Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J.. skrev (Akkurat nå):

Fikk også oppfylt ønske om flere følgere (økt fra 39 til 80).

Men man av disse kommer til å falle av da nyheten om fødsel har lagt seg.

Leser hun åpna IG og lukka igjen. Et annet sted leser bekymringer pga lite oppdatering . Tenk å styre med åpne og lukke IG  når en er på sykehuset for å føde . Bare for å få følgerne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 minutt siden):

Leser hun åpna IG og lukka igjen. Et annet sted leser bekymringer pga lite oppdatering . Tenk å styre med åpne og lukke IG  når en er på sykehuset for å føde . Bare for å få følgerne 

Ganske patetisk.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Ganske patetisk.

Nå har hun bevist hvor sulten hun er etter følgerne og oppmerksomhet . Tenk miste sin spesielle tid til telefon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (9 timer siden):

hun er sikkert igangsatt. Da får man veneflon 😊

Det kan se sånn ut, også med tanke på babyens vekt, at dette var en overtidsfødsel ja. Gratulerer til SaraE. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Det kan se sånn ut, også med tanke på babyens vekt, at dette var en overtidsfødsel. Gratulerer til SaraE. 

Er ikke 3400 gram vanlig vekt på babyer?

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Så rundt klokken 09:15 søndag 19 februar 2023 ble litt av Luke eksponert for flere hundre tusen snap brukere, Instagram brukere og vg.no lesere.

Det blir bare et tidsspørsmål før han blir eksponert i detalj.

Jepp.. 

Tenker at når de 41K nye følgerne starter å falle fra,starter eksponeringen.

Sikkert med unnskyldningen om at "han er bare en baby,som forandrer utseende hver dag uansett!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 minutt siden):

Er ikke 3400 gram vanlig vekt på babyer?

4400 stod det i VG, men det var kanskje feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dannon skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke folk som legger seg etter andre på nett, influensere eller ei. 
Du ordlegger deg også som en gjengs konspirasjonsteoretiker, noe som gjør at jeg liker deg enda mindre. 

Jeg er for øvrig veldig nysgjerrig på hva du mener hennes horrible løgner er. 

Brukerdebatt er det eneste du har å komme med?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærring skrev (7 timer siden):

Ja huff. Enn at hun tenker på at det beste for dem er å ikke se mamma i en fødsel. 

Ja, for en baby plopper plutselig ut, uten noe forvarsel. Er litt kjedelig det der. Kan jo føde hvor som helst. Skulle vært no murringer, rier og slikt før babyer kommer. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbermedbarn skrev (17 minutter siden):

4400 stod det i VG, men det var kanskje feil? 

Ja, var visst SE som hadde skrevet feil først 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 minutt siden):

Trist og veldig rart all den tid pappaen ikke vil eksponeres, men å eksponere sønnen er liksom greit. Ser at de store avisene skriver om dette. Hvilken nyhetsverdi er dette da? Disse avisene får millioner i statstøtte. For en gal verden. Uansett, hyggelig å se at alt ser ut til å være bra med både mor og sønn. 

Ja veldig spesielt … Allerede har vi hørt alt om graviditet og sett en liten glimt av baby . La meg først godkjenne dere på IG for å dele lykke min . Alt for følgerne 💸💸💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jobbermedbarn skrev (23 minutter siden):

Det kan se sånn ut, også med tanke på babyens vekt, at dette var en overtidsfødsel ja. Gratulerer til SaraE. 

Nå fødte jeg 2 uker før termin sist og babyen var 4400 g. Denne gangen skal jeg settes i gang mellom uke 38 og uke 39. Det har ingenting overtid å gjøre noen av delene.

Altså jeg er 100% enig i mye av kritikken av SE og alt hun skriver og gjør her inne, men alle disse merkelige uttalelsene og spekulasjonene rundt fødsel blir bare for dumme, det er da hverken uvanlig å føde store barn eller å bli igangsatt før termin av diverse grunner 😅 Helt uten at det betyr at de i hemmelighet går på overtid.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ranunkelen skrev (2 minutter siden):

Ser ut til at det ble KS, ref båndet på hånden til mor 

Huh? Jeg hadde bånd på armen men fødte vaginalt - begge gangene. Det er helt vanlig å sette på bånd når man er innlagt på sykehus.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (3 minutter siden):

Nå fødte jeg 2 uker før termin sist og babyen var 4400 g. Denne gangen skal jeg settes i gang mellom uke 38 og uke 39. Det har ingenting overtid å gjøre noen av delene.

Altså jeg er 100% enig i mye av kritikken av SE og alt hun skriver og gjør her inne, men alle disse merkelige uttalelsene og spekulasjonene rundt fødsel blir bare for dumme, det er da hverken uvanlig å føde store barn eller å bli igangsatt før termin av diverse grunner 😅 Helt uten at det betyr at de i hemmelighet går på overtid.

Selvfølgelig kan man føde store barn både til og før termin, men den største grunnen til at man blir satt i gang er jo overtid og da veier selvfølgelig barnet mer også. 4400 er et stort barn og da er det oftest overtid (ikke alltid). Men nå var det jo feil vekt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...