Gjest Kattedama Skrevet 19. oktober 2023 #29761 Del Skrevet 19. oktober 2023 Lauder skrev (På 18.10.2023 den 23.13): Her står selgeren nok en gang i eget merkevare uten å merke det med reklame for egen bedrift. I mens hun har annonsesamarbeid. Minner om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. oktober 2023 #29762 Del Skrevet 19. oktober 2023 J.. skrev (11 timer siden): Lol. God lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 20. oktober 2023 #29763 Del Skrevet 20. oktober 2023 Tenker hun at det er «sjarmerende morsomt» at hu og samboeren er veldig dårlig på planlegging og logikk? For jeg ser egentlig bare inkompetente og korttenkte foreldre.. som ikke tar med mat til dia barnet sitt, eller pakker til tur rett før de skal ut av døra, og nå ikke har skiftet vinterdekk på bilen når de drar på langtur i Norge i snart november? Er de like korttenkte begge 2? Har ikke fått et så godt inntrykk av mannen til SE etter det hu fremviser av hverdagslivet deres. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 20. oktober 2023 #29764 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Mellion skrev (50 minutter siden): Tenker hun at det er «sjarmerende morsomt» at hu og samboeren er veldig dårlig på planlegging og logikk? For jeg ser egentlig bare inkompetente og korttenkte foreldre.. som ikke tar med mat til dia barnet sitt, eller pakker til tur rett før de skal ut av døra, og nå ikke har skiftet vinterdekk på bilen når de drar på langtur i Norge i snart november? Er de like korttenkte begge 2? Har ikke fått et så godt inntrykk av mannen til SE etter det hu fremviser av hverdagslivet deres. Nå kjenner jeg ikke så mye til samboer, kun gjennom det SE deler, og har da fått med meg at hun flere ganger har fremstilt han på en ikke så altfor flatterende måte, dog tror hun nok selv at andre finner det sjarmerende fordi hun selv synes det er sjarmerende, akkurat som hun liker å fremstille seg selv som en rotekopp, dårlig planlegger, at hun "alltid" havner oppi et eller annet flaut, har mye "uflaks" o.l og ler seg ihjel av det, og bruker det som et image/innhold på sine kanaler. Spesielt sjarmerende er det ikke av godt voksne mennesker i 30-årene... Endret 20. oktober 2023 av K_mb 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. oktober 2023 #29765 Del Skrevet 20. oktober 2023 caremore skrev (22 timer siden): 70 %?? Husker du hvem av kjolene det var salg på? Var det siste Anna kjole som var stiv i stoffet? Der var disse her😊 hang mange på ett stativ utenfor butikken. Står riktignok i innlegget på Instagram att disse kjolene flyr ut av lageret. Og det stoffet var helt stivt og ekkelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. oktober 2023 #29766 Del Skrevet 20. oktober 2023 Mellion skrev (52 minutter siden): Tenker hun at det er «sjarmerende morsomt» at hu og samboeren er veldig dårlig på planlegging og logikk? For jeg ser egentlig bare inkompetente og korttenkte foreldre.. som ikke tar med mat til dia barnet sitt, eller pakker til tur rett før de skal ut av døra, og nå ikke har skiftet vinterdekk på bilen når de drar på langtur i Norge i snart november? Er de like korttenkte begge 2? Har ikke fått et så godt inntrykk av mannen til SE etter det hu fremviser av hverdagslivet deres. Det virker som at de ikke klarer og planlegge. Hadde lille L vært første barnet så ville jeg tenkt att alle må lære. Men det er nr 3 så da må de vite at hverdagen må planlegges.. Ha med mat ekstra. Pakke alt de skal ha med noen dager før de reiser. Føler disse pakker samme morgen som de reiser. Å hvorfor tok de ikke bilen som hadde vinterdekk når de dro nedover🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 20. oktober 2023 #29767 Del Skrevet 20. oktober 2023 caremore skrev (22 timer siden): 70 %?? Husker du hvem av kjolene det var salg på? Var det siste Anna kjole som var stiv i stoffet? Jeg så det samme selv i går. Det er kjoler i chiffon, med kirsebær på om jeg ikke husker feil. Jeg lurer på hvor overskuddslageret havner jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. oktober 2023 #29768 Del Skrevet 20. oktober 2023 Lauder skrev (10 minutter siden): Jeg så det samme selv i går. Det er kjoler i chiffon, med kirsebær på om jeg ikke husker feil. Jeg lurer på hvor overskuddslageret havner jeg Stemmer det.. jeg er kun innom Arkaden fordi datter elsker "kouture" butikken. Å de gangene jeg har vært der i sommer så har butikken vært tom for kunder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. oktober 2023 #29769 Del Skrevet 20. oktober 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Der var disse her😊 hang mange på ett stativ utenfor butikken. Står riktignok i innlegget på Instagram att disse kjolene flyr ut av lageret. Og det stoffet var helt stivt og ekkelt Disse har vært på salg siden i våres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. oktober 2023 #29770 Del Skrevet 21. oktober 2023 K_mb skrev (11 timer siden): Nå kjenner jeg ikke så mye til samboer, kun gjennom det SE deler, og har da fått med meg at hun flere ganger har fremstilt han på en ikke så altfor flatterende måte, dog tror hun nok selv at andre finner det sjarmerende fordi hun selv synes det er sjarmerende, akkurat som hun liker å fremstille seg selv som en rotekopp, dårlig planlegger, at hun "alltid" havner oppi et eller annet flaut, har mye "uflaks" o.l og ler seg ihjel av det, og bruker det som et image/innhold på sine kanaler. Spesielt sjarmerende er det ikke av godt voksne mennesker i 30-årene... Det handler utelukkende om at hun vil ha oppmerksomhet og tror at alle andre synes dette er morsomt. Ingenting morsomt med en voksen dame som ikke klarer å planlegge noenting, surrer, roter og driter seg ut…… Virker som om hun har er stort behov for å bli sett. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. oktober 2023 #29771 Del Skrevet 21. oktober 2023 Bullshit! Tilsvarende på markedet får ikke hull på hælen, mange andre som er forstærket i hæl(og tå). Som feks Kari Traa. Som også har 70% ull mot 17% hos SE. 149.- for 2 pk på tilbud også. https://instagram.com/saraaemiliee?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. oktober 2023 #29772 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Stargaze skrev (9 minutter siden): Bullshit! Tilsvarende på markedet får ikke hull på hælen, mange andre som er forstærket i hæl(og tå). Som feks Kari Traa. Som også har 70% ull mot 17% hos SE. 149.- for 2 pk på tilbud også. https://instagram.com/saraaemiliee?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Frøken «konstruerer problemer for å selge mer polyester» er i gang igjen. Hvor mange prosent polyester er det i disse? De sokkene er vel svindyre også. Endret 21. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2023 #29773 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hvorfor må man snakke negativt om andre produkter for å selge egne? Er ikke egne produkter gode nok til å selge selv selv, kanskje? Og jeg foretrekker uansett større andel ull... 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. oktober 2023 #29774 Del Skrevet 21. oktober 2023 Roadrunner skrev (1 minutt siden): Hvorfor må man snakke negativt om andre produkter for å selge egne? Er ikke egne produkter gode nok til å selge selv selv, kanskje? Og jeg foretrekker uansett større andel ull... Ikke hos Careless, der skal andres produkter snakkes ned. Ironisk nok er vel det meste kopi av andres varer bare i Wish utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 21. oktober 2023 #29775 Del Skrevet 21. oktober 2023 Nye sokker; Plagiat av Kari Traa sine. I tillegg er det alle de problemene andre merkers klær påfører den kroppen 🤦♀️Hvor vondt får man av at det er strikk i kanten på en sokk? Jeg blir seriøst matt. I tillegg svindyre ifht andre sine merker. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. oktober 2023 #29776 Del Skrevet 21. oktober 2023 Harnoejegvilsi skrev (17 minutter siden): Nye sokker; Plagiat av Kari Traa sine. I tillegg er det alle de problemene andre merkers klær påfører den kroppen 🤦♀️Hvor vondt får man av at det er strikk i kanten på en sokk? Jeg blir seriøst matt. I tillegg svindyre ifht andre sine merker. Så sokkene er tilpasningsdyktige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 21. oktober 2023 #29777 Del Skrevet 21. oktober 2023 caremore skrev (47 minutter siden): Så sokkene er tilpasningsdyktige? Strl 35 men passer 43 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. oktober 2023 #29778 Del Skrevet 21. oktober 2023 1 hour ago, Stargaze said: Bullshit! Tilsvarende på markedet får ikke hull på hælen, mange andre som er forstærket i hæl(og tå). Som feks Kari Traa. Som også har 70% ull mot 17% hos SE. 149.- for 2 pk på tilbud også. https://instagram.com/saraaemiliee?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Er du seriøs? 17% ull?? Håper ikke hun kaller det ullsokker hvis det stemmer. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. oktober 2023 #29779 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rufs skrev (3 minutter siden): Er du seriøs? 17% ull?? Håper ikke hun kaller det ullsokker hvis det stemmer. Nei, sorry. 32% ull. https://instagram.com/saraaemiliee?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 21. oktober 2023 #29780 Del Skrevet 21. oktober 2023 Just now, Stargaze said: Nei, sorry. 32% ull. https://instagram.com/saraaemiliee?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Still, det der er bambussokker med litt ull og plast. Ikke ullsokker. 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå