Gjest Kattedama Skrevet 15. mai 2023 #20141 Del Skrevet 15. mai 2023 Sharp75! skrev (8 minutter siden): Men Reme dukker alltid opp 🤔 Tror han styrer for mye i kulissene...... Nå synser du og spekulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. mai 2023 #20142 Del Skrevet 15. mai 2023 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 15. mai 2023 #20143 Del Skrevet 15. mai 2023 Oppfordrer alle til å gå inn å se på frujohansen.no sin instagramstory nå!! 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. mai 2023 #20144 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) MøllersTran skrev (11 minutter siden): Oppfordrer alle til å gå inn å se på frujohansen.no sin instagramstory nå!! 100 enig! Sett i lys av hennes story, så har Tandberg klart å klemme inn snikreklame og kosemose innlegg i forbindelse med både navnefest og 17.Mai! Så løp og kjøp bikinier folkens! Endret 15. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mai 2023 #20145 Del Skrevet 15. mai 2023 Lill skrev (14 minutter siden): 100 enig! Sett i lys av hennes story, så har Tandberg klart å klemme inn snikreklame og kosemose innlegg i forbindelse med både navnefest og 17.Mai! Så løp og kjøp bikinier folkens! Tandberg tjener penger på relasjonen hun har til følgerne sine. Dette er ikke noe nytt at det er slik influencere operere for å tjene penger. Alt, absolutt av innhold er en del av den kommersielle virksomheten. På tide at enkelte våkner opp og ser realitetene her. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. mai 2023 #20146 Del Skrevet 15. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (17 minutter siden): Tandberg tjener penger på relasjonen hun har til følgerne sine. Dette er ikke noe nytt at det er slik influencere operere for å tjene penger. Alt, absolutt av innhold er en del av den kommersielle virksomheten. På tide at enkelte våkner opp og ser realitetene her. Problemet er at når Tandberg snikreklamerer i alle settinger, og hun ikke blir tatt for det så vet ikke følgerne at de blir utsatt for både lovbrudd og snikreklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 15. mai 2023 #20147 Del Skrevet 15. mai 2023 Håper alle er flinke og melder bedriften inn til Forbrukertilsynet. Også håper jeg noen granskende journalister begynner å grave i Ad sales, Reme og alle bedriftene de styrer. Rulle frem all shady business. For på Kvinneguiden slettes jo alt som gjør at denne bedriften blir stressa. Godt at TV2 og Bloggerne avsluttet samarbeidet🥳 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 15. mai 2023 #20148 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) Plast skrev (4 minutter siden): Også håper jeg noen granskende journalister begynner å grave i Ad sales, Reme og alle bedriftene de styrer. Rulle frem all shady business. 😉 Endret 15. mai 2023 av Verba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. mai 2023 #20149 Del Skrevet 15. mai 2023 Lill skrev (13 minutter siden): Problemet er at når Tandberg snikreklamerer i alle settinger, og hun ikke blir tatt for det så vet ikke følgerne at de blir utsatt for både lovbrudd og snikreklame. Ja, det er også en del av problematikken. En stor del også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2023 #20150 Del Skrevet 15. mai 2023 Plast skrev (47 minutter siden): Håper alle er flinke og melder bedriften inn til Forbrukertilsynet. Også håper jeg noen granskende journalister begynner å grave i Ad sales, Reme og alle bedriftene de styrer. Rulle frem all shady business. For på Kvinneguiden slettes jo alt som gjør at denne bedriften blir stressa. Godt at TV2 og Bloggerne avsluttet samarbeidet🥳 Jeg melder bedriften hver eneste dag.. å håper alle gjør det samme 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 15. mai 2023 #20151 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg gikk innpå Salabim.kids nå. Ikke noe som er lagt ut siden 18.april. Gikk visst ikke så bra dette Sara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2023 #20152 Del Skrevet 15. mai 2023 Verba skrev (41 minutter siden): Jeg gikk innpå Salabim.kids nå. Ikke noe som er lagt ut siden 18.april. Gikk visst ikke så bra dette Sara? Det var garantert ikke noe suksess.. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. mai 2023 #20153 Del Skrevet 15. mai 2023 Sprite skrev (8 timer siden): La spesielt merke til hvordan hun ordla seg… «idag er en spesiell dag, men ikke V sin bursdag» 🤦🏻♀️ Det blir etterlyst etterrettelighet fra SE gang på gang i denne tråden… Det burde vel være like viktig for alle. Eller? Her vrenger du på det hun sa, og «siterer» henne på noe du «spesielt la merke til», men som faktisk ikke er i nærheten av det som ble sagt! Hvorfor gjør du det? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 15. mai 2023 #20154 Del Skrevet 15. mai 2023 Kan noen forklare Reme? Eller blir det bare slettet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 16. mai 2023 #20155 Del Skrevet 16. mai 2023 MøllersTran skrev (35 minutter siden): Flott for Sara!!!! 🏆👏👏👏Det er imponerende det hun har fått til!! 👏👏🫶 Håper hun nå tar seg et steg tilbake og ser hva som fungerer godt, mindre godt, og hvordan hun kan gjøre bedriften best mulig for kundene. Jeg tviler ikke på at det er mange som er fornøyde, men juks med anmeldelser, rotete kundeservice og tull med størrelser går igjen på Trustpilot. Jeg tror ikke det er heldig for Careless på sikt, hvis dette fortsetter. Brudd på markedsføringsloven og eksponering av mindreårige i reklamesammenheng går også igjen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 16. mai 2023 #20156 Del Skrevet 16. mai 2023 Det jobbes på av quinnegirlza nå😂 1 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 16. mai 2023 #20157 Del Skrevet 16. mai 2023 18 hours ago, Snublefot62 said: Jeg tror det. Men samtidig så ble det jo påpekt en del fordringer i årsregnskapet til et Dignity Collective AS, som sannsynligvis leverer noen tjenester til Careless AS. Kan og være at de faktisk leverer lager, logistikk og kundeservice til Careless AS. Men det etterlater jo da tre sannsynlige alternativ; 1) Sara Emilie har egentlig ganske fri rolle i Careless AS, og kunne fint tatt seg permisjon i forbindelse med fødsel av L. 2) Sara Emilie leier denne tjenesten fra Dignity Collective AS og får i retur laber kvalitet på innsatsen som gjøres (feilplukkinger, treg svartid ++). 3) Sara Emilie leier noen tjenester fra Dignity Collective AS men står for ordrehåndtering, forsendelser og etc selv - og sparer dermed utgifter og lønnskostnader for at noen gjør dette. 1 setter ikke SE i godt lys. 2 setter ikke Dignity Collective AS i godt lys. 3 viser bare at driften er kunstig rimelig på nåværende tidspunkt og vil sannsynligvis ikke takle vekst. Det er vel en blanding. Lagret er vel i Kristiansand så tror ikke hun kan håndtere ordre og forsendelse på det jevne, men hun har jo vist at hun pakker og sender ved lansering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. mai 2023 #20158 Del Skrevet 16. mai 2023 Rosa Sitron skrev (2 minutter siden): Det er vel en blanding. Lagret er vel i Kristiansand så tror ikke hun kan håndtere ordre og forsendelse på det jevne, men hun har jo vist at hun pakker og sender ved lansering. Joda. Fint å få noe å snappe om tenker jeg Det er jo ikke sjeldent ordførere er rundt å tar første spadetak på større prosjekter heller, men det betyr ikke at de har bidrat særlig i byggeprosessen. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 16. mai 2023 #20159 Del Skrevet 16. mai 2023 1 hour ago, Snublefot62 said: Joda. Fint å få noe å snappe om tenker jeg Det er jo ikke sjeldent ordførere er rundt å tar første spadetak på større prosjekter heller, men det betyr ikke at de har bidrat særlig i byggeprosessen. Nei, men med amicas iallfall så sa de jo selv at de gjorde det for å spare penger om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermegåsa Skrevet 16. mai 2023 #20160 Del Skrevet 16. mai 2023 Rosa Sitron skrev (2 minutter siden): Nei, men med amicas iallfall så sa de jo selv at de gjorde det for å spare penger om jeg husker rett. Velkommen til teateroppsetningen «Sånn jobber vi så vi kan selge kjoler fra Kina kjeeeempebillig!» Se og lær andre som vil selge kjoler til nesten 3000,-! Vis hvordan du liksom må stå skikkelig på og ikke engang har råd til å ha lagerarbeider til å gjøre dette. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå