Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gasellen skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri kjøpt truse/bikini fra Careless så jeg vet ikke. Det kan hende hun har denne beskyttelsen på, men jeg tar det på ingen måte som en selvfølge 😅😅

Sant nok 🤭 Jeg var på Careless i går, så på bikiniene, men må ærlig si at jeg husker ikke/registrerte ikke om det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

caremore skrev (13 minutter siden):

For en tid tilbake reklamerte Tandberg for Bubblerom eller Boozt? Jeg har ikke screenshot av den aktuelle reklamen dessverre. Det er noen måneder siden. MEN hun bruker olajakka hun reklamerte for den gang umerket, ikke bare nå men flere ganger etter den aktuelle reklamen. Det har jo fortsatt reklameverdi så det skal vel merkes det også? @J..

IMG_0585.jpeg

Så lenge det har kommersiell verdi skal det merkes.

Mange spør nok hvor jakken er fra,når de får svar sjekker de nettbutikken/butikken og evt kjøper produktet,så mao har den kommersiell verdi og skal merkes,selv om det er "gammel" spons.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (1 minutt siden):

Så lenge det har kommersiell verdi skal det merkes.

Mange spør nok hvor jakken er fra,når de får svar sjekker de nettbutikken/butikken og evt kjøper produktet,så mao har den kommersiell verdi og skal merkes,selv om det er "gammel" spons.

Da er det bare å melde det inn også. Tandberg er virkelig en versting på umerket reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Da er det bare å melde det inn også. Tandberg er virkelig en versting på umerket reklame. 

Hun slår faktisk de fleste influencere på dette punktet,det er ganske ekstremt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
J.. skrev (6 minutter siden):

Hun slår faktisk de fleste influencere på dette punktet,det er ganske ekstremt.

Men påpeker man regelbrudd, er man et…..troll……. 
Ikke alle yrkesgrupper som kan svare på tiltale med skjellsord…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Men legger Cubus dette ut igjen for vanlig salg etterpå? Det er jo hele poenget her.

Det står på sidene til Cubus at undertøy ikke blir lagt ut for salg. Men gir det bort til.f.eks Fretex...

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Det står på sidene til Cubus at undertøy ikke blir lagt ut for salg. Men gir det bort til.f.eks Fretex...

Flott. @Sharp75!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 timer siden):

Hun sier selv at hun eier og driver flere bedrifter og at hun er travel og må jobbe for at ting skal fungere.

Men. Virkeligheten er en helt annen.

Hun startet ikke selskapene selv eller alene. Careless er såkalt ferdigregistrert hylleselskap som er kjøpt. Har ikke stor betydning, men sparer litt tid på oppstarten og mye er bare gjort når en starter. Amicas har Therese Lien som daglig leder og Christoffer Nyhus som styreleder. Careless og Salabim har David Flotve Reme som styreleder og Sara som daglig leder.

Når det gjelder den daglige driften av Careless så driftes nettbutikken av Dignity Collective. Jeg tipper det er det Christoffer Nyhus gjør for de og er ansatt for. Så hun driver ikke nettbutikken.

Når det gjelder den daglige driften av av salg, utsending av varer og mottak av retur har hun i praksis vist at dette er og Dignity Collective. De eier lageret og har ansatte som tar seg av forsendelser.

Når det gjelder avtaler og samarbeid med fabrikker har jo det kommet frem at det er Elements Production AS.

Butikkene er litt ukjent pr nå, men siden hun har to butikker men ingen lønnskost så er det rimelig åpenbart at disse to heller ikke drives av Careless med et eller flere andre selskaper. Min gjetning er på Dignity Collective AS. Dette kan bekreftes om noen bare kan finne en kvittering på noe som er kjøpt i butikkene da org nr og navn skal stå på kvitteringen (lovpålagt - men de har jo droppet å følge loven før...).

Telefonnummeret som oppgis til butikkene er registrert på Dignity Collective - så det er rimelig sikkert at det er de som driver butikkene og.

David Flotve Reme mottar posten som sendes til Careless, Amicas og Salabim og.

Så hva er det igjen av driften da? Jo samle sammen stoffprøver og prøve å kopiere andre etter beste evne. Uunværlig rolle må jeg si!

Drar fram denne. Veldig bra skrevet.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Careless tar retur på undertøy og åpenbart legger de disse ut igjen i nettbutikken uten å merke det som retur eller med lavere pris. Åpenbart fordi de legger ut om det på facebook. Og skriver bokstavelig "retur er lagt ut så nå er det flere størrelser inne!".

Konsekvensen av dette er at man kan oppleve å betale fullpris for ei truse andre har hatt på seg hjemme hos seg. Det er direkte uhygienisk og absolutt noe å kritisere for Careless for. Dette er informasjon jeg mener kunden burde hatt før kjøp, og dermed unnlatelse av informasjon som har betydning for valget om å kjøpe eller ikke kjøpe. Brudd på markedsføringsloven. Igjen.

Jeg kan rett og slett ikke tro at det er tilfelle at de selger returnert undertøy til full pris, samme gjelder returnert badetøy. Det er så hinsides uhygienisk og ekkelt at jeg har nesten ikke ord for det. Og at kundene ikke vet om det er det verste. Ser at kjoler fra slipp forrige torsdag ligger på Finn.no allerede, HVORFOR returnerer de ikke bare kjolene tilbake? De har 14 DAGER retur rett hvor de kan få PENGENE tilbake. Herlighet, dette må være drømmekundene for enhver bedrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 minutter siden):

Jeg kan rett og slett ikke tro at det er tilfelle at de selger returnert undertøy til full pris, samme gjelder returnert badetøy. Det er så hinsides uhygienisk og ekkelt at jeg har nesten ikke ord for det. Og at kundene ikke vet om det er det verste. Ser at kjoler fra slipp forrige torsdag ligger på Finn.no allerede, HVORFOR returnerer de ikke bare kjolene tilbake? De har 14 DAGER retur rett hvor de kan få PENGENE tilbake. Herlighet, dette må være drømmekundene for enhver bedrift. 

Til og med på FB gruppen "Careless model call" postes det produkter som folk ønsker å selge videre..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (Akkurat nå):

Til og med på FB gruppen "Careless model call" postes det produkter som folk ønsker å selge videre..

Men altså kjoler hvor det var dropp for knapt en uke siden? Det er fortsatt god tid til å returnere. Beklager, men det er meget spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså kjoler hvor det var dropp for knapt en uke siden? Det er fortsatt god tid til å returnere. Beklager, men det er meget spesielt. 

Ja.

Og helt enig.

Samme med Finn annonsene,de ligger jo ute lenge så hadde jo vært mer effektivt å sende tilbake.

Er noe som skurrer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (8 minutter siden):

Noen sier det er tungvint å returnere, jeg vet ikke. Har ikke handlet der, kommer aldri til å gjøre det heller. Forstår meg heller ikke på de som handler der.. 

Men hvis det er tungvint kan jo det være en årsak til at mange prøver å selge produktene med rare former. Du må vel ha kroppen til SE for at det skal passe. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
J.. skrev (6 minutter siden):

Ja.

Og helt enig.

Samme med Finn annonsene,de ligger jo ute lenge så hadde jo vært mer effektivt å sende tilbake.

Er noe som skurrer.

Kan ikke se at det ligger noe truser på Finn? Muligens ikke så rart, man kjøper vel ikke sånt uansett om det skrives at det ikke er brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at det ligger noe truser på Finn? Muligens ikke så rart, man kjøper vel ikke sånt uansett om det skrives at det ikke er brukt. 

Mente kjoler (og bikinisett),på Finn altså.

Siden du nevnte ferske dropp med kjoler blir allerede vidersolgt istedet for å bli returnert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Noen sier det er tungvint å returnere, jeg vet ikke. Har ikke handlet der, kommer aldri til å gjøre det heller. Forstår meg heller ikke på de som handler der.. 

Men hvis det er tungvint kan jo det være en årsak til at mange prøver å selge produktene med rare former. Du må vel ha kroppen til SE for at det skal passe. 

Er denne grunnen jeg også har sett men man må jo "bare" printe ut returlapp selv og sende tilbake.

Zalando har samme ordning.

Tror problemet heller er at man kun kan velge gavekort eller annet produkt som "retur valg",ikke få tilbake penger eller nytt samme produkt i annen størrelse (fordi det er utsolgt).

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Er ganske merkelig🙈 denne lå på Tise

IMG_20230801_182052.jpg

Ligger 5(!) av samme kjole på Finn til salgs.

Av 202 Finn annonser,er 187 SALG AV Carelessprodukter..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (25 minutter siden):

Er ganske merkelig🙈 denne lå på Tise

IMG_20230801_182052.jpg

Hø? Handler folk helt hodeløst på grunn av hypingen og «feil» på bestillings systemet hver gang  Careless har «dropp». 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Takk for det og det står vel undertøy om jeg ikke gikk glipp av noe, ikke badetøy som jeg skrev om først?

Enig med deg i at det samme om det er undertøy eller badetøy. Dessuten, i teorien kan noen ta med seg badetøy og undertøy inn på et prøverom på HM, kle seg nakne og prøve, og henge det ut igjen. Folk gjør mye rart, you never know😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...