Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19941 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) J.. skrev (19 minutter siden): https://www.nrk.no/mr/bik-bok-tar-grep-etter-storrelsekritikk-1.14026259 BikBok var i hardt vær for å ikke følge standard EU størrelsestabell,men det var vel fordi slanke jenter følte seg store pga størrelsene. Når det går andre veien,er det visst bare tipptopp. Stemmer.. Husker det var snakk og skriverier om dette. Meget merkelig at et klesmerke som angivelig skal tette hullene i markedet og promoterer mangfold, ekskluderer de som «passer inn i» EU sin størrelsestabell. Jeg bruker M og i noen tilfeller S i klær.. hadde druknet i Saras størrelse M. Endret 13. mai 2023 av Sharpa VinterBerg 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19942 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden): Feelgood ja.. men en person med respekt for faget sitt, lager ikke feelgood størrelser. De opererer med «normale» klestabeller og opplyser om klærne er beregnet for større fasonger, kropper. Jeg ser heller ikke problemet med å si at Careless ER plus size? Det er jo ingen skam i det,men det fremgår jo slik når hun påstår det er "for alle",men størrelsene viser jo at det åpenbart ikke er det. Enten endre størrelsene til reell EU tabell som andre må,eller innrømme at det er en plus size butikk. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19943 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) J.. skrev (2 minutter siden): Jeg ser heller ikke problemet med å si at Careless ER plus size? Det er jo ingen skam i det,men det fremgår jo slik når hun påstår det er "for alle",men størrelsene viser jo at det åpenbart ikke er det. Enten endre størrelsene til reell EU tabell som andre må,eller innrømme at det er en plus size butikk. Det er ikke noe problem i det hele tatt å si at dette er klær laget for større kropper. Er ingen skam det. Hadde vært supert om hun var ærlig om dette. Det er en grunn til at folk kommer med tilbakemeldinger om at klærne er for store og sender dem i retur. Endret 13. mai 2023 av Sharpa VinterBerg 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19944 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Størrelsene hos Careless svinger solide 10-14(!) cm å gå på (feks 84-94 cm). I "normale" str er 5 cm,én str opp. Går man feks fra 95 til 100,har man gått opp en str. Mens her går jo str opp 10 cm pr str og påstår ennå å være samme str. Endret 13. mai 2023 av J.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19945 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Størrelsene hos Careless svinger solide 10-14(!) cm å gå på (feks 84-94 cm). I "normale" str er 5 cm,én str opp. Går man feks fra 95 til 100,har man gått opp en str. Mens her går jo str opp 10 cm pr str og påstår ennå å være samme str. Som jeg har sagt tidligere; Tandberg er en amatør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 13. mai 2023 #19946 Del Skrevet 13. mai 2023 Hver gang det kommer dårlig anmeldelse på trustpilot, kommer det det ny med full score like etter. Denne gangen også med skryt over kundeservice. Disse anmeldelsene er aldri med fult navn. Personene har heller ikke lagt inn anmeldelser hos noen andre bedrifter. Fremstår lite troverdig spør dere meg. 9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19947 Del Skrevet 13. mai 2023 Litt på siden,men syns det er litt rart/dårlig gjort å døpe 2/3,men siste så innser man plutselig at man "uansett ikke har et forhold til kirken"? Kjipt hvis ungdommen vil konfirmeres i kirken å må døpes som 15åring.. Fælt så mye som har endret seg med ny mann,visstnok. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19948 Del Skrevet 13. mai 2023 An.onym skrev (9 minutter siden): Hver gang det kommer dårlig anmeldelse på trustpilot, kommer det det ny med full score like etter. Denne gangen også med skryt over kundeservice. Disse anmeldelsene er aldri med fult navn. Personene har heller ikke lagt inn anmeldelser hos noen andre bedrifter. Fremstår lite troverdig spør dere meg. Rart det der! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. mai 2023 #19949 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) J.. skrev (24 minutter siden): Litt på siden,men syns det er litt rart/dårlig gjort å døpe 2/3,men siste så innser man plutselig at man "uansett ikke har et forhold til kirken"? Kjipt hvis ungdommen vil konfirmeres i kirken å må døpes som 15åring.. Fælt så mye som har endret seg med ny mann,visstnok. Kan det være at de andre er døpt pga av sin far, at han fikk sitt ønske oppfylt og nå er det 2 foreldre som er enig og ikke ønsker og døpe sitt barn? Ting trenger ikke å være endret i det hele tatt, så det vet vi ikke noen ting om. Endret 13. mai 2023 av Sharp75! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 13. mai 2023 #19950 Del Skrevet 13. mai 2023 An.onym skrev (35 minutter siden): Hver gang det kommer dårlig anmeldelse på trustpilot, kommer det det ny med full score like etter. Denne gangen også med skryt over kundeservice. Disse anmeldelsene er aldri med fult navn. Personene har heller ikke lagt inn anmeldelser hos noen andre bedrifter. Fremstår lite troverdig spør dere meg. Minner om svindel.. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 13. mai 2023 #19951 Del Skrevet 13. mai 2023 An.onym skrev (37 minutter siden): Hver gang det kommer dårlig anmeldelse på trustpilot, kommer det det ny med full score like etter. Denne gangen også med skryt over kundeservice. Disse anmeldelsene er aldri med fult navn. Personene har heller ikke lagt inn anmeldelser hos noen andre bedrifter. Fremstår lite troverdig spør dere meg. Veldig spesielt 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19952 Del Skrevet 13. mai 2023 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Kan det være at de andre er døpt pga av sin far, at han fikk sitt ønske oppfylt og nå er det 2 foreldre som er enig og ikke ønsker og døpe sitt barn? Ting trenger ikke å være endret i det hele tatt, så det vet vi ikke noen ting om. Jeg syns fortsatt det er sært å legge et sånt skille på barna. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 13. mai 2023 #19953 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Jeg syns fortsatt det er sært å legge et sånt skille på barna. Det ligger nok en privat grunn bak det valget. En i min familie gjorde det samme, og det var på grunn av at far til barn nr 3 hadde et sterkt ønske om dåp, i motsetning til far til de to eldste. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2023 #19954 Del Skrevet 13. mai 2023 Etter syv 1-2 stjerners negative tilbakemeldinger på trustpilot,er den siste 5 stjerner,og kunden har så klart kjøpt ALT Careless selger (kjole,undertøy OG bikini. Aldri hatt problemer med størrelsen,super kundeservice og ingen problemer med retur. Har lagt merke til at alle 5stjerners tilbakemeldingene alle har samme ordlyd,alt er bare supert! Ganske hard kontrast til alle andre anmeldelser som virker mer realistiske,hvofor vente til man har kjøpt alt fra Careless før man dropper en rate på produktet feks? 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. mai 2023 #19955 Del Skrevet 13. mai 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Jeg syns fortsatt det er sært å legge et sånt skille på barna. Så om man får barn med en ny mann så har han ingenting han skal ha sagt? Flere uttrykker jo sitt misnøye at SE bestemmer alt, kanskje han har sagt noe nå? Ikke vet jeg. Tenker høyt. Noe skille blir det når man får ny familie med ny mann, enten man vil eller ikke, så må man bare gjør det skulle minst mulig, en dåp eller ikke er nok ikke det verste. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 13. mai 2023 #19956 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Det er jeg som har lagt inn siste anmeldelse. Og den er ekte. Jeg bruker egentlig ikke Trustpilot, men ble inspirert av kommentarene her inne til å legge inn min egen anmeldelse - som faktisk er ganske lik den jeg har lagt inn på careless sine egne sider. Se kjole Belle - black cherry. Jeg nevner hempa også der. Har kun levert en anmeldelse på denne kjolen. Jeg pleier vanligvis ikke å gi rating, men fordi det er så mye negativt som jeg ikke kjenner meg igjen i mtp min egen erfaring, så velger jeg å gi min motvekt. Jeg har følgende om det skulle være relevant: Belle maxi kjole X1 Aurora midikjole X2 Truser, string X3 BH, vanlig x2 Bikini og truse fra forrige kolleksjon Jeg kjøpte også kimono/shorts, men returnerte den da den ikke passet. Jeg bruker ikke fult navn da jeg ikke ønsker å indekseres. Jeg følger denne tråden, kommenterer ikke mye, men dere koker mye suppe på spiker. Jeg vurderte å sende inn bilder av førerkort og selfie for å få en checkbox på min Trustpilot profil, men bestemte meg for å ikke gjøre det, men jeg kan fortsatt gjøre det, siden dere tror det ikke er en reel anmeldelse av careless. God helg, damer. Endret 13. mai 2023 av ichyspider 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19957 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) ichyspider skrev (8 minutter siden): Det er jeg som har lagt inn siste anmeldelse. Og den er ekte. Jeg bruker egentlig ikke Trustpilot, men ble inspirert av kommentarene her inne til å legge inn min egen anmeldelse - som faktisk er ganske lik den jeg har lagt inn på careless sine egne sider. Se kjole Belle - black cherry. Jeg nevner hempa også der. Har kun levert en anmeldelse på denne kjolen. Jeg pleier vanligvis ikke å gi rating, men fordi det er så mye negativt som jeg ikke kjenner meg igjen i mtp min egen erfaring, så velger jeg å gi min motvekt. Jeg har følgende om det skulle være relevant: Belle maxi kjole X1 Aurora midikjole X2 Truser, string X3 BH, vanlig x2 Jeg kjøpte også kimono/shorts, men returnerte den da den ikke passet. Jeg bruker ikke fult navn da jeg ikke ønsker å indekseres. Jeg følger denne tråden, kommenterer ikke mye, men dere koker mye suppe på spiker. Jeg vurderte å sende inn bilder av førerkort og selfie for å få en checkbox på min Trustpilot profil, men bestemte meg for å ikke gjøre det, men jeg kan fortsatt gjøre det, siden dere tror det ikke er en reel anmeldelse av careless. God helg, damer. Hvorfor i all veden skriver du ikke dette innlegget med ditt fulle navn? Du vurderte å legge inn førerkort og selfie, men velger å være anonym på dette forumet? Det du skriver har ingen kredibilitet overhodet #tingsomikkeskjedde Endret 13. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mai 2023 #19958 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Lill skrev (På 9.5.2023 den 13.29): Jeg kan jo bidra i så måte. Hvordan kan man være utsolgt for en vare, når man har flere av disse i butikk? Det henger ikke på greip. Den riktige måten å formulere det på er at de tomme for de på nettsiden deres., hvis det er det hun mener. Det er mye skrivefeil på hennes salgskanaler. Det ser lite profesjonelt ut. Her er det formuleringen som er feil, men poenget mitt står. Hvordan kan kjolene ha vært utsolgt, når enkelte av disse selges på lagersalg? For redusert pris? Endret 13. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. mai 2023 #19959 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Hvordan kan kjolene ha være utsolgt, når enkelte av disse selges på lagersalg? For redusert pris? Men dette med lagersalg på Facebook . Hvem selger der? Er det privatpersoner? Firma careless? Er det lagersalg som kjøper kjoler og selger videre? Er ikke første plagget som er lagt ut fra careless 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. mai 2023 #19960 Del Skrevet 13. mai 2023 Lill skrev (11 minutter siden): Hvordan kan kjolene ha vært utsolgt, når enkelte av disse selges på lagersalg? For redusert pris? Ser ut som de selger 1 kjole. Er samme pris 1299. Kan jo være en av de som har den siden har kjøpt den og velger å selge den der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå