vaskes på 30 grader. Trysil sokken vasker jeg på 60 grader og de holder seg veldig bra. Og de er billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 21. oktober 2023 #29787 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hun kan fint snakke ned andres produkter, men hvis noen snakker ned hennes så er man ute etter å «ta henne». Skjønner hun ikke selv hvor dum hun fremstår? 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 21. oktober 2023 #29788 Del Skrevet 21. oktober 2023 caremore skrev (9 minutter siden): Jeg reagerer mest på at sokker til den prisen skal vaskes på 30 grader. Trysil sokken vasker jeg på 60 grader og de holder seg veldig bra. Og de er billige. Tør ikke tenke på prisen engang …….. Dama eier jo ikke skam 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 21. oktober 2023 #29789 Del Skrevet 21. oktober 2023 Alle de mange tusen bestevenninnene stiller nok opp og støtter venninna si🤦♀️ Har tross alt tatt inn 30000 av disse sokkene markedet har vært i stort behov for lenge. For det er holder Sara gjør, lager plagg folket har trengt, uten selv å være klar over det. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. oktober 2023 #29790 Del Skrevet 21. oktober 2023 Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden): Nye sokker; Plagiat av Kari Traa sine. I tillegg er det alle de problemene andre merkers klær påfører den kroppen 🤦♀️Hvor vondt får man av at det er strikk i kanten på en sokk? Jeg blir seriøst matt. I tillegg svindyre ifht andre sine merker. Har hun sagt det med vondt av strikk øverst på sokken? For helt løsrevet fra all annen diskusjon her, så må jeg bare si at det faktisk er et helt reelt problem for ganske mange. Jeg sliter skikkelig med sokker, jeg kan IKKE ha strikk øverst. Jeg går veldig mye, og kan til og med få problem og vondt av refleksbånd rundt leggen (slik som krøller seg selv rundt). Dette kan være ganske flaut i mange sammenhenger fordi det høres teit og overdramatisk ut! Men sånn er det altså for noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. oktober 2023 #29791 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rufs skrev (1 time siden): Hm? Bambus er plastikk? Mulig jeg er tett nå, men bambus er vel planter. https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/ekspert-hardt-ut-mot-bambusklaer-det-er-ikke-bambus/11734641/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 21. oktober 2023 #29792 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ellevill skrev (1 minutt siden): Har hun sagt det med vondt av strikk øverst på sokken? For helt løsrevet fra all annen diskusjon her, så må jeg bare si at det faktisk er et helt reelt problem for ganske mange. Jeg sliter skikkelig med sokker, jeg kan IKKE ha strikk øverst. Jeg går veldig mye, og kan til og med få problem og vondt av refleksbånd rundt leggen (slik som krøller seg selv rundt). Dette kan være ganske flaut i mange sammenhenger fordi det høres teit og overdramatisk ut! Men sånn er det altså for noen. Jeg har stor forståelse for at vi alle er ulike. Og jeg tror 100% på at mange ikke kan bruke trange strikker rundt foten. Mitt sukk er vel mer at nærmest alt Sara produserer nærmest skal dekke et fysisk problem med oss kvinner. Jeg har kjøpt den fantastiske bh’en hun produserer, fordi jeg får ondt av stroppene på vanlige bh’er. Sara sin er noe herk. Strikkene bøyer seg, stroppene er nærmest uformelig og sklir av skuldrene. Elendig kvalitet på det hun produserer. Og enda har jeg ikke nevnt kjolen fra merket. Elendig. Og hvis man kan bruke budeie i en negativ sammenheng, var det, nettopp det jeg så ut som. Håper folk styrer unna, for dette er ræl, hun produserer til folket. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. oktober 2023 #29793 Del Skrevet 21. oktober 2023 2 minutter siden, J.. said: https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/ekspert-hardt-ut-mot-bambusklaer-det-er-ikke-bambus/11734641/ Ikke noe nytt, hvorfor kaller du det plastikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. oktober 2023 #29794 Del Skrevet 21. oktober 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Nei, sorry. 32% ull. https://instagram.com/saraaemiliee?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Hun kan da ikke kalle de for ullsokker når det er 32% ull?? Kan man bare lage ett produkt for ullsokker,ullgenser om det så er bare 5% ull? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 21. oktober 2023 #29795 Del Skrevet 21. oktober 2023 caremore skrev (56 minutter siden): Jeg reagerer mest på at sokker til den prisen skal vaskes på 30 grader. Trysil sokken vasker jeg på 60 grader og de holder seg veldig bra. Og de er billige. Sikkert fordi de er i dårlig kvalitet og at ullvask på 30 grader gjør at de holder seg fin lengst mulig. Er ikke imponert over bh'ene iallefall. Har en som har begynt å rakne i ett par sømmer etter minimalt med bruk. Fikk ny uten spørsmål, heldigvis! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 21. oktober 2023 #29796 Del Skrevet 21. oktober 2023 1 hour ago, Rufs said: Still, det der er bambussokker med litt ull og plast. Ikke ullsokker. 😆 Det er vesentlig mer ull enn enkelte andre "ullplagg" jeg har sett. Husker jeg fant en ullgenser med 8%. Tror det var hos Cubus, men er såpass lenge siden at jeg ikke tør div det sikkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. oktober 2023 #29797 Del Skrevet 21. oktober 2023 Just now, Rosa Sitron said: Det er vesentlig mer ull enn enkelte andre "ullplagg" jeg har sett. Husker jeg fant en ullgenser med 8%. Tror det var hos Cubus, men er såpass lenge siden at jeg ikke tør div det sikkert. Kaller ikke det en ullgenser heller jeg da. Må være mest ull for å kalle det et ullplagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. oktober 2023 #29798 Del Skrevet 22. oktober 2023 baremeg skrev (8 timer siden): Hun kan fint snakke ned andres produkter, men hvis noen snakker ned hennes så er man ute etter å «ta henne». Skjønner hun ikke selv hvor dum hun fremstår? Nei. Det har hun bevist opp til flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. oktober 2023 #29799 Del Skrevet 22. oktober 2023 7 hours ago, Rufs said: Kaller ikke det en ullgenser heller jeg da. Må være mest ull for å kalle det et ullplagg. Jeg gjør heller ikke det, men butikken gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. oktober 2023 #29800 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hvorfor er jeg ikke overrasket når det viser seg at Sara Emilie bedriver med nepotisme? Altså ansettelse av venner og familie i butikkene «sine». 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå