elskersommer Skrevet 12. mai 2023 #19901 Del Skrevet 12. mai 2023 Smurfii skrev (50 minutter siden): Føler hun snakker R skikkelig ned..🥺 og selv om hun i en alder av 30 lever i en skikkelig fjortis rosa forelskelse boble håper jeg virkelig hun husker på at hun har to barn fra tidligere forhold som også trenger hennes oppmerksomhet💗 Det som overrasker meg mest er at hun har blitt sammen med en som ikke tåler å være med på et bilde engang, R var litt med akkurat der. Må være vanskelig å være så kamerasky og være sammen med noen som har en sånn type «jobb» som hun har😝 Heia han for at han har dette ønske.. vil noen se han så vet man hvor han jobber. Men jeg synes det alikevel er merkelig at hun skjermer han for alt det er verdt mens hun utleverer barna. Det burde vært motsatt 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 12. mai 2023 #19902 Del Skrevet 12. mai 2023 – Jeg har vært ganske åpen rundt at jeg synes det har vært ganske tungt å bo så lang unna hjembygda. Det er langt unna for henne, men ikke for barna. Hun sier det er 10/12 minutter. Uansett, hun gjør som hun vil, selvfølgelig. Barn er flinke til å tilpasse seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. mai 2023 #19903 Del Skrevet 12. mai 2023 Fru G skrev (21 minutter siden): – Jeg har vært ganske åpen rundt at jeg synes det har vært ganske tungt å bo så lang unna hjembygda. Det er langt unna for henne, men ikke for barna. Hun sier det er 10/12 minutter. Uansett, hun gjør som hun vil, selvfølgelig. Barn er flinke til å tilpasse seg. Men å flippe det rundt å tenke at det vil/kan bli tungt for ungene å "bo langt unna hjembygda" er visst ikke så farlig. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. mai 2023 #19904 Del Skrevet 12. mai 2023 Voldsomt til eksponering av mindreårig i dag. Både helseopplysninger, bilder, og tekst. Hun gir seg seg selv et klapp på skuldra på hvordan brudd med x ble gjennomført. Skjønner ikke at folk opplever dette interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. mai 2023 #19905 Del Skrevet 12. mai 2023 Lill skrev (11 minutter siden): Voldsomt til eksponering av mindreårig i dag. Både helseopplysninger, bilder, og tekst. Hun gir seg seg selv et klapp på skuldra på hvordan brudd med x ble gjennomført. Skjønner ikke at folk opplever dette interessant. Fordi hun når 2 ulike målgrupper med begge temaer = reaksjoner/svar på storyene=penger i kassa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 12. mai 2023 #19906 Del Skrevet 12. mai 2023 GhostHug skrev (4 timer siden): Da har jeg fått svar fra Careless allerede, på under 24 timer. Riktig topp er sendt allerede og jeg sender den andre i retur, jeg skal ikke betale for dette. Positivt overrasket etter å ha lest så mange dårlige omtaler. Dette var egentlig ganske viktig for meg. Jeg sliter med komplekser for kroppen min pga alvorlig spiseforstyrrelse. Med denne (miami + high waist truse) tror jeg at jeg skal orke å bade når det ikke er andre mennesker rundt iallfall❤️ Bra det ordnet seg for deg! håper du bader mye i sommer uansett hvilket badetøy du bruker! 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mai 2023 #19907 Del Skrevet 12. mai 2023 Lill skrev (2 timer siden): Voldsomt til eksponering av mindreårig i dag. Både helseopplysninger, bilder, og tekst. Hun gir seg seg selv et klapp på skuldra på hvordan brudd med x ble gjennomført. Skjønner ikke at folk opplever dette interessant. Men V skal ha privatlivet sitt🙈 skjønner ingenting jeg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 12. mai 2023 #19908 Del Skrevet 12. mai 2023 elskersommer skrev (9 minutter siden): Men V skal ha privatlivet sitt🙈 skjønner ingenting jeg Det er nok bare noe de sier. Jeg hadde ikke visst hvem han var hadde det ikke vært for at han og SE gikk ut i lokalavisa når butikken åpnet. Ble jo sjokkert når jeg skjønte hvem han var, handler ofte i den butikken, sett han hver gang😂 Så kom ikke her å si at han vil være privat, bare tull. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 12. mai 2023 #19909 Del Skrevet 12. mai 2023 litenstjerne skrev (6 minutter siden): Det er nok bare noe de sier. Jeg hadde ikke visst hvem han var hadde det ikke vært for at han og SE gikk ut i lokalavisa når butikken åpnet. Ble jo sjokkert når jeg skjønte hvem han var, handler ofte i den butikken, sett han hver gang😂 Så kom ikke her å si at han vil være privat, bare tull. Som tidligere nevnt i tråden, har hun bilde av både han og den lille på FB profilen sin. Privat? Nei. Eksponering av barn? Ja 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 12. mai 2023 #19910 Del Skrevet 12. mai 2023 Spent om hun nevner noe om Me dagen idag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 12. mai 2023 #19911 Del Skrevet 12. mai 2023 Leste nettopp en jodel om en kunde som opplever at kjolen fra Careless ikke har blitt sendt enda. Vedkommende skriver at kundeservice ikke svarer. Sara som sa kjolene garantert kom frem til 17.mai... Da bør de raska på gitt. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 12. mai 2023 #19912 Del Skrevet 12. mai 2023 1789 skrev (8 timer siden): Ved fjernsalg slik som nettshopping så har man 14 dagers angrerett uansett, og her kan ikke butkkene kreve at man kun kan få en tilgodelapp, men man skal ha mulighet til å få pengene igjen. Men det som ble sitert fra CareLess her var vel i det tilfelle man ønsker å bytte produkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 12. mai 2023 #19913 Del Skrevet 12. mai 2023 MøllersTran skrev (2 timer siden): Som tidligere nevnt i tråden, har hun bilde av både han og den lille på FB profilen sin. Privat? Nei. Eksponering av barn? Ja Nå er ikke jeg en av de som går inn på Facebook profiler for å finne ut hvem partneren til en kjent person er😅 så hadde han ikke vært i avisen så hadde jeg aldri kjent han igjen. Og ja, eksponering av barn har jo SE holdt på med siden starten. Selv om vi ikke ser bilder av de større barna så vet vi alt om helsen og annen info om dem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. mai 2023 #19914 Del Skrevet 12. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 12. mai 2023 #19915 Del Skrevet 12. mai 2023 Det er seriøst hinsides hvor mye snikreklame hun dama der driver med! Hjelper det i hele tatt egentlig å melde inn ting til FT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 12. mai 2023 #19916 Del Skrevet 12. mai 2023 Verba skrev (29 minutter siden): Det er seriøst hinsides hvor mye snikreklame hun dama der driver med! Hjelper det i hele tatt egentlig å melde inn ting til FT? Man må bare fortsette! Ikke stort annet å gjøre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 12. mai 2023 #19917 Del Skrevet 12. mai 2023 Sawyer skrev (29 minutter siden): Man må bare fortsette! Ikke stort annet å gjøre Absolutt! Jeg føler nesten at hun føler seg så trygg på alt, at hun gir rett og slett F. Helt sykt faktisk hvor mye snikreklame hun driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mai 2023 #19918 Del Skrevet 12. mai 2023 Verba skrev (1 time siden): Det er seriøst hinsides hvor mye snikreklame hun dama der driver med! Hjelper det i hele tatt egentlig å melde inn ting til FT? Det er så sykt mye å jeg sier ifra til Forbrukertilsynet hver dag 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. mai 2023 #19919 Del Skrevet 12. mai 2023 Sawyer skrev (48 minutter siden): Man må bare fortsette! Ikke stort annet å gjøre Om vi er mange som gjør dette hver eneste dag så må de vel se på dette til slutt 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 13. mai 2023 #19920 Del Skrevet 13. mai 2023 Sawyer skrev (8 timer siden): Man må bare fortsette! Ikke stort annet å gjøre Verba skrev (8 timer siden): Absolutt! Jeg føler nesten at hun føler seg så trygg på alt, at hun gir rett og slett F. Helt sykt faktisk hvor mye snikreklame hun driver med! elskersommer skrev (8 timer siden): Det er så sykt mye å jeg sier ifra til Forbrukertilsynet hver dag Gir Forbrukertilsynet noe tilbakemelding på slike meldinger som blir sendt inn? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå