Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

J.. skrev (1 time siden):

Men hos Careless skjer det jo like ofte som at folk får riktig bestilling.

Det er faktisk helt latterlig.

Leser de i det hele tatt bestillingene?

Når jeg har sett snapper fra lageret og pakking har jeg stusset over at ordrene ligger i det som ser ut som uorganiserte hauger. Det virker litt ustrukturert. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Vi hadde ikke hatt mulighet til å sponse henne med dette. Så hun måtte pent betale selv. Men siden de hadde masse dugnader og jobbet mye etter jobb/ferier/helger så ble det ikke mye på hver

Og det er jo flott for henne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (30 minutter siden):

De pengene for sekkesalget bør også gå til veldedighet.

Gi noen andre sine penger til veldedighet? Altså, hun har mer enn nok midler til å kunne donert både klær OG 16 tusen kroner fra egen lomme. 

Men for all del, om hun donerer det hun har solgt for, så er det bedre enn ingenting. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (7 minutter siden):

Når jeg har sett snapper fra lageret og pakking har jeg stusset over at ordrene ligger i det som ser ut som uorganiserte hauger. Det virker litt ustrukturert. 

Enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla_s skrev (2 minutter siden):

Gi noen andre sine penger til veldedighet? Altså, hun har mer enn nok midler til å kunne donert både klær OG 16 tusen kroner fra egen lomme. 

Men for all del, om hun donerer det hun har solgt for, så er det bedre enn ingenting. 

Var det jeg mente, at når hun først velger å gjøre noe så umusikalsk som å selge klær til høystbydende så er det minste å gi det til veldedighet. 

At noen velger å kjøpe disse klærne for 16 000 er virkelig ikke noe jeg ville gjort og den som har gjort det burde kanskje tenke seg om en gang eller to til den også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (59 minutter siden):

Det ang at de holder igjen noen plagg pga retur og bytting har Sara sagt ganske mange ganger.

Dette gjelder ikke nå iallfall.

Fra Careless.no:

Sitat

Ønsker du å bytte til annen modell, farge eller størrelse eller tilgodelapp har du 30 dager på deg. Husk at du selv må legge inn en ny bestilling på det du ønsker å bytte til. Ønsker du å bytte til en vare som er utsolgt må du returnere varen og velge å motta tilgodelapp. Meld deg på venteliste og bli varslet dersom varen blir tilgjengelig igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (8 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å selge vareprøver.

Selvfølgelig er det lov å selge vareprøver! Man betaler for vareprøver også. Ofte er de plaggene i bedre kvalitet og perfekt utført søm. Da bestiller kunden opp stort kvanta, og kvaliteten går ned på de ferdigproduserte plaggene. Dette gjelder de useriøse fabrikkene som blant annet SE samarbeider med. 

Endret av Blåmuggost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (10 timer siden):

Dette gjelder ikke nå iallfall.

Fra Careless.no:

Ved fjernsalg slik som nettshopping så har man 14 dagers angrerett uansett, og her kan ikke butkkene kreve at man kun kan få en tilgodelapp, men man skal ha mulighet til å få pengene igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1789 skrev (4 minutter siden):

Ved fjernsalg slik som nettshopping så har man 14 dagers angrerett uansett, og her kan ikke butkkene kreve at man kun kan få en tilgodelapp, men man skal ha mulighet til å få pengene igjen. 

Lite som følger "spillereglene" hos denne butikken..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Lite som følger "spillereglene" hos denne butikken..

Dessverre ja. Litt synd for henne at angrerettloven er ufravikelig, og skulle folk melde dette til Forbrukertilsynet er det ikke hun som får medhold der, og alle Forbrukertilsynssaker er offentlig og tilgjengelig informasjon for alle å lese. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått svar fra Careless allerede, på under 24 timer.
Riktig topp er sendt allerede og jeg sender den andre i retur, jeg skal ikke betale for dette.

Positivt overrasket etter å ha lest så mange dårlige omtaler.

Dette var egentlig ganske viktig for meg. Jeg sliter med komplekser for kroppen min pga alvorlig spiseforstyrrelse. Med denne (miami + high waist truse) tror jeg at jeg skal orke å bade når det ikke er andre mennesker rundt iallfall❤️

• Liker 8
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (13 minutter siden):

Riktig topp er sendt allerede og jeg sender den andre i retur, jeg skal ikke betale for dette.

Dette var egentlig ganske viktig for meg. Jeg sliter med komplekser for kroppen min pga alvorlig spiseforstyrrelse. Med denne (miami + high waist truse) tror jeg at jeg skal orke å bade når det ikke er andre mennesker rundt iallfall❤️

Så flott det ordner seg for deg 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter og forstår ikke de som handler klær fra disse influencerne😂 Skikkelig kjedelige Olga på 59 år - stil, og til DEN prisen! 😵‍💫 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym0123456789 skrev (6 minutter siden):

Fatter og forstår ikke de som handler klær fra disse influencerne😂 Skikkelig kjedelige Olga på 59 år - stil, og til DEN prisen! 😵‍💫 

Unødvendig å kritisere andres klessmak. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (39 minutter siden):

Så bra.

Men jeg klarer ikke helt å dele entusiasmen din med at nettbutikken følger norsk lov. Det burde være et minimum.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Så bra.

Men jeg klarer ikke helt å dele entusiasmen din med at nettbutikken følger norsk lov. Det burde være et minimum.

Det er jeg enig i, men jeg fryktet det verste ut ifra hva jeg har lest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hun snakker R skikkelig ned..🥺 og selv om hun i en alder av 30 lever i en skikkelig fjortis rosa forelskelse boble håper jeg virkelig hun husker på at hun har to barn fra tidligere forhold som også trenger hennes oppmerksomhet💗

Det som overrasker meg mest er at hun har blitt sammen med en som ikke tåler å være med på et bilde engang, R var litt med akkurat der. Må være vanskelig å være så kamerasky og være sammen med noen som har en sånn type «jobb» som hun har😝

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...