Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Bella50 skrev (5 timer siden):

Det tror ikke jeg heller. Men de har gått inn på et konsept som sier at de skal gjøre det. Og det synes jeg er fantastisk flott. Jeg gir ikke 10%. Det er nesten ingen firma som gjør det. 
Jeg har inntrykk av at her inne må man elske eller hate Sara. Det er fult mulig å være imot eksponering av barn og samtidig synes det er flott at Careless gir til ME forskning.  

Du leser åpenbart ikke innleggene. Flere av oss som har kommentert at det er positivt for ME forskningen, men det er viktig å opplyse om hvorfor Careless donerer. Og at det ikke er Sara Emilie Tandberg privatperson eller SE AS som donerer, samt at David Reme har pålagt Careless å gjøre dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (4 timer siden):

Ååå, de sitter i styret i Snowroller hele gjengen?  Reme-greier dette også altså? 

Ja Reme som er styrets leder. Er vel som alt annet «business» Sara, Therese og disse andre driver med. De er frontfigurer og får egentlig alt av hva det er å drive en business i hånden. Gjør minimalt med jobb bortsett fra og promotere. Også sitter Reme paret bak og faktisk gjør jobben og for stor fortjeneste på at disse influenserene selger produktene deres tilsynelatende under deres eget navn. Enkelt å være grunder når noen andre gjør jobben og Sara E egentlig bare sitter og velger ferdiglaget design og gjør kosearbeid… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg meg skikkelig god og ubegrenset snill! Jeg har nemmelig valgt å gi fellesskapet 40% av det jeg tjente forrige måned! ❤️❤️❤️ Det finnes mange organisasjoner og saker som fortjener alt de kan få av penger og støtte, men jeg valgte også denne måneden å gi til fellesskapet. Etter en totalvurdering tenker jeg det er mest riktig for meg å gi mye til fellesskapet og flere saker, enn kun en sak. Nå vet jeg at pengene mine kommer godt med til å bidra til gratis grunnskole for alle, sykepenger, omskolering, veier, helseomsorg, eldreomsorg og mange mange flere hjertesaker. Jeg vet nå at mange der ute får glede av dette! Dere fortjener alt! ❤️❤️❤️❤️

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

I dag føler jeg meg skikkelig god og ubegrenset snill! Jeg har nemmelig valgt å gi fellesskapet 40% av det jeg tjente forrige måned! ❤️❤️❤️ Det finnes mange organisasjoner og saker som fortjener alt de kan få av penger og støtte, men jeg valgte også denne måneden å gi til fellesskapet. Etter en totalvurdering tenker jeg det er mest riktig for meg å gi mye til fellesskapet og flere saker, enn kun en sak. Nå vet jeg at pengene mine kommer godt med til å bidra til gratis grunnskole for alle, sykepenger, omskolering, veier, helseomsorg, eldreomsorg og mange mange flere hjertesaker. Jeg vet nå at mange der ute får glede av dette! Dere fortjener alt! ❤️❤️❤️❤️

Fy søren så snill og god du er!!!👏👏😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Det er vel strengt tatt sjefen din «Skatteetaten» som har pålagt deg dette. Så ingen Vixen nominasjon på deg 🤣🤣🤣

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (29 minutter siden):

Det er vel strengt tatt sjefen din «Skatteetaten» som har pålagt deg dette. Så ingen Vixen nominasjon på deg 🤣🤣🤣

😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de dressene er skikkelig kule🤭 Hadde de bare vært laget i ordentlig materiale og faktisk holdt på varmen og vært vann og vindtette🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (18 timer siden):

Folk betaler 2999 kr for en dress i polyester? Som revner etter kort bruk og av en bedrift med dårlig kundeservice? Dette er absolutt 100 % i Lien og Tandberg sin ånd.

Mange av denne type afterskidresser kan heller ikke vaskes i maskin 😅 (uten at jeg vet om det gjelder disse)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (11 timer siden):

Det tror ikke jeg heller. Men de har gått inn på et konsept som sier at de skal gjøre det. Og det synes jeg er fantastisk flott. Jeg gir ikke 10%. Det er nesten ingen firma som gjør det. 
Jeg har inntrykk av at her inne må man elske eller hate Sara. Det er fult mulig å være imot eksponering av barn og samtidig synes det er flott at Careless gir til ME forskning.  

Som sagt.. jeg synes det er fint hun gir til ME forskning.. men hun gjør det fordi hun er tvunget til og gi bort. Hadde ikke sjefen Reme sagt at hun må donere bort 10% så hadde hun ikke gjort det

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (38 minutter siden):

Mange av denne type afterskidresser kan heller ikke vaskes i maskin 😅 (uten at jeg vet om det gjelder disse)

Denne kan kun maskinvaskes på 30° og henges opp,står det under "om produkt"..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

Så disse skidressene er produsert i Kina? Ser at det refereres til Nanjing woolmarket som bevis på at det mulesingfri ull. Dette er deres hjemmeside ;  http://www.woolmarket.com.cn/en/

Er ikke disse dressene laget av 100%  resirkulert PET flasker/plast... Ble brått usikker på hva det het 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Er ikke disse dressene laget av 100%  resirkulert PET flasker/plast... Ble brått usikker på hva det het 

Det er de. Jeg kommenterte ulldressene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Sara Emilie. (Jeg tror du leser her)

Du har 3 barn,så jeg tenker att du er en erfaren mamma. Men planleggingen din må jeg si er dårlig. Dere skulle reise i dag til Kristiansand og ville få reist til kl 11 når lillen sover sin første dupp. Men han våknet  kl 6 i dag og sovnet kl 9.  

Du sier han hater å kjøre bil og barn er aldri innstilt på at de skal våkne kl 9 hver morgen og ha første dupp kl 11. Hvorfor i all verden pakket dere ikke ferdig alt i går kveld mens han sov.. att alt var ute i bilen også kunne dere bare h satt dere i bilen kl 9 i dag når han skulle sove.. 

er det mulig og planlegge så dårlig?

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Kjære Sara Emilie. (Jeg tror du leser her)

Du har 3 barn,så jeg tenker att du er en erfaren mamma. Men planleggingen din må jeg si er dårlig. Dere skulle reise i dag til Kristiansand og ville få reist til kl 11 når lillen sover sin første dupp. Men han våknet  kl 6 i dag og sovnet kl 9.  

Du sier han hater å kjøre bil og barn er aldri innstilt på at de skal våkne kl 9 hver morgen og ha første dupp kl 11. Hvorfor i all verden pakket dere ikke ferdig alt i går kveld mens han sov.. att alt var ute i bilen også kunne dere bare h satt dere i bilen kl 9 i dag når han skulle sove.. 

er det mulig og planlegge så dårlig?

Svaret på spørsmålet ditt er JA. 
I tråd med alt annet der i gården man kan måpe om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (47 minutter siden):

Svaret på spørsmålet ditt er JA. 
I tråd med alt annet der i gården man kan måpe om

Jeg har da alltid sørget for å ha ferdig pakket bilen kvelden før vi dro på tur. Så på morgenen var det bare og spise frokost og gå ut i bilen. Å ser jo det samme når de er på tur med eldste sønn og det er snakk om venting i kø for attraksjoner. Da må de jo planlegge for eventuelt fall i blodsukker. Ha masse ekstra mat med seg. Ikke bare kreve att alle andre skal gi de bord på restaurant på minuttet,eller ha ledsagerbevis slik at de kommer først i kø.

Det er kun ett ord du må lære deg SE

"PLANLEGGE"

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (14 minutter siden):

Jeg har da alltid sørget for å ha ferdig pakket bilen kvelden før vi dro på tur. Så på morgenen var det bare og spise frokost og gå ut i bilen. Å ser jo det samme når de er på tur med eldste sønn og det er snakk om venting i kø for attraksjoner. Da må de jo planlegge for eventuelt fall i blodsukker. Ha masse ekstra mat med seg. Ikke bare kreve att alle andre skal gi de bord på restaurant på minuttet,eller ha ledsagerbevis slik at de kommer først i kø.

Det er kun ett ord du må lære deg SE

"PLANLEGGE"

Man er ikke folkelig hvis man ikke lever i rot, eller ikke er surrete eller kan planlegge 🙄At hun tabber seg ut i forhold til blodsukker gjør at hun kan lage content ut av å snakke ned andre bedrifter, skolen og andre hun kan kritisere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...