Gjest Sprite Skrevet 17. oktober 2023 #29661 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Janne1975 skrev (9 minutter siden): Hun er ikke sann. Snakk om å stupe i salaten gang på gang. At ikke folk skjønner hvor ureflektert hun er, og nå er jeg snill i valg av adjektiv. Å, så vondt for henne å se babyer som dør i krig. Og så trist med dem som har mistet barnet sitt i krybbedød fordi de ikke lot det sove sammen med dem i nok måneder, eller lot det falle i dyp søvn mens de så på tv. Og nå denne syvåringen, nei jammen godt man skal på jobb og skånes fra det hele. Da viser man heller fram den hemmelige barnefaren som ingen kjenner til sexleketøypreferansene eller hobbyene til, og lar klirringen i kassen overdøve verdens vondter og uendelige urettferdighet for denne gang 👏🏼👏🏼 Endret 17. oktober 2023 av Sprite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2023 #29662 Del Skrevet 17. oktober 2023 Janne1975 skrev (8 minutter siden): Hun er ikke sann. Snakk om å stupe i salaten gang på gang. At ikke folk skjønner hvor ureflektert hun er, og nå er jeg snill i valg av adjektiv. Å, så vondt for henne å se babyer som dør i krig. Og så trist med dem som har mistet barnet sitt i krybbedød fordi de ikke lot det sove sammen med dem i nok måneder, eller lot det falle i dyp søvn mens de så på tv. Og nå denne syvåringen, nei jammen godt man skal på jobb og skånes fra det hele. Da viser man heller fram den hemmelige barnefaren som ingen kjenner til sexleketøypreferansene eller hobbyene til, og lar klirringen i kassen overdøve verdens vondter og uendelige urettferdighet for denne gang Hun er så fullstendig blottet for forståelse rundt andres kriser.. Med utfallet av savnet-aksjonen ble utsagnet hennes enda verre.. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 17. oktober 2023 #29663 Del Skrevet 17. oktober 2023 Sprite skrev (3 timer siden): Altså. Helt seriøst. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så sneversynt. Det må jo være kødd?! Hun syter om at folk sender henne videoer av babyer som dør, at hun er sensitivt for nyheter, at hun gleder seg Til å koble ut idag med jobb hele dagen så hun slipper å bli så oppslukt av det jævlige som skjer. TENKER HUN OVERHODET FØR HUN ÅPNER KJEFTEN??? HUN ER EN OFFENTLIG PERSON OG SNAKKER OM AT HUN GLEDER SEG TIL JOBB SÅ HUN SLIPPER Å TENKE PÅ DEN STAKKARS GUTTEN SOM ER FORSVUNNET???? WHAAAAAAAAT??!?? fy faen. Vær så snill. La denne dama bli cancelled fordi nå er det faktisk gått over stokk og stein. Nå er jeg så provosert at jeg vet ikke hvilken vei jeg skal se. hun burde skamme seg og slå av telefon sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 17. oktober 2023 #29664 Del Skrevet 17. oktober 2023 Er det noen som kjenner til disse «ski dressene» fra snowroller? Er dette after party dresser eller kan de faktisk brukes til utelek i snø? Står ingen vannsøyle under produkt beskrivelse. Stoffet er av 100% polyester.. og ser ut til å ikke tåle en vanndråpe 😅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 17. oktober 2023 #29665 Del Skrevet 17. oktober 2023 Mellion skrev (3 minutter siden): Er det noen som kjenner til disse «ski dressene» fra snowroller? Er dette after party dresser eller kan de faktisk brukes til utelek i snø? Står ingen vannsøyle under produkt beskrivelse. Stoffet er av 100% polyester.. og ser ut til å ikke tåle en vanndråpe 😅 Minner veldig om afterskidress ala det de selger på Sparkjøp og lignende 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2023 #29666 Del Skrevet 17. oktober 2023 Mellion skrev (9 minutter siden): Er det noen som kjenner til disse «ski dressene» fra snowroller? Er dette after party dresser eller kan de faktisk brukes til utelek i snø? Står ingen vannsøyle under produkt beskrivelse. Stoffet er av 100% polyester.. og ser ut til å ikke tåle en vanndråpe 😅 Samme kvalitet som Careless,virker det som. Tror "scooter dress" fra Europris presterer bedre enn disse.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 17. oktober 2023 #29667 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ikke topp stemning på TrustPilot, men disse dressene kommer nok til å fly ut av lageret de også… 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. oktober 2023 #29668 Del Skrevet 17. oktober 2023 MøllersTran skrev (1 minutt siden): Ikke topp stemning på TrustPilot, men disse dressene kommer nok til å fly ut av lageret de også… Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2023 #29669 Del Skrevet 17. oktober 2023 caremore skrev (17 minutter siden): Har du link? https://no.trustpilot.com/review/snowroller.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. oktober 2023 #29670 Del Skrevet 17. oktober 2023 J.. skrev (1 minutt siden): https://no.trustpilot.com/review/snowroller.no Folk betaler 2999 kr for en dress i polyester? Som revner etter kort bruk og av en bedrift med dårlig kundeservice? Dette er absolutt 100 % i Lien og Tandberg sin ånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. oktober 2023 #29671 Del Skrevet 17. oktober 2023 caremore skrev (1 time siden): Folk betaler 2999 kr for en dress i polyester? Som revner etter kort bruk og av en bedrift med dårlig kundeservice? Dette er absolutt 100 % i Lien og Tandberg sin ånd. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 17. oktober 2023 #29672 Del Skrevet 17. oktober 2023 Men, synes liksom gjennomsnittsmennesket at disse er fine? Er det in? Jeg skjønner ingenting jeg. Både stygge (objektivt selvsagt), 100% plast og dårlig kvalitet, til den prisen?! 🤯 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 18. oktober 2023 #29673 Del Skrevet 18. oktober 2023 elskersommer skrev (13 timer siden): Det er bra at hun gir så mye penger til ME forskning. Men hun gjør det fordi hun er pålagt og gjøre det. Jeg har rett og slett null tro på att disse 3 damene hadde gitt så store summer om de ikke måtte gjøre det. Det tror ikke jeg heller. Men de har gått inn på et konsept som sier at de skal gjøre det. Og det synes jeg er fantastisk flott. Jeg gir ikke 10%. Det er nesten ingen firma som gjør det. Jeg har inntrykk av at her inne må man elske eller hate Sara. Det er fult mulig å være imot eksponering av barn og samtidig synes det er flott at Careless gir til ME forskning. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 18. oktober 2023 #29674 Del Skrevet 18. oktober 2023 Rufs skrev (5 timer siden): Men, synes liksom gjennomsnittsmennesket at disse er fine? Er det in? Jeg skjønner ingenting jeg. Både stygge (objektivt selvsagt), 100% plast og dårlig kvalitet, til den prisen?! 🤯 Du ser jo hva folk kjøper ifra disse menneskene. Det er jo totalt krise. Folk VIL bedras! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 18. oktober 2023 #29675 Del Skrevet 18. oktober 2023 5 hours ago, Rufs said: Men, synes liksom gjennomsnittsmennesket at disse er fine? Er det in? Jeg skjønner ingenting jeg. Både stygge (objektivt selvsagt), 100% plast og dårlig kvalitet, til den prisen?! 🤯 Fin og fin. Finere enn andre utrdresser. Pris er uaktuell og kvalitet har jeg ikke sett på. Har en enkel svart fra Europris selv som fungerer til å leke med barn i snøen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 18. oktober 2023 #29676 Del Skrevet 18. oktober 2023 Ååå, de sitter i styret i Snowroller hele gjengen? Reme-greier dette også altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. oktober 2023 #29677 Del Skrevet 18. oktober 2023 Bella50 skrev (1 time siden): Det tror ikke jeg heller. Men de har gått inn på et konsept som sier at de skal gjøre det. Og det synes jeg er fantastisk flott. Jeg gir ikke 10%. Det er nesten ingen firma som gjør det. Jeg har inntrykk av at her inne må man elske eller hate Sara. Det er fult mulig å være imot eksponering av barn og samtidig synes det er flott at Careless gir til ME forskning. Litt av poenget her er ar du faller for trikset deres. Og løgnen. Uansett hvor positivt det er at disse viktige sakene får disse pengene så rettferdiggjør det ikke den årlige løgnen til Sara Emilie om at dette er frivillig og noe de har valgt å gjøre. Faller mange nok for denne løgnen så vil du fort se at de 10% av overskuddet lønner seg for bunnlinja allikevel. Og for skattetrekket. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 18. oktober 2023 #29678 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) caremore skrev (9 timer siden): Folk betaler 2999 kr for en dress i polyester? Som revner etter kort bruk og av en bedrift med dårlig kundeservice? Dette er absolutt 100 % i Lien og Tandberg sin ånd. Er ikke de fleste dressene av polyester? Driver å ser etter ny dress, og alle jeg finner som skriver noe om materiale skriver polyester eller så står det ikke noe materiale bare vannsøyle... Men disse dressene til SE ser ikke ut som skidresser men som afterski som noen nevner her. Sikkert fint å gå tur med hunden i når det er -2 grader, men jeg hadde ikke kjøpt den til mitt bruk som er leke i snøen med ungene eller gå tur i ned til -20 grader. Å hadde ikke betalt 2999,- for å ikke kunne bruke den orntli! Endret 18. oktober 2023 av arnoyb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. oktober 2023 #29679 Del Skrevet 18. oktober 2023 Rufs skrev (7 timer siden): Men, synes liksom gjennomsnittsmennesket at disse er fine? Er det in? Jeg skjønner ingenting jeg. Både stygge (objektivt selvsagt), 100% plast og dårlig kvalitet, til den prisen?! 🤯 For meg ser det som en bobledress fra 80 tallet. Absolutt ikke fin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 18. oktober 2023 #29680 Del Skrevet 18. oktober 2023 2 hours ago, Bibbi_ said: For meg ser det som en bobledress fra 80 tallet. Absolutt ikke fin. Det var det første jeg tenkte og, at de er som de fra 80 tallet. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå