Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Søren altså. Jeg synes Anna kjolen i grønn med hvite blomster ER skikkelig fin og jeg har lyst på. Noen som har sett en lignende et annet sted? 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Malindalin skrev (20 minutter siden):

Søren altså. Jeg synes Anna kjolen i grønn med hvite blomster ER skikkelig fin og jeg har lyst på. Noen som har sett en lignende et annet sted? 😄

Bare ha is i magen, det kommer nok en eller flere på Finn/Tise/Facebook etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (30 minutter siden):

Sett på floyd?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (1 time siden):

Feks fra ei Kina-side? 

IMG_4711.png

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Malindalin said:

Jeg så en grønn med hvite blomster på floyd, lurer på om den også hadde fugler eller noe slikt. Og jeg tror det var en annen grønn og hvit der som også var veldig fin, men dog litt mer hvit enn grønn kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler deg å poste bilde av kjolen på Google bildesøk, da får du opp mange (veldig mange😂) like :) 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kastet meg inn i strømpebukse debatten med ett svar, vi trenger ikke flere strømpebukser! Lindex har mange gode, pierre robert fine har jeg i flere år før de er utslitt. Spanx er også knall gode strømpebukser, calvin clein osv. og nei, jeg er ingen lettvekter. På mitt tyngste veide jeg 110 kg, men de har jammen vært gode alle disse strømpebuksene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (26 minutter siden):

Ahh! Takk for tips! Går inn på bonprix å handler kjoler istedet!

Tror ikke jeg ville bestilt derfra. 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Floyd♥️

Screenshot_2023-09-27-21-24-04-378_com.android.chrome.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer sikkert på Finn eller tise snart

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (26 minutter siden):

Jeg kastet meg inn i strømpebukse debatten med ett svar, vi trenger ikke flere strømpebukser! Lindex har mange gode, pierre robert fine har jeg i flere år før de er utslitt. Spanx er også knall gode strømpebukser, calvin clein osv. og nei, jeg er ingen lettvekter. På mitt tyngste veide jeg 110 kg, men de har jammen vært gode alle disse strømpebuksene. 

Bare å videreformidle dette til store og små selskaper. Du er hæppy så ingen vits å utvikle noen andre typer strømpebukser! 🤯🤯🤯

Endret av arnoyb
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Kollontaj skrev (19 minutter siden):

Tror ikke jeg ville bestilt derfra. 🫣

Kan jeg spørre om hvorfor? Har aldri bestilt noe derfra , men de har mye fint der til en rimelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
arnoyb skrev (1 minutt siden):

Bare å videreformidle dette til store og små selskaper. Du er hæppy så ingen vits å utvikle noen andre typer strømpebukser! 🤯🤯🤯

LOL, så når du og Tandberg mener at det bør utvikles videre så er det mer innafor? Dummeste jeg har lest hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

LOL, så når du og Tandberg mener at det bør utvikles videre så er det mer innafor? Dummeste jeg har lest hittil. 

En hver som produserer eller ønsker å produsere kan da det. At fire stykker her inne ikke har vært med på at det går hull på strømpebuksa eller mener det er et problem gjør det ikke til fakta. Selv om Lindex har gode strømpebukser så utvikler de nok nye om de kommer over det på noe måte, selv om vi tydeligvis bare skal være fornøyd i følge dere som har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
caremore skrev (10 minutter siden):

Kan jeg spørre om hvorfor? Har aldri bestilt noe derfra , men de har mye fint der til en rimelig pris.

Kina-ræl, ikke noe jeg vil støtte mht bærekraft. Ikke sikker på om produktene er helt like bildene, heller. Men sjekk iallfall her https://no.trustpilot.com/review/www.bonprix.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Feks fra ei Kina-side? 

IMG_4711.png

Mener du at SE ikke har kommet opp med dette designet helt av seg selv? 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
arnoyb skrev (9 minutter siden):

En hver som produserer eller ønsker å produsere kan da det. At fire stykker her inne ikke har vært med på at det går hull på strømpebuksa eller mener det er et problem gjør det ikke til fakta. Selv om Lindex har gode strømpebukser så utvikler de nok nye om de kommer over det på noe måte, selv om vi tydeligvis bare skal være fornøyd i følge dere som har rett.

Det er flere enn 4 stk på nett som mener at både Lindex, KappAhl,  Pierre Robert og Zizzi har gode strømpebukser. Du som støtter den bedriften som trenger nye varer å pushe samt bedriften sine negative uttalelser om en konkurrerende virksomhet (igjen) er vel ikke en del av fakta heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (9 minutter siden):

Mener du at SE ikke har kommet opp med dette designet helt av seg selv? 😂

Eh… tenker vel at produktutvikling består mye av å google eBay og Aliexpress ol, det gjelder mange influenceres «design». 

Anbefaler ikke denne siden, heller, men for å vise kjoler med smock, er mye billig…

https://www.na-kd.com/no/sok?q=Kjole+smock&sortBy=popularity&count=90&productType=all

Endret av Kollontaj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...