Eli Si Skrevet 19. oktober 2023 #29741 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg kommer ikke over storyen hennes forrige fredag. Hun snakket om at influensere ikke burde uttale seg om krigen i Israel/Gaza og om hvor fælt alt er. Neste snap er det om at det verste hun vet er snø. Lurer oppriktig på hva som skjer oppi hodet hennes. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2023 #29742 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eli Si skrev (5 minutter siden): Lurer oppriktig på hva som skjer oppi hodet hennes. Fint lite. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 19. oktober 2023 #29743 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eli Si skrev (23 minutter siden): Jeg kommer ikke over storyen hennes forrige fredag. Hun snakket om at influensere ikke burde uttale seg om krigen i Israel/Gaza og om hvor fælt alt er. Neste snap er det om at det verste hun vet er snø. Lurer oppriktig på hva som skjer oppi hodet hennes. Alvorlig lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 19. oktober 2023 #29744 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eli Si skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke over storyen hennes forrige fredag. Hun snakket om at influensere ikke burde uttale seg om krigen i Israel/Gaza og om hvor fælt alt er. Neste snap er det om at det verste hun vet er snø. Lurer oppriktig på hva som skjer oppi hodet hennes. Snø er grusomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 19. oktober 2023 #29745 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eli Si skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke over storyen hennes forrige fredag. Hun snakket om at influensere ikke burde uttale seg om krigen i Israel/Gaza og om hvor fælt alt er. Neste snap er det om at det verste hun vet er snø. Lurer oppriktig på hva som skjer oppi hodet hennes. Da lurer jeg på - leser du om Israel / Gaza i avisa, for å så tenke på noe trivielt og enkelt i ditt liv? At du sier «det verste du vet er edderkopper» ( eller noe annet du ikke liker) selv om det er krig i verden? For jeg tror ikke du sitter hjemme med nyhetskanalen på og oppdaterer deg om Gaza/Israel 24 timer i døgnet. Rettelse : jeg vet det. Fordi du sitter på kvinneguiden hvor det snakkes om kjoler i polyester og at en reklame uten merking av egenreklame er «det verste en vet» 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 19. oktober 2023 #29746 Del Skrevet 19. oktober 2023 ToneVie skrev (3 minutter siden): Da lurer jeg på - leser du om Israel / Gaza i avisa, for å så tenke på noe trivielt og enkelt i ditt liv? At du sier «det verste du vet er edderkopper» ( eller noe annet du ikke liker) selv om det er krig i verden? For jeg tror ikke du sitter hjemme med nyhetskanalen på og oppdaterer deg om Gaza/Israel 24 timer i døgnet. Rettelse : jeg vet det. Fordi du sitter på kvinneguiden hvor det snakkes om kjoler i polyester og at en reklame uten merking av egenreklame er «det verste en vet» Men vet du hva forskjellen deg,meg og SE er? VI SITTER IKKE Å FORTELLER DETTE TIL HELE LANDET! Om du ikke ser forskjellen her går det ikke an å snakke med deg om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli Si Skrevet 19. oktober 2023 #29747 Del Skrevet 19. oktober 2023 ToneVie skrev (4 minutter siden): Da lurer jeg på - leser du om Israel / Gaza i avisa, for å så tenke på noe trivielt og enkelt i ditt liv? At du sier «det verste du vet er edderkopper» ( eller noe annet du ikke liker) selv om det er krig i verden? For jeg tror ikke du sitter hjemme med nyhetskanalen på og oppdaterer deg om Gaza/Israel 24 timer i døgnet. Rettelse : jeg vet det. Fordi du sitter på kvinneguiden hvor det snakkes om kjoler i polyester og at en reklame uten merking av egenreklame er «det verste en vet» Blir like dumt som at jeg skal si at "jeg vet" at du er en av de som dåner når de treffer influensere. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. oktober 2023 #29748 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) ToneVie skrev (14 minutter siden): Da lurer jeg på - leser du om Israel / Gaza i avisa, for å så tenke på noe trivielt og enkelt i ditt liv? At du sier «det verste du vet er edderkopper» ( eller noe annet du ikke liker) selv om det er krig i verden? For jeg tror ikke du sitter hjemme med nyhetskanalen på og oppdaterer deg om Gaza/Israel 24 timer i døgnet. Rettelse : jeg vet det. Fordi du sitter på kvinneguiden hvor det snakkes om kjoler i polyester og at en reklame uten merking av egenreklame er «det verste en vet» Det fremstår som hjernedødt innhold på en reklame kanal som gjør alt for ikke fremstå som dette. Endret 19. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 19. oktober 2023 #29749 Del Skrevet 19. oktober 2023 ToneVie skrev (5 minutter siden): Da lurer jeg på - leser du om Israel / Gaza i avisa, for å så tenke på noe trivielt og enkelt i ditt liv? At du sier «det verste du vet er edderkopper» ( eller noe annet du ikke liker) selv om det er krig i verden? For jeg tror ikke du sitter hjemme med nyhetskanalen på og oppdaterer deg om Gaza/Israel 24 timer i døgnet. Rettelse : jeg vet det. Fordi du sitter på kvinneguiden hvor det snakkes om kjoler i polyester og at en reklame uten merking av egenreklame er «det verste en vet» ToneVie skrev (7 minutter siden): Da lurer jeg på - leser du om Israel / Gaza i avisa, for å så tenke på noe trivielt og enkelt i ditt liv? At du sier «det verste du vet er edderkopper» ( eller noe annet du ikke liker) selv om det er krig i verden? For jeg tror ikke du sitter hjemme med nyhetskanalen på og oppdaterer deg om Gaza/Israel 24 timer i døgnet. Rettelse : jeg vet det. Fordi du sitter på kvinneguiden hvor det snakkes om kjoler i polyester og at en reklame uten merking av egenreklame er «det verste en vet» Det er usmakelig at influencere gjør krigen til likes. Der de i det ene øyeblikket tenner lys for ofrene og i det neste er glad for å gå på jobb, eller hater snø. Det er helt greit å tenke på både kriser og hverdagslige ting. Jeg synes også det er helt greit at Sara ikke vil ha innboksen sin med videoer av døde babyer osv fordi det går inn på henne. Det ville det ha gjort på flere av oss. DET som IKKE er greit er at hun blander dette i en miks på storyen sin. For om tanken er at hun skal fremstå varm og empatisk, ble det for MEG, kaldt og kynisk. Og jeg mener jo bestemt at mange av disse influencerne er nettopp det. Kun opptatt av seg selv, 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 19. oktober 2023 #29750 Del Skrevet 19. oktober 2023 J.. skrev (7 timer siden): Lol. flaut 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 19. oktober 2023 #29751 Del Skrevet 19. oktober 2023 Merkelig at hun klarer å dra den der så langt. Hun stod i en kjole fra eget merke, helt bevisst, rett før den skulle «slippes» i nettbutikk. Ingen andre produkt som var sponset i monitor. Dette var så kalkulert som det kunne bli. Jeg antar hun visste svaret på spm hun stilte FT, dog tror jeg hun DRITER i det uansett. Bransjen er svært navlebeskuende, og det er ikke rart at de blir. Hadde jeg dokumentert alt fra morgen til kveld, og opplevde at folk var til de grader interessert, gjør det vel noe med en…. Jeg hadde for min del levd helt fint uten hele influencer-bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 19. oktober 2023 #29752 Del Skrevet 19. oktober 2023 Sprite skrev (1 time siden): Men vet du hva forskjellen deg,meg og SE er? VI SITTER IKKE Å FORTELLER DETTE TIL HELE LANDET! Om du ikke ser forskjellen her går det ikke an å snakke med deg om dette Jeg er ikke helt enig i deg med det. For hvis jeg gjør ting i mitt liv, så går ikke jeg å kritiserer andre for akkurat det samme? For det er jo ganske dobbeltmoralsk? Er det greit for andre å tenke det, leve sånn. Man kan si til ei venninne : så fælt å tenke på den krigen, for å avslutte samtalen med «men da sees vi på bursdag til lørdag» Det er vel ingen som sier til dere : Fysj. Tenk å feire bursdag når det er krig i verden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 19. oktober 2023 #29753 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eli Si skrev (1 time siden): Blir like dumt som at jeg skal si at "jeg vet" at du er en av de som dåner når de treffer influensere. Det der skjønte jeg ingenting av. Mener du at vedkommende jeg svarer ikke gjør det samme selv? For hvis hun ikke gjør det samme selv hadde hun ikke sittet på kvinneguiden og kommentert på en influenser. Da hadde hun vært i en krigssone og hjulpet til. Da kan man kanskje rette en finger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 19. oktober 2023 #29754 Del Skrevet 19. oktober 2023 Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Det er usmakelig at influencere gjør krigen til likes. Der de i det ene øyeblikket tenner lys for ofrene og i det neste er glad for å gå på jobb, eller hater snø. Det er helt greit å tenke på både kriser og hverdagslige ting. Jeg synes også det er helt greit at Sara ikke vil ha innboksen sin med videoer av døde babyer osv fordi det går inn på henne. Det ville det ha gjort på flere av oss. DET som IKKE er greit er at hun blander dette i en miks på storyen sin. For om tanken er at hun skal fremstå varm og empatisk, ble det for MEG, kaldt og kynisk. Og jeg mener jo bestemt at mange av disse influencerne er nettopp det. Kun opptatt av seg selv, Her er jeg mer enig! Krig og elendighet bør ikke brukes for likes og engasjement. Samtidig så er det sikkert for en offentlig person, normalt å dele tanker og meninger om ting som skjer i verden. Som man gjør med alt som skjer, både positivt og negativt. At dette blir delt for å bli fulgt av en story om noe helt annet er selvfølgelig en annen sak. Men nå filmes dette igjennom dagen. Å i en sånn jobb som de har så tenker man nok ikke igjennom hvilken story som kommer når. Eller når på dagen man snakker om ting og hvordan de blir publisert etter hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 19. oktober 2023 #29755 Del Skrevet 19. oktober 2023 caremore skrev (1 time siden): Det fremstår som hjernedødt innhold på en reklame kanal som gjør alt for ikke fremstå som dette. Du mener at hvis en kommersiell aktør tenner et lys for et barn som er savnet, eller snakker om krig. Så er det hjernedødt innhold fordi de også selger ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli Si Skrevet 19. oktober 2023 #29756 Del Skrevet 19. oktober 2023 ToneVie skrev (Akkurat nå): Du mener at hvis en kommersiell aktør tenner et lys for et barn som er savnet, eller snakker om krig. Så er det hjernedødt innhold fordi de også selger ting? Er SE som sa at influensere ikke burde legge ut om krigen. SE blandet alt sammen til ei mølje som ikke ligner noenting. Ene øyeblikket snakker hun om døde barn og hvor fælt det er men samtidig sier hun at man ikke skal høre på influensere om krigen Israel/Gaza. Neste setning kommer det at det verste hun syns er snø. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enganhøg Skrevet 19. oktober 2023 #29757 Del Skrevet 19. oktober 2023 Nå kommer det snart barneklær. Lurer på hvem som skal være modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. oktober 2023 #29758 Del Skrevet 19. oktober 2023 ToneVie skrev (24 minutter siden): Du mener at hvis en kommersiell aktør tenner et lys for et barn som er savnet, eller snakker om krig. Så er det hjernedødt innhold fordi de også selger ting? Når samme aktør i neste setning sier at ; « glad jeg skal på jobb, så slipper jeg og tenke på det», eller « så trist, men jeg hater snø». Og med de tragiske utfallene i begge sakene så mangler denne aktøren virkelig gangsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. oktober 2023 #29759 Del Skrevet 19. oktober 2023 Var en tur i Oslo i dag og det var lite folk i SE sin butikk på.Arkaden. var ei dame som prøvde noe. Hang ett stativ ute der med en type kjole for 70%. Min datter gikk bort for og se på kjolen og utbryter " fy søren så ekkelt stoff🙈 det er jo helt stivt". Å må si meg enig. Nå har jeg ligget syk i noen uker og egentlig ikke orket og melde inn all denne umerket reklame fra.disse jentene. Men formen er stigende så nå er det bare og starte igjen med og melde inn 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 19. oktober 2023 #29760 Del Skrevet 19. oktober 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Var en tur i Oslo i dag og det var lite folk i SE sin butikk på.Arkaden. var ei dame som prøvde noe. Hang ett stativ ute der med en type kjole for 70%. Min datter gikk bort for og se på kjolen og utbryter " fy søren så ekkelt stoff🙈 det er jo helt stivt". Å må si meg enig. Nå har jeg ligget syk i noen uker og egentlig ikke orket og melde inn all denne umerket reklame fra.disse jentene. Men formen er stigende så nå er det bare og starte igjen med og melde inn 70 %?? Husker du hvem av kjolene det var salg på? Var det siste Anna kjole som var stiv i stoffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå