Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

ToneVie skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg meldt meg inn i gruppa. Fordi jeg tenkte jeg skulle se om dette var en gruppe for alle de som hadde noe de ønsket å bli kvitt fra Careless, fordi de ikke var fornøyd. 
Ikke funnet noe av det enda. Men mange som vil kjøpe kjoler som er tomme på lager , bikini topper eller truser som er tomt på lager. Noen som vil bytte og noen som spør etter erfaringer ifht størrelse tabell. Så at dette er populært er det ingen tvil om. Det kommer man ikke unna. Det er 5000 medlemmer og en veldig aktiv gruppe. 

Endret av ToneVie
Personvern må redigere bort navn på personer før jeg deler bilder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
ToneVie skrev (10 minutter siden):

Så hvorfor handler de ikke på Tise/Finn? Det ligger flere hundre Careless varer til salgs der, også limited edition og utsolgte varer? Det er noe som ikke stemmer for å si det mildt.

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 minutter siden):

Så hvorfor handler de ikke på Tise/Finn? Det ligger flere hundre Careless varer til salgs der, også limited edition og utsolgte varer? Det er noe som ikke stemmer for å si det mildt.

Jeg vet ikke. Det ser på en måte ut som et lite samfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (7 minutter siden):

Det kan være fordi det KUN er Careless som selges der. Enkelt å treffe målgruppa eller finne det man er på utkikk etter. Det er utallige innlegg i dag. Men de fleste skal kjøpe, ikke selge. De som svarer er folk som har kjøpt flere av hver kjole. For de vet ikke hva som passer så de kjøper flere av samme kjole men i flere størrelser. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, arnoyb said:

Tror det er ganske vanlig å grue seg første gangen man drar fra baby... er nok sansynligvis bortimot 1 1/2 år siden(ikke helt sikker på hvor gammel han er nå)hun var på fest med mulighet til å drikke uten å bekymre seg for baby/natten å alt som følger med.

Er ikke første gang hun drar fra baby, hun har jo vært på tur over flere dager uten baby. (Og vært ute flere ganger tidligere.) ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Bella50 said:

Dersom du @FruJohansen, synes det er dumt  for barnet at dette blir publisert, så må ikke du også publisere det. 
Du kunne fint sendt melding til Kondomeriet, uten å publisere dette på egen kanal. 

Hvordan vet noen ut fra kun @FruJohansen sin insta hvem hun refererer til? Jeg har jo tidligere sett hennes insta poster om influencere uten å ane hvem hun sikter til, og uten sjans i havet til å finne ut av det. (Kan fortsatt skje da jeg ikke følger mange influencere.) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Den dagen jeg annonserer etter å få kjøpe truser på kjøpe/selge side 🤮

Skal innrømme at jeg stussa litt sjøl 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (12 timer siden):

Som 3-barns mor hadde jeg mer enn gjerne dratt på oktoberfest og det selv om jeg hadde hatt en 8 mndrs baby, men jeg hadde sagt det rett ut, at jeg gledet meg og så frem til det og ikke pakket det inn som om jeg måtte og egentlig ikke ville. Er ingenting galt med å ønske en barnefri kveld og natt. Hadde aldri dratt hvis jeg ikke ønsket det nei, så dette er bare overdrivelse fra SE.

Hun har reist fra babyen før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Finn.no ( klarer ikke legge ut bilder ) allerede både den golden og grønne kjoler flere er til salgs. De fra Careless gruppa kan kjøpe der ? En som sier mest ønske kjøp på Careless fb, men finn selger mest Careless. 

Også tenker det er noe som ikke stemmer med retur policy hos Careles hvis en kjøper helt ny kjole og vil selge 2 dager etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Juhu25 skrev (20 minutter siden):

På Finn.no ( klarer ikke legge ut bilder ) allerede både den golden og grønne kjoler flere er til salgs. De fra Careless gruppa kan kjøpe der ? En som sier mest ønske kjøp på Careless fb, men finn selger mest Careless. 

Også tenker det er noe som ikke stemmer med retur policy hos Careles hvis en kjøper helt ny kjole og vil selge 2 dager etter. 

Både morgenkåpene og den nyeste grønne kjolen er allerede på FINN.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (20 minutter siden):

Både morgenkåpene og den nyeste grønne kjolen er allerede på FINN.

Har sett de, veldig rart de selger på finn og ikke returnerer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Orly skrev (2 timer siden):

Mye til salgs i den carelessgruppen på fb ser jeg, lurer fortsatt på hvorfor ikke folk returnerer isteden

Så mye til salgs der, på Finn og Tise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...