Gjest Sprite Skrevet 25. september 2023 #28841 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (12 timer siden): " denne uken har jeg ikke fått gått meg tur på 2 ×30 min.. å det det er fordi jeg har mensen"🙈🙈🙈 vet mange sier at det å være i litt fysisk aktivitet er bra om man har smerter. Kunne jo f.eks brukt denne superfine walkingpad som står urørt mesteparten av året🙈 Kødder du? Sier hun dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. september 2023 #28842 Del Skrevet 25. september 2023 Sprite skrev (26 minutter siden): Kødder du? Sier hun dette? Jepp... Bilde fra snapchat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. september 2023 #28843 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (21 minutter siden): Jepp... Bilde fra snapchat Jeg har samme diagnose, uten at det er noe dramatikk i det. Hun bør få lagt inn spiral, eller gjøre andre tiltak. Det er som sagt ingen dramatikk, og det kan fikses. Håper at hun har fortalt dette til følgerne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 25. september 2023 #28844 Del Skrevet 25. september 2023 caremore skrev (22 minutter siden): Jeg har samme diagnose, uten at det er noe dramatikk i det. Hun bør få lagt inn spiral, eller gjøre andre tiltak. Det er som sagt ingen dramatikk, og det kan fikses. Håper at hun har fortalt dette til følgerne sine. Jeg er enig i at hun burde informere følgerne sine at ikke alle har det sånt og ille. Og at sånt tar en med profesjonelle da alle sykdommer slår ut forskjellig fra person til person. Det gjelder adeno sykdom også. kvinner kan ligge daglig uten perioder med smerter eller ikke vite engang de har. Men her slår Sara sympati kort igjen , vi trenger ikke vite grunnen eller at hun ikke går tur. Og dessverre hun er ikke troverdig at har smerter når kan ikke gå halv time men kan reklamere og snakke i et i telefon. Så lite tror jeg at smertene er ille at kan ikke bevege seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. september 2023 #28845 Del Skrevet 25. september 2023 caremore skrev (1 time siden): Jeg har samme diagnose, uten at det er noe dramatikk i det. Hun bør få lagt inn spiral, eller gjøre andre tiltak. Det er som sagt ingen dramatikk, og det kan fikses. Håper at hun har fortalt dette til følgerne sine. Hun kan jo ikke bruke prevensjonsmiddel fordi hun mener hun får tilbakefall av ME🙈 (mener det var d hun sa men arrester meg om det er feil 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 25. september 2023 #28846 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Jepp... Bilde fra snapchat Altså, jeg vet jo at noen kan ha mye forskjellig. Men hvor mange diagnoser er det hun har nå? Er det virkelig tilfelle? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. september 2023 #28847 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) Juhu25 skrev (56 minutter siden): Jeg er enig i at hun burde informere følgerne sine at ikke alle har det sånt og ille. Og at sånt tar en med profesjonelle da alle sykdommer slår ut forskjellig fra person til person. Det gjelder adeno sykdom også. kvinner kan ligge daglig uten perioder med smerter eller ikke vite engang de har. Men her slår Sara sympati kort igjen , vi trenger ikke vite grunnen eller at hun ikke går tur. Og dessverre hun er ikke troverdig at har smerter når kan ikke gå halv time men kan reklamere og snakke i et i telefon. Så lite tror jeg at smertene er ille at kan ikke bevege seg. Jeg vet jo mange sliter med den sykdommen men jeg vet også at mange får det bedre iforhold til smerter om de beveger seg noe. Trenger jo ikke gå en mil liksom. Men gå 15 min 3-4 dager i uka. Hun skrev vel også at turen med hunden ikke telles når hun sier hun skal gå 30 min 2 ganger i uka. All tur hjelper jo. Om hun går med en hund eller uten. Endret 25. september 2023 av elskersommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. september 2023 #28848 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (8 minutter siden): Hun kan jo ikke bruke prevensjonsmiddel fordi hun mener hun får tilbakefall av ME🙈 (mener det var d hun sa men arrester meg om det er feil Da finnes det tabletter og smertestillende man kan ta. Denne diagnosen er relativ vanlig hos kvinner som har født, så helsevesenet kan bidra med løsninger. Men blir ikke like salgbart hvis man er løsningsorientert fremfor å dyrke sykdommer og diagnoser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. september 2023 #28849 Del Skrevet 25. september 2023 caremore skrev (18 minutter siden): Da finnes det tabletter og smertestillende man kan ta. Denne diagnosen er relativ vanlig hos kvinner som har født, så helsevesenet kan bidra med løsninger. Men blir ikke like salgbart hvis man er løsningsorientert fremfor å dyrke sykdommer og diagnoser. Datter har ei venninne med denne sykdommen. Hun har visst til tider mye smerter men disse to er ganske så ofte ute og går seg turer. Eller trener på studio. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. september 2023 #28850 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (48 minutter siden): Datter har ei venninne med denne sykdommen. Hun har visst til tider mye smerter men disse to er ganske så ofte ute og går seg turer. Eller trener på studio. Jeg følger ei med en ME konto, og hun følger mange andre med kroniske sykdommer og de følger henne. Og gjett hvem de følger? Tandberg og Careless. Litt av en bedrift å holde flytende, basert på sykdom og diagnose sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. september 2023 #28851 Del Skrevet 25. september 2023 Jeg spurte FT før SaraE hadde møte med de om dette med merking og fikk svar i dag.. Både SE og Therese mener at de ikke trenger og merke med reklame om bilde er fra livet og opp. Men dette kan jo ikke stemme? Eller misforstår jeg helt? 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. september 2023 #28852 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (26 minutter siden): Jeg spurte FT før SaraE hadde møte med de om dette med merking og fikk svar i dag.. Både SE og Therese mener at de ikke trenger og merke med reklame om bilde er fra livet og opp. Men dette kan jo ikke stemme? Eller misforstår jeg helt? Nei de misforstår. Jeg har skrevet om det før og. De handler ikke om en fast mengde som er synlig. Det er markedsføringsverdi som gjelder. Og de skriver FT i e-posten til deg og. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. september 2023 #28853 Del Skrevet 25. september 2023 Snublefot62 skrev (42 minutter siden): Nei de misforstår. Jeg har skrevet om det før og. De handler ikke om en fast mengde som er synlig. Det er markedsføringsverdi som gjelder. Og de skriver FT i e-posten til deg og. Det hender jeg må ha alt inn med teskje 🙂 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. september 2023 #28854 Del Skrevet 25. september 2023 elskersommer skrev (9 minutter siden): Det hender jeg må ha alt inn med teskje 🙂 Det er ikke du som må ha det inn med teskje men disse to dottene av influensere, som virkelig er tragiske å se på om dagen. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. september 2023 #28855 Del Skrevet 25. september 2023 caremore skrev (4 timer siden): Jeg har samme diagnose, uten at det er noe dramatikk i det. Hun bør få lagt inn spiral, eller gjøre andre tiltak. Det er som sagt ingen dramatikk, og det kan fikses. Håper at hun har fortalt dette til følgerne sine. Det betyr likevel ikke at alle opplever det som deg , slutt å snakke ned de som fakrisk sliter. Jeg er en av de som har store smerter , nei spiral hjalp ikke 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. september 2023 #28856 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) Orly skrev (5 minutter siden): Det betyr likevel ikke at alle opplever det som deg , slutt å snakke ned de som fakrisk sliter. Jeg er en av de som har store smerter , nei spiral hjalp ikke Jeg skriver ikke at alle har det som meg, jeg skriver at det er hjelp å få. Jeg snakker ikke ned de som faktisk sliter men influensere som bruker det som content for å få sympati! Stor forskjell! Endret 25. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. september 2023 #28857 Del Skrevet 25. september 2023 caremore skrev (11 minutter siden): Jeg skriver ikke at alle har det som meg, jeg skriver at det er hjelp å få. Jeg snakker ikke ned de som faktisk sliter men influensere som bruker det som content for å få sympati! Stor forskjell! Du vet jo ikke hvordan SE har det, derfor tenker jeg du kan la være å snakke de ned. Flere burde i grunn snakke om diagnoser som kvinner har 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. september 2023 #28858 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) Orly skrev (4 minutter siden): Du vet jo ikke hvordan SE har det, derfor tenker jeg du kan la være å snakke de ned. Flere burde i grunn snakke om diagnoser som kvinner har Det er jeg enig i, men ikke influensere som ikke klarer å holde det informativt men bruker det som content! Det er forskjellen på å snakke om diagnoser kvinner har og legge det ut på en salgskonto uten å være informativ om saken. Og kredibiliteten til Tandberg er lav, så hun av alle burde ikke legge det ut. Endret 25. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. september 2023 #28859 Del Skrevet 25. september 2023 Glad for at ingen av mine kollegaer lager sånn et styr når vi må endre oss grunnet nye regler Dog er ikke dette nye regler for Sara og Lien, de må bare FØLGE reglene. Snufs for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 25. september 2023 #28860 Del Skrevet 25. september 2023 Ern66 skrev (18 timer siden): Ja ,dette stemmer 😀👍 noe av det beste for mensturasjons smerter er blandt annet bevegelse og aktivitet .🌺 ja S - Stemmer det ja K - Kvile hjelper og T - Tabelett og, som feks Ibux Sånn til info så skjønner man mer enn andre tror😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå